12 Haziran 1931 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 7

12 Haziran 1931 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 7

AŞ M « & RE K î-'e.e_X KA AA M LA LA 42 Haziran İSTANBUL: Zİ TAPU SENETLERİNE GÖRE SON POSTA MERHUNUN SEMTİ Sayfa 7 —- —- RAAT BANKASINDAN MEŞHURİLE CİNS VE MİKTARI DÖNÜMÜ VE HUDUDU VE BORÇLUNUN İSİM VE İKAMETGÂHI No, t İlöa * Şüryenin Papas köy çiftli; L .-ıi"—ı.ııııııııııyııçlmnî Kartalın Dolayoba karyesinde mukim Hasene Hanım binti Sabri Ef. nin8-12-335 tarihli ve 6, 8 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalın Dolayoba kar- yesinde köy civarında kâin üç dönüm miktarında hududu şarkan Şevki Ef. tarlası şimalen Ali bağı garben Ali tarlası cenuben Salih ile mahdut tarlanın tama- mı diğeri 8-12-335 tarihli ve 6-3850 rakam ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür karyenin köy civarı mevkünde kâin üçdönüm miktarında bududu şarkan Hacı Ali Bey harkı Şimalen Salih Bey bağı garben Şerif EF. tarlası cenuben Ali tarlasile mahdut tarlanın tamamı. Kartalda mukim Mehmet ağa mabtumu Yusuf Ef. nin 19-8-335 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalın istasyon civarı mevkiinde beş yüz altmış dokuz zira mik- tarında hududu şarkan Sava vereseleri garben Gümüşçü tariki şimalen Emine Servet Hanıma ifrazen ifrağ olunan mahal cenuben küçük tarik ile mahdut mukaddem arsa elyevm bahçenin tamami. Kartalın Dolayoba kariyesinden koca Ali oğlu Hacı Ya- kup ağanın 7-12-300 tarihli iki kıta tapu senedile uh- desinde mukayyet Kartalın Dolayoba kariyesinde zeytin ağılı mevkiinde kâin Üç dönüm miktarında hududu sa- lim ve Mustafa ve Tanaş ve tarik ile mahdut mukaddem tarla elyevm zeytinliğin mülkü ile zemininin tamamı. Kartalın Yayalar kariyesinden İzzet Ef. kerimesi Fatma Hanımın 21-6-337 tarihli ve cedit 959-4 rakamı ı_bvıpl: tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin kö- mürcü mevkünde kâin atik beş dönümü havi hu- dudu şarkan mukaddem Ahmet veresesi Mustafa ve İs hak elyevm vereseleri garben ve cenuben orman şimalen mukaddem Emin çavuş elyevm vereseleri tarlasile mah- dut tarlanın tamamı ve yine 21-6-337 taribli ve cedit 45814421 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalın Pendik kariyesinde defneli sokakta atik bir dö- nüm iki evlek miktarında hududu şarkan mukaddem Mustafa dayı elyevm Vahit garben Emin çavuş şimalen tariki âm cenuben demir yolile mahdut tarlanın tamamı Bakırköyün Yeni Bosna kariyesinden Mustafa Ef. bin Halil Efendinin 23-6-328 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür kariyenin İstanbul yolu mevkiinde küâin atik otuz dört cedit on bir dönüm 79 arşın mikta- rında hududu şarkan mukaddema ve elyevm Halkalı caddesi ve Papasköy çiftliği yolu şimalen Halkalı cad- desi garben Sipahiçavuş baba oğlu Ahmet ağanın ceviz- K !ırfııı ve çiftlik mahalli ve bazan Şaban bağı elyevm Nazlı Hanım ve Mikail ağa tarlalası cenuben Nazlı Ha- num harman yeri ile tarlanın tamamı ve yine 23-6-328 tarihli ve 87 numaralrı tapu senedile uhdesinde mukayyet Yeni Bosna kariyesinin Kuleli mevkinde kâin atik yedi dönüm iki —evlek miktarında hududu şarkan cenuben mukaddem bazan kuleli ve bazan bakkal Tanaş tarlaları elyevm Kuleli çiftliği tarlası şima- len mukaddem babaoglu Ahmet ağa elyem Nazlı Hanım tarlası garben tarik ile mahdut tarlanın tamamı ve yine 23-6- 328 tarihli ve 96 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet Yenibosna karyesinde kâin atik on beş dönüm cedit beş dönüm on iki evlek 89 arşın miktarında bu- dudu şarkan Ayamama tarikı şimalen garben mukaddem baba oğlu Ahmet ağa elyevm Nazlı Hanım tarlası ce- nuben Zaim oğlu ile mahdut tarlanın tamamı ve yine 23-6-328 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Ye- nibosnanın Safra karyesi tariki mevkiinde kâin atik 67 dönüm iki evlek miktarında hududu şarkan cenuken mukaddem ve elyevim Nifos çiftliği tarlası garben Beylik çayır tarlası şimalen mukaddem Hanım elyevm Nazlı H. tarlası ve Safra tarikı ile mahdut tarlanın tamamı ve ine 23 - 6 - 328 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet ç::ibomınm Kuleliye giden tarik mevkiinde kâin atik 9 dönüm cedit üç dönüm yedi evlek 73 arşın miktarında hududu şarkan Kuleli çiftliği tarikı şimalen cenuben ['.ır:'eı mukaddem babaoğlu Ahmet ağa elyevm Nazlı m tarlası ile mahdut tarlamın tamamı ve yine 23-6- 828 tarihli ve 94 rakamır ebvaplıtapu senedile uhdesinde mukayyet Yenibosna karyesinde kâin atik on beş dönüm cedit beş dönümon iki evlek 89 arşın miktarında hududu #imalen farik garben cenuben mukaddem baba oğlu Ahmet Ağa elyevm şıılı H. tarlaları şarkan mukaddem kuleli tarlası elyevm Kulcli ve Aleko Efendi tarlaları ile mahdut ftarlanın tamamı ve yine23-6-328 tarihli ve 95 rakamı eb- vaplı tapo senedile uhdesinde mukayyet mezkür karyede kâ- in atik 14 dönüm cedit beş dönüm üç evlek 70 arşın miktarında hududu |;ırknnqku|e]i yolu cenuben mukad- dem Ahmet Ağa tarlası elyevm Nazlı H. tarlası garben akaş paşa çiftliği tarlası şimalen Safra tariki dut tarlanın tamamı ve yine 23-6-328 tarihli ve 89 Bumaralu tapu senedile uhtesinde mukayyet Yenibosnada kâin atik alti dönüm cedit iki dönüm beş evlek on beş arşın miktarında hududu şimalen Nakaş paşa çiftliği tarlası şarkan mera garben cenuben muka: hmet Ağa elyevm Nazlı H. tarlası ile mahdut tarlanın tamamı Ve yine 23-6-328 tarihli ve 98 rakkam ebvaplı tapu se- hedile uhtesinde mukayyet Yenibosna karyesinde Papaz tyesi tarikinde kâin atik 24 cedit sekiz dönüm 20 €vlek 63 arşın miktarında hududu şarkan Papaz karyesin- den gelen dere şimalen tarik cenuben garben mukaddem enibosna çiftliği tarlası elyevm Papaz köy çiftliği tarlalari & mahdut tarlanın tamamı ve yine 23-6-328 tarihli ve Olrakkam ebvaplı tapu senedile uhtesinde mukayyet mezkür beş tarla demekle maruf cedit bes dönüm on iki evlek89 arşın 178 Topkapıda Beyazıt Ağa Tiği Milliye komisyonu memurlarından Ahmet Bican Bey İkraz No, miktayında hududu şarkan şimalen Papaz köy çiftliği tarla- 81 ile çayır elyevin Selim Ağa bağı garben beylik tarla cenuben çuhtar 33 demekle maruf mahalle ile mahduttarlanın tamamı ve yine 23-6-328 tarihli tapu senedile uhtesinde mukayyet mezkür karyenin Halkalı tarikınde kâin atik 18 cedit altı dönüm onbeş evlek 47 arşın miktarında hududu şarkam garben Papaz köy çiftliği tarlası ve dere ceni- ben Hüseyin Ağa tarlası şimalen Halkalı tariki ile mahdut tarlanın tamamı ve yine 23-6-328 tarihli tapu senedile uhtesinde mukayyet mezkür karyede kâin atik 6 cedit iki dönüm beş evlek 15 arşın miktarında hudu- du şarkan şimalen mukaddem Ahmet Ağa elyevm "Nazlı Hanim tarlası cenuben garben çiftlik tarlası ile mahdat tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhtesinde mukayyet Yeninbosnanın Papaz köy mevkiinde atik 30 cedit İl dönüm 79 arşın miktarında hududu şarkan garben şimalen Papaz köy karyesi çiftliği hur du cenuben tariki âm ile mahdut tarlanın tamamı Rumelikavağında Dere sokağında 29 numaralı hanede mukim Süleyman İzzet Ağanm 28-5-337 tarihli ve cedit 11 ve atik 37 numaralıtapu senedile uhtesinde mu- kayyet Rumelikavağı Çayırdere mevkiünde altı? dönüm miktarında hududu sağ tarafı Ayşe Hanımın bağı sol tarafı tarik arka tarafı dere ön tarafı Çayırdere sokağı ile mahdut elyevm maa kulübe bir kıt'a bağın zemin ve eşçarının tamamı. 171 Bakırköy safra karyesinden Cafer Bey bin müteveffa Tifö Mehmet EFf. nin 5- 1 - 341 tarihli atik 51 numaralı tapu senedile uhtesinde mukayyet safranın Halkalı yolu mev- künde kâin atik on dönüm miktarında hududu şarkan mer'a garben tarik şimalen Hüseyin oğlu Ali Ağa tarlası cenuben Hasan oğlu Hacı Ahmet tarlası ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhte- sinde mukayyet on altı rakam ebvaplı safranın Çekmece yolu mevkünde kâin atik dört dönüm iki evlek mikta- rında hududu şarkan Sabri Bey tarlası garben Ahmet oğlu Ahmet Ağa tarlası şimalen keleme tarla cenuben Çekmece yolu ile mahdut tarlanın tamamı 5- | - 341 tarihli ve atik 17 numaralı tapu senedile uhtesinde mu- kayyet mezkür karye ve mevkide kâin atik 9 dönüm iki evlek miktarında hududy şarkan keleme tarla garben Şükrü oğlu Sabri Bey tarlası şimalen keleme tarla cenu- ben Celâlettin Ağanın tarlası ile mahdut tarlanın tama- mı ve yine ayni tarihli ve atik beş numaralı tapu sene- dile uhtesinde mukayyet suğranın Alemberdus çayırı civarında kâin atik dört dönüm iki evlek miktarında hududu şarkan keleme tarla garben Yusuf oğlu Musa Ai eli şirelei SAi eybi vuleni cemehiam 1 l met oğlu Ahmet Ağanın tarlası ile mahdut tarlanın ta- mami ve yine ayni tarihli, ye atik otuz numaralı tapu senedile uhtesinde mukay) f safranın köy civarı mev- kiinde kâin atik beş d&nğy "iki evlek miktarında hududu rkan tariki âm garben'tarik şimalen Şükrü ve Sabri eyin tarlası cenuben Abmet oğla Ahmet Ağa tarla- sile mahdut tarlanın tamamı ayni tarihli ve atik kırk altı numaralı tapu senedile uhtesinde mukayyet sak ranın Kapanarya mevkiinde kâin atik altı dönüm mik- tarında bududu şarkan Mehmet ve Celâlettin Ağaların tarlaları garben tarik şimalen Ahmet oğlu Ahmet Ağa tarlası cenuben Tevfik Ef. tarlasile mahdut tarlanın tamamı. mahallesinde sakin Müdafaai ve Ânadolu şimendiferi Haydarpaşa istasyon menmurla- rından Hüseyin Daim Beylerin 21 - 1- 341 tarihli ve atik irmi dokuz ve otuz Üç numaralı tapu senedile uhte- Lıinde mukayyet büyük Halkalı kariyesinin Safra yolu mevkiünde kâin atik yirmi yedi dönüm miktarında budır du şarkan Halkalı Ziraat mektebi tarlası garben Suphi B. tarlasile Fatma Hanımın bağı şimalen lşı]kılı caddesi cenuben Halil Ağa veresesinin bağı ve tarlasile mahdut harap bağ maa tarlanın nisif hissesi ve yine 21-1-341 tarı 1 veatik 30 ve 31 nüumaralı tapo senedile uhdesinde mukayyet büyük — halkalı — karyesinin — safra — yolu mevkünde kâin atik 19 dönüm miktarında hududu şarkan — Halkal Ziraat Mektebi tarlası — garben şimalen — Mahmut Ağa kerimesi Ayşe Hanimle maliyenin — müşterek tarlası cenuben Halkalı Zirzat mektebi tarlası ile matıdut mukaddema bağ elyevin tarlanın tamamı 106 Aksarayda Nuridede mahallesinde Topkapı caddesinde 243 Numaralı hanede mukim mulga Divanı hümayun teşrifat meniurlarından Ahmet Rüştü Beyin 30-5-329 tarihlive dok- San rakkam ebvaplı tapu senedile uhtesinde mukayyet Silivrikapı Arpacı Beyazıt — mahallesinde Silivrikapı caddesinde 10850 Zira miktarında hududu bir tarafı tariki âm bir tarafı camli şerif arsası bazan tariki âm ve bazan mahallei mezküre imamına meşrut Hatice hatun menzili ve bazan Mehmet ve Ziya Ef.ve bazan Emine H. menzilleri bahçeleri ve bazan gümrük kAtibi Mehmet Ef. çeşmesi vakfından Hasan Cevdet” Ef. bahçesi ve bazan menzili arsası bir tarafı kaymakam Mustata B. bostanı tarafı rabli tariki âm ile mahdut gedixten âri konak mahallini müştemil bostan gediğinden münkalip bir adet bostanın vısıf 2022 İçerenköyünde Mehmet pehlivan damadı Süleyman Ağa 53 bin Abdüllah Ağanım 18-11-329 tarihli ve 33 rakkam ebvaplı tapu senedile uhtesinde mukayyet Erenköyün Küçükbakkal caddesinde atik onm İki dönüm cedit Jhî dönüm an evlek otuz bir arşın mikiarında hududu şar- kan Rabiyan Karabet veresesi Dikran ve Kirkor tarlası mur | 1019 İkraz No, kaddem tariki has elyevm tariki âm garben Küçübakkal caddesi cenuben mukaddem hancılar kethüdası Süleyman Ağa bağı elyevm Server paşa veresesi Fatma H. tarlası ile mahdut tarlanın tamamı Bakırköy Bü Halkalı karyesinden Salih Ağa bin Süleyman Ağnın 21-12-325 tarihli ve 45 rakkam ebvap- h tapu senedile uhdesinde mukayyet Büyükhalkalı kar- yesine Eskikaldırım mevkiinde atik 31 dönüm 2 evlek cedit 11 dönüm 14 evlek 57 arşın miktarında hududu şarkan Süleyman Ağa veresesi tarlası garben Abdi Ağa müfrez tarlası şimalen tarik cenuben Taşciyan Sergiz Ef veresesi le mahdut müfrez tarlanın tamamı ve yine rakkam ebvaplı tapu senedile whde- İ karyenin Akçe tarla mevkiinde kâin atik 8 dönüm cedit2 dönüm 23 evlek 54 arşın miktarında hududu şarkan garben şimalen cenuben Halkalı mektebi tarlalarile mahdut tarlanın tamamı 1T10 Kartalda müstantik muavini Kâzım Ef. validesi ve haci Mehmet kerimesi Emine Mevhibe Hanımın 30-12-326 tarihli ve 26rakkam ebvaplı tabu senedile uhdesinde mukayyet atik 3 dönüm cedit | dönüm 2 evlek 57 arşın miktarında hududu şarken ve garben Hacı Salih tarlası şimalen ıol cenuben Bodos oğlu tarlasile mahdut mukaddem ağ elyevm tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli ve54 rakam ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalın Çavuş oğlu deresinde kâin atik 4 dönümcedit 1 dönüm 11 evlek 77 arşın miktarında hududu şarkan —Angili bostamı şimalen Salih ağa tarlası garben dere cenuben Kara- Osman oğlu Ali çavuş tarlasile mahdut mukaddem bağ elyevm tarlanın tamamı. Kartalda bostancı esnafından Akif ağanın mayıs 314 ta- rihli ve 14 numaralı tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalın Çeşmebaşı namı diğer Kesim oğlu mevkünde kâi 5 dönüm miktarında hududu şarkan Emirli oğlu veresesi İbrabima ve yol şimalen Dalyan Mehmet bağı elyevm vişne- liği garben Fıçıcı oğlu vereseleri tarlası cenuben Hacı Veli vereseleri tarlaları ile mahdut mukaddem bağ elyevm tarlanın tamamı ve yine âyni tarihli ve 28 rakam ebvaplı tapu senedile uhtesinde mukayyet Kartalın yalmız servi mevkiinde 5 dönüm miktarında hududu şarkan Talyos vereseleri tarlası şimalen yılancı Mehmet Ef, garben Ân- tiranik bağı elyevm tarlası cenuben yol ile mahdut tar- lanın tamamı ve yine ayni tarihli ve 40 rakam ebvaplı tapu senedile uhtesinde mukayyet Kartalın Kasap oğlu ayaz- ması mevkili kâin 5 dönüm miktarında hududu şarkan Tahsin Ef. tarlası şimalen mukaddem Halil elyevm Ha>- san tarlası garben yol cenuben Mehmet elyevm Tabhsin Ef. tarlasile mahdut bir kıt'a tarlanın tamamı. 802 Kartalda kahveci esnafından Hüsnü Ağa bin Mustafa Ağanın eylül 308 tarihli tapu senedile uhdesinde mu- kayyet Kartalın çiftçi sokağında kâin atik 78 zira cedit 44 arşın 8i kerah 59 parmak miktarında hududu mu- kaddem Hasene H. bahçesi elyevm Kirkor menzili ve Matyos arsası ve Hacı Bağdasar arsası ve tarik ile mah dut arsanın tamamı. 1 Kartalın Sovanlık karyesinde sakin Saliha Hanım binti $01 Hacı Sunullah ağanın 25-7-1288 tarihli senetle uhdesinde mukayyet mezkür karyenin Kartal yolunda kâin 4 dönüm miktarında hududu Hacı Veli ve Ali ve İmam oğulları ve yol ile mahdut tarlanm tamamı ve yine ayni tarihle uhdesinde mukayyet mezkür karyenin Defneli bostanda kâin 2 dönüm miktarında hududu Hacı Etem ve Seyyit ve Mehmet Ali ve yol ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür karyenin Ahlahlı tarlada kâin 4 dönümü havi hudu bey- lik ve kar kuyusu ve yol ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapa senedile uhdesinde mukay- yet mezkür karyenin altı bağında kâin iki dönüm miktarında hududu Nuri ve Filipos ve Mehmet ağa ile tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhte- sinde mukayyet mezkür karyenin Ortadağda kâin 4 dö- nümü havi hududu Hüseyin ağa ve Hasan ve Hacı Salih ve yol ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli “avu senedile uhtesinde mukayyet mezkür karyenin Orta- dağ mevkinde 2 dönümü havi hududu Hanife H. ve Hüseyin ağa ve Hacı Salih ve yol ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihle uhtesinde mukayyet mezkür karyenin Eğrekyerinde kâin hududu Hacı Etem ve yol ve dere ile mahdut tarlanın tamamı ve yine ayni tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet mezkür karyenin Yek- değirmeninde kâin 2 dönümü havi hududu Hacı Etem ve çalılık ve yol ile mahdut tarlanın tamamı. 889 Kartalda sakin Hasan oğlu İsmail rcisin teşrinisani 311 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Kartalda kâin 210 zira miktarınd hududu yemini mukaddem Emin Ağa elyevm Ahmet reir hanesi ve bazan Bedros hane arsası Ye- sarı yol arka ciheti müşterek Hacı Bedros damlalığı ve bazan Ösep arsas' ile mahdut bir bap hane arsasının tamamı. Yukarıda tarihleri yazılı tapu senetlerinden evsafı çıkarılan gayri menkul malların sahipleri borçlarını yapılan tebliğala rağ- men vermediklerinden bu mallar satılmak üzere bir buçuk ay müddetle açık arttırmaya konulmuştur. Taliplerin ihale günü olan 29 Tommuz 95| tarihine müsadif Çarşamba günü saat üçe kadar Ziraa* bankasının İstanbul şubesine gelmeleri 14> olunu.,