7 Nisan 1935 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

7 Nisan 1935 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

ei m ıacakır. Fazla tafs'lât için istasyonlara müracaat edilm-"dir , rülerin keşif bedeli 26346 lira 98 Sümer Bank O Yerli Mallar Pazarlarında Pazarların sattığı her mal gibi yerli şapkalar da GÜZEL SAĞLAM mmm MAR em UCUZ ve son modaya uygundur b İstanbul - Ankara - Beyoğlu - İzmir - Sanisun NN e Kapalı zarf usuliyle eksiltme ilânı . Gümüşhane Nafıa Başmühendisiiğinden: 1 — Eksiltmeye konulan iş: o Gümüşhane (Vilâyetinde Trabzon - Erzurum Dk ie *500 ve 197 000 ve 217-000 inci kilometrelerinde açıklıkları 2x10 ve 3x10 ve 15 metre olan Ostok, Bayburt, Maden köprüleri inşaatıdır. Köp- 2 — Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır: A — Eksiltme şartnamesi B — Mukavele projesi — Nafia işleri şeraiti umumiyesi, D — Tesviyei turabiye, sose ve kâgir insaata dair fenni E — Hususi şartname F — Keşif cetveli ve metraj cetveli, G — Proje. İsteyenler bunları 130 kuruş bedel mukabilinde Ankarada Nafin Vekâleti Levazım Müdürlüğünden ve Gümüşhanede Na fin Başmühendisliğinden alabilirler. Ve İstanbul, Trabzon, Er ve ime in mütalea edebilirler. 3 — Eksiltme 17-4- tarihinde Çarşamba günü saat 15 de Gümüşhanede Vilâyet hükümet konağında Meclisi Umumi odasmda yapılacaktır. 4— Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5— Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 1976 lira mu - vakkat teminat vermesi, bundan başka ticaret odasına kayıtlı olduğuna dair vesikayı haiz olup göstermesi lâzımdır. 6 — Teklif mektupları yukarıda üçüncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Gümüşhane Vilâyet hükümet konağmda idare meclisi odasında eksiltme komisyonu reisli - Zine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mümu ile iyice kapatılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. | (1389) 2406 İstanbul Sıhhi Müesseseler Sa. tınalma Komisyonundan: ii Heybeliada Sani oryomu için oda soğutma cihazı ve tefer - rüatı olbaptaki şartnamesi veçhile açık eksiltmeye konmuştur. 1 — İhalesi: 16 Nisan 935 Salı günü saat 15 de Cağaloğlun da Sıhhat Müdürlüğü binasındaki komisyonda yapılacaktır. 2 — Tahmini bedel: 1170 liradır. 3 — Muvakkat teminat 87 lira 75 kurustur. 4 — Şartnameler bedelsiz olarak müesseseden almabilir. 5 — Eksiltmeye girecekleri ; ca” “meva »'4 Tirsret odası se ve bu sihi isler yaptığına dair ves'L- kraz edecekler. ir. 6 — İsteklilerin belli gün vesaatten evvel teminat makbuz veya banka mektuplarını ve yukarda yazılı vesikalarla komis- yona müracaatları, (1650? o 2440 Devlet Demiryolları ve Limanları işletma Umum idaresi ilânları Hayvan nakliyatına mühim tenzilât Yeni tarife | mayıs 1935 tarihinden itibaren tatbik edile- cektir. Ehli, yabani ve yırtıcı bilümum kanatlı ve kanatsız hayvanlar, bu tarifeye dahildir. Dört Ayaklı ehli hayvanlar tam vagon hamulesile nakledildikleri takdirde nakliye ücretle- - ri, verilecek vagonların taban satıhlarının beher metre murab- ba: üzerine hesap edilecektir. ğ iyat sahiplerine kolaylık olmak için yeni tarifeyi ve er mesafedeki nakil ücretlerini gösterir baremli tarifeler sa - — YERLİ ERKEK ŞAPKALARI 4 Beher tanesinin tahmin e- dilen fiatı 70 lira olan 500 ta- ne mahruti çadır ihale günü talip çıkmadığından yeniden kapalı zarfla eksilmeye konul- muştur. İhalesi 14-4-35 pazar günü saat 11 dedir. Muvakkat teminatı 2625 liradır. Şart - namesinin 175 kuruşa almak ve örneğini görmek istiyenler her gün, eksiltmeye girecek - ler muvakkat banka teminat mektup veya maliyeye yatı - rılmış teminat makbuzlerile kanunun 2 ve 3 üncü madde - lerinde yazılı vesikalarla bir- likte teklif mektuplarını iha - le saatinden en az bir saat ev- vel Ankarada M. M. V. Satın- #lmin İsomizyonuma vermiz bü lunmaları. (1561) 2425 b AR Ordu sıhhi ihtiyacı için sey- yar hastanelere mahsus (Av- rupa mamulâtından ve su geç mez en iyi Makö kumaşından) 100 kadar belki daha fazla hasta ve ameliyat çadırları sa- tn alınacaktır. Taahhüde talip olanlar: Bu çadırlarm şeklini gösteren re- sim ve plânlarile birlikte ku - maşın iplik adedini ve (Şoper) makinesindeki mukavemet ve alestikiyet derecelerini, çadı - rm toptan sıkeltini ve sair bü- tün vasıflarmı ve Ankarada teslim gümrüklü fiatmı bildi- rir açık yazılı teklifnameleri - ni 1-5-935 tarihine kadar M. M. vekâleti Sıhhat İşleri dai- resi birinci şubesine gönder - meleri ve fazla tafsilct istiyen lerin mezkür «* ve müdürlü ğüne ! iracaat etmeleri ilâ olu sur. der 2427 ... Vize ve Pınarhisar kıtaatı için 15,000 kilo kırıklı çorba- lık pirinç açık eksiltmeye ko- nulmuştur. Bedeli: 2300 lira birinci pey 173 liradır. İhalesi 24 nisan 935 saat 16 dadır. İsteklilerin Vizede Fırka Sa- İ tmalma komisyonuna gelme- leri. (1754) » * 4 Vize ve Pmarhisar kıtaatı için 100 ton un kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. Mu- hammen bedeli 11250 liradır. Birinci pey 844 liradır. İhalesi 11 nisan 935 saat 17 dedir. İsteklilerin (o belli saatten Vizede Satınalma komisyonu- na gelmeleri. e) (1756) Vize kıtaatı için 4300 kilo sade yağı açık eksiltmeye ko- 10 Mayıs Seyahatini tertip etmekte ola» NATTA acentalığı muhterem müşteri lerinin yarım akşam saat 20,30 dan 21,15 kadar İstanbul Radyosunda'ci sürprizi dinlemelerini rica eder iLÂN Biri Ankara Umumi Müdürlü- ğümüzde diğeri de İzmit Kâğıt fabrikasında çalışmak üzre Al manca çok iyi bilir iki Türk daktiloya ihtiyaç vardır. Talip olanların Sümer Bank İstanbu! subesine müracaatları lâzımdır ihtira ilânı (Şeker imalâthane ve tasfiyehane a- sarelerinin usulü tasfiyesi) hakkında iş- #ihsal olunan 22 nisan 1931 tarih ve 1138 sayılı ihtira beratı bu defa mevki fiile konmak üzere ahere devrüferağ veya i- car edileceğinden talip olanların Gala- tada, İktisat hanımda, © Robert Ferriye müracaatları ilân olunur. - 2403) Devredilecek ihtira beratı “Bitumlu kaldırım terkibatı imaline dnir üsal,, halekımdaki ihtira için İktisat Vekâleti Sanayi Müdürlüğünden alın - mış olan 6 temmuz 1983 tarih ve 1626 numaralı ihtira beratının ihtiva ettiği hukuk bu kere başkasma devir ve ya- hut kiraya verileceğinden bu iş için faz- la malümat edinmek istiyenlerin Gala - tada Aslan han 5 nci kat 1-4 numaralı idarehaneye müracaat eylemeleri ilân 0- Tunur. Kadıköy sulh mahkemesinden: Mustafanın şayıan © ve müştereken mutasarrıf olduğu Bostancıda Kavaklı Bayır nam mahalde kâin ve yekdiğerine muttasıl eski 51-3 numaralı ve 229 met- ve milkâbı miktarı bahçeli 3 oda bir halâ ve mutbah ve içerisinde bir firenk tu - Tumbasını havi 1140 Bira kıymeti ma - hammineli bir bap hane ile buna mut - tasıl eski 51-2 numaralı 287 metre mu- rabba miktarda bahçeli 3 oda bir halâ ve derununda firenk tulumbası bulunan mutbahı havi ve 1199 İira kıymeti mu- hammineli bir bap hanenin izalei şuyu suretile satılması hakkındaki ilâm üze- rine Kadıköy sulh mahkemesi icrasın: da tarihi ilândan itibaren 20 gün müd - 'detle dairede eshabı müracaata açık bu- lundurulan satış şartnamesinde yazılı şerait dairesinde ve peşin oo para ile İ mayıs 935 tarihine tesadüf eden cumar- tesi günü saat 10 dan 12 ye kadar açık arttırma ile satılacaktır. Yevmi mezkür- 'da mezkür kıymeti muhamminenin yüz- de 75 ni tutar talip zuhur etmediği tak- dirde en son arttıranm taahhüdü baki PUDAPEŞTE ve VİYANAR kalmak üzere müzayedenin 15 gün tem- didile 26 mayıs 935 tarihine tesadüf e- den pazar günü saat 10 dari 12 ye kadar en çok arttırana ihalei katiyesi icra kı - Imacaktır, Taliplerin yüzde yedi buçuk pey akçesi vermeleri lâzımdır. Satış tarihine kadar haliye ve sabıka lâs kanununun 126 ncı maddesi muci » bince mezkür emlâk üzerine ipotek sa- bibi alacaklılarla diğer alâkadarları gay- ri menkul üzerindeki haklarını hasusile faiz ve masrafa dair olan iddialarını ev- rakı müsbitelerile 20 gün zarfında daire- ye bildirmeleri ve aksi takdirde hakları tapu siçillerile sabit olmıyanların satış bedelinin paylaşmasından hariç kalacak- ları ve fazla malümat almak istiyenle - rin dairede mevcut 935-456 numaralı dosyasına müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. (0215) ZAYI — Arabacılar cemi almış olduğum arabacılık vesi bettim. Yenisini. alacağımdan zayiinin bükmü yoktur. Şaban ci peyi 296 liradır. İhalesi 24 nisan 935 çarşamba günü sa- at 17 dedir. İsteklilerin Vize- de Fırka Satınalma komisyo- ARAYI'ÇOGALTAN : BIR-FABRIKADIR. KAŞE NEOKALMİNA Grip - Nevralji - Baş ve diş ağrıları - Aztritizm - Romatizma Istanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonundan: Haydarpaşa Nümune hastanesine lüzumu olan 35 ka- lem ahşap eşya olbaş-ki Ke ve resimleri nümunesi veç hile ve kapalı zarf usulile eksiltmeye tur. 1 — ihalesi: 9 nisan 935 salı günü saat 15,30 da Cağal- oğlunda Sıhhat müdürlüğü binasmdaki komisyonda yapıla- | caktır. 2 — Tahmini bedel: (9999) liradır. 3 — Muvakkat teminat (749) lira (93) kuruştur. 4 — İsteklilerin cari seneye ait icaret odası vesikasını gös- termeleri ve ahşap eşya imalile meşgul olduklarına, müessese ve Fabrikalarınm nerede bulunduklarma dair vesaik ibraz et - meleri, on bin lira ve daha yukarı bu gibi iş yaptıklarma ve başka müesseselere iş yapmışlar ise taahhütlerini tam ve mü- kemmel olarak ifa ettiklerine dair şahadetname veya mektup- larmı ve yahut bu vesaikin noterlikçe musaddak birer suretle. rini bir zarf içine koyup vermeleri şarttır. 5 — Şartname ve resimler bedelsiz olarak hastaneden alı. nabilir, 6 — İsteklilerin belli gün ve saatten evvel muvakkat te - minat makbuz veya banka mektuplarile ve yukarıda yazılı ve- sikalarile komisyona müracaatları. (1494) 2409 Tokat Valiliğinden: Tokat vilâyetinde yapılacak yedi aded mektebin inşası yi: - mi gün müddetle ve kapalı zarf usulile aşağıdaki şerait « *hilin de münakasaya konulmuştur. 1 — Yapılacak mekteplerin ikisi Tokat merkezinde beheri 39486 liradır. Birisi 2300 liradı Kazalarda yapılacak mek - teplerin beheri 20542 lira bedel keşiflidir. 2 — Şartname plân ve modelleri görmek üzere Tokat vilâ- » -tine müracaat edilmelidir. 3 — İhale 15 Nisan 935 gününe müsadif Pazartesi günü sanat 16 da Tokat vilâyeti daimi encümeninde yapılacaktır. 4 — Münakasa kapalı zarf usuliledir. 5 — Münakasaya iştirak edecekler bedeli keşfin yüzde 7 bu çuğu nisbetinde muvakkat teminat vereceklerdir. 6 — Münakasaya iştirak için taliplerin ehliyeti fenniyesi ni haiz Nafia Vekâleti veya Başmühendislikten verilmiş vesi - ka ibraz etmeleri lâzımdır. 7 — Buşerait dahilinde talib olanlarm teklif. teminat mek- tuplarmı ve istenilen vesikaları havi kapalı zarflarını ihale g* nü olan 15 Nisan * 735 Pazartesi günü saat on ikiye kadar O - lâye! Fneimen Riyasetine tevdi etmeleri ilân olunur. (1775) 2432 Yalovada kiralık Hamam, Gazino, Mesire mahalleri Akay işletmesi Müdürlüğünden: Ksplıcalarda: Köylü Hamamı Bir sene müddetle : Üç kardeşler gazinosu Bir mevsimlik : Plâj ” ” Tuhafiye dükkânı vi < Ayrı ayrı şartnamelerle ve açık arttırma ile kiraya verile- cektir. Fiatlar encümence uygun görülürse ihalesi 15 nisan 1935 tarihinde saat on dört buçukta yapılacaktır. Şartnameler her gün on üçten on altıyax kadar Akay müdürlüğü levazım şubesinde görülebilir. Arttırma esnasmda isteklilerin yüzde on beş nisbetinde pey vermeleri lâzımdır. (1633) Askeri Fabrikaları Satınalma Komisyonundan: Askeri Silâh fabrikası için komisyonda mevcut şartname- ye göre 2830 kilo sarı sabunlu kösele kapalı zarf usulile eksilt- meye konulmuştur. Münakasa 22 nisan 935 pazartesi saat 15 de icra edilecektir. Muhammen bedeli 5669 liradır. Muvakkat teminatı 424 lira 50 kuruştur. İsteklilerin bu baptaki şartna- meyi görmek için her gün ve teklif mektuplarile teminat mak buzları vermek için o gün saat on dörde kadar Bakırköy Ba- rut fabrikalarında Satmalma komisyonuna m , ei