20 Ocak 1936 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

20 Ocak 1936 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

SAYIFA 8 ESKİTMEMEK PHİLİPS NIIIIWAIÜ ile Ş TAKVİYE EDİNİZ Ankara şubemizi ziyaret ediniz. Bankalar caddesi No 45 Türk Philips LTD şirketi İstanbul Galata - Frenkyan Han. Telgraf: Philips İstanbul Maliye Vekâletinden: 1 — 112935 tarihinden 31.5.936 tarihine kadar altı ay zarfında Dolmabahçe ve Sarayburnu kırtasiye depolarında teraküm edecek mmuhtelif ebatta balya kapâğı, parça tahta, ambalâj kâğıdı, çemter, karpıntı kâğıt, artırmaya Kabataş rıhtımından mezkür depolara bal an nakliyesi altı ay müddetle eksiltmeye konulmuş. d şartname Dolmabahçe - kırtasiye deposun. dan alınabilir. 3 — Ambalâjların muhammen kıymeti 1777 lira Nakliyatın muhammen kıymeti 1625 liradır. 4 Z İsteklilerden ambalâjların artırmasına iştirak edeceklerin 133 lira 32 kuruş ve nakkiyat eksiltmesine iştirak edeceklerin 121 Vi- ça 88 kuruş teminatlarile birlikte 5.2.1936 tarihine müsadif çarşamba Şünü saat onda Dolmabahçe kırtasiye deposunda müteşekkil komis- Şona müracaatları. (113) —IM Jandarma Genel ko mutanlığı tın alma komisyonun dan: 1 — Eideki vasıflarına uygun (2500) itmeye konulmuştur. "ğer biçilen (2500) kilo sade ya. #ının ilk teminar (225) lira ve açık eksiltmesi 5-2-036 çarşamba 50 kuruştur. kilo kilo sade ve (500) kuruş değer biçilen (500) kito zeytin yağı. 'nın ilk teminatı (18) lira (75) kuruş ve pazarlığı 52-1936 çarşamba Çünü sant (15) de Ankara Jandarma genel komutanlığı kurağında Komisyonca yapılacaktır. 4 — Şartmameler parasız olarak koçsisyondan alınabilir. Eksilt. me ve pazarlığa girmek istiyenlerin beli / vakıtta ilk teminatlarını Komisyona vermeleri. (129) Tne Hariciye Vekâletinden: Hariciye vekâletinde 11 inci dereceden mevcut münhal memu. riyetlere talimatnamesine tevfikan müsabaka ile memur alınacaktır Müsabaka imtihanı 17 şubat 936 pazartesi günü saat"10 da Hari: ciye vekâletinde yapılacaktır. Müsabakaya iştirak için, taliplerin memurin kanununun 4 üncü maddesindekilerden başka aşağıda yazılı evsafı da haiz olmaları dâzımdır. , Hukuk, Mülkiye, Ulümu Siyasiye, İktısadiye ve İçtimaiye ve Fakülte derecesindeki yüksek ticaret mektepleri - veya hariciye nevleği ile alâkası bulunan mümasil yüksek mekteplerden birinden Mmezun olmak Müsabaka imtihanı şöyledir. 1 .— Hukuku medeniye, hukuku düvel, hukuku hususiyei dü. vel iktısad. maliye ve tarihi siyasi (I81$ den zamanımıza kadar) hakkında tahriri ve şifahi sualler. 2 — Türkçe ve fransızcadan tahrir ve terceme, 3 — Müsabakada üssü mizanı doldurmak şartiyle en fazla nu- mmara alanlar kazanmış olacaktır. Müsavat halinde fransızcadan maada bir cenebi Tisanına vukuf sebebi rüçhandır. « Taliplerin mektep şehadetnameleri, askerlik vesikaları, hüsnü hal ve sıhat şehadetnameleri ile hüviyet cüzdanı veya suretlerini istida ile 12.936 akşamına kadar vekâlet zat işleri dairesi şefliğine tevdi eylemeleri ve 17.2.1936 pazartesi günü Ankarada vekâlette hazır bulunmaları ilân olunur, (110) —a Ankara Emniyet dir ektörlüğünden : Beher takımı için — Tteminatı — Eksiltme günü 'tahmin edilen fiyat Cinsi Lira kuruş — Lira kuruş 145 Takım Sivil Elbise 22 00 — 239 25 22-1.936 çarşamba günü saat 15 de Yukarda cins ve miktarı yazılı sivil Polis memurları için imal edilecek elbiselerin maddeleri karşısında gösterilen günde açık ar- tırma ve eksiltme ile yaptırılacaktır. Şartnamesi Emniyet Direktör- lügünde görülür. İsteklilerin yukarda yazılı muvakkat teminat mak: buzu veya banka mektupları ve kanuni belgelerile - birlikte o gün ve #aztte Direktörlükte müteşekkil komisyona gelmeleri. (4) 1—60 ULUS Daima da ima güzel KANZUK Balsamin kremi Klli senelik bir maziye malik ve dünyanın her tarafında. tak. dir kazanmış güzellik kremidir Cildinizin güzellik ve tazeliğini daimz muhafaza eder. Balsamin kremi memleketimizin kibar me hafitinde rağbet görmüs © "i bi kremdir İvale Cihleri ve burusukları 'derek tene fevkalâde bir Ruhnüvaz ko- kusu ile avrıca söhret kazanmıs. tir. Balsamin kremi kativen ku. rumaz Tatif tazelisi, cak krem Balsamin ile mevdanı çıkarahilirsiniz. Bir deff Balsa. Min kullanan başka krem kulla: namaz Tanilmıs itrivat mağaza. BİLİT 1 — Harp Okulu için hepsi: nebiçilen ederi kırk beş bin beş. yüz otuz dört fira olan beş kalem Mefruşat kapalı zarfla eksiltme- ve konulmuştur. 2 — Şartname, keşif ve resim: leri 228 kuruşa M: M V. Sa. A Ko, dan alınır 3 — Eksiltmeye kanunun 2 ve rindeki ilk inanç parası makbuzlarite birlikte teklif mek- tuplarını ihale günü olan 31 ikinci kânun 936 cuma günü va- at önbirden bir saat evvel M. M V. satın alma Ko na vermeleri OD BİLİT YAPI: — Akköprüde Sıhl. depolarında yapılacak Etü gara. İt kapalı zarfla eksiltmeye kon. Muştür, Keşif tutarı: 8806 . 1S kuruştur. Keşif ve şartnam: Si bedeline karşı inşaat şubesin. den alınacaktır. İHALESİ: 27-1 936 pazartesi günü saat on bird dir. Tlk teminat 667 lira 21 kurus- Eksiltmeve / girecekler Sayılı kanunun 23 cü maddele. rinde istenen belgelerle birlikte teminat ve teklif. mektuplarını havi zarflar ihale saatından en gec bir saat evveline karlar M M V. satınalm: komisyonuna versinler ve lürum eörülen fen. ni ehliyetnamelerin alınması icin de 109-1-026 tarihine kadar Ba: yındırlık Bakanlığına müracaat etsinler. (se) — L BİLİT — Alımacak olan 65 mahru çadır açık eksiltmeye - konmuş. ? — Hepsinin biçilen ederi 4225 lira ilk inanç parası 317 li- radır. 3 — İhalesi 3-2-936 pazartesi ünü saat 11 dedir. 4 — Şartname ve evsafını gör mek istiyenlerin her gün, eksilt- receklerin 2490 sayılı ka 'nunun “2. 3, üncü maddelerinde. ki istenilen bilgelerile - birlikte ihale günü M M. V. satın alma komisyonuna " armaları, (98) Kirecekler, 3 üncü maddele da15 Hiratık mektup - veya 125 BİLi 1 — Hepsine bici bin Tirâ olan yedi 'ne kilim kapalı zarfla eksiltmeye könulmuştur. 2 — İhalesi 27 ikinci kânun 936 pazartesi günü saat 15 dedir. 3 — İlk inanç parası 2250 lira ve şartnamesi 150 kuruşa M. M. V. satınalma Ko, dan alınır 4 — Eksiltmeye girccekle kanunl ilk inanç parası mektup veya makbuzlarile 2490 sayılı ka: nunun 2 ve 3 üncü maddelerinde yazılı belgelerle birlikte — teklif mektuplarını ihale saatından bir Saatevel M. M V. satmalma ko. ma vermeleri, (44) — d—lis 20 SONKÂNUN 1936 PAZARTESİ Türk Antrasiti Toptan ve perakende satışlar Müracaat yeri: Işıklar caddesinde j Adapazarı Türk Ticaret Bankası ' Telefon 23716 — alık aparlıman Yenişehirde Mımar Kemalettin mektebi yakınında okula sokağın- da 18 No, lu apartımanın beş 0- dali üst katile üç odalı alt katı Nafıa Vekâletinden : Betonarme köprü inşaatı eksiltme ilânıdır: Gaziantep vilayetinde Kilis , İslahiye yolu üzerinde (24300) lira keşif bedelli AFERİN köprü inşaatının kapalı zarf usulile eksilt- — | mesi 11.2.1936 salı günü saat 16 da Nafra vekâleti söse ve köprüler — | reisliği eksiltme komisyonu odasında yapılacaktır. İ kiralıktır. Üst kat mobilyasile | — Eksiltme şartnamesi ve buna müteferri diğer evrak (121) kurut de verilebilir. İçindekilere mü. | — mukabilinde şose ve köprüler reisliğinden almabilir. Muvakkat te Tacaat, —4 minat (1822) lira (50) kuruştur. Ç Tatekfilerin yapmıy oldukları işlere sid vesikaları öksiltmedeem Bir kâtib istiyoruz —|-err Teklif mektuplarının 1121936 salı günü saat 15 € kadar Anka. rada yose ve köprüler reisliğine verilmesi lâzımdır. (80) 1—Z32 Ankara şehri | İçme Su komisyonun d 1 — Ankara şehri dahilinde bir kısım su borusu döşemesi ışı ve döşenecek su borularile sair malzemenin tedariki kapalı zarf usulile eksiltmeye konulmuştur. Usulü defteriye vakıf bir kâ tibe ihtiyaç vardır. Sabahtan ak- şama kadar vazifesinde — bulun. ması lâzımdı Halid çinkıllı - Postane arkası İş arıyor Farlsten mezun - bir türk'in. yaki ve baf ühendiri, yapı Seya bayındıtlık işlerile meşgul Şirm mücssereleyile yanife arıyor. Framsız, alman ve ingiliz lisan: Z Bu işin keşif bedeti 97206 tira 72 kuruştur. 'arına vakıftır. Referansları var 3 — İstekliler bu işe aid fenni ve münakasa şartnamelerini, pro- dir jelerini, mukavele projesini, boru tedarikine ald listeleri ve sair ev. Adresi A, S Posta kutusu 249 | - rakı $ Tira mukabilinde Ankaradan içme su komisyonu — muhasebe: Ankara Möbleli Kiralık Ev Yenişehirde Ertürk sokağı da 9 No, l yatak, yemek odal rı, salon, vas, Müracaat - içindek sinden alabilirlet, 4 — Eksiltme kapalı zarfla 9.3.1936 tarihine rastlayan pazarfesi günü saat on beşte Ankarada Anafartalar caddesindeki Vehbi Koç apartımanının 3 üncü katında İçme su komisyonu dairesinde yapı Tacaktır. ğ — Teklif mektupları ihale tarihi olan 9.3.1936 pazartesi günü saat on dörde kadar Ankarada İçme su komisyonuna makbuz mu. kabilinde verilmiş bulunacaktır. 6 — İsteklilerin işbu eksiltmeye iştirak edebilmesi için (6111) ge e lira muvakkat teminatla eksiltme şartnamesinde yazıldığı veçhile a gibi işleri yaptıklarını gösterir tasdikli fenni ehliyet nümüne. lerini teklif mektuplarile birlikte vereceklerdir. (114) / 1—295 Ali Maruf Ünver DERİ, FİRENGİ VE SELSO. P.T.T. Bina ve Levazım SUKLUĞU iürl | MüT! götedei Tabakhane caddesi haşında Al. müdü ıı!'u'" O Adare ihtiyacı için gümrük anbarında teslim şartile dört bin lıra zalr vesikaları ile tayin olunan tarih ve saatta mezkür komisyona tıntaş sokak No, 17. Hastalarını hergün 9 - 13 ve 15 220 ye kadar kahul eder. Telefon; 1298 İnüye Bti Ve Buyn Maerlri Falik Rufki ATAYI | 3 de açık eksi Çankırı caddesi civarında Küt — Basimevinde basılmış. Parası- verilecek şartnameler Ankarada Levazım Müdürlüğün den, İstanbulda Levazım Ayniyat Muavintiğinden alınabilir. (aT imüz YENİ BU GECE BU GÜN BU C7 Zevk - Neş'e - Güzellik ve emsalsiz İnsan gözünün bu gür bir ses rastlamadığı büyük harika filı Dantenin Cehennemi Dante Alighier'ın ölmez eserinden Cennette Hırsız Kitty Carlisle — Bing Krosby Fransızca sözlü