11 Eylül 1937 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

11 Eylül 1937 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 12

n “HASAN TRAŞ BIÇAĞI nin ve bütün dünyanm en yüksek traş mıştır. Dört ile Idakal 5 üofa yapmak mümkündür. Bir adedi 5, ıdır. En güzel e birer gumero var. PASLANMAZ Hasantraş biçağı Bir harikai sanattir. Senelerce suda bu katiyyen paslanmaz. Her gün tıraş olduktan sonra sil: Yy acet bırakmaz. yetlere maliktir. Bununla bir kere tıraş olanlar ha- yatlarının müddet ve devammca başka bıçak istimal edemezler. 1 adedi 6, 10 adedi 50 kuruştur. HASAN TIRAŞ BIÇAĞI, fırçası, tıraş sabunu ve kremi, tıraş pudra ve kolonyası zevkin tamamını ik mal eden vasıtalardır. m — Istanbul Yüksek iktisat ve Ticaret Mektebi Ticaret Lisesi ve Orta Ticaret Mektebi Direktörlüğünden: Müessesemiz yü, se ve orta olmak üzere üç kısımdır. Ve her kı- © sım derece derece devlete bağlı bilimum iktisadi ve ticari faaliyetlerle hususi iş ve ticaret hayatma; bankacılık, sigortacılık ve maliyecilik gibi kuvvetli muhasebe bilgisi ve iktısadi kültür istiyen işlere hazırlar. Yük ayrıca dış ticaret ve konsolosluk gibi memleket harici an bir şube de vardır. 1 üç senedir. Kaydolunmak için; Olgunluk imtihanında muvaffak olmuş lise mezunu olmak ve yahut berhangi bir ticaret lisesinden mezun olmak. TI — Ticaret lisesi biri ihzari olmak üzere dört senedir. Kabul şartları: A — Orlamektep mezunu yahut orta ticaret meki olmak. B — 18 yaşını geçkin olmamak. Dört senelik orte ticaret mekteplerinden mezun olanlar ihzari sınıfı atlıyarak birinci smıfa kaydolunurlar. II — Orta ticaret mektebi dört senedir. Kabul şartları: eplerinden mezun A — İikmektep mezunu olmak. B — 15 yaşını geckin olmamak. her üç kısmına 15 eylülden, 5 birinciteşrine kadar talebe kay- it için müraceat bir istida ile olur. Kayit ist daki veaikalarm bağlanması lâzımdır. “Diploma, veya tasdikname asl- ları, nüfus elizdanı, sıhhat raporu, aşı kâğıdı, iyi hal varakası ve dört İotnğraf,, Başka mekteplerden iki sene ayni smıfta kaldığı için kaydi si- Jinenler mektebin ise ve orta ticaret kısmma kabul olunmazlar. (5392) ———ş——-——— Muhammen bedeli 52,500 lira olan 3000 ton suni Portland çimentosu NN YE RA, ÇİLLER ve Lekeler Balsamin Eksiri ile tamamen »ail olur. | BALSAMIN LİKIT Bir Gripin almadan evvel Istırabın ve ağrının en şid- detlisini en kolay, en çabuk ve İ en ucuz geçirmenin çaresi bir kaşe GRİPİN almaktır. Mi- deyi bozmaz, böbrekleri ve kalbi yormaz. Yüzdeki çil ve lekeleri izale ede- tek cilde mat ve cazip bir ten temin eder, İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ BEYOĞLU - İSTANBUL Aslan Kuvvet Şarabı 1 — Memekideki yağ kapalı zarf eksiltmesile satın al 2 — Eksiltme 27, 9, 937 pazartesi jandarma alayı satınalma komis; 3 — Almacak sade yağın evsafı mı yazılı olup şartname de Mamekideki rasız alınabilir ve nümun. 4 ii yyar jandarmı tramenin dördüncü maddi 8 — Kapalı zarflar Hair, (5032) Adalar Malmüdi Sıra No. o Adı 1 Milto ahı açar, kana, sinirlere kuv- ze renk ve tazelik verir, İk gişede tesiri görülür, her eczanede ve depolarda bulunur. si 100 Kr. Sanatı Sebzeci OH.Ada Yukarıda adı işi ve eski adresi memiş-ve-yapılan araştırmada dr ait kazanç buhran Vergilerile zamla İ Uğ edilmemiş olduğundan hukuk us inci maddele: tevfikan tebliğ olunur. KAYIP — Lin man cüzdanımı kaybettim. Yenisini man idaresinden 1i- İ slaceğımdan hükmü yoktur. Rizeli Ucuz - Tesirli - Zararsız icabında günde 3 kaşe alınabilir. Bine TAAA EMEA EDEMEZ Hozat Seyyar Jandarma Alayı Satınalma Komisyonundan: yonu binasında yapılacaktır. si görülebilir. - Yağın tahmin bedeli 7600 lira ve muvakkat teminatı 570 liradır. teminatm konulduğu zarf içine konulacaktır. iltme günli saat ona kadar komisyona verilme- nden: Adresi Sr 11-9.937 ( Bir tek tüp sizin bu neticeyi alma” nıza köfi gelir Bugünilk iş olara RADYOLİN alınız ve bitineiye kadar gnd üç defa kullan Bu müddetin sonunda dişlerinizin evvelkinde” çok daha perlak, çok daha b€ yaz ve çok daha temiz olduğu" nu göreceksiniz, RADYOLİN ile muhakkak sabah, öğle “ akşam ve her yemekten sonlü yahut hiç değilse günde 3 defa fırçalamak şartile, o İY Aldıktan beş dakika sonra m slayı ihtiyaci için 9500 kilo sado acaktır, ini saat 11 de Memekideki seyyar ahali teslim ve şartları şartnamede adı geçen komisyondan her gün pâ- de istenilen vesikalar muvakkat Ihbarname N. Senesi Vergisi berber oğlu 7/21 36 (903 sokak N. 18 zılı mükellefin yeni adresini bildir. mamış olduğundan-96 senesine havi ihbarnamesi kendisine teb- ul, muhakemeleri kanununun 141-142 rins o geçmek üzere keyfiyet ilân RR emk Her Akşam HARBİYEDE BELVÜ MISIRLI Film Yıldızı ve Rakka: Meşhur Rakkase MELiIKE CEMA Bahçesi alaturka kısmında TANİYYE MUHAMMED , Ara Bayan MUALLÂ amam e İrani İkinci icra memuru dan: Mahcuz ve paraya çevrilm dö karar verilen muhtelif elektrik * zesi birinci açık artırma ile Çeri pı tramvay caddesi 93, 95 an dükkânda 17—9—937 cuma gönül at 16 dun 17 buçuğa kadar m linde satılacaktır. Yüzde yeti şini bulmadığı takdirde vi İma 23—8—037 perşembe İdan 17 buçuğa kadar yapıl İfsteklilerin mahallinde bului lüzumu ilân olunur. (34756) , se L ver » Maden Mühendisi aranıyor - Balıkesir Vilâyeti dahilinde bir Maden Ocağı için mesâha işlerine vukufu olan genç bir Türk Maden Mühendisine ihtiyaç vardır. Taliplerin Tercümei hallerile aşağıdaki adrese tahriren müracaat etme- leri: (Maden) Boz Kurt Han, Galata Hozat Seyyar Jandarma Alayı Satımalma Komisyonundan: 1 — Mamekideki seyyar jandarma alayı ihtiyacı için 60000 &ilo sığıf eti kapalı zarf eksiltmesile satın alınacaktır. 2 — Eksiltme 27, 9, 987 pazartesi günü saat 9 da Mamekideki seyyar jandarma alayı satmalma komisyonu binasında yapılacaktır. 3 — Alınacak etin evsafı mahalli teslim ve şartları şartnamede yazılı 23, 9, 937 perşembe günü saat 15,30 da kapalı zarf usulü ile Ankarada idare binasında satın alınacaktır. Bu işe girmek istiyenlerin 3,875 liralık akkat teminat ile kanunun tayin ettiği vesikaları ve Nafıa müteahhitlik vesikası ve tekliflerini ayni gün saat 14,30 & kadar komisyon reisliğine vermeleri İâzımdır. Şartnameler 260 kuruşa Ankara ve Haydarpaşa vezmelerinde satıl- maktadır. (SOR) .. Muhammen bedeli 34600 Ira olan 40 kalem Lokomotif ve tender teker- lek takımlarile 35104 lira muhammen bedeli 93 kâlem Dingil, Piston, muylu piston kolları vesaire 28. 10. 987 Persembe günü saat 15 den iti. baren ayrı ayrı Ankarada Idare binasmda kapalı zarf usulile satın alı. nacaktır. Bu işe girmek isteyenlerin tekerlek takımları için 3080 ve diğerleri için 2632,80 liralık muvakkat teminat ile kanunun tayin ettiği vesikaları ve Nafla müteahhitlik vesikası ve tekliflerini ayni gün saat 14 de kadar Ko- misyon reisliğine vermeleri lâzımdır. Şartnameler 175 kurusa Ankara ve Haydarpaşa maktadır. (6076) Sahibi: Ahmet Emin YALMAN. Um umi Neşriyatı İdare Eden: 8. SALİM Gazetecilik ve Neşriyat Türk Limitet Şirketi, Basıldığı yer TAN matbaası veznelerinde satıl- olup şartname de Mamekideki adı ge çen korsyondan her gün parasız | alınabilir ve nümunesi görülebilir. 4 — Etin tahmin bedeli 10800 lira ve muvakkat teminatı 810 Tiradır. 5 — Şartnamenin dördüneli maddesinde İstenilen vesikalar muvakkat teminatın konulduğu zarf içine konulacaktır. 8 Kapalı zarflar eksiltme günü saat sekize kadar komisyona verilme- Hidir. (5933) Karyolalar Fabrika Fiatına Satılıyor Asri Mobilya Mağazası “sezi İstanbul, Rıza Paşa yokuşu No. 68 Tel, 23407 Üniversite Rektörlüğünden: 20/Eylül/937 Pazartesi günü saat 14 de Dolmabahçe Sarayında açıla- İ cenk ve 8—10 gün müddetle her gün öğleden sonra devam edecek olan Ikinci Türk Tarih Kurultayı toplantılarmın halk tarafından kolaylıkla dinlenebilmesi için Universite konferans salonuna Radyo tertibatı alm: mıştır, İsteyenler dinleyebilirler, (6091) ERGANI BAKIRI Türk Anonim Şirketinden: Makinist ara makinaları için 3 makiniste ihtiyacımız vardır, Talip olanlar sar tercümeihallerini ve istedikleri ücret mikdarmı gösterir bir 5* tupia Ankara'da Ulus meydanında Koç hanmdak! merkezimiz€ racaat etmelidirler, e o Hozat Seyyar Jandarma Alayı Satınalma Komisyonun: 1 — Mamekideki seyyar jandarms alayı ihtiyacı için 900000 Kilo kapalı zarf eksiltmesile almacaktır. # 2 — Eksiltme 27, 9, 987 pazartesi günlü saat 13 te Mamekideki #99” jandarma satınalma komisyonu binasında yapılacaktır. edi 3 — Alınacak odunun evshfı mahalli teslim ve şartları şartos' yazılı olup şartname de Mâinekideki adı geçen komisyondan her güt rasız alinabilir ve nümunesi görülel yiradii ; — Odunun tahmin bedeli 9000 lira ve muvakkat teminatı 675 Bi KESİ — Şartnamenin dördüncü maddesinde istenilen vesikalar muv veri Saint konulduğu zarf içine konulacaktır. 6 — Kapalı zarflar eksiltme günü saat on ikiye kadar komisyon melidir. (5934) # Yüksek Mühendis Mektebi Direktörlüğüne" 987 — 935 tedris senesi için mektebe girmek isteyenler ye vE Meak müsabaka imtihanları Eylülün 28, 29, 3: 1, Çarşambs p şembe günleri iera kılmacak ve İmtihanlara sa şlanacaktır., hususta fazla malümat almak isteyenlerin tatil günleri hariç olmak İ ve hersün saat 9 — 12 ve 15 — 18 arasında Idareve müracantları, (©