28 Şubat 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

28 Şubat 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Misel Elbistanda İmar işleri Elektrik fabrikası kurma! için bir şirket yapıldı ELBİSTAN, (Milliyet) — Elbistan kazamız güzel Ceyhanın kaynağı ve daha bir çok ırmakların o geçtiği geniş bir ova üzerindedir. Feyizli toprağı her lü vermeye müsaittir. Asırlardan beri ihmal edilen bu sehirde Cümhuriye- komisyonu mektebin inşaatı için lüzumu olan malzemeyi şim- diden tedarike © çalışıyor. | Havaların miştir, Spor kısmı burada spor hayatını tanlandırmak istiyor. de toplryarak © sermayelerini gizli iz saklayacaklarına © önlerinde Yâsi bir servet menbar olan Ceyhandan İstifede ederek bir un fabrikası ve elek- trik istihsal edecek bir fabrikanın tesisi- Me ait bir şirket teşkiline teşvik etti. Ve bunun neticesi olmak üzere kazanın zen- gin halkı derakap aralarında 60 ik bir girketin esasını o kurdular. rin geziyorlar. Ortamektep bine- tında bir çay ziyafeti | tertip edilerek ilk evvel memur hanımların yeni hayatla Jehrin hanımlarına rehberlik etmek üze- re adetleri mahdut olan mantolu hanım iştirik etek üzere umumi toplan. liya davete karar verildi. vi uyanık gençlerden mürekkep bir sençler evi var, şuurlu | bir surette Bençliği ve memleketi ilerletmeğe çalış Zor hasılı bir kerpiç yığınından ibret ” atın nurlu izleri rinde yürünülüyor. Cümhuriyet idaresi- nin ası sene yapan mucizevi faali- Yetinin burada parlak eserler yaratma ne saadet, me bahtıyarlık.. İhtiyar bir kadın diri diri yandı KANDRA, (Milliyet) — Ak. Şa Ova nah'yesine tabi Kadıköy Ahalisinden altmış inde bür köylü kadın yanarak iştür, Vaka şu şekilde olmuştur; Kadıköyünde iki katı geniş bir *vde Fatma Hanım ve to- ger li e alman ir. Vaka aile efradından ber bii evden ayrılmış, kadınlar irliğe, erkekler kahveye git- miştir.. Bu suretle evde yalnız ka- lin Fatma Hanım oturduğu oda- daki ocak ateşini düzeltmek için Yavaş yavaş yerinden kalkmış ve “cak yanma gitmişt'r.. Aradan bir Müddet geçince ocağın sıcaklığı age li ve hemen ora ta v amağa lamıştır. Bu esnada büyük şalvarı tutu- #an Fatma neden sonra ie Gin farkına var- ise azla ihtiyar ve hasta bir kadın olması dolayısile çabuk Sabuk söndürmeğe muvaffak ola- Mamış ve alevler bütün vücudünü kapladığı halde iş itimdat için sofa Ya çıkmak istemiştir... Fakat oca- ğ tam karşısında bulunan kapı Kalınca ocağa hava hücum etmiş, 3tma Hanım bu cereyana maruz kalmakla beraber kapı eşiğine de ilularak düşmüştür.. Aradan epe Yi bir zaman geçtikten sonra ev. *lâ komsudan avdet eden kadın. dan ve bilâhara kahveden gelen İekekler Fatma Hanımı yanmış et külçesi halinde bulmuşlardır. Kardeş katili la ŞANKIRI (Milliyet) — “Yan köyünde bir cinayet olmuştur. iyii kardeşten küçüğü ağabeyi- öldürmüştür. Hâdisede kadın kazınağı olduğu anlaşılmakta ve : söylenmektedir: ya lekYüğün lele küçüğü birbir seviyorlarmış. mke oturmakta iseler de iki âşık ünü, edememişler.. Nihayet bir İş ahin arkasına, sak | İl kadın kocasını “ahırdaki mayi re bakmağa gel" diye çağır- kağe m şlamcağız ahıra girince sında saklı bulunan kü- lar kama ile büyüğünü öl HABERLERİ i Elâzizde spor hayatı , Halk Elâziz Ortame ktep sporcuları. ELAZİZ, (Milliyet) — Mem. leketimizde spor iki 'denberi pek sönük gidiyordu. Fa. kat epeyce zamanlar Ortamektep gençleri spor sahasında büyük var lıklar göstermeğe başlamışlardır. Evvelce spor faaliyeti için en mühim uzuvlara malik olan klüp Muallim Mektebi Spor klübü idi. Mektebin Spor klübü dört futbol, sekiz voleybol, atletizm, basket- bol takımlarından mürekkepti. Bu irfan müessesesinin lâğvr spor için büyük bir ziya teşkil et- miştir. Muallim mektebinin bir kı- sım «por malzemesi Ortamektebe kalmıştır. Hali hazırda şehirde müteaddit takımlar mevcut olmadığından ta kımlar arasmda yapılan ar mahduttur. Yalnız OOrtamektep gençleri aralarında o ekzersizler yapmaktadır. Ortamektebe bu sene yeni tayin olunan Jimnastik MüujiGMUETaA Nadir Bey Ortamektebin spor sa- hasında da canlanması için büyük Kutahyaya temiz su getiriliyor, mezbaha yapılıyor KÜTAHYA, (Milliyet) — Be- lediye Meçlisi geçen hafta toplan- tılarına nihayet verdi. Gün il kalabalıklaşan Kara İDE borularla fenni su akıtılması işine önümüzdeki ilkbaharda başlanacaktır. Suyu çok bol olan şehirde bu- gün 20 kadar menbadan yüzlerce çeşme isede bunların toprak künklerle yapılmış eski te- ler olması ve bu günün sıhhi şe- rail uymaması dolayısiyle me- selesi, şehrin birinci sıra ihtiyaçla- rı arasında yer almıştır. Geçen üç yıl içinde 50.000 K-a- İık yeni bir tesisle kuvvetlendiri- len elektrik santralının taksitlerini bitiren Belediye bu yıldan itibaren bütün varlığımı su ibt'yacının temi nine hasredecektir. Üç kısım üzerine hazırlanmak. ta olan su projelerinden birincisi- nin 934 içinde tatbik edileceğini ve 935 bidayetinde şehre su akıtıl mış olacağını, diğer iki projedeki tevziat işinin müteakip senelerde yapı tesisatın. üç yıl içinde hiyettar zevattan öğrendik. Bele- diye reisimin Etem Beyin bu işi de muvaffakiyetle bitireceğinden e- min'z. Gene bu yıl ilkbaharda ya- pılacak fenni mezbahanın projele ri hazırlanmıştır. Külüğe geçmeyen nüfus kâğıtları KÜTAHYA, (Milliyet) — Nü- fus kütüğüne geçmemiş olan do- gum, ölüm ve nikâhlarm cezasız kütüğe geçirilmesi işine yük bir ehemmiyet ve emek veril mektedir. Merkezde başlıyan bu çalışma, yakında bütün vilâyete teşmil edilecek ve bir ay içinde Vi- lâyetimizde yazılmadık kim:e kal mıyacaktır, Halk, cezasız, pulsuz, külfetsiz olarak yapılan bu tescillerden memnundur ve seve seye müraca- at ediyor. Bazı nahiyelerde yapılan tahrir ve yoklama neticesinde uüfusün yüzde ZI nisbetinde kabardığı gö rülmüştür. Bu hesap ve nisbete gö re bugün 330 bini aşkın olan vilâ yet nüfusü, 400 bini bulacaktır. ünlerde vilâyetimize ilha- kı üzerinde muamele cereyan eden | bazı nahiyeler de ilühak ettiği takdirde nüfus ve mesaha itibar y le daha ziyade genişliyecektir. evi açıldıktan sonra spor hayatına daha büyük bir hız gelecek . miş ve beraber Nİ bir gayret ve faaliyetle çalışmak- tadır. Riza Nadir Beyin gayretiyle | mektepte izci ve spor teşkilâtı ya- İN pılmıştır. Senebaşında mektepte bir Spor klübü ve idare heyeti intihabı ya- pılarak faaliyete geçilmiştir. Cüm- huriyet bayramında resmi geç't ve yapılan spor oyunlarında Orta- mektep sporcuları büyük bir mu- vaffakiyet göstermişlerdir. O va- kit Halkevi tarafndan Ortamek. tep Spor klübüne 25 lira hediye e- dilmişti. Ortamektepte bu sene Voley- bol, futbol, basketbol, atletizm ta- kımları teşkil olunmuştur. Bu ta- kımlar arasında voleybol, ba'ket- bol ekzersizleri de yapılmaktadır. Ortamektep gençlerinin son za- manlardaki faaliyeti ve Jimnastik muallimi Riza Nadir Beyin gayre- ti cidden şayanı tebrik ve takdir. dir. Halkevimiz 23 Şubatta açıla» caktır. Bu tarihten sonra Halkevi Spor klübünün de faaliyeti munta zam bir şekle girmiş olacaktır. Tokatta yeni binalar ve elektrik TOKAT (Milliyet) —(262,622) nüfusu bu'unan yeşil Tokatımız arazisi münbit ve mahsüldar oldu- ğu gibi, gayyur ve genç valimiz Recai Beyin himmet ve gayretleri le bazı binalar istimlâk edilmek suretile bir çok mektep binalarile ve hükümet binasının karşısında metrük bir halde bulunan bir çok mezarlıklar kaldırılarak yerine ge niş bir cadde açılması için faaliye- te başlarimıştır. Vali konagı ile tay yare şubesi ve Tokadımız en hava dar yerine (100) yataklık bir mem leket hastahanesi binası inşasma da çalışıyor. Bu meyanda körfez yolları umumi yola kalbedilmiştir. Tokatta elektrik bir seneden- beri şirketin elinde iken elektrik fabrikası bu defa belediyeye ter- kedilerek Tokat belediyesi şehri-, mizin daha mükemmel ve daha iyi bir şekilde aydınlanması için İs tanbuldan (100) beygirlik bir mo tör 70 kilovat üzerine 3.000 volt- luk bir dinamo getirtmiştir. Fatma nenenin paraları AYDIN, (Milliyet) — Aydınm meşhur dilencilerinden ma- halleli Fatma nene üç ay evvel Zi- raat Banka:ına baş vurarak 103 li- ralık nikel paralarını teslim ediyor ve bir cüzdan alıyor. Fatma nene o Ziraat Bankasına tekrar müracaat ederek 103 lirası nı faiziyle beraber almış ve kendi sine verilen on tane onluk ve üç ta ne de birer liralığı teker teker mu ayene ederek koynuna koymuştur. Fatma nene bozuk paralarını bü- tün yapmak için böyle hareket et- tiğini söyliyor.Çünkü iki sene evvel başına gelen bir hâdise yükte ağır da hafif para saklamanın mahzurlarını göstermiştir. Fatma nenenin kızları ve torun ları vardır. İki sene evvel bir da- madının yol parası vergi borcunu vermek için yirmi beş liralık para yı hafitlerinden birinin sırtıma ver lamadınm evine rürken iki sabıkalı torbayı ha idinin elinden kaparak kaçmıştı. Zabıta Fatma nenenin parasmı bir iki saat içinde bulmuş ve kendisi- ne teslim etmişti. O zamandanberi Fatma nene aervet'ni yükte hafif pahada ağır olarak saklamağı itiyat edinmiş. tir. Deniz sınıfına mensup mera ve zabilana Beyoğlu Askerlik şubesinden ; Şu- bemizde mukayyet Deniz sınıfına men- sup bilâmum İhtiyat Ümera ve zabita- | nın sınıfları tesbit edilmek üzere 8-3-934 akşamma kadar şubeye behemehal mü- racaatları ilân olunur. Malül mütekaitlere ve Şehit yetimlerine Beyoğlu Askerlik şubesinden: Şubemizde mukayyet ve & Beyoğlu Malmüdürlüğünden maaş almakta bulu- nan malül mütekaidini askeriye ile ha- len maaş almakta bulunan şehit yetim- lerinden geçmiş senelere ait Tütün ikra- miyesi almayanların 15 Nisan 934 ak- şamına kadar kayıtlarını yaptırmaları i- çin şubeye müracaatları. YENİ NEŞRİYAT Holivut Holivat'un 28 Şubat mushası güzel re- simler ve sinema havadislerini havi ola- yak intişar etmiştir. DOKTOR Rusçuklu Hakkı Göz Hekimi Dr. Süleyman Şükrü Birinci smıf mütehassıs (Bâbrali) Ankara caddesi No. 60 632 ZAYİ — Yol vergisine sit 971134 mu- maral: ve 9-12-933 tarikli makbuzu za- yi ettim, Hükmü yoktur, İş Bankası Pel Mü ALİ SALIM Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mah- kemesinden * Cihangirde saat sokağında 13 numa ralı Süleyman Faik bey apartmasının 1 Nolu dairesinde sakin iken 21-1-934 tari" hinde vefat eden Yorgi Tayeviç efendi- nin terekeğine mahkemece vaziyet edil- miştir; ilin tarihinden itibaren alacaklı ve vereceklilerin bir ay ve mirascıların üç ay irmin Revoğlu dördüncü sulh hu- kuk mafikemesine müracaatları lüzumu ilân olunur. (13776) Istanbul 5 nci icra memurluğundan : Galatada Okçumusa Laleliçeşme 1 No.lu hanenin 2 nci katında iki odada mükim iken halihazır ikametgâhı meçhul Sofok- Ki Sideridiz efendiye. Mihal Dalitotoridis | efendiden 1 Kânunusani 1933 tarihli mu. kavele ile isticar eylediğniz mezkür ha- 'nenin mukavelenamenin hitamma binaen 25-134 tarihinde tahliyesi istenmiş ol- makla nammiza icra ve iflâş kanunun ahkâmı maddesi mucibince tanzim olu- nan tahliye emri ikametzâhinızın meç- dığı mübasiri tarafmdan verilen şerhten anlaşılmakla ve zabita tahkikatı da bu hali müeyyit bulunmakla tahliye emrinin tarafınıza tehli# mokumına kâim olmak üzre tebliğatın ilânen icrasına karar ve- rildiğinden tarihi ilindan itibaren 15 gün zarfında bir itirazınız mevcutsa dai- remizin 931-643 numarasına bildirilmesi aksi taktirde itiraz etmemiş adolunaca» denız ilânen tebliğ olunur © (13777) lstanbul asliye mahkemesi üçüncü hu- kuk dairesinden * Madam Anna Gobnih trafından kocası Beyoğlunda Hamalbaşı Oo caddesinde 36 numaralı İyonidi apartmanında Beneva- to efendi hanesinde mükim iken ikamet gühı meçhul bulunduğu anlaşılan Vasil Afanasi Gobnih aleyhine açılan ihtar da- vasından dolayi mahkemeden sadir olan ve mümaileyh Vasil efendinin bir ay zar. fında hansi zevciyete dönmesi luzumu- nün ihtarına mütedair bulunan 17.2.9034 tarih ve 934-126 numaralı ilâmın linen tebliği tensip kılınmış ve tebliğ makamı na kaim olmak üzere ilim bir sureti- nin mahkeme divanhanesine talik k'lm- mış olduğu ilân olunur. (13809) ——— Istanbul beşinci icra memurluğun - dan : Bir borcun temini için ihtiyaten hacz edilen ve mütesaribülfesat olması hase- bile paraya çevrilmesine karar verilen 85 sandık hiz elması 3 Mart 934 tarihi ne müsadif cumartesi günü saat 12 den itibaren meyva hoş Yusuf Bey mağazası Önünde paraya çevrilecoğinden taliplerin yevm ve mahalli mezkürda hazır bulu- pacak memurine müracantları üzüm ilân olunur. (13799) Fransızca, İagüzez, YENİ Hımaicı, BERL KURSLAR lipavyo.ca, laya.ca v, 8 MZ AÇILIYOR Sınıf ve kususi dersler - Memurin, muallim ve zabitana mahsus tarile, KAYIT BAŞLAMIŞTIR - MECCANİ BİR TECRÜBE DERSİ ALINIZ Ankara Konya enddesi Heyeti Umumiyeyi Davet : BREZILYA KAHVESİ TURK ANONİM ŞİRKE- TİNDEN : Brezilya Kahvesi Türk Anonim Şirke- ti Hissedaran heyeti umumiyesi 20 Mart 1934 tarihine müsadif salı günü saat 15,30 (onbeş buçuk) ta Istanbul'da Bah- çekapu'da 4 ncü Vakıf Hanında kâin Şir- ketin merkezi idaresinde sureti adiyede içime edeceğinden şirket esas #belave- lesi mucibince heyeti umumiyeye iştirak edecek olan hissedarların hamil bulun- dakları hisse senetlerini veya bunu müs- pit vesaiki içtima gününden bir hafta »- vel şirket merkezine veya Türkiye İş Bankası Istanbul şubesine tevdi ederek mukabilinde hisse senetlerinin mdet ve | numaralarını mübeyyin birer dühuliye kartı almaları rica olunur, Ruznamei Müzakerat : 1 — Meclisi İdare ve Murakıp rapor- larının okunması, 2 — 933 senesi bilânço ve kâru zarar hesabile senci hesabiye muamelâtı neta- yicinin tasdiki ve Meclisi Idarenin ibra- “, 3 —Istifa eden Meclisi Idare azasın- dan birinin yerine kaim olmak üzre Ida- ro meclisince muvakkaten intihap edilen yeni Meclisi İdare azasının tasdiki inti- 4 — Meclisi Idare arasına verilecek hakkı huzurun tayini, 5 — 934 senesi için Murakıp intiha. bı ve tahsisatının tayini 6 — Meclisi Idare azasınn Ticaret ka panunün 323 ncü maddesi mucibince ge- rek kendi ve gerekse eşhası salise namı- na bizzat veya bilvasıta şirketle murme- İeye mezun kılınması. (13797) Meclisi Idare ——————— Hali Tasfiyede bulunan AV VE REVOLVER FİŞEKLERİ İnhisar: T. A. Şirketinden £ Hali tasfiyede bulunan Av ve Revol- ver Fişekleri Inhisarı Türk A. Şirketi nin heyeti umumiyesi 1934 senesi Mart ayının İS nci perşem>s günü saat 11 de Şirketin Galatada Bahtiyar Hanındaki merkezinde adi surette (toplanacaktır. Muhterem hissedarların bilâsale veya bil- vekâle hamil ve sahip bulundukları se- netleri içtima gününden en az bir hafta evveline kadar şirket tasfiye heyetine tev di ederek dühuliye varakası almaları ve muayyen gün ve saatte içlimada hazır rica olunur, Ruzname: 1 — Tasfiye memurlarınm ve Mura- kıplerin heyeti umumiyeye raporları. 2 — 31-12-1933 tarihindeki bilânço- nun tetkik ve tasdiki 3 — 28 Şubat 1934 tarihinde tasfiye hesapları vaziyeti 4 — Tasfiye memurları ve Murakıple- rin ibrası, $ — Tasfiye müddetinin temdidi ve Tasfiye memurları mıkdarnın tenkisi ve 6 — Murakıplerin tayini ve ücretleri- nin tesbiti 7 — Murakıpliğe tayin edilen Metr Henri Rocber'nin ücret hakkındaki tale- binin tetkiki, (13762) Istanbul UMUM SIGORTA Şirketi hisşodaranı 1934 senesi Mart ayının 31 nci cumartesi günü saat 17 de Şirketin Galatada SİGORTA hanında kâin Idare merkezinde adi surette içti- ma edecek olan umumi heyetine davet olunurlar, Ruzname: 1 — idare Meclisi Raporu 2 — Murakıplerin raporu 3 — a — 1933 senesi hesaplarının ka» bul ve tasdiki ve Idare Meclisi heyeti- nin ibrası, b — Temettülerin taksimi, 4 — Memuriyetleri bitam bulan aza- nm yerine yeni aza intihabı 8 — Azalara verilecek hakkı huzurun tayin 6 — Ticaret kanununun 323 ncü mad. desi; mucibince Şirketle muamele icrası için İdare Meclisi azalarma mezuniyet i- tası, 7 — 1934 senesi murakıplerinin inti habı ve tahsisatlarının tayini, tahvilâtm tasrihi, iğ Gerek asaleten gerek vekâleten girkee- tin en ez otuz (30) hisse senedine ma- lik olan ve hisse senetlerini ticaret ka- nunun 371 nci maddesi mucibince içtima gününden nihâyet bir hafta evel şrike- tin idare merkezine yahut Osmanlı Ban. kası İdaresine tevdi eden hissedaran iş- bu umumi heyete iştirak hakkını haiz- dirler. Idare Meclisi (13801) | İstanbul 373 İstiklâl enddesi 112791) VAPURCULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ ISTANBUL ACENTALIĞI Liman Han, Telefon: 22925 Karabiga yolu Her CUMARTESİ ve ÇAR- ŞAMBA günleri saat 20 de Tophan Tbtımtndan GERZE vapuru kal kar. Gidiş ve dönüşte mutat iskelele- re uğrar. İmroz yolu Her Pİ JE günü Ga ia rıhtmından saat 18de 'TAY- YAR vapuru kalkar, Gidiş ve dö- müşte mutat iskelelere uğrar, Hali tasfiyede bulunan Barut ve mevaddı İnfilâkiye İnhisar T. A, Şirketinden : Hali tasfiyede Barut ve Mevaddı İnfi. Mikiye İnbisarı T. A. Şirketinin heyeti mumiyesi 1934 senesi Mart ayının 15 inci Perşembe günü saat 10 da Şirketin hissedarların bilâsale veya bilvekâle ha: mil ve sahip bulundukları senetleri içti- ma gününden en az bir hafta evveline kadar şirket tasfiye heyetine tevdi ede- rek dühul varakası almaları ve muayyen gün ve saatte içtimada hazır bulunmala- ri rica olunur. Ruzname: 1 — Tasfiye memurlarının ve Mura- kıplerin heyeti umumiye raporları 2 — 31-12-1933 tarihindeki bilânço- nun tetkik ve tasdiki 3 — 28 Şubat 1934 tarihinde tasfiye hesapları vaziyeti z 4 — Tasfiye memurları ve murak'ple- rin ibrası, 5 — Tasfiye müddetinin temdidi ve tasfiye memurları mıkdarının tenisi ve ücretlerinin tayini 6 — Murakıplerin tayini ve ücretleri hin tesbiti, 1 — Murakıpliğe tayin edilen Metr Henri Rocher'nin ücret hakkındaki tele- binin tetkiki. (13781) Hali tasfiyede SANAYI! ZEYTİYE VE KIMYEVİYE Türk Anonim Şirketinden : Ticaret kanununun 351 nci ve şirket sna tevfikan, Hissedaran heyeti ur: miyesi, mevaddı atiyenin müzakeresi m1 nında 28 Mart 1934 tarihine müsadif çar” samba günü saat 1i de Şirketin Maçka'- da, Teşvikiye caddesinde No, 47 kâin merkez idaresinde akdi içtimaa davet o- Tunur. Hissedaran mütesami oldukları hisse senetlerini tarihi içtiman takaddüm © den 10 gün zarfında, Şirketin “merkezi idaresine teslim etmeleri elzemdir. Müzakerat Ruznamesi : 1 — Tasfiye memurları raporu Murakıp raporunun kıraati, 2 — 1933 senesi hesabatmın tasdiki ve Meclisi İdarenin tebriyei zimmeti, 3 — Aza tayini, 4 — Murakıp tayini ve ücretinin tes» ile piti, 5 — Azaların hakkı huzuru tespiti, (13787) İstanbul icra hakimliğinden : Tasfiye halinde olup evvelce konkor. date için mühlet verilmiş olan (Türk Ticaret ve sanayi bankası) hakkındaki mercii kararını müteakip yapılan muha- kemeler neticesinde sadır olan temyiz mahkemesi icra ve iflâs dairesinin 13-11 933 tarih ve 5284-5466 esas karar Nolr ilâm hükmüne göre (alacaklıların ekse- riyeti tarafından tetkik merciinin meza- Teli altında umumun menfaatlerine uy- gun ve mütedil ücret mukabilinde tasfi- ye ve idare ile konkordato şart ve hü- kümlerini yerine getirmek için memur in tihap ve tayin ettirilmesi) | lâzım gek mekte olduğundan bu muamelenin ifası için mezkür Banka alacaklılarının 1934 i 1 inci r gönü iel a 10 (14,30) Karaköyde Ziraat bankası binası kabul salonunda hazır bulunmaları ilân ur, ayin olunan saniten sonra gelenler sureti katiyede müzakereye iştirak etti. Tayin edilecek memura temyiz kara- rında gösterildiği veçhile o mütedil rülen ayda maktusn yüz lira ücret itası tensip olunmuştur. Bu içtimada yapılacak işler * 1 Icra hâkiminin nezareti altında iki alacaklıdan mürekkep bir tasnif bü- rosu teşkili. 2 — Alacaklılar tarafından namzetin gösterilmesi 3 — Intihap, (13813) yirmi EA Sİ