21 Ocak 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

21 Ocak 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

lira tenzilâttan istifade ederler. Adre: DAPAZ Türk Ticaret Bankası Merkezi: ADAPAZARI Istanbul şubesi : Yenipostane karşısında Tel 20224: Sermayesi: 1,200,000 Ibtiyat akçesi;180,000 ŞUBELER dırma — Bartın — Biga — Bilecik — Bolu — Bozüyük mage — Düzce — Eskişehir — Gemlik — Gerede — Geyve — Hendek — İzmit — Karamursal — Kütahya — Müdürnu — M, Kemal Paşa - Safranbolu - Tekirdağ — Yenişehir, Müsait şeraitle mevduat, havale kabul eder. Tahsile senet alır ve ikraz muamelâtı yapar. Mevduat faizleri vee görüşülerek e edilir, isyon've Ticaret kısmı her nevi emtiai Ticariye satışma inmeli delâlet eder. Sigorta yapar Telefon: 23623. 13 İstanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonu Reisliğinden: Kilo 21,000 Tip Talebe Yurduna 5,000 Çocuk Hastanesine 6,000 Heybeli asan sanatoryomun» 1,600 Kuduz Hastanesine 33,600 Yekün “Yukarda yazılı sıhhi omüesseselerin Mayıs 934 sonu- na kadar et ihtiyacı olbaptaki şartnamesi veçhile ve 6 Şubat 934 Salı günü saat 14 te kapalı (zarf usulile ihale edilmek ü- zere münakasaya konmuştur. İsteklilerin müracaatları. (205) 406 Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: 5500 adet tüfek kayışile 7237 adet altı kütüklü palaska takımı 10 Şubat 934 cumartesi günü saat 15 te kapalı zarf usu İile satın alınacaktır. Talipler şartnameyi ve nümuüneleri gör- mek üzere arzu ettikleri vakit kapalı zarf münakasasına gir- mek için de gösterilen günde Maliyeye teslim edilmiş ilk te- minat makbuzile birlikte Kom'syonumuza müracaatları, (260) Tayyare Piyangosu 16 ncı tertip 4 üncü keşide /İ Şubat 1934 tedir. Büyük ikramiye 25.000 lira Ayrıca: 10.000, 4.000, 3.000 liralık ikramiye ve 20.000 liralık mükâfat vardır. FARUKİ ALLIKLARI Avrupa rujlardan KE İİ Yeni model Allegro Heryerde satır, Umumi acentaları Burkhard Gantenbeln ve Şa Süit Same Beyoğlu birinci sulh hukuk hâkimliğin den ; İstanbul hazine muhakemat müdü- riyetinin Galatada Asikürasyon sigorta şirketi muhasibi Server Fuat Bey aley- hine ikame ettiği şapka avansından müle baki dokuz yüz kırk kuruşun tahsili da yasında Müddenaleyh Server Fuat Beyin ikametgâhı meçhul olduğu mübaşir der. | timai Muavenet Müdürlüğü i- kenarmdan anlaşılmakla yirmi gün müd. | çin münakasa ile (750) liralık detle ilânen tebliğat icrasına karar veril- , Frengi ilâcı almacaktır. Bu hu piş ve 172-934 tarihinde saat 10 muka | sustaki şeraiti anlamak üzere keme yüzü tayin edikcekleörmileyi isteyenlerin İstanbul ve Tokat Server Fuat Beyin yevmi mezkürde mah | ç nb ot ve 1. M. Müdürlükler kemede bazır bulunması aksi taktirde : Z iğ rine müracaat eylemesi ilân o- | Tokat Vilâyeti Daimi En- cümeninden : Tokat Vilâyeti Sıhhat ve İç- ; Istanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Valif Ha ARI tebliğ mekamına kaim olmak üzir olumur. (12416) yahında muhakemeye devam oluru lunur. (275) # İSTANBUL VE TRAKYA ŞEKER FABRİKALARI Türk Anonim Şirketinden: | Fabrika mızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim (ila Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 (anla Küp Şekerin Kilosu 39,50 fırışlır. Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir. İstanbul haricindeki yerlerden yapılacak sipar işler. bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bütün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafmdan müşteri hesabına İl gorta ettirilir. Sipariş bedelinin tamamını gönderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en az beş vagon sipariş ederek bedelinin temamını peşin ödeyenler vagon başma beş İstanbul, Şeker No. 40-30. Telgraf adresi: Telefon No. 24470. 14 | Denizyolları İŞLETMESİ Acenteleri : Karaköy Köprübaşı Tel. 42362 — Sirkeci Mühürdarzade Ham Tel. 22740 Bartın yolu BURSA vapuru 22 İkinci Kâ- nun PAZARTESİ 19 da Sir- keci rıhtımından kalkacak gi- dişte Ereğli, Zonguldak, Bartın, Amasra, Kurucaşile, Cide'ye, Dönüşte Kurucaşile'ye uğramı- yacaktır, (309) ki KAMA). Karadeniz yolu ANKARA vapuru23 İkinci Kânun SALI 20 de Galata rıh- tımından kalkacak. Gidişte Zon guldak, İnebolu, Sinop, Samsun, Fatsa, Gireson, £ Vakfıkebir, Trabzon, Rize'ye. Dönüşte bun- lar ilâveten Sürmene, Ordu'ya uğrayacaktır, (312) Mersin yolu KONYA vapuru 21 İkinci Kâ- nun PAZAR onda Sirkeci rıh- tımından kalkacak. Gidişte Ça- nakkale, İzmir, Küllük, Bodrum, İİ) Rodos, Marmaris, Dalyan, Fe- İİ) tbiye, Kalkan, Kaş, Finike, An- talya, Alanya, Mersine. Dönüş- te bunlara ilâveten Taşucu, A- namur, Kuşadası, Gelibolu'ya uğrayacaktır. (310) İzmir sür'ât'yolu SAKARYA vapuru 23 İkim- ci Kânun SALI 11 de Galata rıhtımından kalkacak doğru İz- mir'e gidecek ve dönecektir. (311) Umümü Neşriyat ve Yazı İşleri o Müdürü ETEM İZZET Bvt İahisarı müm Müdürlüğünden: Ankara'da hipodrom ve stadyom civarında inşa edile- cek 16,385,84 lira keşifli atış (yerinin inşası münakasaya konmuştur . Münakasa kapalı zarf usulile icra edilecektir. Talipler ta rafından alelusul yapılacak tekliflerin 29 Kânunusani 1934 Pazartesi günü saat dörde kadar Ankara'da Gümrük ve İn- hisarlar Vekâleti Levazım Müdürlüğüne veya İstanbul'da Ga lata'da Bahtiyar Haninda Barut İnhisar ( İdaresine tevdi edilmesi lâzımdır. iŞ | Teklifnameler İnhisar İdaresinden Şubatın birinci günü | saat dörtte alâkadarlar huzurunda açılacaktır. Mebani projesi, şartname ve keşifname, on lira bedel | mukabilinde Gümrük ve İnhisarlar Vekâleti Levazim Mü- ğünden veya Barut İnhisar İdaresinden tedarik oluna- ili, (37) 194 Çankırı Nafıa Başmühendisliğinden: 1 — Çanlkırı-Ankara şosasının mebdeinde dedeler köprü- sünün beton arme olarak inşası (14808) lira 3 kuruş bedeli keşfile 6 Subat 934 tarihine kadar kaalı zarf usulile müna- kasaya konulmuştur. 2 — Münakasaya şimdiye kadar yaptırmış oldukları be- ton arme inşaat ile bu köprüyü yapabilecek fenni iktidarı ol- duğunu isbat eden inşaat müteahhitleri kabul olunur. Bu nun için ihale gününden evvel müteahhitlerin yapmış olduk ları işlere ait vesikalarını yollar Umum Müdürlüğüne göste- rerek bir ehliyet vesikası almaları icap eder. 3 — İhale 6 Şubat 934 tarihine müsadif salı günü saat on beşte icra edileceğinden taliplerin yüzde 7,5 teminat akça larile kapalı teklif zarflarmı ihale saatından evvel Makamı Vi lâyete vermeleri lâzımdır. Teklif zarfları Encümen Vilâyette taliplerin muvacehesinde açılarak en muvafık teklif sahibi- ne ihale edilecektir. Fazla malümat almak isteyenlerin Çankı rı Nafin Baş Mühendisliğine müracaat eylemeleri ilin olu- nur. <83)) 232 Fabrika ve Havuzlar Müdürlüğünden: kapalı zarf Şeraiti fenniyesi dahilinde (20) ton karpit | suretile alınacağından taliplerin fiat zarflarını 25-1-934 ta- 408 ,, rihine kadar İdaremize göndermeleri, (294) “ VAPURCULUK i de Türk Anonim Şirketinden: ve Şirketimizin adi ve senelik heyeti umumiye içtimamın 8 Şubat 1934 «lk tarihine müsadi Perşembe günü saat 14 de merkezi Şirket ittihaz edilmiş de clan İstanbul Liman Hanında birinci kattaki dairci mahsusada icrası 1 mukarrer olduğundan aşağıdaki ruzanme dairesinde müzakere icrasile kam İ rar İttihazı zımnında bütün hissedarların muayyen olan mahal ve zaman» . da ispatı vücut etmeleri lüzumu ilân olunur. taş Ruznamei müzakerat : | Yel 1 — Meclisi İdare ve murakıp raporlarının karaati ne 2 — Bilânçonun, mevcudat defterinin, kâr ve zarar hesaptarmın tetkik İİ et vo tasdiki tep 3 — Murakıp tayini ile müddetinin tespit ve ücretinin takdiri. Şaj 4 — Tanzim edilen dahili talimateamenin aynen veya tadilen tasdiki; ii S5 — Şirket hizmetinde kullanılamayan gemilerin paraya çevrilmesi ve Ayı yeniden vapur satın alınma: Meclisi İdareye selâhiyeti mahsusa verilmesi. 6 — Vukubulan masarifi tesisiyenin tespiti ile kabulü, 7 — Şirket sermayesinin tezyidi. (12440) Istanbul Milli Emlâk Müdürlüğünden: Istanbul'da Hoca Alâeddin mahallesinde Fincancılar y9 kuşunda eski 4, 6, 8, 10, 12 ve yeni 65, 67, 69, 69-1, 71 nr maralarla murakkam üst tarafları eşya vaz'ına mahsus kemef li dokuz adet oda, bir han avlusu, alt ve üst kısımları depo va” ziyetinde olan bölmelerle ayrılmış höcereleri müştemil ma” gazası bulunan han “çarşı” o bedeli iki taksitte ödenmek şar” tile muhammen 26000 lira kıymet üzerinden kapalı zarf usuli le 23 Kânunusani 934 Salı günü saat 14 te satılacaktır, Tali? lerin muhammen kıymetinin yüzde 7 buçuğu nisbetinde temi nat mektuplarile teklifnamelerini yevm ve saati o mezkürda” evvel İstanbul Milli Emlâk o Müdürlüğünde müteşekkil 5 tış Komisyonu Riyasetine tevdi eylemeleri, (M.) (7093) > 1 », Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Satılması İcap eden (33395) adet alafranga “€ (50000) adet Alaturka hayvan mıhı satış pazarlığı 5-2.934 pazartesi günü saat 15 ten 16 ya kadar yapılacağından vi ları görmek için her gün ve münakasaya girmek üzere temin" makbuzile beraber komisyonumuza müracaatları. (229) EL, BLESİK ZİFT 54 EFELER. EE >, EİAFEŞLAŞ >