7 Mart 1933 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

7 Mart 1933 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

olmasından dolayı 2 tabletlik yent Aspirin baketlerini tercih ediniz. Bu yeni ambalâj, tabletlerin ha- kikiliği hakkında teminat teşkil ve sizi. kıymeti - olmayan ska mamulât almaktan korur, B © ASPİRİN D — Büyük TAYYARE PİYANGOSU 2 inci keşide 11 Mart 1933 tedir. BÜYÜK İKRAMİYE: 35,000 Liradır. Dünyanır en zengin ve büyük Pivangosudur. KORE UNT 10 ve ? tabletlik amvalâjlar içmde 'ner verde bulunur | dolayı maheuz ON POSTA Eskişehir İkinci İera Memur- luğundan : Bani Beşe 1 ıdan bulunan ait Ka k kar- Ti iki tap ve İben Eford yeslnde kü'n birlsi © taş ( değirımen ar İki gözden ve » ği ve iki taşı devran oden iki bap aynl mahalde bir an ibaret ahir n derununda bir hızar ve ayal ait 60 dönüm arpalık ve boslaa yöri Ti yol bir tarafı eu İle bordlu — İbrahim mukayyot 1500 Ve 7680 sehi dağir malalde değirmene miktarında mevout üç Ğ nla uhtesinde hissede EZ3 hisseri | 240 selilminin açık olunan - müzayedesi | lita bedi nan böleli muhamman kıyı miş olduğundan ikinol arttırmaya vazedilmiş ve 11565 liraya ihale edik miş idi, Tamyiz Mahkemesi Tora ve | Mlâs dairesince işbu son İhale kararı | bazı nevaki: | mükla nında borç dolayisile bozulmuş ol ikmali zıme himsesi ür nevakitın ya ait değirmen bu kere yine ikinel artltırmaya vazer ditmiştir 1 — Değirmen heyeti #linin sauhamraen kıymeti Uradır. £ — ÂArttırma vı günü anat 165 to lera Dairesinde eekl lora kanue Amına tevfikan yapılacaktır. in yüzde on nisbetinde pey mel imdir. miya sit gartaame hindon — itibaren berkes Jebilmesi İçin açıktır a malfimat almak İi dye münadisine ve 981 Dalresine mü- mea: umuümiye- on dört bin przarteal Bal larin 1 dosya ile Tora No. li racaat'eri ilân olunur , e Soön Posta Matbaası Sahiblı Ali Ekrem Neşriyat Müdürü : Halli Lütfi | OA Ka Yal EAİRAAL BANKASI BiRiİKTiREN RAHAT-EDER | | SATILIK HANE Üsküdar'da İhsaniye Su'taniye sokağında 23 -25 numaralı bol güneş ve temiz havalı biri 2 kat, & oda, çatı arası, mutfak, tulumbalı kuyu, elektrik, diğeri Ikl oda, sofa, kuyu ve büyük bahçe'eri olan İki hane ayrı ayrı veya birden satılıktır. Taliplerin mezkür 25 numaralı haneye müracsatları Istanbu! Evkaf Müdüriyeti İlânları Kıymeti Muhammenesi L K. 420 Edirnekapısında Keçecipiri mahallesinde Sofalıçeşme ve Zeynelağa sokağında Müyesserçelebi camil arsası ve mevcut taşlar. Kadirgada Bostaniali yeni Eminsinan mahalle- sinde Camüçi sokağında eski ve yeni 35 No, li bir kıt'a arsanın tamamı. Küçükmustafapaşa Mollahüsrev mabhallesinde Küçük- mustafapaşa caddesinde eski 19,21,25 yenl 33,35,37, 39 No.h ve 152 metre 54 santim miktarında bualu- nan müfrez bir kıta arsa. Edirnekapısında Kariyelatik Alipaşa mahallesinde Camiişerif vokağında 21 mükerrer ve cedit Ayayorgi sokağında 76 No, li dükkân arsası. Tamamı 70 metre SO santim terbinde bulunan Çe- lebioğlu Alâeddin mahallesinde Yenicami avlusunda 67-70 Na.lı kürgir dükkânın 36-3600 hissesi. Tamamı 319 arşın terbiinde bulunan Ortaköyde Yeni Meyhane sokağında eski 27 No.lı arsanın 8-12 hissesi Tamamı tahminen 3650 arşın terbiinde bulunan Cerrahpaşada Hobyar mahallesinde Yokuşçeşme sokağında eskl 23 yeni 43-45 Noi meşrutahane arsası tamamı. Balâdaki emlâk 4 hafta müddetle ilana konmuştur. İhalesi 16 mart 933 perşembe günü saat 15tedir. Taliplerin pey akçelerile beraber İstanbul Evkaf Müdürüyeti binasında Malülât kalemine müracaatları, W df Bahçekapısında Dördüncü vakıf handa Zirant Bankasının boşaltlığı zemin katta ve eski postane tarafına müsadif dört mağaza ve üstündeki asma kat ve altındaki bodrum ve merdiven arasındaki oda teslimi tarihinden 935 senesi Mayıs nihayetine kadar kiraya verileceğinden kapalı xzarf usulile müzayedeye konmuştur. İhalesi Martın on birinci cumartesi günü saat on beşte İstanbul Evkaf müdüriyetin» de Encümeni İdareda yapılacaktır. Tutmak İstiyenler müzayede ve münakasa ve ihale kanu- nunun onuncu maddesi mucibince teklifnamelerini bir zarf derununa koyarak mühürleyip üzerine İsimlerile şöhretlerini yazarak bu mühürlü zarfı ve 2025 lira miktarindaki teml- natı muvakkate makbuz ilmühaberini veya aynı miktarda banka kefaletmamesini diğer mühürlü bir xarf içine koya- rak Üzerine teklifnamenin bu maballin isticarına ait olduğunu yazacaktır. Müzayededen evvel teminatı muvakkate suretinde ve ikin- €l madde mucibince verilecek miktar ihaleden sonra on gün zarfında müddeti icara ait miktar ihale Üzerinden yüzde on beş teminatı kat'iyeye iblâğ olunacaktır. Talipler teklif mektuplarını ihale günü saat on beşe kadar İstanbul Evkaf müdüriyetinde Encümeni İdare riyasetine vereceklurdir. Talipler varidat müdürlüğü akarlar kalemine müraçaatla umuml! şartnamesla bir suretini alırlar. Müzayedeye girem ler işbu şartnamenin ahkâmımı tamamen kabul ve altım imza etlerek yukarda İkinci madde yazılı teklifname ile birlikte mühürlü zarfın içine koyacaklardır. Kiralık Fabrika Mer'a ve Bahçe Esas No, Mevkli ve nevi Teminat 223 — Yıldız Çini Fabrikası 10, 252/5 — Beykoz Tokat Çiftliği müştemilâtından değirmen bahçe. 10. 252/13 Beykoz Tokat çiftliği müştemilâtından kır kahveciliği. &, 25214 Beykoz Tokat çiftliği müştemilâtından mer'a, & Balâda muharrer emlâk bilmüzayede birer sene müddetle İcar edileceğinden taliplerin ihaleye müsadif 16-3-933 perşembe günclü saat on altıda şubemize müracaatları. » , İstanbul Altıncı İcra Dairesinden: Emlâk ve Eytam Bankasına olan bir borçtan dolayı paraya çevrilmesine karar verilen Adet Moermer taşlı masa Tahta iskemle Duvar saati Ayna Büfe Gardırop Halı Koyu renkli gardırop 11-3-933 tarihine müsadif cumartesi günü saat on Üçten on dörde kadar Galata'da Kuledibi Bereketzade | ve 13 mumaralı kşhvehanede satılacağından taliplerin mahalli mexrkürda hazır bu- lumacak memura müracaatları Üân olunur.