14 Temmuz 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

14 Temmuz 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

12 Sayfa En Temiz Diş SON POSTA Şampanya gibi lezzetli ve nefis Macunu | Şekerli limonlu Meyvalardan ve meyvaların özünden yapılmiıştır. Bir çorba k bir bardak suya, gayet lezzetli ve nefasetine doyum olmyan şampanya gibi limonala yapılır. Ve bu yemeklerden sonra alınırsa devidir. Mideyi bozan şerbet ve dondurma yerine HASAN Cazoz yapılmış buzlu limonatalar içiniz. Dünyanın her tarafında şampanya kullanılan bu güzel tertibin yerini tutacak hiç bir şey yoktur. teskin eder. Şişe 3O, büyük SO kuruştur. HASAN DEPOSU: ANKARA, İSTANBUL, BEYOĞLU Radyolin En temiz, en sıhhi şekilde hazırlanır. Türkiyede yegâne olan otomatik ma- kinede hiç el sürülmeden ayar edilir; tüplere doldurulur ve gene otomatik makinelerden geçerek masaya düşer ve ambalâj yapılır. Bu kadar itinalı şekilde meydana gelen bu mükemmel müstahzarın otomatik surette hazırla- nışını seyretmek onu kullanmak ka- dar güzel bir zevktir. 8 inci Yerli Mallar Sergisindeki ASRİ KADIN GÜZELLIĞİ Cildin beşleyici deri uzvinin tamircisi Asri kadın güzelliğinin tılsımı oldu. gık va kihav familyalar çizedi -omu- kullasi| yorlar. & Satış yerleri : Beyoğlunda Karlman, Tarika, Şark Merkez ıtrıyat ve tuhafiye ğazalarile Galatasaray ve Taksim e! Deposu: Nureddin Evliya Zade Ecza İtrıyat ticarethanesi, İstanbul, Bahçı Türk Hava kurumu BÜYÜK PİYANGOSU Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. 4. ncü Keşide 11 Ağustos 936 dadır. Büyük ikramiye: 3 5 İ 0 o 0 Liradır. Ayrıca: 15.000, 12.000, 10.000 liralık ikramiyelerle (20.000) liralık bir mükâfat vardır... Sevgili zevcim ve iki ços cuğumun — babası - Nihat, bir müddettenberi — ben - den soğumağa ve geceleri dışarıda ge- çirmeğe başladı. Evde kaldığı geceler bile, bana karşı bigâne ve âdeta dargın gibi duruyor. Nihâyet, bir akşam, di - iter bir zevcesi olduğundan bahsedince kalbim büsbütün kırılacak sandım. Er « Kolec ve Ticaret kısımlarile Üsküdar Amerikan Kız Lisesi tedrisata ve Eylülün 22 nci salı günü saat 13,80 da açılır. Sıhhata, ahlâka pek iyi dikkat edilir. Kayıt ve kabul için salı M12, cumartesi günleri saat 1418 e kadar mektebe müracaat. İs- teyenlere mektebin tarifnamesi gönderilir. Telefon : 60474 günleri saat Saçların köklerini kuv Dökülmesine mâni oli izale eder. Neşvünem Jaştırarak hayat kabiliyetini arttı- rır. Lâlif rayitialı bir saç eksiridir. Kiralık Emlâk Beyoğlu vakıflar Direktörlüğünden: Semti Sokağı No. Beyoğlu - Karnavala 16-18 Ev Mütevellisi tarafından idare edilen Süryanii kadim Meryem ana kilisesi vakfından yukarıda bulunduğu yerle numarası yazılı Ev 31/5/937 sonuna kadar kira- ya verilmek üzere açık arttırma- | ya konulmuştur. İsteklilerin 22/ İ İş Bankası 7/1936 Çarşamba günü saat on dört buçukta Beyoğlu Vakıflar Direktörlüğü Mülhaka Kalemine gelmeleri. “3873, COŞKUN Manifatura mağazasında Beyoğlu İstiklâl caddesi YARIN NE OLACAK? a İngiliz Kanzuk Eczanesi Beyoğlu - İstanbul... karşısında Sahiplerit A. Ekrem, S. Ragıp, H. Lüttü tesi sabah hemşirem bana ziyarete geldi ve ona bütün olanı, çektiğim ıztırapları anlattım. O, bana pek muhik bir nasihat- ta bulundu: cÂAnnelik hayatı ve ev işle- Ti, yüzünü çirkinleştirdi. Hiç bir erkek, evde yorgun ve buruşuk yüzlü bir kadın görmek sevmez. Sakın cesaretini kıtma. yasın, çünkü ben, yüzündeki buruşuklük- ları seri ve emin bir surette izale ve ta- ze, yumuşak ve gençleşmiş bir cild te- min edecek bir usul bilirim, dedi ve her akşam yatmazdan evvel penbe ren- gindeki Tekâalon ktemini kullanmamı tavsiye etlin. Hemen teerübe ettim. Der- hal cildimin üzerindeki mübmir — tesire şaştım. Bir kâç hafta'zarfında bütün bu- yuşukluklarım zail oldu. Ve bir geaç kız yüzünün manzarasını aldım. Şimdi, zev- cim, beni evvelkinden daha fazla se - Şimdi cildin unsuru penbe rengindeki Toka- viyor ve artık evden çıkmıyor. lon kreminde Biocel tâbir edilen besliyen ve gençleştiren kıymettaf cevher vardır. Her beşerede bulunüf Biocel cevheri kaybolduğu — vakit de buruşukluklar zuhur eder. Fakal verilince buruşukluklar - zaif ': Genç hayvanlardan istihsal ed.ıa_/l Biocel cevheri Viyana Ünıvuı'ldğ yar fesörü Doktor K. Stejskal usulü sinde penbe rengindeki Tokalomn B Ş nin terkibinde mevcut - : tur, Her akşam yatmaz- dan evvel kullanıldıkta az zaman zarfında bü - buruşulkuklardan Solmuş — ih- bir di gençleştirir. Ve lâa- kal 10, 20 yaş daha kü- çük gösterir. tün kurtulur, tiyarlamış cil- 7 Dr. HORHORUNİ (Berksoy) Muayene her gün akşama kadar Eminönü Valde kıraathanesi yanında