22 Kasım 1937 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

22 Kasım 1937 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 3

NEGÜS İmparator mu? değil mi? * İngiliz yüksek bu karar verecek DÜNYA HABERLERİ Lord Halifaks Londraya dönerken dedi ki: “İngiliz- Alman anlaşması için kapı biraz açılmıştır,, Fon Noyrat'ın Londra seyahati de alâka ile bekleniyor — Lord Halifaks gazetecilere Denizci Türkiye Brüksel konferansı Yarın işini bitirecek Görüşmelerden heyecanlı neticeler beklenmekte Macar hükümet adamları Berlinde Italya da 5ovyeler : Birliğinde dört e öğ konsolosluk kapatıyor Fon alâka İspanyol hükümetçile- B. Jaspar Belçika sosyalist partisinden tardedildi Mudurnu parti ve halkevinin temeli atıl Küçük Dış Haberler Muğla'nın üç aylık maden ihracatı A.Ş. ESMER Amerika Dünyanın ikinci denız devleti Dük dö Vindsör'ün açtığı davâya başlanıyor Amerikanın ceman 745.594 ton gemisinin mecmü dir. Japonların san harminde, 171 Ludendorf hasta Halkın nazarı dikkatine * Sömikokun evsafı . . * * değiştirildi Ankara Belediye reisliğinden: 1— Ankarada aşağıda yazılı fiatla satılacak Sömikok evsafı 20/11/937 tarihinden itibaren şu suretle değiş- tirilmiştir: 0- 10rmilimetre ebadlı © 2 10- 30 milimetre ebadlı 4 5 30-150 milimetre ebadı 94 93 2 - Depolarda perakende satış fi-| TONU atı «müşterinin getireceği nakil va- | sıtasına kömürü dökmek depo sahi- bine aittir.» , 3 -İstasyonda vagon içerisinde teslim fiatı «asgari bir vagon top-|23,5 ,, tan addedilir.» 4 -Bu fiatlara kömürün mahalline teslim bedeli ve resmi mübayaalara ait vergiler dahil değildir. z 5 - Sömikok alışından dolayı şikâyeti o- 1 Tİ 1 >. 1 ni & Yy erir