7 Nisan 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

7 Nisan 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Merhunatın semti meşhuru ile cinsi (o Borçlunun ismi No, ) ve sair evsafı ' 40 Sultanselimde Tabakyunus mahallesinde Soğuk- tulumba caddesinde cedit 10 No, lı bodrum ka- tında; odunluk kömürlük zemin katında; iki o- da, methal, halâ, mutfak birinci katında iki oda #ofn halâ ve iki sandık odası çatı kalında: bir oda ve daraçayı muhtevi ve (120) zira arsa ü- zerine mebni (1600) lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı. Ayşe Feyziye H. Büyükadada Maden caddesinde Ayanikola s0- kağında cedit 71, 71-1, 73 No. lı bodrum kâa- tında: iki taşlık, mutfak, oda, halâ, birinci ka- tında: .methal, dört oda, sofa, ikinci katında: dört oda, bir halâyı ve haricen ahırı ve su menbaımı muhtevi (1770) zira arsanın (154) zira mahallinde mebni (7000) lira kıymeti muham- meneli kârgır hanenin tamamı, Ayşe Huriye H. Küçükmustafapaşada Gülcamii mahallesinde Hi- sardibi sokağında cedit 5-7 No zemin katında methal taşlık mutfak, halâ iki asma oda, birinci katında 2 oda, sofa, halâyı muhtevi ve (220) zirâ arsanın (105) zirâ mahallinde mebni (3000) lira kıymeti muhammeneli köşebaşına müsadif kârgir hanenin tamamı Hafız Mehmet Ef. Taşkasapta Şirment çavuş mahallesinde Topka- Pı caddesinde cedit No 155, 155-1, 155-2 zemin katında: Methal mermer taşlık oda, mutfak bi- rinci ve ikinci katlarında: Dörder oda birer sofa birer halâyı ve çatı aralığını muhtevi ve 981 zirâ arsanın (204) zirâ mahallinde mebni (5241) lira kıymeti muhammeneli tahtında 2 bap dükkânı müştemil dükkân aksamı kârgir üst kısmı ahşap hanenin tamamı Ayşe Sıdıka H. Davupaşada Davutpaşa mahallesinde Çardak- hhamam sokağında cedit No. (21) zemin katın- da: methal iki oda, sofa, halâ, mutfak, birinci katında: üç oda, sofa, halâyı muhtevi ve ( 259 ) zira arsanın 150 zira mahallinde mebni ( 1000 ) lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı, Mehmet Suphi ve Kâmil Beylerle Huriye hanım Bakırköyünde Kartaletpe mahallesinde İncirli caddesinde cedit No. 63, 65 bodurum katında: üç oda, 2 halâ gusulhane, taşlık, mutfak, kiler zemin katında: methal sofa, beş oda, 2 halâ birinci katında: beş oda, sofa, 2 halâ, üzeri çatı aralığını muhtevi ve 15 dönüm arsanın 300 zira mahallinde mebni (4500) lira kıymeti muham- meneli bodrum katı kârgir üst tarafı ahşap | © Ç maa tarla ve ahır İ bap hanenin tamamı. Âliye ve Seniye , hanımlarla Şemsi, Nazmi ve Orhan Beyler, Kadıköyünde Rasimpaşa mahallesinde Mısırlı oğlu sokağında cedit No. 35 zemin katında: methal 2 oda, sofa, halâ, birinci katında: 2 oda, halâ çatı katında; asma merdivenli çıkılır bir oda, haricen müsakkaf harapça mutfağı muh- 21673 Kotra sokağında eski 18 ve yeni 34,34 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta se- kiz oda 3 sofa 1 mutfak 1 kuyu ve İ dönüm yüz altmış arsın bah- çeyi havi | hanenin tamamı. Münire, Ayşe, Seher ve Lütfiye Hanımlar Süleymaniye”de Şemsettin mollagü- rani mahallesinde Vefa caddesinde eski 19 mükerrer ve yeni 6 numa- ralı yüz onarşın arsa üzerinde bod- rum katı kârgir diğerleri ahşap ol- mak üzere üç katta yedi oda iki sofa bir taşlık İ mutfak 1 kuyuve üstünde 1 ufak daraça ve cihan- nüma ve doksan arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. mer KemalB. Mukaddema Anadoluhisarı elyevm Göksu mahallesinde Nişantaşı so- kağında eski 7 mükerrer ve yeni 21, 21 numaralı yüz altmış arşın arsa üzerinde ahşap iki buçuk Katta dokuz oda iki sofa bir su hazinesi ve yıkılmış bir mutfak ve iki dö- müm bin dört yüz kırk arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. da ,, MS ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı em'âk Ülrihi,, Eösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 14 nisan deye müsadif pazartesi günü saat on buçuktan itibaren akdinde) ya başeret olunarak ( kıymeti muhammenelerini geç- anları, kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan a Müracaa mezkür günde saat on altıya kadar Sandık idare- aatların, Sylemeleri ve saat on altıdan sonra vuku bulacak Pah kat; olu. EYİ 651 akan, Nuriye H. kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip | karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka ta- z lüzumu gazetelerle ilân olunur. ij kıf paralar müdürlüğünden: : takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş | mahallesinde Köroğlu sokağında tevi ve 189 zirâ arsanın 100 zirâ mahallinde mebni 1500 lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin tamamı. Süleyman Bakırköyde Kartaltepe mahalle ve caddesinde cedit No, 45, 47 zemin katında: 2 mutfak, oda, taşlık, halâ, birinci ve ikinci katlarında üçer oda, birer sofa, birer halâyı ve tahtında 1 sa- tıhlı dükkânı muhtevi ve 193 zirâ arsanın 155 zirâ mahallinde mebni 2000 lira kıymeti muham- meneli ahşap hanenin tamamı. Eğrikapıda Hacıilyas mahallesinde çulha soka- ğında atik ve cedit 5 No. bodrum katında mutfak, halâ, zemin katında methal 2 oda, sofa birinci katında 2 oda, sofa, halâyı muhtevi ve 125 zira arsanın 56 zira mahallinde mebni 500 lira kıymeti muhammeneli ahşap hanenin ta- mamı Mehmet Efendi ve İsmet H. Fındıkhda Mollaçelebi mahallesinde Mezarlık üst sokağında cedit 3 No. lı beş katta 2 met- hal on dört oda dört halâ 2 sofa taşlık haricen müsakkaf mutfak ve üzerinde 1 oda ve ayrıca kârgir kömürlükler ile su hazinesini muhtevi ve 650 zira arsanın 220 zira mahallinde mebni 5500 kıymeti muhammeneli kârgir hanenin tamamı Fatma Saime ve Nazire Hanımlar Hasköyde Keçecipiri mahallesinde Çöplük s0- ağında cedit 12, 14, 12, 14 No.h zemin kat- larında: birer meihal birer taşlık ikişer mutfak ikişer halâ dörder oda birinci katlarında: dör- der oda, ikişer mutfak ikişer halâyı muhtevi ve 1491 zirâ arsasının 310 zirâ mahallinde mebni 2400 lira kıymeti muhammeneli iki bap ahşap hanenin tamamı. Yakup ağa Kasımpaşada Küçükpiyalepaşa mahallesinde Tahtaköprü sokağında cedit 10, 12 No. lı zemin katında: iki oda, halâ, mutfak iki methal birinci katında: beş oda, ve halâyı muhtevi ve 500 züra arsanın 150 züra mahallinde mebni 700 lira kıymeti muhammineli ahşap banenin tamamı. o Müteveffa Yüzbaşı Kâmil efendi veresesi Fatma Zehra ve Düriye hanımlarla Mehmet Cemal bey Kocamustafa paşada Uzunyusuf maballesinde Lâlezar sokağında cedit 14 numaralı iki katta iki oda, mutfâk ve halâyı mubtevi ve 153 zira arsanın 50 zira mahallinde mebni 300 lira kıy- meti mubammeneli ahşap hanenin tamamı. terlikçi Kadri Efendi veresesi Vakıf paralar müdürlüğüne merhun olup sahiplerinin borçlarını vermemelerinden dolayı satılması icap eden yukarda yazılı gayrı menkul emlâk kanunu mahsusuna tevfikan 61 gün müddetle mev- kii müzayedeye konulmuş olduğundan talip olanların yüzde on nis- petinde pey akçelerile her gün saat ondan on beşe kadar Bahçekapıda dördüncü vakıf hanı ikinci katında 14, 17 numarada Vakıf para- lar müdürlüğüne müracaat etmeleri ilân olunur. 22524 Fatma H. 22550 22593 22599 22645 Eskişehir vilâyetinden: Eskişehir - Kütahya yolunun 14-470, 24-110, 2--122, 3-660 ıncı kilometrelerinde 0,60 lık ve 14-400, 34-399, 44-330 uncuki- lometrelerinde 1,0 metrelik ve 2--208 inci kilometrelerinde 2,00 metre açıklığında olmak üzere Nafia başmühendisliğinden verilecek İ tipler mucibince ayakları kârgir ve döşemesi betonarme olarak yapılacak menfez inşaatı 22-3-930 tarihinden itibaren 22-4-930 pa- zartesi günü saat 16 ya kadar vahidi kıyasii fiat ve kapalı zarf usulile münakasaya vazolunmuştur. 1 — Müteahhidinin bu yolda yapacağı imalâtı sınaiyenin be- deli 7100 lirayı tecavüz etmiyeceğinden münakasaya iştirak etmek istiyenler bu miktarın “6 7,5 ğu nisbetinde teminatı muvakkate akçesi veya Banka mektubu ve yahut istıkrazı dahili tahvilâtı ver- meleri ve teklifnamelerin münakasa ve müzayede kanununa tevfi- kan ihzar edilmesi. : 2 — Taliplerin inşaatın devamı müddetinde inşaatın mes'uliyeti fenniyesini teahhüt edecek bir mühendis veya ehliyeti Nafia baş mühendisliğince tasdik edilmek şartile bir fen memuru irac ve Kâtibi adillikçe musaddak teahhütnamenin teklifnameye leffi. 3 — İnşaat hakkında fazla malümat almak istiyenlerin Nafia başmühendisliğine münakasaya iştirak edeceklerin ihale günü vakti muayyende Vilâyet encümenine müracaatları lüzumu ilân olunur. Emniyet sandığı maralı ve seksen arşın arsa üze- İN rine mebni üç kattan ibaret müdürlüğünden: | beş oda, iki sofa, bir mutfak, Mm. Olimpiyanın 9628 ikraz bir kuyu, seksen doküz arşın numaralı deyn senedi mucibince bahçe ve müştemilâtı saireyi Emniyet sandığından istikraz havi bir hanenin tamamı vadesi eylediği o meblâğ ( mukabilinde | hitamında borcun verilmemesin- sandık namına merhun bulunan | den dolayı satılığa çıkarılarak Çarşambada Kâtip Maslahattin | beş yüz lira bedel ile müşterisi namına kat'i kararı çekilmiş iken bu kere yüzde on zamile başka eski 8 mükerrer ve veni 20 nu- Müteverta | — VAKIT.7 Nisan 1936 —— BEAR | Merkez acentesi: Galata Köprü başında Beyoğlu 2362. Şube acentesi Mahni | diye Ham akında İstanbul 2741 ihudanya postası Cuma, Pazar, Salı, Çarşam- ba günleri idare rhtımından 9 da kalkar. v İzmir - hersin sürat postası E (MAHMUTŞEVKETPAŞA) vapuru 8 Nisan Salı 12 de Galata rhtımından Oo hare ketle Çarşamba sabahı İzmire © gidecek ve akşamı İzmirden $İ hareketle Antalya, Alâiye, İİ Mersine gidecek ve dönüşte Taşucu, Anamor, Alâiye, An- talya, Kuşadası, İzmire uğre yarak gelecektir. Ayvalık sürat postası (MERSİN) vapuru 8 Nisan Salı 17 de Sirkeci rıbtımından hareketle Gelibolu 'anakkale, Küçükkuyu Edremit Burhaniye, Ayvalığa gidecek ve dönüşte mezkür iskelelerle birlikte Altınoluğa uğrıyarak gelecektir. Gelibolu için yalnız yolcu alınır, yük alınmaz. Kiralık kahve ocağı Kadıköy - Haydarpaşa, Mo- da - Kalamış, Adalar - Ana dolu ve Yalovaya işliyen va- purlarla İstanbuldan Karabiga, Bozcaada ve Ayvalık hattına işliyen vapurların kahve ocak- ları ayrı, ayrı şartnamelerle birer sene müddetle kiraya verilecektir. Kat'i ibaleleri 10 Nisan 930 tarihinde icra kılınacağından talipler şartnameyi görmek için ber gün ve müzayedeye iştirak eylemek üzre tarihi mezkürda saat 16 da levazım müdürlüğüne gelmeleri. Kiralık dükkân Bostancı iskelesindeki dük- kün bir ilâ üç sene müddetle kiraya verilecektir. Müzayede- si 14 Nisan 930 tarihinde icra kılınacağından taliplerin o gün saat 16 da levazım müdürlü- ğüne gelmeleri. EM İL e ML Yelkenci wrurunı | Karadeniz luks ve sürat postası Samsun vapuru 9 (* Nem (Çarşamba nü akşamı Oda Sirkeci rıhtımın- dan hareketle doğru (Zongul- dak, İnebolu, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Sürmene ve Rize ) ye gidecektir, Tafsilât için Sirkecide Yek kenci batında kâin acentasına müracaat. Tel, İstanbul; 1515 TELEF: bir müşteri çıkarak müzayede bedelini beş yüz elli liraya iblâğ eylemiş olması cihetile mezkür hanenin 9-4-930 tarihine müsadif önümüzdeki çarşamba günün tekrar son müzayedesinin icrası vemu- amelesinin ikmali mukarrer bu- lunduğundan talip olanların mez- kür günde nihayet saat on beşe kadar sandık idaresinde hazır bulunanları lüzumu ilân olunur.