24 Ocak 1935 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

24 Ocak 1935 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Yüksek Mühendis Mektebi Arttırma ve Eksiltme komisyonundan: İhale tarihi Saati 28-1-935 14 » ww İ4 250 Kilo »u» uy İS 28 kalem nn» 10,34 ww şo 16,3010 kutu Miktarı o Tahmin bedeli (o Cinsi A 40 tenekeKilosu (50) K. Beyaz Peynir (70) ,, Kaşer Peynir (350) L. Matban ecza mürekkebi ve saire (432) L. Ecnebi mec- mualar ” ” Kutusu (250) K. Reneo maki- nası için mum- lu kâğıt 16,5 75 Top Topu (80) K. Reneomaki- nası için sünger kâğıdı. Mekteb için lüzumu olan yukarda cins ve miktarları ya- zalı maddeler hizalarında gösterilen gün ve saatlerde pazar- alınacaktır. İsteyenlerin belli gün ve saatte Komisyona gelmeleri ilân olunur. (342) İyi tıraş olmak için bütün bıçakların fevkinde olan POKER PLAY TIRAŞ BIÇAĞI İlanımız ve her yerde arayınız. İstanbul ikinci icra memurluğundan: İpotek cihetinden paraya çevrilmesine Karar verilen ve tamama bin iki yüz lira kiymet taktir olunan Kabalaşta ha- $ Fatma Hatun mahallesinde İzzoğpaşa sokağında eeki 2, 4 yeni 9 No. lu bahçe- Ni bir evin tamamı açık arttırmaya kon- Muş olup 25-2.935 pazartesi günü saat M4 ten 16 ya kadar dairemizde açık art- Birma suretile satılacaktır. Arttırma be- deli kıymeti muhamminenin yüzde yetmiş beşini bulduğu taktirde mezkör gayri” ul alıcısı üstünde bırakılacaktır. Ali halde son arttıranın antı baki kal: Mak üzere arttırma on beş gün müddet- vzstılarak 12-3.938 salı günü sat 14 K 0 16 ya kadar yine dairemizde yapıla” 7 menkul en çok arttıran üstünde bira kılacaktır. Artırmaya girmek isteyen- ler mezkür gayri menkulün kıymeti mu- Bamminesinin yüzde yedi buçuğu winbe- tünde poy akçesi veya ulusal bir banka Bin teminat mektubunu hamil bulunma ları Bâzamdır. Hakları tapuya yazılı ok Mayan ipotekli alacaklılarla diğer ali- kadarların irtifak halekı sahiplerinin bu ve hususile faiz ve masarife ir olan iddinlarını ilân gününden iti- beren yörmi gün içinde evrakı müsbitele "ile birlikte dairemize bildirmeleri lâ- Yamdır. Alesi halde hakları tapuya yazı V olmayanlar satış bedelinin paylaşıma” hariç kalırlar. Müterakim vergi, vakıf iceresi, tanzifiye ve tenviriye rusu- Mu borçluya gittir. Daha fazla mafümat V almak isteyenlerin 31-1-935 den itiba- ton dajrenizde açık bulundurulacak olan attrma şartnnmesile 934-2652 No, lu dosyasına müracaatla mezkür dosya de Tunumda mevcut mezkür gayrı menku- €vaaf, mesaha vesairesini havi va- Ziyet ve taktiri kıymet raporunu görüp i ilân olunur. (7295) Kan Ri emir in Birinci yenileme bürosundan : 4 Kâ- Rünevvel 1933 tarihinden evel İstanbul Asliye malikemesi 1 nci ticaret dairesin- de yapılmış Vays und Fraytaş Kanali- zasyon şirketile Vosolof arasında müte- kevvin delil tesbiti keşif dosyasının ye- nilenmesi için verilen beyanname müd- deinleybin karar verilmiş ve celse günü olarak 122.935 salı günü saat 14 tayin edilmiş, © © olduğundan mezkür gün ve saatte Yeni © postane binasında kâin Birinci Yenile me bürosuna gelmediği takdirde 2367 © numerolu kanun ahkâmma tevfikan ye- © — nilenmenin gıyabında icra kılınacağı teb- Üiğ makamma kaim olmak üzre ilân olunur, (7294) Birinci yenileme bürosundan: 4 Künunevvel 1933 şarihinden evvel İs- tanbul asliye mahkemesi 1 nci Ticaret dai sesinde yapılmış Vays und Fraytag kana- Bzmyon şirketile Sofya arasında müte- kevvin delil tesbiti keşif dosyasını ye- Bilenmesi için verilen beyanname müd- iü ün ikametgâh: meçhul olması hasebile tebliğ edilememiştir. Büroca 20 gün müddetle ilânen tebliğat icrasına ka- Ter verilmiş ve celse günü olarak 122835 salı günü saat 14 tayin edil. Viş olduğundan mezkür gün ve satte Yeni postahane binasmda | kâin birini yenileme bürosuna gelmediği takdirde 2367 eemerolu karnım abâmma tevf- ban yenilemenin gıyabında icra kılmaca- $: tebliğ onakamına kaita olmak üzre i in olumu (7204) Maltepe Askeri Lisesi için 1000 aded yün Fanila 10 Şu- bat 935 pazar günü saat 14 de açık eksiltme ile alınacaktır. Tahmin bedeli 2000 liradır. İsteklilerin şartnamesini gör- mek üzere her gün öğleden ev- vel ve eksiltmeye girmek i- çin 150 lira teminatlarile bel- İi saatte Tophanede Satımal- ma Komisyonuna gelmeleri. (745) (346) İstanbul Levazım Amirli- ğine bağlı kıt'at için Üçyüz ton Un 31 ere ve rşembe günü saat 15 de ka- Dak yafl almacaktır. Tah- min bedeli otuz bin liradır. Şartnamesi parasız olarak Top hanede satın alma komisyo- mundan almır. İlk teminatı 2250 lira olup isteklilerin tek- Hflerini belli saatten bir saat evvel komisyona vermeleri. (726) (188) 409 İstanbul Levazım Amirli- ğine kıt'at için seksen ton pi- İâvlık pirinç 31 İkincikânun 935 günü saat 15,30 da kapalı zarfla alma: caktır. Tahmin bedeli 18800 liradır. Sartnamesi oparasız olarak Tophanede satınalma komisyonundan alınır. İlk te- minatı 1410 liradır. İsteklile- rin tekliflerini belli (saatten bir saat evvel komisyona ver- meleri, (727) (189) 410 Birinci yenileme bürosundan : 4 Kânunevvel 1933 tarikinden evvel İstanbul asliye mahkemesi ikinci ticaret dairesinde yapılmış Vays und Fraytag kanalizasyon şirketile Cemal arasmda mükekevv il tesbiti keşif dosyasının yenilenmesi için verilen beyanname müd- deinleyhin ikametsâhı meçhul olması ha- sebile tebliğ edilememiştir. Büroca 20 gün müddetle ilânen tebligat icrasına ka- rar verilmiş ve celsegünü (olarak 122.935 salı günü saat 14 tayin edil. miş olduğundan mezkür gün ve saatle Yenipostane binasında kâin birinci yeni- leme bürosuna gelmediği takdirde 2367 Bümerolu kanun ahkimma bevfikan ye» nilenmenin gıyabında icra kılacağı teb liğ makamına kâim olmak üzre ilân olu- mar. (7294) Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mahke- mesinden : Terekrsine mahkemece elko- sulan ölü Mihaloğlu Koçonun uhdesin- de bulunan Feriköyümde birinci kısım mahallesi Fransız mezarlığı caddesinde eski 6 yeni 183-185 ve Karakol sokağın da eski yeni 2 numaralı man bahçe iki bap hancnin 1-4 hissesi açık artırma su- retile 252.935 pazartesi saat 14 batıla caktır, Tamamının kıymeti 8000 Kira dır, Dellaliye ve ihale resmi müşterisine sitiir. Almağa istekli olanların kıymeti. nin yüzde yedi buçuğu mispetinde pey akçesile gösterilen gün ve saatta Beyoğ- hu dördüncü sulh hukuk mahkemesinde bazır bulunmaları ve fazla malümat için 931/46 numara ile mahkeme (kalemine baş vurmaları ilân olunur. (7186) İstanbul altıncı icra memurluğun - dan: Bir borçtan dolayı İstanbul Nuru osmaniyede Vezir hanının içinde hacze- 'dilip satılması kararlaştırılan kütüpha - ne, sigara masaları ve sair mefruşata ait eşya 27-1.935 tarihli pazar günü saat 10 dan Ti « kadar satılacağından isti yenlerin o gün ve o santte bu handa bu- İunscak memuruna müracaat edilmesi $- lân olunur. (7291) Sü B k Uşak Şeker Fabrikasından: Şimdiye kadar yalnız Uşak'ta Sümer Bank namına satın alın- makta olan tasfiye halinde Uşak Terakki Ziraat Türk Ano- nim Şirketine aid hisse senetleri bundan sonra İstanbul ve Ankara'daki Sümer Bunk şubeleri tarafınden da satın glina- caktır. Hisseleri mak isteyenler dağrudan bu şubelere de öracant e “ebilirler, f0056) 451 KARAKAYA ZA AE bilumum Gümrük Komisyoncu Maiyet Memuru ve Tuccar Müstahdemlerine İstanbul Ithalat Gümrüğünden: | — Komisyoncu, Maiyet memuru ve tüccar o müstah- demlerinin ellerindeki karneler yeni basdırılan karnelerle de- gişdirilecekdir. 2 — Yenikarneler imtihan komisyonunca kayıdlara na- zaran doldurulacak teklif ve in ha varakaları üzerine Gümrük- ler Umum Müdürlüğünce ver ilecektir. 3 — Bu işin başarılması iç in her Komisyoncu maiyet me- muru ve tüccar müstahdemler i matbu bir teklif varakası alıp 26 kufuşluk pul ile birlikde im tihan Komisyonuna getirme- leri lâzımdır. 4 — Bu suretle bugün bilfiil çalışanlar tesbit ve bunlara aid teklif ve inha varakaları Gümrükler Umum Müdürlü- ğüne gönderilmiş bulunacakd ır, 6 — Alâkadarların 25-1-9 35 ten 25-2.935 tarihine kadar müracaatları ve müracaat etm eyenlerin - bittabi alâkalarını kesmiş olduklarına hü''molun arak eski kayıdlarma göre tek- lif ve inha varakası do'durulm ayacağından yeni vesika alama- yacakları olunur. (326) “Nafıa Bakanlığından: Haydarpaşada teslim edil mek şartiyle muhammen bedeli 6975 lira olan 45 ton telgraf | teli kapalı zarf usuliyle eksilt- meye konulmuştur. Eksiltme 9-2-935 cumartesi saat 15 de Ankarada Nafra Bakanlığı Malzeme Müdürli de yapılacaktır. İsteklilerin tekliflerini Ticaret Odası vesikası ve 523,13 liralık muvakkat teminatlarının Malsandığına yatırıldığına dair olan makbuz veya nümu nesine uygun banka kefalet mektubu ile birlikte 9-2-935 cuamrtesi günü saat 14 e ka- dar Malzeme Müdürlüğüne vermeleri lâzımdır. İstekliler bu husustaki şartnameleri parasız olarak An- kara'da Vekâlet Malzeme Müdürlüğünden alabilirler. (309) Gemma a m merminin ii İstanbul Millt Emlâk'Müdürlüğünden: BEYOĞLU : Hüseyin Ağa ma hallesinin Mis sokağında es- ki 13 yeni 19 No.hevin 1/4 1750 bazine tahvili ile hissesi, KADIKÖY : Hasan Paşa ma a hallesinin Taş köprü soka- ğında 901 metreden ibaret 1 No.lı Arsa. KADIKÖY : Cafer Ağa ma- hallesinin eski Mühürdar ve yeni Rizaiye sokağında eski ve yeni 37 No. İı evin tamamı BÜYÜKÇARŞI : Mahmutpa- şa mahallesinin Kürkçüler çarşısı içinde 27 No. lı maa oda dükkânın tamamı. KADIKÖY : Osman Ağama- hallesinin eski Halit Ağa 50- kağımda eski 18 ve yeni çeğ- me sokağında yeni 45 No.k evin tamamı. BALAT: Hızır Çavuş mahal lesinin Tahta minare cadde- sinde eski 169 yeni 163 No dükkânın tamamı, 60 ,, 3 Yukardaki mallar 5-2-935 salı günü saat on dörtte açık arttırma suretile satılacaktır. İsteklilerin muhammen bedelin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçelerile müracaatları. MW) (253) 1351,50 3375 yarısı nakten yarısı hazine bonosu ile zvu “İstanbul Milli Emlâk Müdürlüğünden: Eski Yeni (Değeri No. No. HASKÖY : Piri Paşa mahal Setin lesi Keçe Külah sokağı 1/2payr (o 288 TOPHANE: Beyazıt mahallesi 45 evve 1440 Kılıç Ali Paşa caddesi. 15 13 iki 15 Mk.17 dük- kân 1/4 HEYBELİADA : Yalı mahal- 21/19ev 259,56 nm 14/66 BÜYÜKDERE : Çivici soka- 8 evin 420 ğı 5/6 Yukarda yazılı mallar 24-2-935 pazar günü saat on dört- te idaremizde müteşekkil Satış komisyonunda ayrı ayrı pa- zarlıkla ve peşin para ile satılacaktır. İsteklilerin her Pazar ve Salı günleri yüzde yedi buçuk pey akçelerile Mi - Fen Fakültesi Dekanlığından: Bir Mz.kiniste ihtiyaç vardır. Tornacılık, Tesviyecilik, Fe rezecilik bilen ve tecrübesi olanlarm imtihanları yapılmak üzere Fen Fakültesine müracaatları, (340) | İstanbul 7 inci icra memurluğundan: : Emniyet Sandığına 600 Tira mukabilinde birinci derecede ipotekli olup pas raya çevrilmesine karar veril en ve tamamına (2325) lira kıymet takdir edilen Boğaz içinde Anadoluhisarı mahalle- sinde Toplarönü caddesinde eski 71, 71 mükerrer 71 mü- kerrer 71, 73 yeni 13 ilâ 19 numaralarla murakkam ahşap üç dükkânı müştemil bir evin tamamı açık arttırmaya vaze- dilmiştir. Arttırma peşindir. Arttırmaya iştirak edecek müş- terilerin kıymeti muhammen enin yüzde 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hâmil ol- maları icap eder.Müterakim ver gi,tanzifat tenviriye ve vakıf borçları borçluya aittir.Arttır ma şartnamesi 3-2-935 tarihine müsadif pazar günü Dairede mahalli mahsusuna talik edile- cektir. Birinci arttırması 27 -2.935 tarihine (müsadif çar- şamba günü dairemizde saat 14 ten 16 ya kadar icra edile- cek, birinci arttırmada bedel, kıymeti muhammenenin yüz- de 75 ni bulduğu takdirde üst te bırakılır, Aksi takdirde son arttırmanın; taahhüdü bakı ka İmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek 14-3-935 tarihine müsadif perşembe gü nü saat 14 ten 16 ya kadar Da irede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok arttıran üstünde bırakılacaktır. 2004 numaralı icra ve iflâs kanunun un 126 mcı maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit (olmıyan ipotekli alacaklarla di- ğer alâkadaranm ve irtifak ha kkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarmı ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte Daire- mize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicil- lerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Daha fazla malümat almak istiyenlerin 934-3536 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahâllen haciz ve takdi- ri kıymet raporunu görüp anlayacakları ilân olunur (336) ——— << Kasımpaşada Yeldeğirmeni mahallesinde Şeyh sokağın» da eski 21 yeni 8 No. İz hanede iken hala ikametğâhı mechul bulunan İbrahim Şükrüye İstanbul İkinci icra memurluğundan : Uhdei tasarrufunuzda olup Beyoğlu Tapu dairesinin 29-5-930 tarih ve 1847 muamele No. sile mukayyet müda- yene senedile Emniyet Sandığından borç aldığınız dörtyüz elli liraya mukabil mezkür Sandık namma ipotek yaptığınız Kasımpaşada Yeldeğirmeni mahallesinde Seyh (sokağında kâin eski 21 yeni 8 No. ile murakkam haneye ait ve mezkür borçtan üçyüz seksen altı lira altmış altr kuruşun tesviye edil- memesinden dolayi meblâğı mezburun maafaiz ve masarif ve komisyon ve ücreti vekâlet | ile birlikte tahsili hususunun temini için ipotekli bulunan mezkür gayrimenkulün ( paraya çevrilmesi alacaklı Sandık tarafından dairemize müracaatla talep edilmesi üzerine icra iflâs kanununun 145 ci maddesi mucibince tanzim ve tarafınıza tebliğ kılmmak üzere gön- derilen ödeme emrine mükaşiri tarafından verilen meşruha- ta nazaran ikametgâh hazırmızım bilinemediği anlaşılmış ve bu bapta zabrta tahkikatile de keyfiyet tahakkuk etmiş ol- masma mebni lâzrmgelen teblizatın ilânen icrasma karar ve- rilmiş olmakla ilân gününden itibaren biray içinde ve 934-391 dosya No. sile mezkür borcunuzu vermediğiniz veya bir kıs- mma veya tamamına veyahut alacaklımm takibat icrasına dair icranm durması hakkında şifahi veya tahriri olarak kanuni bir itirazda bulunmadığını takdirde taayyün olunan mez- kür müddet bittikten sonra ipotekli gayrimenkulunuzun pa- raya çevrilmesi haklamda iktiza eden kanuni muameleye baş- lanacağı amlümunuz bulunmak ve buna dair ödeme emrinin tarafımıza tebellağu makamına kaim olmak üzere keyfiyet ilânen tebliğ olunur. (338) z Üniversite Arttırma ve Eksiltme ve Pazarlık Komisyonundan: 1 — Üniversite Tıp Fakültesi Teşrih binası elektrik tesisatı 2-2-935 cumartesi günü saat 15 de ihale edilmek üze- re kapalı zarf usulile eksiltmeye konulmuştur. İhale Ü- niversite Merkez binasında toplanan Komisyon tara- fından yapılacaktır. 2 — Eksiltmeye girebilmek için taliplerin ticaret odasında müseccel, elektrik tesisatile müştagil bir müessese sa- hibi ve elektrik, mühendisi olması ve iyi netice vermiş bu gibi büyük elektrik tesisatı yapmış olduğuna dair vesika ibraz “etmesi lâzımdır. 3 — Yukarda ismi geçen tesisatın keşif bedeli 8950 - lira 62 kuruşun yüzde 7,5 muvakkat teminatı olan 671 lira 25 kuruşu ihale günü öğleye kadar Üniversite (Muhasebe veznesine yatırıp makbuzlarnı teklif zarflarma koy- maları lâzımdır. Teklif mektubları saat 14 e kadar Umu- mi Kâtibe verilmiş olacaktır. 4 — İstekliler bu işe ait dosyaları almak için muhasebe vez- nesine 45 kuruş yatırıp makbuzları komisyon kâtibi. ne vermeleri lâzımdır. (s1) . 500 SATILIK TARLA 186, 187, 188 esaslarımızda yazılı Beylerbeyinde A- ziziye araba sokağında eski veyeni4 No.lı 226627 met- re murabbaı tarla satılmak üzere aşağıdaki şartlarla artırma ya konulmuştur. em 1 — Artırma (Kapalı zarf) usuliledir. 2.— İhale 11 Şubat 935 pazartesi günü saat çekapıdaki Şubemizde yapılacaktır, >” > 3.— Artırmağa girmek için 1135 lira teminat verilecektir 4.— Talibler 1 lira mukabilinde alacakları şartnameyi teklif mektubları ile birlikte ve orada yazılı şekilde ihale saatinden evvel e edeceklerdir. 5.— Satış bedeli peşindir. 6. Balıkta daha fazla tafsilât almak isteyenler Şube- mize müracaat etmelidirler. ( an cü onda Bah-