28 Ağustos 1930 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

28 Ağustos 1930 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 8

< —egem Emnıyet sandığı emlâk | — müzayedesi Kat'i karar ilânı İkraz Merhunatın cins ve mev'i Na ile mevki ve müştemilâtı 650 Hasköyde Halıcıoğlu Turşucu mahale- sinde eski Kumbarahane ve yeni Fab- rika sokağında eski 131 mükerrer ve yeni 8 elyevm 6 numaralı yüz beş arşın Aarsa üzerinde bodrumdaki oda ile beş oda iki sofa bir çini taşlık bir sarnıç bir huyu bir mutfak ve on beş arşın aralığı havi tamire muhtaç bir hanenin tamamı. Haykanoş, Şumıvoı. m Haçadur Efendiler varisleri Kasımpaşada Hacıferhat mahallesinde Pirinççi sokağında eski 29-29 müker” rer ve yeni 45,47 numaralı seksen altı arşın arsa üzerinde ve bir çatı altında abşap Üüçer katta birinci katında ze- »minleri malta birer taşlık ve kırk beş numarada bir halâ ve müşterek kuyu ve her ikisinde kömür ve odunluk ikinci katlarında birer oda birer ufak sofa 4T numarada — bir halâ, üst katlarında birer oda birer ufak sofayı ve on (ki arşın arsa iki mutfağı havi iki hanenin tamamı. Kevser H. Mustafa Mümtaz ve Arif Ali Beyler Fener'de Tahtaminare — mahallesinde Külhan sokağında eski 22, 22 müker- rer ve yeni 34, 36 numaralı yüz kırk iki arşın arsa üzerinde kârgir dört katta hane olarak kullamılan kısım bir ve ikinci katları ihtiva edip dört oda bir sofa bir mutfak bir antre apartı- man olarak kullanılan kısım ise yani üçüncü kat bir mermer antre bir sar- nıç ufak bir oda içinde kömür koya- cak mahal tahta bölme ile ayrılmış bir sofa üÜç oda çini döşeli maltız ocaklı mermer tekne sabit kazan iki tulumba bir mermer musluk mutfak ve sofada yük dolabı dördüncü kat üç oda bir camekânla bölünmüş sofa bir koridor tulumbasız alttaki katın ayni bir mut- faklı daire ve bir balkonu ve bir ko- ridor bir çatı odasi bir ufak kiler bir kömürlük - veyük dolap ve: bahçede çimento döşeli olarak ve elli sekiz ar- gın bahçeyi hayi iki hanenin tamamı (Merkür iki hane bir çâtı altındadır ) Hüsniye ve Nesibe Hanımlar hisselerini bile- sale Feraset ve Zehra Hanımlar bilvekâle ve Emine H. tarafından bilvekâle Hüsniye H. Ayvansaray'da Mustafapaşa mahallesin- de Lonca caddesinde eski 72, 74 ve yeni 8B2, 84 numaralı altmış arşın arsa üzerinde yarım kârgir iki katta birinci katında önü demir kepenkli ve hane- den âdi bir tahta ile ayrılmış bir dük- kân bir toprak avlu arkada bir ocak ahşap merdivenle yukarı çıkıldıkta bir oda dir sofa bir halâ odada yük ve dolıhı havi harapça bir hanenin ta- Nazmiye H. Aıııdohıkıvıgmdı İskelemeydanı soka- ğında eski 91, 89, 93, 95 ve yeni 12, 13 14, 13-1, 13-2, 13-3 numaralı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde biri üç oda bir küçük koridor ve hariçte bir küçük halâ önünde adi bir balkon ve altında kayıkane diğer hane yeni olup iki oda bir halâ bir küçük avluyu ve iki dük- kânı havi iki hanenin tamamı. Üsküdara tâbi Maltepede eski vapur iskelesi sokağında eski 519-1 yeni 330- 13, 342-19 numaralı yüz yetmiş iki arşın arsa üzerinde beş odayı ve yüz bir arşın bahçeyi havi beş dükkânın tamamı, Hüseyin Ef, Çengelköyünde eski Telgraf ve yeni Aralık sokağinda eski 16 ve yeni üç numaralı altmış yedi arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir küçük sofa bir avlu bir kömürlük ve otuz üç arşın bahçeyi ve bahçede harap- bir mutfağı havi yenice bir hanenin tamamı. İsmet H. | lebaşında Feyrziye mahalle ve caddesinde eski 2 ve dokuz defa iki mükerrer ve yeni (07, 107-1, 100, 1, j -İ, 3, 5, T, 9, D, 13, 15 mumaralı ” Wki yüz yetmiş iki arşın. arsa üzerinde İramvay caddesine nazır iki dükkân “elyevm maklup bir dükkân üzerinde üç odayı havi olup iki katlıdır. odaların methali çarşı içindeki dükkânlardan birimin talıta ile kapatılmak suretile Mcayede Borçlumu iami bedeli L. 215 Hasan Ef. 105 18242 l 655 18355 yedi dnkklnı ve diğer dükkânlar öda- lara kalp ve mutfak methal halinde kullanılmaktadır. Mezkür dükkânlar birer katlı zeminleri çimento önleri eamekânlıdır, caddedeki dükkânın astor kepengi vardır ve yüz elli bir arşın kadar çarşı içinde gezinti maballini havi emlâkin tamamı. Çarşıyıkebirde Keseciler sokağında eski ve yeni 3 numaralı kirk arşın arsa üze- rinde kârgir bir kattan ibaret bir dük- kânın sülüs hisseşi. Kumkapıda Muhsine hatun mahallesin- de İbrahim paşa sokağında eski 23 de- fa mükerrer 3 ve beş ve yeni 1, ö, 5, T, 9 numaralı yüz otuz arşın arsa üze- rinde kârgir dört katta ve bir çatı al- tında olüp birinci katta üç dükkân ze- minleri ahşap altlarında bodrumu üst- lerinde önleri demir kapılıdır 7 numa- - ralı hanenin zemin katı mermer avlu bir ocak ikinci katı dükkânların arkasına müsadif ufak adi oda üçüncü ve dör« düncü katlarda ikişer oda birer sofa üstünde daraça 9 numaralı hane kapı- dan girince aralık nihayetinde bir tu- lumbalı kuyu bir mermer taşlık bir ocak ikinci kat bir sofa dolap üçüncü ve dördüncü katlarda ikişer oda birer sofa üzerinde daraçayı dört arşın ka- dar aralığı havi iki hanenin tamamı AA Bedri Cemal H. Hasene Şerife H. Mehmet Halit Ef. Atiye H. Kartalda Maltepe karyesinde karye ci- varında 413-1 numaralı seksen - arşın arsa üzerinde kârgir bir katta muhtacı tamir bir demirci dükkânının tamamı. Cavidan H. Eyüpte Zeynephatün mahallesinde İd- ris köşkü sokağında eski 25,27,27 mü- kerrer 27 mükerrer, 27 — mükerrer ve yeni 33, 35, 37, 39, 41, 43 numaralı biri yüz yetmiş iki arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğer katı ahşap olmak üzere iki — katta biri sandık odası olmak üzere altı oda iki sofa bir kömürlük bir toprak avlu bahçe kapısı diğer yüz arşın arsa üzerinde yarım Kârgiri iki katta üç oda bir sofa bir Taşlık bir mutfak bir kömürlük bir guğlilane ikinci katın bir kısmı ahşap haridi' sıvasızdır, yüz yet- miş arşın arsa üzerinde ahşap bir ahir ve gene yüz yetmiş drşım arsa Üüzerin- de kârgir bir ahir ve samanlık ve 390 arşın arsa üzerinde kâgir eskice ağıl ve ahır ve bir dönüm altı yüz arşın bahçeyi ve bahçtde iki kuyuyu bavi iki hanenin tamamı. - Salih ve Haşim Kanlıcada Fıstık! sokağında — eski 18 mükerrer ve yeni 14 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri ufak ve biri sandık odası olmak üzere sekiz oda iki sofa bir malta taşlık ve avluda bir kuyu ve kırk arşın üze- rinde harap bir mutfak ve seksen arşın üzerinde bir katlı bir ode bir sofa ve dört yüz altmış altı arşın bahçeyi ha- vi bir hanenin tamamı Kumkapıda Çadırcı Ahmetçelebi ma- hallesidde Asmalı sokağında eski T ve yeni 9 numaralı elli dokuz arşın arsa üzerinde kârgir üç buçuk katta birinci katta bir mermer avlu bir mutfak bir sarnıç oda içinde iki dolap ikinci ve üçüncü katlarda birer oda birer sofa birer halâ ikinci katın bir — odasında üçüncü katın sofasında birer yük dolap üçüncü katın bir şahniş en üst — katta bir tavan arası . bir. sofa sofada büyük bir balkon bir daraçayı havi bir hanenin nısıf hissesi, Uıunçırııdı Yavaşçaşahin mahallesin- de Gaznevi Mahmutefendi sokağında eski 11 — ve yeni 19 No. hi doksan Üç Tarşın arsa- Üzerinde — kârgir bir katta iki oda bir mutfak gibi kul- lamlan ocaksız mahalli havi bir hane- nin nısıf hissesi, Topanede Karahaş Mustafa mahallesin- de eski Lüleciarastası ve yeni Lülacia- rastası ve Kale sokağında eski 26, 26 mükerrer ve yeni 26. 3 numaralı on altı arşın arsa üzerinde mukaddema iki dükkân bir ahır elyevm bir ahırın tamamı. 5 Kadıköyünde Ozsmanağa mahallesinde eski ve yeni Misk sokağında eski 2 mükerrer ve yeni 36 numaralı biri yüz on arşın arsa üzeride ahşap iki buçuk katta yedi oda bir sofa iki mutfak va diğeri keza yüz 'en arşın arsa üzerinde Şevki Ef, * Eskişehir vilâyeti nafiâ baş mü hendıslıgınden 1 — Eskişehir - Çifteler tarikinin 504 930—352 4 000 i2€ kilometreleri arasınde ve Mahmudiye karyesi içinde 1370 m re tulünde müceddeden yapılacak şose inşaatı bedeli kef' (8447) lira (9) kuruş olmakla kapalı zarf usulile 17-8-930 hinden 6 - 9 - 930 tarih cumartesi günü saat' on altıya kadii ınnnıkm 'a vazedilmiştir. ;'ılip olanlar bedeli keşfin *47,5 nisbetinde tem ımıvıHnte akçesi veya banka mektubu ve istikrazı dahili vilâtı ita edeceklerdir. | 3 — Müteahhitler inşaatın devamı müddetince bir müheti dis veya fen memuru iİstihdam mecburiyetinde bulundukla dan istihdam edecekleri mühendisin kâtibi adillikçe musadda* taahhütnamesinin teklifmameye leffi lâzımdır. ı 4 — Yapılacak inşaat şartname ve saire kakkında malü mat almak isteyenlerin Eskişehir Nafia Başmübendisliğine möj racaatları ve taliplerin ihale günü vakti muayyeninde Enci meni vilâyette bulunmaları lüzumu ilân olunur. “İLERİ METODU, Celâl Nuri Teyin riyaseti alındaki beyetin Dü kitaplarımi alınız. Ci Maarif vekâletince ilk mekteplerin ders programlarına — ithal edilmiş! Alfabe, 2 sarf, 5 kıraat. Türkiyede misli görülmemiş bir seri. Kaideleri derhal gözün hafızasına nakşediliyor. Bu seri mündericat, metot, kağıdın, baskının nefaseti ile bütün kitaplara rüçhanını İLÂN eder. Fiatı ehven. ÖĞRENMEK, OKUMAK, YAZMAK artık güç değil. Eskişehir vilâyeti nafia 'baş mühendisliğinden: 1 — Sivrihisar - Hamidiye yolunun 3X500-X513 üncü kilo” metroları arasında müceddeden yapılacak şosa inşaatı bedel keşfi 9625 lira 15 kuruş olmakla kapalı zarf usulile 17 ağustü | 930 tarihinden 6 eylül 930 tarihine müsadif cumartesi gü saat on altıya kadar münakasaya vazedilmiştir. 2 — Talip olanlar bedeli keşfin yüzde 7,5 nisbetinde temi” natı muvakkate akçesi veya banka mektubu ve istikrazı dabili tahvilâtı ita edeceklerdir. 3 — Müteahbitler inşaatın devamı müddetince bir mühendif veya fen memuru istihdam mecburiyetinde bulunduklarında! istihdam edecekleri mühendisin noterlikten musaddak taahhüt” namesinin teklifnameye leffi lâzımdır. 4 — Yapılacak inşaat şartname ve saire hakkında malümat)| almak istiyenlerin Eskişehir nafia baş mühendisliğine müracaat” lan ve taliplerin ihale günü vakti muayyetinde Encümeni Vilâ” yette bulunmaları lüzumu - ilân olunur. Eskişehir vilâyeti nafia| baş mühendisliğinden:| Eskişehir - Seyitgazi yolunun mebdeinden14 X000 ncü kile” metresine kadar yapılması lüzım gelen imalâtı sınaiyenin inşâ 14000 lira bedel ile fiati vahidi kiyasi üzerinden ve nafıa baf mühendisliğinden verilecek nümunelere tevfikan yapılmak üzer? ııwmmdsıo.ywmu-u.—ı-ıa altıya kadar münakasaya vazolunmuştur. 1 — Müteahhidin bu yolda yapacağı imalâtı sınaiyenin bf deli 14000 lirayi tecavüz etmiyeceğinden münakasaya iştira etmek istiyenlerin bu miktarın * 7,5 nisbetinde teminat akçı si veya banka mektubu ve yahut istikrazı dahilf tahvilâtı ver” meleri ve teklifnamelerin münakasa ve müzayede kanununa tet” fikan ihzar edilmesi. 2 — Taliplerin inşaatın devamı müddetince inşaatın mes't liyeti fenniyesini taahhüt edecek-mühendis veya ehliyeti nafif başmühendisliğince tasdik edilmek şartile bir fen memuru ir$* noterlikten musaddak taahhütnamesinin teklifnameye leffi. 3 — İaşaat hakkında fazla malümat almak istiyenlerin nafif başmühendisliğine ve münakasaya iştirak edeceklerin ihale gÜ” nü vakti muayyeninde vilâyet encümenine müracaatları lüzum' ilân olunur, e eee rlsirlaşt e senisie ni ıh.ıpblrkıuındodı ve yüz yirmi arşın bahçeyi havi muhtacı tamir iki banenin tamamı. Mehmet Saffet B. ve NE” ziha, Mümine Lâtife H. larla Mustafa Kemâh İbrahim Necati Beylef Yukarıda cins ve nevile ıııvkıvııü.tenllttıyıulııll' hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde — olup 3 EY” lül 930 tarihine müsadif Çarşamba günü saat ikiden itil müzayedeye mübaşeret olunarak saat 16 da kat'i a çekilmesi mukarrer “ bulunduğundan talip olanların mezköf günde saat 16 ya kadar sandık idaresine müracaat eylemJJ ve saat 16 dan sonra vuku bulacak ılıınıılhnıkıhdj miyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karff esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur de takdirde evvelki taliplerin müzayededen 'çekilmiş .adoıuw»"' ları lâzümu ilân olunur, y Mes'ul müdür : Selim Reg'P