15 Eylül 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

15 Eylül 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

SON POSTA Esli FEYZIATI ve« BOĞAZİÇİ LİSELERİ vevez Kızlar ve erkekler için ayrı bölüklerdet ÂAna, lik, Orta ve Lise sınıfları Kayıdlar başlamışlır. Kayıd ve tafsilât için hergün mektebe ve yalmnız tafsilât almak için Yeni postane arkasında Basiret hanında Özyol idarehanesine müracaat edilebilir. İsteyenlere mektep tarifmamesi gönderilir. Arnavutköy, Tramvay ca Telefonı: 36.210 Nişantaşında I Ş ' K Eski “ Feyziye ,, L i S E s i Memleketimizin en eski hususi lisesidir. Ana, İlk, Orta, ve Lise kısımları vardır. Yatılı ve yatısız talebe kaydı için her gün müracaat edilebilir. İsteyenlere mektep tarifnamesi gönderilir. Telefon : 44039 |Ohnhisarlar U. Müdürlüğünden: | 1 — Şartnamesi mucibince «15.000» lira muhammen bedelli, beheri | 43500» Litre hacminde «4» adet kaynak imbiği kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. 2 — Eksiltme, 29/1X/936 - tarihine rastlayan pazartesi günü saat 11 de Kabataşta Levazım ve mübayaat şübesinde alım satım komisyonunda ya - Pılacaktır. 3 — Şartnameler parasız sözü geçen şubeden alınacaktır. için 4 — Eksiltmeye girmek isteyenlerin asgari bir hafta evvel fiatsız tek - o liflerini Müskirat fabrikalar şubemize vermeleri ve eksillmeden evvel tek- kalmış Eflerinin kabulüne dair behemehal vesika almaları lâzımdır. beklenen 5 — Muvakkat teminat parası a1.128» Hradir, | müsbet 6 — İsteklilerin yukarda tayin olunan günde tam saat 10 & kadar ek - | tütmeye girebilmesi için lâzım gelen vesikalarla birlikte kapalı zarfları tözü geçen komisyon reisine teslim etmeleri lâzımdır. «283» * * 1 — Şartname ve plânları mucibince «22500» lira muhammen bedelli | beheri 200 tonluk 8 adet Tank pazarlıkla satın alımacaktır. 2 — Eksiltme 29/9/1936 tarihine rastlıyan Salı günü saat 15 de Kaba - taşda Levazımı ve mübayeat şubesi binasındaki alım ve satım komisyonun- da yapılacaktır. 3 — Şartname ve plânlar 120 kuruş mukabilinde sözü geçen şubeden alı- Dacaktır. 4 — Muvakkakt teminat 1687,50 Hiradır. 5 — Fiatsız teklif, imâlât resimleri ve montajdan sonraki vaziyet plân- ları münakasaya eksiltgirmek üzereme gününden on gün evveline kadar Müskirat fabrikalar şübesine verilmesi lâzımdır. 6 İstekliler pazarlık için tayin olunan - gün ve saatte 90 7,5 muvakkat gü -| Venme parası ile birlikte eksiltmeye iştirak edebilmesi için oradan alınacak Vesikadan mada eksiltme kanununun üçüncü —maddesinde yazılı vesaikle İllkle yukarda sözü geçen komisyona müracatları. «297» Mübalâğalı sözler ve rakamlar hoş — görlü- lebilir, ancak Mukayese terazisini elden bırakmamalıdır. KREM PERTEV buna lüzüum şöhreline — dam: ve iy kremden fevaide — dalma cevap — vermiştir. yoktur. sadık > . Bel Gevşekliğine En tesirli bir ilâğ SERVOİN'dir, tiyarlara gençlik, — yorgunlara dinçlik verir. Taşraya posta ile 185 kuruşa gönderilir. Sirkeci Merkez Eczanesi Ali Rıza. | Sczanene | | TEKSAYT BAYLARA musamm KAYIP : Tatbik mühürümü kay- boettim. Yenisini çıkarlacağımdan es- | kisinin hükmüyoktur ve kimseye borç- | da değilim. G24 Fatma Lütfiye Bankasından Bir kumbara alınız. Gelecek sene bu tarihte birikmiş bir. çok paranız- olur. K KUMBARA DESTEKTİR Ademi iktidar, | Çorlu Belediye Reisliğinden : Çorlu Sonbahar Panayırı 1 — Trakyanın en büyük panayırı olan Çorlu Panayırı bu yıl da eskisi gibi 25 Eylül 936 Cuma günü açılacaktır. 25, 26, 27 ve 28 Eylül Günleri olmak üzere panayır 4 gün sürecektir. Panayırda büyük ve küçük her türlü damızlık ve kasaplık hayvanlarla çeşit ticaret eş- yaları satılacağından yerleri ona göre hazırlanmış ve geçen yılda- kinden daha itinalı yaptırılmış ve ayrıca elektrikle ışıklandırılmıştır. 2 — Görmeye değer ayrıca kasabamızda 25 Eylülde açılması kararlaştırılan damızlık yerli hayvanlar sergisinde beyenilenlere sı- rasile Vekâletce para mükâfatı verilecektir. 3 — Hayvan getireceklerin mutlaka geldikleri yerden getirdik- leri hayvanın kendi malı olduğuna dair vesika ile ayrıca hasialık olmadığını bildirir Menşe şahadetnamesini almayı ve yanlarında bu- lundurmayı unutmamalıdırlar. 4 — Hayvan alımı için Ülkemizin her tarafından alıcılar bulu- nacaktır. Panayıra geleceklerin her türlü esbabı istirahatları temin edilmiştir. Teşrif edeceklerin geçen yıldakinden daha ziyade mem- nun kalacakları ve kendilerine her türlü kolaylıkların gösterileceği ilân olunur. (1255) İstanbul Defterdarlığından : Adet Cinsi Yanık altın saat maa kordon. Yanık altın saat iç kapağı maden. Ortası yakut, etrafı elmas taşlı gül yüzük. Elmas büyük taşlı ve kolu elmas taşlı yüzük. Elmas küçük taşlı ve kolu elmas taşlı yüzük. Ortası yakut kolu elmas taşlı yüzük. Elmas tektaş altın yüzük. Kilo gram ve altıyüz gram ağırlığında yanık gümüş par- çaları yanık gümüş ve nikel meskükât. Yukarıda cins ve adedi yazılı mücevherat ve madeni paralar 18/9/936 Cuma günü saat l4 de Büyükçarşının Sandalbedesteninde Peşin para ve açık arttırma ile satılacağı 10/9/936 - tarihinden itibaren de aynı mahalde teşhir edilmeğe başlanacağı ilân olunur. (B.) — (922) ve ; . . .. .. ... Akay İşletmesi Direktörlüğünden: Adalar - Anadolü - Yalova hattında 16/ Eylül / 936 — Çarşamba gününden itibaren sonbahar tarifesi tatbik olunacaktır. Yeni tarife iskelelere asılmıştır. “1270,, PROTEjiN Merhemini kulianan Frengi ve Belsoğukluğuna tutulmaz. Her eczanede bu.unur, İstanbul Üçüncü İcra Memurluğundan: Ulviyenin tasarrufunda bulunan ve Emniyet Sandığına birinci derecede ipotek olup tamamına yeminli üç ehlivukuf tarafından (1 :43) Hira kıymet takdir edilen Eskialipaşa Dıbağzade mahallesi Değirmen sokağı eski 31 yeni 43 numaralı sağ tarafı Ali ağa hemşiresi Zehranın hanesi sol tarafı tarikiam. Bir tarafı Necmiyenin hanesile Şevki Mehmet ağa bahçesi ön tarafı tarikiam ile mahdut, Zemin katı: Kapıdan girilince kargsimen bir antre camlı kapı tulumbalı kuyu bir'oda bir helâ zemini kısmen kırmızı çini bir matbah bir miktar bahçe. Birinci katt! Bir sofa üzerine 3 oda bir helâ binanın iki cephe sinde ve içinde elektrik ve çıkma vardır. Ahşaptır. Umum me:. hası 81 m? olup bundan 51 m? bina olan ev açık arttırmaya vazedilwiştir. 16-11-936 tarihine müsadif Pazartesi günü saat lâten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti mu- hammenenin *6 75 ni bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakı- lacaktır. Aksi, takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kelmak üzere arttırma 15 gün müddetle temdit edilerek 1/12/936 tarihine müsadif Salı günü saat 14ten 16ya kadar keza dairemizde yapıla- cak ikinci açık arttırmasında arttırma bedeli kıymeti muhammenenin * 75 ni bulmadığı takdirde satış 2280 No. lu kanun ahkâmına tevfikan geri bırakılır. Satış peşindir. Arttırmaya iştirâk etmek isteyenlerin kıymeti muhammenenin *47,5 nispetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hâmil bulunmaları lâzımdır. Hakları Tapu sicilli ile sabit olmıyan ipotekli alacaklarda diğer alâkada. anın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masa- rife dair olan iddialarımı evrakı müspiteleri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları Tapu sicilli ile sabit olmıyanlar satış bec elinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye, tanzifiye- den mütevellit Belediye rüsumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. Z0 senelik — vakıf icaresi tavizi müşteriye aittir. Daha fazla mâlümat almak isteyenler 31/10/936 tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulundurulacak arttırma şartna mesi ile 34/1266 No.lu dosyaya müracaatla mezkür dosyada mevcut vesaiki görebilecekleri ilân olunur. (Iz15)