4 Ağustos 1940 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

4 Ağustos 1940 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 7

Çankırı Bugün SPOR Haberlerimiz 2 inci sayfadadır Telgraf: ULUS Ankara TELEFON Bapmuharirlık ST: Yazı İşleri Müatrü © 1061 ) Mü sese Müdü 0 1144 | — malla 062 Milli Şefimiz dün akşam yemeğini İstanbul'da bulunan Vekillerle birlikte yediler Basvekil bu aksam inkara hareket edecek İstanbul'da bulunan Dahiliye, Münakalât ve Maarif Vekilleri de şehrimize dönecekler İstanbul, 4 (Telefonla) — Bugün Taksi: m bahçesinde in- şa edilen yeni gazinonun açılış töreni, öhrizi izde bulunan Dahiliye, Münakalât ve Maarif Vekilleri ve ai da ha- zır bulun: arı halde yapıldı. Saat 19,30 da gazinoya Başvekilimiz Dr. Refik Saydam, saat 20 raddelerinde de Cümhurreisimiz Milli Şef İnönü gel- ölen ye Şef zen yemeğini Başvekil ve vekillerle birlik- noda Kisi liva ilimiz yarın akşâm Ankara'ya hareket edec. Şehrimizde İmei Vekiller de Ankara'ya İpe İran Yunan kıralı 5. M. Jorj Yunanistan 4 Ağustos bayramını dün kutladı B. Metaksas elen milletine bir mesaj Başvekilimizin İstanbul'a muvasalatı sırasında alınmış bir resmi DOBRUCA İçin yakında Bükreş'te müzakereler başlıyor hücum Falih Rıfkı ATAY Bulgar heyetinin Çarşambaya yola çıkması muhtemel 4aa.— neşretti Hafia Vekilimiz Tekirdağ'da Kaçak kontrolu için İngiliz hükümeti çok sıkı tedbirler aldı Büyük Britanya Bir İngiliz sahil bataryasat talim yaparkei (Sonu 3. üneti sayfada) daha kuvetli ! Müzakerel ER saa T İngiltere'de bir makâlesi ie ki cemal İstilâya karşı müdafaa 12 inci manevraları Japonya benzin ambargosunu Amerika nezdinde profesto 4aa,.—D.N. İngiliz istihbarat nazırı B. Duff Cooper ” Tereyağı (Sonu 3, üncü sayfada) Londra dünya elmas sanayiinin merkezi yerine top ,, Siyasetinin Almanya'daki oluyor netirelerini anlaltı 4 aa, — Renter ajansı bildiri. ae Cooper, dün ak- nütukta başlıca Dobruca hakkındaki * üzakerelerin cereyan ettiği Bükreş'ten bir manzara (Sonu 3. üncü sayfada)