20 Mayıs 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

20 Mayıs 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

e 20) Mane İL DEmiâk ve Eytam Bankası Hânları | | Kiralık Voliler ve Emlâk ESAS NO. SI sai ea 143 1202 406 522 Cız DEPOZİTO a ae MEVKİİ VE NEV'İ 100 lira Büyükada'da Meyandros Volisi. Galata'da Bereket zade mahallesinde Kule dibinde Hane ve arsa, Burgaz Adasında Petriç namı diğer Dam Volisi, v va Heybeli Ada'da İstavro Volisi. Şakimdiküşindi Feyziye mahallesinde Kemal paşa sokağında eski 10 mükerrer yeni 28 Ne.h ev. X 45 Mevkileri yukarıda yazıl yerler bir veya üç sene müddetle ralanmak üzere açık arttırmaya konulmuştur.” N Taliplerin 27 Mayıs 1936 Çarşamba günü saat onda Şubemize müracaatları, (348) K KÖŞK ESAS NUMARASI MEVKİİ VE NEV'İ DEPOZİTO —.. ira 643 Büyükadada Nizam'da Nizam cadde- 5000 sinde 19, 19/1 numaralı kârgir odunluk ve kömürlük, serleri, kuyuyu, 23595 metro murabbaı araziyi muhtevi köşk. - Tafsilâtı yukarda yazılı köşk peşin para ile ve kapalı zarf usulile satlmak üzere arttırmaya konulmuştur. İhalesi 29 Mayıs 1935 tarihine tetsadüf eden Cuma günü saat onda Şubemizde yapılacaktır. İstek- lilerin Şubemize müracaatle tafsilât ve birlira mukabilinde birer şart- Bamede yazılı hükümler dairesinde teklif mektuplarını o gün ar 75 25 70 " ” ki- Satış İlânı . İstanbul Dördüncü İcra Memurluğundan: Vakıf paralar idaresine birinci drecede ipotekli olup tamamına ye- Minli üç ehli vukuf tarafından (1681) lira kıymet takdir olunan Bey- İn Kamer Hatun mahallesinde Karnavola sokağında eski: 18, Yeni: 33 numaralı bir bap kâgir hanenin tamamı açık arttırmaya konmuş olup şartnamesinin 12/6/936 tarihinden itibaren dairemizde İerkes tarafından görülebileceği gibi 22/6/936 tarihine müsadif Pa- Martesi günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırma bedeli muhammen kıymetinin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak *re 7/7/936 tarihine müsadif Salı günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde yapılacak olan ikinci arttırmasında gayri menkul gene en kıymetinin 45 75 ini bulduğu takdirde en son arttırana a İe edilecek ve bulmadığı takdirde 2280 numaralı kanun hükümlerine m satışı geri bırakılacaktır. Taliplerin muhammen kıymetinin Yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçesini veyâ milli bir Bankanın nimet mektubunu hâmil bulunmaları lâzımdır. Müterakim vergiler ile vakıf icaresi, Taviz bedeli ve Belediyeye ait tenvirat ve tanzifat U satış bedelinden tenzil olunacaktır. 2004 numaralı İcra ve iflâs (126) ncı maddesinin dördüncü fıkrasına tevfikan bu Sayri menkul üzerinde ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve fak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını, ilân tarihinden itibaren (20) yirmi gün içinde evrakı bitelerile bildirmeleri, aksi halde hakları tapu sicillerile sabit ol dıkça satış bedelinin paylaşmasından hariç kalacakları cihetle Mükadaraim işbu maddenin mezkür fırkasına göre hareket etmeleri e daha fazla malümat almak istiyenlerin 4.34.5981 dosya numarasile Müracaatları ilân olunur. * (2742) ——— — erin v PAY « gıca yor m ..r : SON” POSTA sa İL TET. İL Rt» ETİL İstanbul yedinci icra memurluğundan: Unkapanında Papasoğlu Mustafa Çe - lebi mahallesinde Cami sokağında eski 8, yeni 16 No. İu hanede mukim iken elyevm ikametgâhı meçhul Kigork kızı Mariçaya. Fatma ve Şahver ve Hacer ve İhsan Ne- #iminin İstanbul Asliye dördüncü hukuk mahkemesinden 2367 No. lu kanuna tev- fikan 14/6/935 tarih ve 131 numarasile istihsal eylediği ilâm ile uhdei tasarrufunuz- da bulunan Unkapanında Papasoğlu Mus- tafa Çelebi mahallesinde Cami sokağında eski 8, yeni 16 No. lu hanenin mebni bu- Junduğu arsanın Kigork uhdesinde bulu » nan mısif gedik hissesinin dört sehim itiba tile birer sehim olarak namlarına kaydinin tashihi hakkındaki ilâm mevkli icraya va - zedilerek 936/1344 numarayı teşkil ve tarafınıza berayi tebliğ tastir kılınan icra, emri ikametgâhinızın meçhul olması hase- bile tebliğ edilememiş ve icra emrinin 20 gün müddetle ilânen tebliğine karar veril. miş olduğundan bu müddet zarfında hük- mü bilriza inlaz etmediğiniz veya icranın tehirine bir karar getirmediğiniz takdirde bermucibi hükmü ilâm mezkür | hissenin mahkömu lehüms Fatma, Şahver, Hacer ve İhsan Nesimi namına kayıtlarının tashihi kanuniyeye devam edileceği malümunuz olmak ve icra emri tebliği makamına kaim olmak üzere (630) zımnında muktazi muamelei ilân olunur. Dr. IHSAN SAMI Eş, BAKTERİYOLOJİ LABORATUARI Umumi kan tablilâb, frengi | sektai nazarından ( Vassnrman ve Kaba tesmül- leri ) kan köreyvatı sayılması. Tifo ve isıtma hastalıkları teşhisi, cerahat, kazurat ve su mikroakopi, hususi aşılar üre, şeker, Klorür, Kellesterin miktarları- , Divanyolu: Ne. 113, Tel: 20981 BÜYÜKADADA KIRALIK Büyükadanın iyi bir yerinde, dörder odalı iki daireyi havi güzel nezaretli bir apartıman mobilyasiyle beraber ayrı ayrı tır. Dolu sarnıcı vardır. 9 numarah o Ankara veya birden kira İstiklâl caddı apartımanı 4 aut Hiç düşünme bir kutu Fazıl Gil ilâcı Seni çok güzelleştirir g yan! vaa Sayfa “ — Satış İlânı İstanbul Dördüncü İcra Memurluğundan: Vakıf paralar idaresine birinci drecede ipotekli olup tamamına ye- minli üç ehli vukuf tarafından (2832) lira kıymet takdir olunan Be- şiktaşta Sinanpaşayi Atik mahallesinde Değirmen sokağında 2,4,6,8 numaralı üç dükkânı bulunan kâgir hanenin tamamı açık arttırmaya konmuş olup şartnamesinin 12/6/936 tarihinden itibaren * dairemizde herkes tarafından görülebileceği gibi 22/6/936 tarihine müsadif Pa- zartesi günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde açık arttırma ile satılacaktır. “Arttırma bedeli muhammen kıymetinin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere 7/7/936 tarihine müsadif Salı günü saat 14 den 16 ya kadar dairemizde yapılacak olan ikinci arttırmasında gayri menkul gene muhammen kıymetinin ©p 75 ini bulduğu takdirde en son arttırana iha“ le edilecek ve bulmadığı takdirde 2280 numaralı kanun hükümlerine tevfikan satışı geri bırakılacaktır. Taliplerin muhammen kiymetinin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçesini veya milli bir Bankanın teminat mektubunu hâmil bulunmaları lâzımdır. Müterakim vergiler ile vakıf icaresi, Taviz bedeli ve Belediyeye ait tenvirat ve tanzifat rüsumu satış bedelinden tenzil olunacaktır. 2004 numaralı İcra ve iflâs kanununun (126) ncı maddesinin dördüncü fıkrasına tevfikan bu gayri menkul üzerinde ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını, ilân tarihinden itibaren (20) yirmi gün içinde evraki müsbitelerile bildirmeleri, aksi halde hakları tapu sicillerile sabit ol. madıkça satış bedelinin paylaşmasından hariç kalacakları cihetle alâkadaranın işbu maddenin mezkür fırkasına göre hareket etmelerj ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 4-35-2675 dosya numarasile müracaatları ilân olunur. Türk Hava kurumu BÜYÜK PİYANGOSU Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. 2. nci Keşide 1i Haziran 938 dadır. Büyük ikramiye: 30.000 Liraiır. Aynca: 15.000, 12.000, 10.000 liralık ikramiyelerle (20.000) liralık bir mükâfat vardır... Sinop Cumhuriyet Müddeiumumili- ğinden: Sinop Genel Cezaevindeki mahküm ve mevkuflara 1/6/936 günün- den 1/6/937 gününe kadar bir yıl içinde verilecek ekmek 20/5/936 gününden itibaren On beş gün müddetle ve kapalı zarf usuliyle ek- siltmeye çıkarılmıştır. 1 — Verilecek ekmek, 650 randmanlı Samsun birbaş unundan ya- pılacak ve beher ekmek 960 gram olarak pişirilecektir. 2 — Ekmekler, Cezaevi Direktörlüğünün göstereceği lüzum üzerine yevmiye 700 ilâ 1000 adet arasında hergün nihayet saat On dörde kadar Cezaevine teslim edilecektir. 3 — İstekliler, muhammen bedelin yüzde yedibuçuğu olan 2628 liralık teminatı muvakkate vereceklerdir. 4 — İhale 5/6/936 Cuma günü saat On beşte Sinop Cumhuriyet Müddeiumumiliğinde müteşekkil Komisyonda Adliye Bakanlığının me- zunuiyetine talikan yapılacaktır. 5 — Teklif mektupları 5/6/936 Cuma günü saat On dörde kadar sıra numaralı makbuz mukabilinde 4 üncü maddede yazılı Komisyon Reisliğine verilecektir. 6 — Mektupların, 5 inci maddede yazılı saatte yetişmek üzere iadeli teahhütlü mektup şeklinde gönderilmesi caizdir. Bu halde; zarfın mühür mumu ile ve eyice kapatılması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edilemez. 7 — Şartnameye muvafık olmıyan veya içinde şartname dışında şartları ihtiva eden tekliflere itibar olunmaz. 8 — Eksiltmeden mütevellit bilcümle rüsum, tekâlif ve damga resmi ile ilân ücretleri ve indelhace ekmek veya unun tahlil ücret ve masrafi ve sair bilcümle masarif müteahhide aittir. 9 — Şartnameyi görmek isteyenler İstanbul Cumhuriyet Müddi- umumiliğine ve daha fazla tafsilât almak isteyenlerin de Sinop Cum- huriyet Müddeiumumiliği kalemine müracaat etmeleri ilân olunur. “2645, DER MOJEN Ekzema ve cild hastalıklarının emsalsiz ilâcıdır. : : a ee v Sivas elektrik Birliği Başkanlığından: Sivas elektrik santralı için bir makinist alınacaktır. Makiniste 60 liradan 120 liraya kadar ücret verilecektir. Ve santral yanındaki evde oturması ki- rasıdır. İstekliler askerlikle ilişikleri olmadığına ve şimdiye kadar nerelerde ça « lıştıklarına dair olan vesikalarını veya tasdikli suretlerini Sivas elektrik Bir. iği Başkanlığşna göndermelidir. İsteklilerin ali tevettür kısmı bulunan elektrik santrallarında çalışmış olmaları şarttır. Su ile işler santrallarda çalışanlar. Sanat mektebi elektrik kısmı mezunlan Nafia Vekâletinin ehliyetine haiz olanlar tercih edilirler,