November 21, 1939 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 4

November 21, 1939 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 4

, — #vvelve aulh teklifinde bulunduğumuz. | yordu, gğ seman Glüpişümişti. Alayı Hümayunu teşkil ödenler al | - Çubadan sırmalı hil'atlar — giymişler, DAT ile SABAH, ÖĞLE ve AKŞAM Her yemekten sonra günde 8 defa muntazaman dişlerinizi fırçalayınız. UŞAK ÜLKÜ LİSESİ DİREK TÖRLÜĞÜNDEN: 9, 10 ve 11 inci sınıflarımıza naklen namzet kaydedilmiş olanların 25/11/989 tarihine kadar muamelelerini tekemmül ettirmelerini icap eder. Bu tarihe kadar muamelelerini bitirmiyenlerin kayıtları siline- cek ve yerlerine başkaları alınacaktır. Kayıt için İstanbulda (YUCA, ÜLKÜ) lisesine dahi müracaat olunabilir, | Inhisarlar U. Müdürlüğünde Ginsi muhammen Be, — X 7,5 teminat eksiltme Miktarı - Lira kuruş Lira kurüş — şekli — saati Yangın söndürme — 160 adet 4562 50 842 18 Açık ek. u alâtı eczası ile beraber Demir sehpa 600 » 16880 — 128 00 gö 15 I— Şartnameleri ve mevcut krokisi mucibince yukarıda miktarı yazılı <2> kâlem esya açık eksiltme usulile satın alınacaktır. Hi— Tahmin bedelleri, muyakkat teminatları eksillme saatleri — hizalarında Kösterilmiştir. Hl— Eksiltme 24/XI/Sa9 tarihinde Cuma günü Kabataşta Levazım ve Mü- | baysat şubesindeki alım kamisyonunda yapılacaktır. IV— Şartnameler her gün sözü geçen şubeden parasız almabileceği gibi seh- panın krokisi de tetkik edilebilir. V— İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatlekde ©© 7,5 güvenme poralarile birlikte mezkür kamisyona gelmeleri. (9286) .» I— Şartname plân ve keşifnamesi mucibince Ankara Bira Zabrikasında ilü- weten . yaptırılacak inşaat işi kapalı zarf usulile eksiltmeye Konmuştur. Tl— Keşif bedeli (1434R0,34) muvakkat taminatı 648904 liradır. Hil— Eksiltme 1/12/989 Cuma günü saat 18 da Kabataşta Levazım ve Müba- şubesindeki alım komlsyonunda yapılacaktır. Keşif ve gartnameler her gün (720) kuruş mukabilinde sözü geçen şu- 1v beden alınabilir. V— İsleklilerin yüksek mühendiz veya mimar olmaları, olmadıkları Ayni evsafı haiz bir mütehasıımı inşaatın sonuna kadar iş başında bulunduracak- larımı noterlikten musadkdak bir tashhüt kâğıdı ile temin etmeleri ve (75.000) li- ralık bu gibi bir inşaatı muvaffakiyetle yapmış Olduklarına ait vesika vermeleri Mzundır. Münakasaya iştirak odecekler yukarıda yazılı vesikayı eksiltme günün- 'den «3> gün evveline kadar İnhisarlar Umum Müdürlüğü İnşaat Şubesine Yoraz etmeleri lüzumdır. Vi— Mühürlü teklif mektubunun ve V nci maddede yazılı kanuni vesaik ve feminat parası makbuzu veya banka teminat mektubunu ihtiva edecek olan ka- palı zarflar eksiltme günü ihale saatinden bir saat evveline kadar yukarıda adı geçen komlsyan başkanlığına makbuz mukabilinde vermeleri lâzımdır. — (9441) w, ğ Cinsi Miktarı — Muhammen # 7,5 Eksiltme bedeli teminatı şekli saati Lira Kr. Çektirmeye kona- Dacak motör Ladet — 4200— N— — Açık Ek, 1430 Matkap tezgühi YA 480— döm— — Pazarlık 15 Zımmpara taşı tezgühi y Hü— L > 15,30 1— Şartnamesi mücibince 22/1X/999 tarihinde talibi bulunmuyan 1 adet mo- för yeniden eksiltmeye ve yine çartnameleri mucibince yukarıda yazılı 2 kalem malzeme pazarlıkla satın alınacaktır. Il— Tahmini bedelleri, muvakkat teminatları, eksiltme saatleri hizalarında yazılıdır. Hi— Eksiltme 22/X1/939 Çarşamba günü Kabataşta Levazım ve Mübayaat şubesindeki alım kömizyonunda yapılacaktır. IV— Şartnameler her gün sözü geçen şubeden parasız alınabilir. V— İstekillerin eksiltme için layin edilen gün ve saatlerde * 7,5 güvenme paralarile birlikte mezkür komisyona gelmeleri ilân olunur. 49218> Sahip ve neşriyatı idare eden Başmuharriri ETEM İZZET BENİCE Bazıldığr yer: SON TELGRAF Mathaası PETROL NiZAM saç bakımı güzelliğin en birinci şartıdır. 1989 senesi zarfında yalnız ZENİTH RADYO Bütün dünyada diğer 3 muh- telif fabrikanın satmış oldu - ğu radyolardan fazla radyo satmıştır. 6 ve B lâmbalı En son model ZENİTH radyo- larını tecrübe ediniz. —» BAKER Mağozalarında her yerden müsait fiat ve şarilar- İa satılmaktadır. tanahmet 3 üncü sulk hukuk hi iğinden: Davacı İsti. Nuruosmaniyede 57 No, da Zühtü Tekili avukat Ahmet Sabri İnhan tarafından İst. Sirkeride Mutul otalinde emlâk kısmında komisyoncu Kadrinin karısı: Fatma Suut aleyhina müddel Zühtünün famharmı Y0f hisso in tibarile 57 hissesine mütasatrıf bul duğu İst. Çarşambada Cebecibaşı halleri Mescit sokağında eski | yeni 13 kapı No, li hanenin şayi hisserini müd. deialeyh Fatma Suadin 80 lira ğından dolayı 3/5/996 tarih ve 396/ 1201 No, İt ve 2407 haciz No, sı ile ve yine ayni icranın 996/1212 dosyu — ve 2408 haciz No sile baczolunmuş — ve alacak tediyo odilmiş almasma rağ- men haciz kaldırılmamış olduğundan mevzu haczin kaldırılmasına dair açi- lan fekki haciz davasının yapılmakta olan muhakemesinden — müddelaleyha Yatma Suadin ikametgâhmin meçhul olmasına binsen ilânen arzuhal ve da- vetiye ve muameleli gıyap kararı ve yemin davetiyesi tebliğ edildiği halde İtiraz edilmemiş ve tayin edilen gün- lerde mahkemede hazir bulunmamış ve vekil dahi göndermemiş olduğun - 'dan salifüzzikir gayrimenkul üzerine vazolunan haczin sebebi vaz'ı olan la- cağın tediye olunduğu sabit olduğun- dan salifüzzikir dosyalar ile mevru haczin fekkine ve bilcümle mâsari müddelaleyhaya sidiyetine kabili tem- yiz olmak üzere müddel vekilinin vi cahında ve müddelaleyhanm gıyabın- da 10/10/939 tarhinde karar verilmiş olduğundan tarihi ilândan itiharen (8) gün zarfında temyizi dava edilmediği takdirde hükmün kesbi kat'iyet ode- ceği ilânen tebliğ olunur, — (939/438) Üsküdar İcra Memurluğundan Ayse Belkise barçlu ölü Mebmet Halidin haczedilen Kadıköyünde Sah- rayı Cedid mahallesinin Koz yatağı sokağında eski 25, 26, 27, 32, 33 yeni 38, 40, 38, 40 kapı No. hu bir tarafı Maliye Nazırı esbakı Reşat Paşanın maa küşk bağı ve bazen Şerafetlin bağı ve bir tarafı keza Şerafettin ve kasap Mahmut ve salze bağı bazen Gezi Asker Ahmedin maa köşk bağı, bir tara- fi müceddeden küşat olunan Hilmi Puşa tesmiye olunan tarik, tarafı rabil Koz yatağı caddesiyle mahdut tamamına İ0330 lira kıymet takdir edilen 20160 metre mürabba: miktara mühdi sani mülk zemini ararli milliyeden tasarruf kanununun neşrinden evvel mabdut maa müştemilâtı köçk ve bağın 4 de 3 hissesi 2004 sayılı kamın hükümlerine tevfikan satılarak paraya çev- rilmesine karar verilmi; Gayri menkulün vaziyeli hazırası: Halen Kozyatağı sokağında 36 taj Sını taşıyan cepbesi kummen divar ve kismen de divar Üzerine — demir parmaklıklı olup çift kanatlı demir parmaklıklı kapıdan girilir. Metruk bir bahçe içinde f hududunda fek katlı kângir tek katlı — selâmlık dairesiyle ittisalinde ilâveten yapılmısyine kârgir tek katlı bir kısım mev- cuttur. Selâmlik ve ittisalindeki tek kata ilâvenin evsafı: Demir parmaklıkla ay- rilmiş kuyu ve kürnesi ve metruk çiçekliği havi ufak bir bahçeden girilir, Ze- mini kısmen çimento döşeli bir avlu üzürinde zemini toprak ve sıva: mam bir oda ve karşısında bir oda, bir helâ, bir kömürlük ve bir say hallini havi ve zemini mermer tek kurnalı bir hamam ve camekân kapılı ze- lermer kırık malta düşeli adi ve alafranga ocaklı bir mutfak li mini kasmen nu mevcuttur. İşbu kırım harap bir halde olup tavanı kaplamasızdır. Mezkür taşlıktan ittisalindeki selâmlık kısmına girllir. Selâmlik kıxmı Cepheri camekânlı ve zemini r de oymalı mermerden mamul sersebil lıklı büro mev Bir sofa-üzerinde döri oda, bir sandık odası, bir helâ ve zemini karosi- man: döyeli bir taşlıktan ibaret olup odalardan birinin tavanı ve camekân kubbeli şark tarzı mimarisinde ve mermer şümineyi havi bir ada mev- cuttur. İşbu kaam kapıları kösmen cainekânlı ve beyaz yağlı boyalı tavanları: Nekkaştı olup Halen tamire muhtaç “bir haldedir. li karcâlman düşeli bir sakın Üzerin- e sabit mermer Iki adet karşı- e yi Semeli Mezkür bahçenin 26/1 taj No. sol tarafında zemin Kat kürgir, üstü ah- şap, zemini çimento bir taşlık /de üç oda, bir kiler, bir helâ, bir mut- fak mevruttur, Birinci kat: Bir salon ürerinde üç edâ, bir helâ Çatı katı: Bir sofa üzerinde iki çatı odası meve Evsafı umumiyesi; İşbu gayri menkülün birinci katı ve çatı katları bul- konlu olup zemin kat peneşreleri harap kafeslidir."Ve önünde zemin kata muttası! el tulumbası, mevcuttur. Bahçe: Cephe sağ ve sol hudut drka hududu tel örgü-ile tahdit edilmiş araıkı üzerine tel tarafla; s01 nrla rülü üç kısımdan ibaret bahçe mahalli Glup'Iki' parçamın Karşılıklı iki ahır binası: meveuttur. Üçüncü Xızım bahçe: Kakiden bağ iken halen kı viz, incir, erik ve şaire meyva ağıçları mevcüttür. İkinci, kısım bahçede kargılıklı kdrgir tek kat ahir ve odalari Havi iki bina olup #ağ taraf, hududunda metruk bir mutfak Mmahâlli ile pervaneni düşük alametrolu bir kuyu ve havuz ile Malta eriği, erik ve zaire meyva ağaçları vardır. Birinci kısım bahçe: Çam, mazı;fistik, ihlümür we bir çok süs ağaçları mevcut olduğu gibi büyük: ve ortası Çimentodan mamul kanteriyeli bir ha- vuz ile şelâmlik kısmı önünde mermenden mamül küçlk bir havuz ve dahi- linde Üstü taraçalı yine çimento ile yoptırılmış Üç tarafı tel kaplı tavuk kü- mesi pervanesiz alametro mevcuttur. Sahası: Tamamı 20160 metre murabbar olup bundan 137 metre murab- Bar sokak Üzerindeki bina ve 480 metre murabbar — selâmliıktır. - İttlsalinde natamam ve metruk ilâve ve 252 metre murabbar kargılıklı iki ahir, müte- bakisi bahçe arazisinden ibarettir. 1 — İşbu gayri menkulün artlırma şartnamesi 7/11/1939 tarihinden iti- baren 9807248 No, İle Üsküdar lcra dalresinin muayyen numarasında hers kesin görebilmesi için açıktır. İlânda yazılı olanlardan fazla malümüt al- mak istiyenler, işbu şartnameye ve 929/240 dosya numarasiyle memuriyeli- mize müracaat etmelidir. #zamisi armut, ce- 2 — Arttırmaya iştirâk için yukanda yazılı kıymetin yüzde 7,5 nispe- tinde pey veya milli bir bankanın teminat — mektubu tevdi edilecektir. (Afadde 124) $ — İpotek sahibi alacaklılarla diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sa- hiplerinin gayri menkçul üzerindeki haklarını hususiyle faiz ve masrafâ dair olan iddialarını işbu ilân tarihinden İtibaren yirmi gün içinde evrakı müs- biteleriyle birlikte memuriyetimize bildirmeleri icap eder, Aksi halde hak- ları tapu sicili İle sabit elmadikça satış bedelinin — paylaşmasından — haz kalırlar, a 4 — Gösterilen günde orturmaya iştirük edenler arttırma şarinamesi 5 porsiyonluk bir komprime ile (su ve ateşten gayri hafififi hiçbir madde ilâve etmeyi düşünmeksizin) 15 kuruş mül kısa bir zamanda zengin ve iştihah bir de 15 dakika gik hazırlıyabilirsiniz. Maruf ve meşhur lokantalarımızda dahi bu derece nefis gorbayı her zaman bulamazsınız. Büyük yardım ve faydas: aşikâr olan çorbalık sebze kom melerimizin senelerce nefaset ve tazeliğini muhafaza eti şahit olacaksınız. ÇAPAMARKA Mercimek, bezelya, nohut — ve sair hububat sebze ve çord komprimelerini kilerinizde bulundurmayı ihmal etmeyiniz. — Yedek erzak: Tasarruf edilmiş servet gibidir. Bilhassa ve sıkışık bir zamanda kıymeti daha çok takdir edilir, Aileler için olduğu kadar yolcular ve sporcular için de zaman ve her yerde sıcak bir yemek temini kâbildir. Bal zınızdan 50 gramlık bir komprime 9, 100 gramlık bir. kom meyi 15 kuruştan zlabilirsiniz, Beşiktaş: ÇAPAMARKA Sinir ağrıları, Baygınlık, Çarpıntı, Baş di mesi, Uykusuzluk ve sinirden ileri gele bütün rahatsızlıkları dindirir. | ökumuş ve Iüzümlü malümatı almış ve bunları tamamen kabul etmiş ve itibar olunurlar. & — Gayri meakul 7.12.999 tarihinde perşembe günü S. 18 © küdür Üsküdüü icra memurluğunda 3 defa bağırıldıktan sonra ençok artırana fhale edilir. Af artırma bedeli muhammen kıymetinin $ 75 ini bulmaz ve satış istiyenin al ma rüçhanı olan diğer alacaklılar bulunup da bedel bunların bu gayei 7 kul ile temin edilmiş alacaklarının mecinaundan fallaya — Çıkmazsa en artıranın taahhüdü baki kalmak üzere artırma 1$ gün daha temdit eğili 22/12/1999 tarihinde cuma günü ssat 15 e kadar Üsküdar icra memurli | edaşında arttırma bedeli satış istiyenin alacağına rüçhanı olan —diğer B çaklıların bu gayri menkul ile temin edilmiş alacakları mecmuundan fANİ | Ya çıkmak farfiyle en çok artırana ihale edilir, Böyle bir bedel ekle e8" mezse ihale yapılmaz. Ve satış talebi düşer. 6 — Gayri menkul kendisine ihaleokuran kimse derbal veya — verilti mühlet içinde parayı vermezse ihale kararı fesbolunarak İendicinden evtf en yüksek teklifle bulunan kimse arzetmiş olduğu bedelle almıya razi kursa öna, razı olmaz veya bulunmazsa hemea on beş gün müddetle maya çıkarılıp en çok artırana ihale edilir. İki ihale arasındaki fark ve çen günler için yüzde 5 den hesap Olumacak faiz ve diğer zararlar hükme hacet kalmaksızın memuriyetimizce alıcıdan tahsil olunur. (Madde İ 7 — Alıcı artırma bedeli haricinde olarak yalmız tapu terağ yifmi senelik vakıf taviz bedelini ve ihale karar pullarını vermiye i dur. Müterakim vergiler, tenvirat ve tanzifat ve dellâliye remminden mült” wellit belediye rurumu Ve müterakim vakıf karesi alıcıya ait olmayıp #7 tırma bedelinden tenzil olunur. İşbu gayri menkul yokarıda güsterilen Ü rihte Üsküdar kera memurluğu odasında İşbu ilân ve iüsterilen — artırtii g#artnamesi dalresinde satılacağı Tlân olunur. (22055) | —— M. SAMİ KARAYEL No. 149 Padişahım, Evlerine Gidenler Çok Geçmeden Askerlerimizle Cünbüşe Başladılar — Ondun da haberim yok Padişabam, — Şehrin iazıbatı tamamlandı. mı? — Bvel Padişahım... — Öyle ise şehre girelim. — Ben en ziyade Rum milletine acı- yorum.. Temiz bir halk bu... Fakat; şa İtalyanları görüyor musun?, Onlar bu masum halkın bir türlü benliğini rahat bırakrıjyorlar... | Z M | , Hrereti Putih, gehre dahil cimak 8- S vi yele y zere harekete geçti. — Hayır Padişahim... Arzettiğimden Bayri hiryey yok.. — Kiliselerden çıkarılanlars ne yol- | da müzmele ettiniz' — Her birini serbestçe bıraktık, is- tedikleri gibi hareket ettiler. — Nerelere gittiler? — Herkes evlerine gitti. —E. fadişahım, evlerine gidenler çok geçmeden askerlerimizle cünbüşe bos- | D " Razreti Fatih, yanlarında vüzera ve ricali devlet, ulemayı benam oldukları halde Edirmekapısından şehre dahi! ol- muştu. Alayın önünde — Osmanlı sancağını taşıyan bir sancaktar vardı. — Padişah, | büyük bir ihtişam ile Ayasofyaya doğ- | vu ilerliyordu. Bokakları dokduran muzaffer Türk Padişahın alayına taf bağlıya- | ladılar. — Maşallah! Maşallahi. j — Padişahım çok yaşa! Diyerek bağırışıyorlardı. — Avazeleri sporulora | bütün İstanbul âfakını âdeta litreti « — İmparatordan haber var maf — Yok Padişahım. baştan başa silâhli on beş bin — Türk askerl ayrıca piyade olarak yürüyardu. — Sehzade Orhandan? Türk askerleri, moğrurdu. Şarki Romma —rmea e imparatorluğunun Kostantaniye şeh - rine nihayet girmişti, Hazreti Fatih; Edirnekapısından ge- çer eçmez, kale dahiline ayak bastığı sırada elindeki kılıcı havaya kaldıra- yak, askerlerine bağırdı: Gaziler; Cenabı Hakka hamdel- . Fatihi Kostantaniye oldunuz!, tan Mehmet, şehre dahil olduk! zaman en evvel karşılarına çıkan ma- bet bu kapının biraz ilerisinde olan ve elyevm maballinde Mihrimah Sultan camil bulunan «Sen jarj> kilisesi idi, Bu külise abşap, köbne bir mabetti. Bu kilise Kanuni Sultan Süleyman zama- nında kerimeleri Mihrimah Sultan ta- Tafından Rumlardan mübayaa ahına- vak fetih gününü ve Türk askerinin şeh- ve girdiği tarihi hatırlatacak bir ge - kilde bir mabet inşa edildi. Bu camiin mimarı Koca Sinandır, Sultan Mehmet, şehrin — merkezini doğru ilerliyordu. Btfafta ve Sokak larda birçok heykeller vardı. Heykel- lerle müzeyyen «Forom> denilen bü- yük meydanları geçti ve nihayet Aya- sofya meydanına geldi. Podişah; Ayatofya önüne gelince a- tından indi ve maiyetlerinde bulunan kumandanlar ve rical de atlarından indiler. Ayasofyaya iltica edenlerden kiy cikler kalmamıştı. Karacı cenk akınet- ları Ayasolyayı boşaltınışlardı. Azablar da (1) bütün şehri bucak, bucak dolağarak ortada ne var no yok temizlemişlerdi. Askerin yağması de- vam ediyordu. Padişah emrile yağma (1) Azab askeri Türk ordusunun piş- farları demektir. Bunların bir xınıfı anahsusu idi. e- üç gün, üç gece devam edecekt Eğer, imi #alh teklifi üzerine miş olsaydı hiç şüphe yak olm civar mahallâti ederek yağmaya bir dereceye kadar hayet vermiş bulunuyordu Çünkü ortada yağma edilecek şey | kalmamıştı. Mabetlerde bulunanlarla, resmi binalar ve buna müteallik eşya emripadişah! üzerine Osmanlı impara- | torumun şahsına altti. Diğer şeyler de | askerin şehre girmesile tamamlanmıştı, Fatih Sultan Mehmet; — Ayasofyaya girdi. Cam parçalarından yapılmış mo- zaikleri teticike başladı. Padişah; rum- €a ve lâtince mükemmel bildiği için Ayasofyada bulunan yazıları okuyor- du. Padişahin yanında bulunan vüze- ranın ekserisi de rumca ve lâtince bi- Uyorlardı. Ayasofyada mezhebi — Nesaraya nit tablolar, havyariyon ile Hazreti Mer- yem ve Mesihi tasvir eden levhalar Pa- dişahın nazarı dikkatlerini celbetmişti, Bu, mozaikler ve levhalar eldden bi- der eseri san'at idi. Padişah, mabedin galerilerini ve yı rallındaki kemerlerini gözden geçirdi. | sehebi bu kısımdı. Buna dat Kubbeden, aşağı İnerken bir neterin | kıymetlar taşlardan birini Söktüğünü gördü. Derhal durarak: z — Ne yapıyorsun?. neli Dedi. — Çok meşgül müsünüz?, olur, kat, ben ilâve ettil | edeceğim. | . . Zaten kendisinin bi deyim, Cevabıni verdi. <. Ben, size böyle mi enilir vermiştimi? — Resmi binalarlâ, mabetlere ait e- Jan eşyanın devlete att oldüğunu irade etmedim mi? unmasını rica ediyorum, Dedim, Bir saniye düşündü. (Devamı var) < AARARU 8 ni — Görüştüm efendim görüşlüm. Müşbet bir e almıya çalışacaklarını vadettiler, Fakat, bil- mem amma biraz da zor gibi gözüküyor. Her hal- | de bendeniz azargi ısrarı yapacağım. — Hayır sizi dirlemiye âmadeyim- — Yarın akşam yemeğin! bizde yer misiniz? Sesi derhal açıldı, gürleşti, yüzü güldü: — Minnetle. Emredersiniz.. Çok iyi bir vesile Diye sevincinden ne söyliyeceğini şaşırdı. Fa- — Yalnız bununla beraber bir noktayı rica cağı malüm. Benim için asil mesele, davetin asıl — Hay hay. Rica ederim efendim; Bendeniz yalnız bumu değil, bütün emirlerinizi' Haya — Dahiliye Nazirı beyin de bu yemekte bu « — Rıdvan Beyi de İstiyorsunuz. Diye, kendi kendine söylendi. Sonrgz: TA VAR azan: Etemi İzzet BENİCE samaamman” — Bilmem ki, o biraz aksidir. Dedi ve devam ett:i — Kendisile tanışmıyorsunuz değil mi? — Hayır, — Atüba, bunu vesile ederek — gelmem yapmasın? Tuhaf tuhaf itiyatları vardır. Şimdiye kadar ilk defa Hayati Beyi bu teff mütereddit görüyordum, | — Fakat, siz isterseniz gelir- Dedim. — Vadetmiyeyim. Fakat, çalışayım — — Yo. Çalişmak olmaz. Ben gelmesini ist yorum, “ — Fakat, ya gelmemezlik edetse o zaman emrinizi yerine getirememiş olacağıim! İ Vaziyete baktımi: Nazik. Kadınlık tarafım! muhavere üzerinde tamamile harekete geti Tâzımdı. | — Sonra. Gücenirim size, İ Dedim. İ âma- — Yapayım. t &i — Tabif değil mi ı — Aman hanımefendiciğim, sonra bendt halim ne olur? — E ne yapayım?. Sizden bir defacık ehi miyetsiz bir şey istiyorum. Onu da yapmıyorsii Hayati Bey düşünmiye başadı. a. (Devamı var