30 Ekim 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

30 Ekim 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

» Fotoğraf Haberleri Yüze yakın enentresan fotoğraflar, sinema tiyatro, moda, spor, hikâye vesaire... H.KMET FERDUN Beyin Hâzım » Vasfı ye sit gayet meraklı bir raportajı ve fotoğrafları PERŞEMBE GÜNÜ ÇIKIYOR «s PUDRA hususunda YENİ KEŞİF En yağlı cilde bile “mat bir manza-a,, verir İşbu yeni keşif size (o biçbir mein mukavemet eucumyuvsği &i ve caribesini verdiğinden bötün gün zarfında ber ne işle de meşgul olursanız olunuz kat'iyen bozulup ıslaklık vermi- yecektir. Bu muvaffakıyet Tokalon pud- rasına has bir etrarı fendir. B» fen sayo- sinde Tokalon pudrasına krem köpüğü karıştırmak mümkün oluyor ve 3 defa da en ince ipek elekten geçirilnikten son- ra elde edilen fevkalâde ince pudra cilde bir defa temas edince kolay kolay bırak» mryor.İşte bundan dolayı Tokalon pudra- w diğer pudralara kıyasen beş defa fazla wüddet yüzde kalır. Hattâ sıcak salonda uzun dans fasılalarile geçireceğiniz su- vereden sonra bile cildiniz ilk dakikanm. tazelik ve cazibesini aynen muhafaza e- decektir. Tokalon pudrasınn ihtiva etti- Bi krem köpüğü cildin neşrettiği tabii ve yağlı ifrazattm kurumasının mâni 0 lar, Halbülsi diğer alelâde * pudralar bu ifrazaitan kuruyarak cilde kaba ve tara- vetsiz bir manzara verir . Şayet cildinizin füsunlsir ve teshir e- dici bir renk alıp bütün (o destlarınızm hayret ve maneviyetini mucip olmasını arzu ederseniz hattâ bugün bir kutu To- | kalon pudrası alınız ve bizzat göreceksi- niz ki Tokalon pudrası diğerlerinden ne kadar farklıdır. Çünkü bu muvaftakıyeti medyün olduğu krem köjüğü yalnız To- kalona mahsustur. Kuru bir cilt için Petalia Takalon pud- rası, yağlı cilt için ise Pero Tokalon pud- rasmı kullanmız. Jandarma Umum Kumandanlığı An- karaSatınalma Komisyonundan: Ilân edilen münakasasma istekli çıkmamâsindan (1250) adet altlı üstlü demir karyola şartnamesi değiştirilerek yeni - den kapalı zarf usulile satm almacaktır, ve münakasası 4-11- 934 Pazar günü saat (15) de yapılacaktır. Nümune ve şart - namesi İstanbul Jandarma Muayene hey'etinde de vardır. Nü- müune ve şartnamesi Komisyonumuzda ve İstanbul'da her va- kit görülebilir. Alıcıların münakasa gününde ilk teminat mak. buz veya banka mektubu ile Komisyonumuza gelmeleri. (6664) 7258 Deniz Levaz m Satınalma Ko. misyonu Reisliğinden: 25 Birinci Teşrin 1934 tarihinde yapılan açık eksiltme- sinde talip zuhur etmediğinden bir adet Pileyt ve teferruatı 31 Birinci Teşrin 1934 tarihin e müsadif çarşamba günü saat 14 de ihalesi icra edilecektir. Şartnamesini görmek isteyen- ler her gün ve eksiltmesine iştirak edeceklerin de o günve saatta Komisyona müracaatla rr. (7182) 7719 Jandarma Umum Kumandanlığı An” kara Satınalma Komisyonundan: Komple (600) Eğer takımı kapalı zarf usulile satın alma- cak ve kapalı zarf münakasası 3 - İkinci Teşrin - 934 Cumar- tesi saat on dörtte yapılacaktır. İstekliler şeraiti anlamak ü - zere İstanbul'a Gedikpaşada Jandarma Muayene Heyetine, Ankara'da Komisyonumuza ve münakasaya iştirâk Komisyonumuza müracaatları. (6666) için de 7259 Dişlerdeki Lekelerin Kir, pas ve En büyük, en bi- aman düşmanıdır Bir ; Gn şu, bir gün bu diş macunununu kullararak dişlerinizi tecrübe tahtası yapmayınız. Dişlerin tecrübeye ta hammilü yoktur. “RADYOLİN, in lâboratuvarlarda yapılan binlerce tet- Gi Dine 270090 kik ve tecrübenin mabsulü olduğunu düşünmeli ve daima “RADYOLİN,, kullanmalısınız. Şayanı tavsiye bazı plâklar Bi Vedia Riza Hanım Uşak şarkı: Aldatarak kaçtın Kürdili şarkılar. Küçücük penbe dudaklar Hamiyet Hanım 270009 Hera şark Şaire baş başa lüğ İnhisarlar U. Müdürlüğünden: | Nümunesi veçhile (175) takım ma kasket elbise Ove (25) adet paltonun kumaşı hariç olmak üzere malzeme ve terziliği, nümunesi veçhile (175) çift fotinin o pazarlığı 15-11-5934 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 de icra kılmacağından talip olanların (yüzde 7,5 muvakkat teminat paralarile birlikte Cibalide L evazım ve ea Şubesine müracaatları. (7215) — ———-----— | EVKAF MUDİRİYETİ ILANLARI | Tahmin olunan bedel | Lira Kuruş 802 50 - ( Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde Bağ- dat caddesinde Selâmi çeşmesi (karşısmda 321 iie terbiinde Şuhihatun namazgâh ar- 800 00 Yedikulede Mirahor Ilyas bey .mahallesinde 425 metre terbiinde Ilyasçelebi Camii arsası ve mevcut 172 50 Yenikapıda Tülbentci Hüsmnettin dan halle” sinde Sepetçi sokağında 34/1 No. lu 69 met- reden ibaret arsa. 687 00 Yenikapıda Tülbentçi Hüsamettin mahalle- sinde Yenikapı caddesinde 31 No.lu229 metreden ibaret arsa, O | 1184 00 Beyoğlunda Kamerhatun mahallesinde Keçi ve Eleni sokağında 11/13 No.lu hanenin — tamamı. (26 30 Kadirgada Bostaniâli mahallesinde Tülbent- ci Han içi ŞraşaN 35 No,lu25 metreden - Yukardaki emlâk satılmak üzere yirmi gün müddetle müzayedeye çıkarılmıştır. İhalesi 14-11-934 Çarşamba gü- nü saat 15 tedir. Taliplerin pey akçeleriyle beraber mali. Tât kalemine müracaatları. (6 995 Kısa, Orta ve uzun dalgalı neşriyatı temiz ve pürüzsüz bırşe- kilde nakleden 1935 modeli TELEFUNKEN - siki ihtiyacınızı tatmin edebilirsiniz. Bu derece mükemmel bir makine şimdiye kadar bu kadar ucuz finta satılmamıştır. Galata'da Bourla funken'in (12) numaralı katoloğunu isteyiniz. Orada üç yeni mo- delinin tafsilâtımı bulacaksınız. 7) OSMANLI BANKASI 127 sayesinde mu- Biraderler ve Şürekâsı müe:esesinden Tele- Türk Anonim Şirketi, —Tesis Tarihi: 1863 Sermayesi: 10.000.000 İngiliz lirası | Türkiyenin başlıca şehirlerile Paris, Marsilya, Nis, Londra ve Mançester'de Kısır, Kıbrıs, Irak, İran, Filistin, ve Yunanislan'da şubeleri Yugoslavya, Romanya, Suriye ve Yunanistan'da Filyalleri vardır. Her türlü banka muameleleri yapar. 6656 İstanbul Milli Emlâk Müdürlüğünden: Cinsi ve Mevki Muhammen (Kira Kirası Müddeti 'Tophanede Necati Bey cadde- I sen sinde 397 No.lu dükkân Kabastaşta Hacı Beşir sokağın- 60 ibni da Gazi Osman Paşa mektebi altındaki 4 No. ludükkân. . Maslak civarında Hamidiye kas 90 > . rı altında Büyükdere caddesiyle İstinyeye giden cadde arasında- ki Milk Emlâke ait arazinin 82710 M2: Bir Parçasında tuğ la Cam Toprağı Boya madeni ve saire çıkarmak hakkı, Kadıköyünde Fener bahçe ko- yunda Zalistre Dalyanı “Kara dan Dört yüz metre uzakta ku- rulması şarttır.,, Yukarda cins ve mevkileri yazılı mahaller hizalarmda kira vemüddetler üzerinden açık arttrrma usuliyle kiraya verilecek- tir. İsteklilerin 7-11-934 Çarşamba gün üsaat on dörtte pey, akçeleriyle müracaatları. (M) (6850) Nafıa Vekâletinden: Afyon - Antalya hattı 56- 74 üncü kilometreleri arası 4 üncü kısım inşaat ve ameliyatı o kapalı zarf usulü ile münaka- | saya konulmuştur. Münakasa 15 Teşrinisani 934 tarihine mü- sadif perşembe günü saat 16 oda Ankarada Vekâlet Müste şarlık Makamında yapılacaktır. Taliplerin tekliflerini Ticaret Odası ve ehliyeti fenniye vesi kalart ve 10.000 liralık muvak- kat teminatlarının Merkez Mu hasebeciliğine yatırıldığma dair olan makbuz veya nümun esine uygun Banka kefalet mek- tubunu aynı gün ve “saatten evvel Komisyon Riyasetine vermeleri lâzımdır. (Muvakkat teminat mukabili (çek kabul edilmez.) Talipler bu hususta ki şartnameleri (40) liramü- Kabilinde Vekâlet Malzeme M üdürlüğünden satın alabilirler. e (7185) © İstanbul Milli Emlâk Müdürlüğünden: © Zineirli kuyuda İstanbul Golf kulübünün issalindeki 505615 metre murabba arazi nin kiraya verilme işi bir hafta uzatılmıştır. İsteklilerin 4-11- 934 pazar günü saat 14 te 170 liralık pey akçeleriyle müracaa tları. (M.) (7229) 120 iin Kumaşlarını Muhterem müşteri- lerinin enzarı tak- dirine arzediyor Beyoğlu, İşgikiâl caddesi , Tel: 4040 PEKTORİN 7 ilehemen geçer Vİ Kutusu 35 kuruştur BEŞİR KEMAL. MAHMUT CEVAT Neşriyatı idare eden : MUMTAZ FAİK Gazetecilik ve matbaacılık T. A. $