15 Haziran 1929 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 5

15 Haziran 1929 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 5

Emniyetsandığıem- lâk müzayedesi Kat'i karar ilânı merhundtun cins ve mevi (o Borçlunun ismi Müzayede ikraz bedeli ONo 130 10029 Erenköyünde İçeren köy vape! hamam sokağında eski 16 ve veni 2 desinde eski 112 ve yeni 104 numa- ralı doksan arşın arsa üzerinde ahşap # eski 7 imükerrer ve yeni ;7-2, 73 numaralı yüz on arşın arsa üzerinde iki kah kârgir yarım katı ahşap olmak Üzere maa cahannuma iki buçuk katan ibaret beş oda itislinde altmış arşın üzerinde ahşap bir kattan ibaret bir dükân: havi bir hanenin tamamı (o Orman B. Kadıküyünde Tuğlacıbaşı mahallesinde eski Erenköy ve yeni Kayışdağı cadde» «indeki 26 ve yeni 86, 88 mumarak | iki yüz seksen arşın arsa üzerinde kâr- gir bir kattan ibaret üç dönüm yedi yüz yetmiş arşın araziyi havi bir ahırın tamamı Nazmiye H. Erenköyünde merdiven kariyesinde Çeş- me sokağında eski37vp yeni45 numaralı yüz arşın arsa üzerinde alışap iki kat tan ibaret bir taşlık, dört oda, bir sofa, bir küçük oda, aynca yüz arşın arsada bir mutlak, bir ahır, bir dönüm üç evlek ikiyüz arşın bahçeyi bayi bir hanenin tamamı Musa Kâzım B, Üsküdarda Rum Mahdittpaşa mahak sinde sira kahveler sokağında eski Vİ ve yeni İ3 numaralı elli iki arşın ana üzerinde ahşap bir kattan ibaret bir dükkanın tamamı Hüseyin EL, Seva H. Bakırköyünde Cevizlik o mahallesinde bamam sokağında umumi 337 ve yeni 43 numaralı yüz dört arşın arsa üze rinde maa çatı ahşap Tç buçuk katlan ibaret biri çatı odası olmak Gzere dokuz oda, iki sofa ve on alk arşın ar. sada kârgir bir kalı bir mutfak "ve altı yüz kırk beş arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı Güzide H. Kasımpaşada Camiikebir mahallesinde yeni çöpçüler sokağında eski 28 ve yeni 16 numuralı otuz beş arşın arsada fevkinde bir odayı havi bir dükkünm tamami Fatma Berkemal hanımla Hüseyin FehmiB! Divanyolunda etki Alipaşa mahallesinde yağa hanı alt katında eski ve yeni © numaralı Otuz altı arşın arsa üzerinde bili hava ve kapın oda içinde ve odanın arkasında bir ardıyeden ibaret tam kargir bir odanın tamamı Mehmet Şükrü B. Üsküdarda Solak sinan O mahallesinde Topaneli “oğlu sokağında eski 37 ve Zi yeni” 35 numaralı doksan arşın arsa üzerinde ahşap üç kalan ibaret alt oda, bir mutfak, bir kuyu ve kırk ö > Fatihte Ha sinde eski 34, Şaziye ve Fatma Nuriye H. lar Ortaköyde Çayır sokağında eski 23 ve yeni 1,3 numaralı bostan ile bir köşkün tamamı Fatma Hayrünnisa H. Hacı Emin Ef. Erenköyünde Göztepede. Bağ- dat caddesinde eski14,14,14,14, 12, 13 ve yeni 256 256-1 nu. maralı iki hanenin tamamı, Zekeriya Ef. Kasımpaşada © Yahyakethuda mahallesinde Sipahifurunu cad- desinde eski Gİ, 63“ ve: yesi 71, 73. numaralı iki: hanenin tamamı, “— Fatma ve Hacer H. Lâlelide Mimarkemalettin ma- ballesinde Lâleli caddesinde eski 41, 50, 52 ve yeni 56, 58, 60, 62 numaralı iki dükkân ve iki hane. Ahmet Nahit Mustafa Bedrettin B.ler Beylerbeyinde Havuzbaşı soka- ğında eski 23 ve yeni78, 78-1 80, 80 numaralı iki köşkün tamamı. > Mehmt Sait Halet B. Hadiye Mediha H. İytpte Emirbuhari mahallesinde Kışla caddesinde eski 5-3 ve yeni 12 numaralı bir mağa- zanın tamamı, Ahmet Ağa Yenibahçede Kâtipmaslahattin mahallesinde Edayikadın çık - mazı sokağında eski 5-2 mü- kerrer ve yeni 2 numaralı bir hanenin tamamı. Mehmet Et. Şehzadebaşında Hoşkadem ma- hallesinde Kırıktulumda soka- ğında eski 6,8 ve yeni 8,10 numaralı bir hanenin tamam; (Bedia H. Avratpazarında Hobyar mahal- lesinde Taşmektep sokağında eski 5 mükerrer ve yeni 7 nu- ha- Hüseyin «Ef, Zeyrekte Şahhoban hatun ma- hallesinde “ski çinili. odaları ve yeni Camişerif sokağında 9 numaralı bir hanenin ta- mamı Mehmet Ef. Samatyada Aptiçelebi mahal- lesinde Pulcu inop sakağında eski 17 mükerrer ve yeni 17 numaralı bir hanenin tamamı (o Artin Ef. Kadıköyünde Osmanağa mahal- lesinde Söğütlü çeşme, Dut sokağında eski 122 mükerrer 122, yeni 39,41 numaralı bir dükkân ile bir hanenin tamamı Artin E£ Yalıköyünde Canik fıstıklı s0- kağında eski 15 mükerrer ve yeni 36 numaralı bir hane Emine Seher H. Ayvansarayda seki Mustalapaşa yeni Furün 'sokağında eski 13 ve yeni 17,52 numaralı bir hanenin tamamı Kapandekikte Hızır bey ma- hallesinde Sabunhane imaret sokağında 4 numaralı bir hanenin tamamı Ahırkapıda Akbıyık mahalle- sinde keresteci eski 3 mükerer ve yeni 56,58 numü- ralı bir Ear tamamı Topkapıda Takyeci mahalle- sinde Topkapı harici sokağın- da eski 11,13 ve yeni 9İ3)1İ, 11-1, İli, 15 numaralı iki dükkân, bir ahır bir kahveha- ne, iki hanenin tamamı Kiryako EK, Şeyvefada Molla hüsrev ma- üç arşın İhçeyi hari bir hanenin tamamı Ahmetef, Beyler beyinde o Küplücede eski 10 mükerrer ve yeni 224 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki Buçuk kattan ibaret dört oda , bir sofa”, bir mutlak ve iki yüz sekiz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı (o Adil beyle Melek H, Yukarda cins ve ner'ile mevki ve müştemilik yazılı eslik hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 17 haziran ÖZ tarihine müsadif pazartesi günü sesi on buçuktan iibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on altıda k't kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan ; talip olanların; mezkör günde snat on altıya kadar sandık idaresine: müracat eylemeleri ve seat Halil ağa Salih B, Ayşe H. 1222 19755 1362 17773 ca alııdan sonra vuku bulacak müracastların kabtl Sedilmiyeceği | muharrer iki mektep inşaatı mütakesiya konulmuştur. Bu husasta ve emlâki mezküreye evelce talip olanların kat'i Karar emasinda bağır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunecâkları lp ölünür. maralı bahçeli bir hanenin tamamı İyipte Kizılmescit mahallesinde ve caddesinde eski 86,86 mü- kerrer ve yeni 42,44,44-1 nu- maralı mukaddema üç dükkân elyevm üç münbedim dükkân arsasının tamamı Sarıyerde Türbe sokağında eski 9 ve yeni 7 numaralı bir ha- nenin tamamı, Feyzi ve Muhittin Beyler Mevlevihane kapısında Aydın- kethüda mahallesinde kereste « ciler sokağında eski 3 mükerrer ve yeni 2-4 numaralı bir hane- nin tamamı. Hadiye H. ve Necmettin B. Fatihte Pirinççisinan mahalle - sinde Kalaycı sokağında eski 1 ve veni İl numaralı bir hane- nin tamamı. Hafız Rıza Ef. Kadıköyünde Osmanağa ma - hallesinde eski ve yeni Çavuş- başı sokağında bir dükkân ve bir hane, Safiye, Hadiye, Saadet, Neriman H. lar Beykozda Yalıköyünde Gazi yunus sokağında eski 13 ve yeni 17 numaralı bahçeli bir hane Müzeyyen, Fahriye, Ahsen Mürüvvet H. lar ve Ziya Ef. Erenköyünde Göztepe Mehmet efendi mahallesinde eski Ali bey ve yeni Ridvanpaşa soka- ğında eski 3İ ve yeni 25,25 numaralı bahçeli bir köşkün tamamı İbrahim Ef. Yukarda cins ve nev'ile mevkii yazılı emlâk (altmış bir) gün müddetle icra kılınan aleni müzayede netice- sinde hizalarında gösterilen bedel ile talipleri uhtesinde takarrür ederek birinci ihalesi icra kılınmış olduğundan talip olanların ilân tarihinden itibaren (otuzbir) gün zarfında sandık satış âmirliğine müracaat eylemeleri ilân olunur. Mersin jandarma mektebi müdürlüğünden: Asgari Azami Kilo 150000 180000 Ekmek 15000 19000 — Siğireti Mersin jandarma yeni efrat mektebinin 920 /haziran/ bidaye- inden 930 Mayıs gayesine kadar mevkii münakaşaya çıkarılan yukarıda mikdarı muharrer bir senelik erzakın kapalı zari Usu- Hile 19 / haziran) 929 çarşanba günü saat on dörtte ihalei katiye- si icra kılımacağından talip olanların yüzde yedi buçuk teminatı muvakkate makbuzlarile yevmi mezkürda Mersin jandarma mektebinde müteşekldi münakasa komisyonuna, şartnameyi almak ” ek isteyen taliplerinde mektep müdüriyetine müraca- ilân olunur. > Kilo FUAT SAÇ SUYU Saçların dökülmesini meneder Kepeklerin izale ve dökülen saçların neşvünecmasım temin eder. Her eczane ve ecza depolarından arayınız. Deposu: Şişlide Ali Puat eczenesidir. İzmir Umumi deposu: Karşıyaka Esat Nari Eczanesi, İstanbul mülhakatından Galata ile Beyoğlu beyninde tahtelârz Demir yolu anonim şirketi İstanbul mülhakatından Galata ile Beyoğlu beyninde tahtelârz Demir yolu Türk anonim şirketinin tediye edilecek tahvilâtınmm İ2 inci keşidesinin 1 temmuz 1929 tarihine musadif pazartesi günü dadezzuhür saat 3 te Beyoğlunda, tünel meydanında Metro İarında şirketin merkezi idaresinde noter huzurile icra edileceği tnel şiaketi tahvilât hamillerine ilân olunur. Amortisman cetveli mucibince amorti olacak tahvilâtn miktarı 465 ur. Arzu buyuran tehvilât hamilleri keşidede hazır bulunmuğa davet olunur. İstanbal 6 Haziran 1929 Müdiriyet Manisa vilâyetinden: Bedeli keşfi münakasanın (müddeti münakası K Ur Nevi 78 2575 Nlaşehir mektebi aleni ilâvei inşaatı 36 26530 Manlsada natamam kapalı zart meklebin bir kısım inşaatı Bedeli keşil, sureti münakas ve müddeti münakasılafı baldda 6 temmüz cumurtesi saat (10) 6 teımuz cuniaftesi saat (11) talsilât almak #teyenlerin omaarii müdürlüğüne ve lale günü vaktı muayyeninde vilâyetin daimi encümenine müracaatları ilin olunur, Güldan H. || BÜYÜK ELBİS FABRİKASI Hanımefendilere Pardesüler asa) Her renk ve son moda 141W2 liradan itibaren Perdüselertendmcost) Bej ve lcivart renklerde 2212 liradan itibaren uşambalar (ipekli Her liradan ranklrda 13/2itharan Beyefendilere: Meşhur Manderberg markalı (tirendh-conğtan bej ve Jlcivert Pardesüler 2412 liradan itibaren Spor kostümleri 1212 liradan itbaren ss OSİMİR 1412 iradan tibaren Çocuk için İngiliz biçimi ve spor ostümleri Musa. 612 liradan itibaren Pantalonlar (Kasa) Her lirada: e 0/2 adan Ceketler Blö ruj ve gri 121,2 liradan itibaren Ceketler Siyah, İcivert ve gri alpaktan 6 12liradan iibaren Ismarlrma kostümler 3012 liradan itibaren Taksitle de mu- amele yapılır 5900 Kilo Sade yağı Çanakkale Jandarma Yeni Efrat mektebinden: Ç: kale 4. yeni eirat mektepleri ümera ve zabitenile talebe ciradının baziran 999 tarihinden mayıs 030 gayesine kadar bir sene- lik ihtiyaçları olan yukarda yazı beş bin ikiyüz kilo sade yağı kapalı zarf usulile münakasıya vaz olunmuştur. 26 - 6 - 926 çarşamba günü saat on aluda taliplerin ver- dikleri findar haddi itidalde © görüldüğü takdirde ihalesi icera kılınacaktır. Taliplecin bü baptaki yağ nümunesile şartnameyi görmeleri ve İza- bat almak üzere Ç. kale hü- kümet dairesinde müteşekkü komisyonu mahsusuna müra- caadarı ilân olunur. ZAYİ — Çatalca nüfus dairesile askerlik şubesin- den aldığım büviyet cüz- danı ve askeri ziyaa uğrattığım ve yenile. rini alacağım cihetle bulun- duğunda bunların hükmü olmıyacağını ilâm vederim. Çatalcanın. Subap karyesimden Osman oğlu 318 doğumlu Yaşar. vesikamı İİ