10 Ağustos 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

10 Ağustos 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

10 Ağustos — 2 Emniyet .Sz;.ndığı Emlâk | Klrttırma — Hesap bedeli Müzayedesi KAT'İ KARAR İLÂNI Ne. Beorçlanun Merhanatın clas ve mey'ile mevki va isml Müştemilâti 75 9448 Çakmakçılarda Dayahatun mahallesinde Yeni han sokağımda eski ve yeni 6 No. lı yirmi arşın arsa Üzerinde tam kârgir tonoz kemerli zemini tahta döşeli önü ustor kepenkli bir dükkânın tamamı, Makrina H. Unkapanında İbnimeddas mahallesinde Salih- paşa sokağında eski 16 yeni 22 No.lı .nl'.mış arşın arsa üzerinde ahşap Üç kattan ibaret olup altında bodrum birinci kat: bir taşlık, bir oda, bir mutfak ikinci kat: bir oda, bir sandık odası, bir sofa, bir helâ, üçüncü kat: ikinci katın ayni ve yüz otuz arşın bahçe ile bir kuyuyu havi bir hanenin tama Mehmet Salih Ef. vekili Mustafa Fehmi B. Süleymaniyede Taşodalar sokağında eski TI, 1i yeni 19, 21, 23 No.lı üç yüz üzerinde kısmen iki kısmen üç kattan ibaret olup 19 No. hısı birinci kat: bir taşlık, bir ocak ikinci kat: üÜç oda, bir sofa, bir helâ, 21 numaralısı birinci kat: çini koridor çimen- to taşlık, bir oda, bir mutfak, ikinci kat: iki oda, bir saha! Üçüncü arşın arsa : bir oda, bir helâ, bir sahanlık, 23 mumaralısı birinci kat: bir taşlık, bir mutfak, bir oda, ikinci kat: iki oda, bir sofa, bir helâ, üçüncü kat: iki oda, bir sofa, bir helâ, bir ball ektrik tertibatını ve derununa cari suyu ve yüz on arşın bahçe ile müşterek kuyuyu havi sene- den iki elyevm üç hanenin tamamı. (Binaların Bozdoğankemeri caddesinde diğer senetle tasarruf olunur ve ahare ait dükkânların ha- vasından yözü mevcuttur. 23 numaralı hane- nin bu yüzden iki çıkması vardır.) Halil İrfan B. Üsküdarda Hesnahatuh mahallesinde Paşa- Hmanı sokağında eski 87 Mü. 87 Mü. 89 89Mü. 81,1 ve yeni 104 numaralı beş yüz do altı arşın arsa üzerinde bir katı kârgir katı ahşap olmak üzere üç kattan ibaret olup birinci kât: Bir taşlık üç oda iki halâ odun- lak kömürlük,-on sekiz arşın afsa üzerinde bir mutfak, ikinci kat, altı oda, antre iki halâ, iki sandık odası, (bu o r mutfağa tahvil edilmiş) bir salen üçüncü kat: Dört oda, bir salon iki halâ, iki sandık odası; (bu kattaki salon bir oda ve bir sofaya, tahvil edilmiştir.) Bir kuyu, sarnıç, terkos tertibatı gayet büyük tabaka tabaka lâklı bir havuz ve dört bin üç yüz seksen altı arşın bahçe ve ayrica doksan üç bin beş yüz seksen iki arşın fazla araziyi ve bu arazide dişbudak, meşe, petirnal, argavan tefne, fıstık çam ağaç- ları serisini ve erik, kızılcık, ceviz, dut, ayva, armut, malta eriği, kestane ızkavak, ıhla- muz ağaçlarile ormanlık hâlini almış bir köşk ve müştemilâtın tamamı ile arazinin kırk hisse onu, itibarile o0 bir hissesi, Ayşe, Mediha, Ayşe Güzide, | Fatma Nazan, Alime Sadiye, Fatma Nüvire H.larla Rauf B. Erenköyünde atik Bostancı cedit Kozyatağı mahallesinde Arif Paşa sokoğında eski mak- kap 10, 13, 29, 33, ve yeni 27 27 numaralı yü kırk sekiz arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri abşap olmak üzere Üç kattan ibaret olup zemin kat: üç oda, ve eli arşırarsa üze- rinde bir mutfak bir oda, bir helâ, ikicci kat: harict dahilt antre, bir sofa, üç oda, bir kiler; bör belâ Üçüncü kat: bir sofa üç oda, bir sandık odası, bir helâ, bir balkon, dokuz yüz seksen dokuz arşin bahçeyle tu- lumbalı kuyu, ve bahçede çam ağaçları ve bağ mahallerini havi hir hanenin tamamı. Mehmet Ağa Boğaziçi Bebekte eski Hamamcıkuyu ve yeni Yen sokakta eski 1 yeni 12-9 No.lı üç yüz otuz Aarşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup birinci kat, dört oda, bir mutfak, iki taşlık iki helâ, ikine acü katlar beşer oda birer antre birer salon ikişer helâ, merdiven altı kömürlük bahçede, ayrıca mutfak tatlı suyu ve bin iki yüz yetmiş arşın bahçe ve ayrıca on bir bin beş yüz altmış üç arşın fazla bahe tamanmı Cevat B. çeyi havi bir hanen e eski Boğaziçi Bebekte Küçükbebek caddesind 22 ve yeni 29 numaralı dokuz arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup zemini malta döşeli taşlık bodrum, mutfak asma bir oda, birinci kat, bir sofa iki oda, bir halâ, ikinci kat: Bir sofa, bir oda, halâ ve çinko döşeli daraçayı havi bir hanenin tamamı bilesale ve bilverase Mehmet NuriB. bilverase Atıfet Hanım ve Necdet B. elli ile 250 9390 Sultanselimde Çırağıhamza mahallesinde atik SON POSTA 600 8423 Sakızağacı cedit Bodrum sokağında Mü. 34 Mü. ve yeni 25, 27 otuz arşın arsa üzerinde kârgir maa bodrum iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: bir taşlık, bir oda, bir mutfak, bir helâ, ikinci kat: üç oda, bir sofa, bir helâ, bir şahniş, yirmi dokuz arşın bahçeyi ve bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. İsmail Ef. Gülsüm H. Kocamustafapaşada Sancaktar Hayrettin ma- hallesinde Kocumustafapaşa sokağında eski 142 ilâ, 162 ve yeni 186 ilâ, 1961 mumaralı yüz dört arşın arsa üzerinde kârgir Üç kattan ibaret olup birinci kat: bir oda bir taşlık, merdiven allı 25 arşın bir mutfak ve ittisalinde ahare ait müfrez hane- nin altındaki dükkânla ortasında bölmesi bu- Kunmıyan ufak bir dükkân ikinci kat: iki oda bir sofa, bir helâ, üçüncü sofayı ve bin yüz yirmi sekiz elektirik terkos tertibatını tamamı. Bakırköyünde Zeylinlik maballesinde yedinci sokakta yeni 1,7,9'numaralı 145 arşın arsa üze- rinde bir kattan ibaret olup kârgir ve altında bodrumu olan kapıdan — girilince koridor şeklinde bir sofa, dört oda, bir helâ, bahçede harap bir mutfak, bir kuyu ve yüz seksen bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Mm. Polimya Pendik Çatra mevkimde Umumi 661-15 cedit 15 numaralı iki yüz yirmi dört arşın üzerinde kârgir iki buçuk kattan ibaret olup birinci kat zemini çimento taşlık beş oda, (iki- si natamam) diğer bir taşlık, bir mutfak ikinci kat zemini karsömen döşeli etrafı mozayik korkuluklu harici bir hamam, bir helâ (termesifonlu) çatı altı bir sahanlık bir oda, bir balkon, iki sandık odası, harici seksen arşın arsa üzerinde ahır, ve bin iki yüz doksan altı arşın bahçe (ayrıca dört bin iki"yüz yirmi beş arşın fazla bahçesi vardır) tulümbalı bir kuyu natamam havuz, su hazinesi yemiş ve çam, ve zeytin gaçlarını havi ve harici sıvasız bir hanenin tamamı. Ali Boğaziçinde Büyükderede Fıstık sokağında eski 22 yeni 26 numaralı seksen iki arşın arsa özerinde cepheden iki arkadan üç katta ahşa birinci kat: Mermer kısmen çini döşeli bir taşlık, bir mutfak, bir kömürlük odunluk, bir helâ, bir oda, ikinci ve üçüncü katlar birer sofa, ikişer aoda, ikinci katta bir helâ, çalı altı, iki yüz on arşin bahçe ve bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı. Kuzguncukta Çarşı sokağında oski 94 Mü, 94 Mü, 94 Mü. ve yeni 46, 48, 50 mumaralı Z On sekiz arşın arsa Üzerinde kârgir bi- rinci kat: Bir taşlık, bir oda, bir halâ, bir mutfak bir kiler, ikinci kat: Üç oda, bir so- fa, bir halâ, ve tahtında kayıkhaneyi ve yüz yirmi iki arşın bahçeyi havi bir sahilhanenin tamamı. Emine Muzaffer H. Üsküdarda Selâmiali Efendi — mahallesinde Selâmsız sokağında eski 304 ve yeni 268 No.lı doksan arşın arsa üzerinde kârgir önü camekân zemini mermer yalaklı ve — aynalı çeşmeyi ve yüz on arşın bahçeyi ve bir kuyu- yu havi bir dükkânın tamamı. Lâzarı Ef, Ayvansarayda Tokluibrahimdede mahallesinde İbrahimdede sokağında eski 20 yeni 28 mr- maralı yüz arşın arsa Üzerinde ahşap iki bu- çuk kattan ibkret olup bodrum kat iki göz odunluk birinci katı bir antre içeride di bir antre bir sofa, iki oda, bir helâ, mer bir sofa, üze- rinde iki oda, bir helâ, bir balkon, çatı altı ufak bir oda, bir sofa, sakaflı bir balkon bahçede bir kuyu katta iki şahniş yirmi beş arşım arsa üzerinde harici bir mut- fak, ve sekiz yüz yirmi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hikmet B. Üsküdarda atik Altunizade cedit Osmaniye mahallesinde Kuşyolu sokağinda eski 19 yeni Si numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde ahşap İki buçuk kattan ibaret olup birinci kat: Na« tamam üç oda, bir belâ, kömürlük. İkinci kat: bir gusulhane, bir mutfak, bir sofa, dört oda, bir camekânlı çatı arası iki oda, bir küçük sofa, bir balkon, bahçede küçük bir ahı_r ve bin iki yüz elli arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Alt kat kâgirdir. Münire H. Beyoğlunda Firuzağa mahallesinde Sıraser- viler sokağınde eski 53 yeni 12 numaralı yüz kırk altı arşın arsa üzerinde kârgir dört bu- çuk kattan ibaret olup bodrum kat bir mut- fak bir taş oda bir banyo, halâ odun ve kömürlük, birinci kat: Bir mermer antre, bir sofa iki oda, bir halâ balkon, ikinci kat, iki (Lütfen sayfayı çeviriniz) numaral: arsa — Üzerinde havi bir arsa r antre, bir sofa, dört oda, Cemal B, ven başı camekân ikinci kat birinci | Fatma H. | , Sayfa 11 NAİM VAPUR İDARESİ let İzmir sürat Pastası (20 saat ) Lüks vapuru rata Perşembe * Sır Sast tam 18 de hareketle doğru İZMİR'e ve Pazar günleri İzmir'den saat 14 12 da hareketle İstanbul'a avdet eder. Tafsilât için Galata, Gümrük karşsında Site Fransez Han No. 12 yazıhanesine müracaatl. Tel, B. O, 104 1 ea memurluğun- ilâsına karat met takdir edil Derviş Bey şimalen arsası ile ktarında ve lise ait « salılmasına dan açık artt tış 16/7/9832 ıya hu dialarını ilândan anların yüzde on n vermik ve bu at on dürtten etmek Üzel imiş ve arttırma i mezkürda devam si hergün dairel icradı lera dairesile be enatları ilân 5 inci Hukuk dalr for Hiristofiridi ve Belefkiya 'Tomtom apartim alayhino davasından ahal- alacak sureti ne gönderii dava — arzuhali gösterilei ulunmadığı wreti edildiği ğundan: Sılılmas 10 datı Boy lesin- de 1097 nu (tibaren nda İstiklâl oa Kristal birahanesinde ileceğinden hCi — arttm 1 mahballinde r bulün- lân olunur. İst. Başınci İcra memurlu- Öğrenmek 5 adet kupon ile istiyorsanız vis. Fotoğrafınız & tâbidir. ve iade edilmez. | — Bulundağu memleket b Üma İ Fo toğral — intişae | | edecok mi ? Fotoğrafın - klişesi 3O kuruşluk Pinum kabilinde gönderilebilir