11 Temmuz 1939 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

11 Temmuz 1939 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

11.7. 1939 ULUS -Y— BASIN BİRLİĞİ SEÇİMLERİ Birliğinin Dahiliye Vekilimizin İngiliz Başvekili Danzig meselesi Merkez ve mıntakalar kongresi nulku hakkında kati beyanatta bulundu İdare Heyetleri ve Şiz ös.) Polonya'ya yardım Haysiyet Divânları seçildi etmeği vadeyledik Reisliğe B. Falih Rıfkı Atay Seçildi İcap ettiği zaman taahhüdümüzü yerine getirmeğe azmetmiş bulunuyoruz Daver — mebus, Polonya sükünetini muhafaza ediyor — Rasim Us - Haber Vazife ve mesuliyette iştirâk İzmir mıntakası idare heyetine Adliye Vekilimizin İstanbul'da tetkikleri -B. Fefhi Okyar gazelecilere beyanalla bulundu Yedigün Anadolu wedek âzâ * | Londra'da Alman propagandası Lord Rothermer'e göre harp çıkmıyacak Teskin tarafdarlarını takviyeye uğraşıyor 10 aa. Yüksek haysiyet divanı Milli Şef'in koyduğu esas prensipler Yeni Berlin ve Varşova arasında müzakere yok Adana mıntakası İaysiyel divanına Fransa ile ticaret müzakereleri başladı Alman mallarına boykot Paylaşılamıyan bir çocuk meselesi Trabzon mıntakası idare heyetine Çocuk hakiki annesini istemiyerek fekrar kaçlı gazetesi 4. 5 iz Madrid'deki Fransız konsolosu tecavüze takası i, e panda er Trabzon mıntakası haysiyet divanına AArtam - Ulus uğradı ve yaralandı Raşit Alstanbul mıntakası idare heyetine 1, — Hakkı Tarık Us - tesi sahibi - 2. — Etem İzzet Benice - graf sahibi - 3. — Orhan Seyfi Orhon - sahiplerinden - 4. — M. Zekeriya Sertel - zetesi sahibi - 5 — Peyami Sefa - Muharrir - İstanbul mıntakası haysiyet divanına “Önce İtalya doyurulmalı!,, Kongrenin şükranları Vekâletinde bir tâyin İstanbul'da çekirge sürüleri