22 Temmuz 1941 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

22 Temmuz 1941 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 6

Hücum 'l'rılııııuı HL L tıılmlı ? RAHMİ YAĞIZ Borusu Daha dün bizden yardım isteyen Osmanlı kumandanı böyle — Anlaniğdık ya şeyhi — İzah edeceğim.. Ötedenberi hepiniz biliyorsunuz ki Osman . hlar bizim yardımımıza muhtaç- dırlar. Bilhassa — İtalyanların te- cavüzü başladıktan sonra bu ih- tiyaç an misli artmıştır. Binaen. aleyh hiçbir Osmanlı kumandanı bilhassa bu mıntakanın âmiri Ne- t bey cıldırmadıkça böyle bir | rara ve harekete girişemez. — Amma olmuş bir vak'a var iyü şeyh.. Şahidi de işte huzurü- nuzda dizüstü oturuyor! Şeyh Sünusi bilgiç bir tavırla gülümsiyerek daşını salladı: — Evet olmuş bir vak'a var. Ve onun şahidi de burada, karşınız. da bulunuyor, Fakat acaba vak'a. mın cereyan tarm böyle — midir? Başka sebepler var mıdır? Cü - meyle aşiretine taarruz — edilmiş midir? Bunları bir defa iyice tah- kik etmek lâzımdır. Emirler arasında bir hoşnut . suzluk vardı. Bu da: — Artık bunun tahkiki zaman geçirtlmekten başka birşey değil. dir. Hepimiz sıra ile ölümü mü bekliyeceğiz? Şeyh Sünusi, miralay Neşet Be. yin Cemil Fuat hakkında söyle- diklerini hatırlıyordu. Bu vak'a da muhakkak onun tezahüratın. dan biri olacaktı, — Fakat Neşet Beyle konuştuklarını burada a. Çığa vurmak, tekmil Emirlere an - latınak de istemiyordu. Şu anda vaziyet mühim ve çok nazikti, Şeyh sünusi ni bir ka - rarla sesini yükseltti: — Şimdi Neşet Beye bir haber. €i salarız. Vak'ayı bir defa da Ondan sorarız. Daha dün buraya kadar gelip bizimle — görüşen ve yırdım istiyen Osmanlı kuman . nının böyle bir çılgınlık yap - masına ihtimal verilemez... Emirler bu fikri tasvip eder - ken Emir Reşid Samdani yerin. den kalktı: — Bin, hemen Cevdetiye va'- | hasına hareket elmek arzusun - dayım yâ şeyh.. Bana müsaade et- menizi ölerim! Dedi, Şeyh Sünusi sordu: — Oraya gidip ne yapacaksın yü Emir? — Kabilemin vaziyetin? göre. ceğim! — Bana kalırsa buna lüzum yok! — Sizce belki öyle, Fakat ben. ce çok büyük lüzüm var. Cemil Fuat da — ayağa kalktı. Şeyh Sümusiden yalvardı: — Ben de ayni müsaadeyi is- #iyeceğim! Adamlrımın ne oldu- Bunu öğrenmek meoburiyetin - deyim ya şeyh! Yorgunluğa bak. madan hemen yola çıkmak arzu- sundayım! Yalnız yanıma birkaç | kişi veriniz! — Sen de ayni mahalle mi gi- deceksin? — Evet! Evvelâ Cevdetiye va. İstanbul Belediye çılgınlık yapmaz hasına varıp vaziyeti göreceğim. Sonra da garbe ve cenubu garbiye döneceği Kendi kabilemin asıl kısmının bulunduğu — mıntakaya Bideceğim! — Tekrar buraya gelecek mi. sin ya Emir? bir felâkete uğramamışza evet. — Ne felâketi bu? — Osmanlıların taarruzuna uğ- ramak felâketi., Tıpkı Cümeyle- | nin uğradığı felâket şeklinde... — Sana hangi kabileden adam — Mademki Emir Fuat benim. le birlikte Cevdetiye hurmalıkla- rına gidecektir. Kendi adamlarım- dan yirmi beş atlı veririm! Cev. detiyeye kadar birlikte — gideriz. Sonra icabederse Emir Fuat ayni maiyetile kendi kabilesine gider. Adamlarımı oradan salıverir! (Arkası Var) Tütün ikramiyele- rinin tevzil Üsküdar Askerlik Şubesinde kayıtlı ve derece üzerinden harp malülü su- bay ve erat ile çehit yetimlerine 941 mali yılı beyiye ikramiyecinla tevzi- alına 22 Temmuz 941 Salı gününden ilibaren aşağıda yazilı tarih ve gün- lerde Askerlik Şubesinde başlanacak- 'tar. İzdiham ve karışıklığı mucip - ol- mamâk üzere İstihkak sahiplerinin gününde müracami etmeleri ve iyice Kkâğıt Üzerine çıkarılmış dört adet ve- #ika fetoğrah, ikramiye tevzi eüzdanı Tesmi senet ve raporlarını ve müfus hüviyet cüzdanlarımı da birlikte ge- tirmeleri ilân olunur. Şehit yetimlerine 22 Tenmuz B1 Salı ve 24 Temmmuz 941 Perşembe gün- leri. Subayalara 29 Temmuz Mi Salı Erata 31 Temmuz 941 Perşembe, Reisliğinden. Son zamanlarda şehrin muhtelif mâhallerinde ve bilhama — Kadiköyünde Aöpekler arasında bazi kuduz vak'aları görülmüştür. Sayin halkımızın köpeklerini sokaklarda ağızlıklı, tasmalı ve yedekte ola- rak gezdirmeleri lüzumu ve akal takdirde sokaklarda tesüdüf edilecek sahip- #i Zağızlıksız ve markasız köpeklerin Belediye zabılasl talimatnamesinin 13 cü anüddesi icebı Belediye memurları tarafından süâf edileceği ilân olunuz. (6038) Bır Casu Gizli Defteri Yazan: Francis Machard No. 70 Çeviren: İskender F. SERTELLİ Onu görür görmez tanıdım: “Ta kendisi - dedim - Alman Casusu,..,, ” — Hayır, dedi, bir işe müşterek başladık demektir. İpin ucu benim elimdedir. Benim vereceğim ma- Kemeta güre hareket edeceklerdir. -- Dün çok hoşlandığınız o köşk- 'te birkaç güz için Madam janetle beraber yaşamayı islemez misiniz? Başımı salladın: yine onun evinde görebileceksi- niz. — Vâdediyor mustunuz? — Onun namına söz veriyorum. Madam janet yarın saat altıda #izi dünkü köşkte bekliyecek. — Yarın akşam saat altıda köş- ke yalnız me geleyim, . — Evet, Başka kimseye bir şey — Eğer kabilemin büyük kısmi — İstemez olur muyum, Madam?| söylemeyin. Benim onlara söyle- Parise geldiğim gündenberi bunun | mem kâfldir. Sizi ben davet etmiş | hasretini çekiyorum. oluyorum. Öbür gün de yine hep Tekrat gütdü: bir arada toplanıp nişanlanacağız. », — Yalan söylemeyin! Madam — janeti ancak dün tanıdımız. Onu, (| — İspanyol Madamı ayağa kalktıi frası (Violanişt Necip Aş- kın). Konuşma: Memleket Postası. Müzik: Radyo Salon Orkes- 1915 Memleket Saat Ayarı, ve A- Jans Haberleri. Müzlk: Fastl Hey'eti, Radyo Gazetesi. ü Müzix: Altred Cortot (PL) Zat Takçlini ive * Mahsulleri Borsası, Müzik: Hafif Fasıl Şarkıları. Kanuşma Müzik: Küme Konseri. Klâ- sik Türk Musikisi Programı, Şet Mesud Cemil. Memleket Saat Ayarı, Ajans Haberleri; Rabham — Tuhvi- Mt, Kambiyo — Nukut Bore gas (Fiyat). - 2245 Müzik: Dans Müziği (PL) 22.55/2300 Yaraki Program, ve Kapanş. YARINKİ PROGRAM | 1-30 *Program, ve Memleket Saat Ayarı, Müzik: Hafif Program (Pl.) Ajana Haberleri Müzlix: Hafif Parçalar Prog- Tamının Devamı (Pi.) 6.30/84B - Evin Saati. 12.30 Program, ve Memleket Saat Ayarı, Müzik: Pogrev ve Saz Sama- 2015 2045 z100 z10 2130 z45 TA3 TAS 8.00 ı2x3 İleri, 1248 - Ajans Haberleri, 1300 Müzik: Solo Şarkılar. 13.15/14.00 Müzik: — Karışık Prog- rTam (PL) ZAYİ — Byüp 37 inci fikokul A. 5 den aklığım adetnamemi zayi et- tim. “Yenisini alacağımdan eskisinin Bükmü yoktur. Ferdi Özörten ZAYİ — Fen Fakültesinden 3575 No. ile aldığım pasomu ve huvlyıuml kaybettim. Yenisini alacağımdan sinin hükmü yoktur. Diş 'Tababet Mektebi Talebelerinden | Fethiye Orman LA Ce aK Dişlerinizi muhafaza etmek isterse- miz, sbah ve gece yatarkea RİDA diş suyu mahlülü ile dişlerinizi fırça- tayınız, akabinde gargarasını yapınlı, Dr. Ahmed Akkoyunlu Taksim - Talimhane Prlas No. 4 Pazardan maada her gün sast 15 den sonra. Tel: 40! — Artık gidebilirsiniz. Bu &k- gam Ti-Vongu göreceğim. — Burada mı? — Hayır. Onlar benim burada e- turduğumu bilmezler ve beni den bir dul FPransız kadın: olarak tanırlar. Bir senedir kendilerile temastayım. Bu suretle bütün ja- ponların Avrupadaki gizli mesai- lerini öğrenmeğe muvaffak oldum. Bundan fazla izahat vermeğe lü- zum görmüyorum, Yarın saat ah tıda köşkte buluşuruz. * Alman casusu sahnede O akşam pansiyona geldiğim za- man, yolda aldığım gazeteleri göz- den geçiriyordum. bi a gözlerime inanama- kığım bir hâdise ile karşılaştım. Maten gazetesinde, bahriyeliler arasında yapılan bir törene ait gü- zel bir khçe vardı. Bu klişede, Fransız amiralinin yanıbaşında gapkah, sivil bir adam duruyordu. Onu görür görmez tanamıştım, RADİOLA AHiZELERİ Dünyanın en eski radyo markasının en yeni ve müte- kâmil modelleridir Türkiye Umum Mümessili : HELİOS müessesatı GALATA MAHKEMELERDE: hafta evvel dükkâna geldi. — Evin kapısı kilitli kaldı.. A nahtarı kaybettik.. Şu kapıyı a- (3 üncü sahifeden devam.) — Haydi Salih, dedi., Yürü ba. kalım, Üstü başı, kıyafeti temiz olan genç, kelepçesi çıkarılan ellerile yakalarının tozlarını silker yakalarına vurdu. Kravatımı zeltti.. Başındaki fötr şapkayı çı. karıp eline aldı. Mahkemeye gir- di. Bu gençle beraber, — yaşlıca, Ppos kır bıyıklı bir adam da salona girdi. Bunlar, görünüşe göre, ayni cürmün, biri mevkuf, diğeri gay. ri mevkuf maznunları idiler, Da. vacı yerinde de, palabıyıklı, şiş - mnan, gözlüklü birisi duruyordu. Evvelâ — davacının, sonra da amaznun Salihle çilingir Haçiğin hüviyetleri tesbit ıdıldı Hâkim davacıya sordu: — Davanız nedir? Anlatın ba. kalım davanızı!.. Zahire taciri olduğunu söyliyen 'Yordan anlatmağa başladı: — Biz, yazlığa Adaya taşın - dik. Evizimdeki eşyanın bir çoğu- nu da evde bırakıp kapıyı kilitle. dik.. Bazı ufak tefek eşya aldık yanımıza.. Çıktık gittik. Halıla - Yımız, kıymetli eşyamız, sofra, çay takımlarımız, bakırlarımız, hepsi 'burada kaldı. Ben haftada bir iki defa uğrayıp eve bakıyordum. Ev. velki hafta yine geldim.. Kapıyı dışarıdan kapalı buldum. Anah tarı kapıya soktum. Hemen, ilk çevirişte açıldı. Halbuki ben ka. pıya kilitli bırakmıştım. Vaziyet - ten şüphelendim. Gidip karakci . dan bir polis alıp geldim.. Belra- Dört tane kıymetli hâ. , sofra, çay takımlarını bulımıd.ık çalınmışti. Polis tah- kikat yaptı. Haçiğin bu adamila beraber gelip kapıyı açtığı an « laşıldı. Komşular görmüş. Haçik de söylüyor. Bu adamın kapıyı: <Benim evimdir!» diye — açtırıp içeri girdiğini Haçik de söylü ilet sıı oşyanızı buldunuz mu? — Hayır! Hiç biri meydanda yok. — Peki turun.. Söyle bakalım Salih. Doğru mu Yordanın söy. ledikleri?, Bu eşyayı sen mi çal. dın? — Hayır etdillim.. Asla! Ben, dükkân, idarehane — sahibiyim.. Emlâk işleri yaparım. Param da wardır. Niçin buna lüzum hisse - deyim de, — hırsılzık yapayım? Mantık kabul eder mi bunu? Be- nüm hiç birşeyden haberim yok. tur. Sıra çilingir Haçikte.. - Haçik ayağa kalktı. Zangır zangır tit . reyerek: — Böyle iş hiç başıma gelme- miştir. Otuz beş senedir çilingi- rim; hiç rastlamadım. Bu Salihi şöyle tanırım.. Amma ismini cis. mini bilmem. Yalnız, bize yakın oturduğunu biliyorum. Her gün dükkânın önünden — gecer. — Tâ keni dedim.. Alman Casusu. İyi amma, bu adam Pariste k- yafotini değiştirmeden nasil geze- biliyordu? mu idi?. Hayır... Aldanmıyordum. (Faberlayn) transatlantiğini ba- tıran Alman casusu şimdi karşum- da duruyordu. Ertesi gün T-Vongun kurduğu tuzağa bilerek gidecektim.. — Ma- dam janet saat altıda beni evde bekliyecekti Gazeteyi gözden geçirirken oda- Tn kapısı vuruldu * — Giriniz.. Diye seslendim. Kapı açıldı. Kapıcı janın başı göründü. Onun bu gelişinden hiç de mem- 'nun kalmamıştım. Kendi işlerimle meşgul olmağa vakit bulamıyor- dum. Mazamafih hissiyatımı belli etmemek için: — Buyurunuz., çiver, deği, Gidip kapıyı may - muncukla açtım. Çıkarıp bana bir Vira verdi. Kendisi içeri girip ka. pıyı kapadı. Sonra, bir hafta sonra memurlar gelip beni yakaladı - lar.. Sordular.. Doğrusunu söy - dim.. Burada anlattığım gibi an- lattım. Bunu da, dükkânın önün. «en geçerken yakalattım. Ben ne bileyim evin Mösyö Yaordanın ol. duğunu da, başıma böyle bir iş çıkacağını? Hâkim tekrar Salihe sordu: — Salih buna ne diyeceksin? Salih tekrar ayağa kalktı: — Müuhterem reis bey, dedi. A. yın İkinel günü Haçikle eve gkdlip kapıyı açtırdığım iddia olunuyor. Halbuki ben ayın birinci günü, beş altı arkadaşla beraber - Ya - lovaya, banyolara gittim. Ayın altısında döndüm. Bunu, bu şa- hitlerle isbat ederim. Sonra, eve benim girdiğimi söyliyen yalmız Haçiktir. Gören komşu kadın, be. nim hakkımda, — Buna benziyor gibiydi am- ma, bu muydu, değil miydi, iyi kestiremiyorum.. diyor. Bu, hiç bir zaman benim teçrimime me. dar olacak bir şehadet değildir. — Şahitlerinizin isimlerini söy. leyin! Maznun Salih beş altı isim ve adres saydıktan sonra: — Hiçbir kuvvetli delile isti - nat etmiyen bu kuru iddiadan dolayı” mevkuf kalmkalığım mu. yafıkı kanun ve vicdan olamıya. gağından tahliyemi isterim! dedi. Mahkeme, Salihih tahliye tale- bini reddetti.. Şahitlerin çağırıl. malarına karar verdi, Jandarma, Salihi mahkemeden çıkardıktan sonra bileklerine ke. lepçeyi geçirdi. Mahkemeye gir. imeden evvel Salihle konuşan Sa. rışın genç kadın iki adım sa; jandarma arkasında, Salih, Yüp uzaklaştı. Çilingir Haçik de, davacı Yor- danırt yanına sokulmuş, — Allah aşkına Mösyö Yordan, beni affet, vallahi bilerek yap . madım! diye yalvarıyordu. | hakkında görüşmeğe .EM Acaba gözlerim beni aldatıyor | — Hayrola., ne var? — Çok mühim, dedi, Ti-Vong bugün bana mühim şeyler söşte- mek istedi. Fakat bir türlü dill- nin altından çıkaramadı. Acaba senden şüpheleniyor mu? diye dü- şündüm. Bu düşünceme temas & derek, bana dedi ki: «Madam ja- netin beğendiği bu yeni arkadaş bize sadık kalmazsa, onu bir damla su ile imhaya muktedir olduğumu kendisine ihsas etmeni iştiyorum!» Başka birşey söylemedi. Bu şüp- heyi uyandıran sebepleri anlıeya- madım.. ve hemen sana koştum. Kapıcının sözlerinde samimi ol- madığı, bütün bunları beni teh- dit için söylediği belliydi. Fakat, onu gülerek, lâkaydane bir tavırla karşıladım: ÇArkası Var) | raştur. Nümuneleri T | komisyona gelmeleri, Kapıcıya bir sigara ikram ettim: | vi 12000 3,500 7000 34500 700 Yukarda yazılı beş kalern sebzenin kapalı zasfla eksillmesinde talip madığından pazarlıkla ekallimesi 26/7/941 Cuma günü saat 16 da Top Lv. Amirliği satıh #lma Romisyonunda yapılacaktır. Anadolu cihetinin üK minatı 163 lira 65 kuruş, Rumeli cihetinin ilk teminatı 464 lira 2 kuruştur. Taliplerin belli vâkitte komisyona W7 saf ve garinamesi komüsyonda görülür. meleri, — (14 —. 6060) R Beher tonuna 16 lira 50 kuruş tahmin edilen 200 ton lavemarin kömürü alhmacaktır. Pazarlıkla eksiltmesi 23/7/941 çarşamaba gü nü saat 16 da Tophanede Lv. Â- mizliği satınalma komisyonunda yapılacaktır. Kat'i teminatı 495 Hiradır. İsteklilerin — belli saatte kamisyona gelmeleri. (92—5826) Beher kilosuna 7,5 kuruş tahmin edilen 133,000 kilo kuru soğan alı- pacaktır. Pazarlıkla eksiltmesi 23/ 7/941 Çarşamba günü saat 11 de Tophanede Lv, âmirliği satınalma komisyonunda yapılacaktır. İlk te- minatı 1209 lira 37 kuruştur, Şart. mamesi komisyonda görülür. Ta- 1542,000 adet mat kaput düğ- mesi. 4,750,000 adet mat ceket düğmesi. 1,900;000 adet mat küçük düğme alınacaktır. Pazarlıkla ek- siltmesi 29/7/941 Çarşamba günü | gi sant 15448 de Tophanede Lv. âmir- alma komisyonunda ya- . Hepsinin tahmin bedeli 48794 Kira ilk teminatı 3650 lira | 5ö kurüştur. Nümuneleri komis- yonda görülür. Taliplerin belli vakitte komişyona gelmeleri. 4 (95—5876) Beher inetresine üç büçuk ku. min edilen iki milyon yir. in metre sitil pi almacaktır. Pazarlıkla — eksiltmesi 22/7/441 çarşamnıba günü saat 14,30 da Top- hanede İst, Lv, Âmirliği satın al- | ma komisyonunda — yapılacaktır. İlkteminatı 4785 liradır. Nümü- leri kamisyonda görülür. İstek. n belli vakitte komisyona gelmeleri, (79—5780) * Maltepe askeri lisesinde mev- cut beş ton kadar eski kitaplar satılacaktır. Pazarlıkla arttırması 23/1/941 çarşamba günü saat 15 de Tophanede Lv. Âmirliği satın alma komisyonunda yapılacaktır. Kitaplar pazarlesi, çarşamba ve cuma günleri saat 9 dan 12 ye kadar Topkapı — Maltepesindeki askeri Çisede bulunan memuru tarafından gösterilir. İsteklilerin tahmin bedeli olan 450 liralık mal bedeli olan temitatlarile belli sa- atte komisyona gelmeleri. (83—5784) » Adet 175,000 Üç köşe halka. 400,000 Köprülü, memeli, çen - gelli toka, 135,000 Köprülü, memeli toka. Yukarıda yazılı malzemeler a- hnacaktır. Pazarlıkla eksiltmesi 23/1/941 çarşamba günü saat 14 de Tophanede İst. Lv. Âmirliği sa. tınalma komisyonunda yapılacak- tır, Yalnız köprülü, memeli, çen- gelli toka pirinçten veya dökme. den alınabileceğinden Pirinçten verildiği surette hepsinin tahmin bedeli 31.562 lira 50 kuruş ilk te- minatı 2517 lira 19 kuruştur. Dök- meden verildiği surette hepsinin tal bedeli 24562 lira 50 ku- ruş İlk teminatı 1842 lira 19 ku. görülür. Taliplerin — belli Yakkile (81—5782) 23 kalem yangın söndürme mal- zemesi alınacaktır. Pazarlıkla ek- giltmesi 30/7/941 çarşamba günü saat 14,30 da Tophanede İst. Lv. Amirliği satınalma komisyonun. da yapılacaktır. Müfredat listesi | ve şartnamesi komisyonda görü- | lür, İsteklilerin bu malzemeden mümkün olanların nümunele . Finin komisyona getirilmesi, müm. kün olamıyanların da kataloklari. le ve teklif edecekleri fiat üzerin- den ilk teminatlarile belli saatle komisyona ph:ıaı. 97—5912 Beher kilsuna tahmin edilen #iyatı 160 kuruş olan 90 ton sade yağı alınacaktır. Kapalı zarfla ek. siltmesi 29/7/41 Salı günü saat 15 de Tophanede Lv, Sü. tınalma komisyonunda — yapıla * gaktır. İlk teminatı 6450 liradır. Bumeli Ciheti 24,000 4.800 4,700 86187 © - » Evsaf ve şartnamesi komisyeftli görülür. Taliplerin kanuni vektll İarile tekli mektupların K saatinden bir saat evvel komlf yona vermeleri, (64 . 5619) * 200 kilo Tannalbin — sinotli ahnacaktır. Pazarlıkla ekııluj 29/7/941 salı günü saat 15 de Ti hanede Lv. Âmirliği — satınalıfi kormlsyosunda yapılacaktır. Mi min bedeli 3200 lira kat'i 480 liradır. İsteklilerin belli $& atte komisyoan gelmeleri, 905913 * Beherimne altı kuruş tahmifi dilen erkekli dişili 10,000 46 şarjur çanta köprüsü alınacak Pazarlıkla eksiltmesi — 29/7/8 salı günü saat 14,30 da Tophafil Lv Âmirliği safımalma komis) 45 xIıxı'ııuııcnı kam syö nılıı tır. Pazarlıkla eksi pazartesi günü saat 15,10 da hanede Lv, Âmirli| bedeli 1690 lira kat'i teminati lira 50 kuruştur. İsteklilerin & vaklile komlsyona gelmeleri. 100—5915 l a Beher metresine 40 kuruş min edilen 12,825 metre öö'm metrelik örme şerit kelan mü ahhit nâm ve Ketabma alınat tir. Açık eksiltmesi 1/2/M1 c günü saat 14 de Tophanede Amirliği satınalma komisyonlf da yapılacaktır. İlk teminatı S lira 75 kuruştur. Nümunesi Kü misyonda görülür. İsteklilerin li vakilte komisyona gelmelefi 101 —5916 * Beher kilüsuüna 52 kürüş tahıtfl edilen 8000 kilo koyun eti altffi caktır. Pazarlıkla eksiltmesi 7/841 cuma gönü''süat 11,30 Ö 'Tophânede Lv, Âmirlği satı komisyonunda yapılacaktır. teminatı 624 liradır. İstekli leri. Beher kilosuna 42 kuruş edilen 30,000 kilo sığır eti alif caktır. Pazarlıkla eksiltmesi 1/941 cuma günü saa* 11 de hanede Lv. Âmirliği — satınali komisyonunda yapılacaktır. teminatı 1890 liradır. İsteklil belli vakitte komisyona gelme (l1—6049) »4 600,000 adet büyük kopça ve âdet küçük kopça alınacaktır. B Hin lıhm in bedeli 7290 llrı ük mesi 4/8/041 Pozarlesi günü sant da Töphanede Lv. Amirliği satin komlyonunda yapılacaktır. Tatifi” belli vakitle komisyona gelmelef «113 — DOKTOR Hahız Cemal D Divanyolu 104 varene saafleri:2.5 - 6. Tek Cevdet Karabilgin — Basıldığı Yer: SON TELGRAF Mat Haydarpaşa — Nümüne — bi Göz Mütehassısı İstanbul Belediye karşısı. (2 ten sonra. Te