29 Nisan 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

29 Nisan 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Kati karar ılânı İktağ No Merhunatın cins ve nev'i ile mevki ve müştemilâtı Çengelköyünde Havuzbaşı Çakaldağı sokağında eski 1-2 mükerrer ve yeni 27,27-1 numaralı beş yüz yetmiş ar- gın üzerinde ahşap üç katta on beş oda dört sofa ve yüz yetmiş arşın arsa Üzerinde ahır ve mutfak ve yirmi sekiz dönüm beş yüz seksen arşın bahçeyi havi bir köşkün tamamile muhdes bahçe mahallinin zemin ve eşçarının üç hisse itibarile iki hissesi Galatada Arapcamii (omabhallesinde doğru ve nafe sokağında eski 1-1 mükerrer, 3, 8, 10 ve yeni 1,3, 3-1, 3-2,8,10numaralı iki yüz arşın arsa Üze- rinde kâgir bir katta iki depo binasını ve altmış dört arşın arsa Üzerinde ahşap bir katta üç depoyuki sene- den beş dükkân elyevm beş depe- nun tamamı Büyükadada Kostantinidi berberoğlu sokağında eski 34, 28 ve yeni 36, 24 numaralı yüz arşın arsa üzerinde ah- şap iki katta dört oda bir küçük sofa bir taşlık bir avlu bir mutfak bir daraça 16 numaralı hane dükkân iken odaya kalp olunmuş üstünde de bir odayı ve on arşın bahçeyi havi iki kısımdan ibaret bir hanenin ta- mami, Çakmakçılarda Dayehatun mahalle- sinde Valdehanı ikinici kapı alt katı mevkiinde eski ve yeni 39 numaralı yüz yirmi sekiz arşın arsa Üzerinde kârgi bir katta üstünde hana ait diğer eşhasın odalarını havi bilâ hava © bir odahın tamamı. hallesinde eski Arayıcı ve yeni Ara- yıcı ve Tiyatro sokağında eski 5-5 mükerrer ve yeni 23, 89 numaralı yetmiş Üç arşın arsa üzerinde kârgir dört buçuk katta biri beş oda mer- mer antre odun ve kömürlük bod- rumda çini mutfak üstünda çini dö- şeli cihannüma diğeri üç oda bir ufak sofa bir mutfak kömürlük cihannüma ve taraçayı havi iki hanenin tamamı. Yovakim Ef, Kumkapı'da oÇadırcı (o Ahmetçelebi mahallesinde Kumkapı caddesinde eski 13 ve yeni 13, 15, 17 numaralı iki yöz kırk arşın arsa Üzerinde kâr- gir bir buçuk katta üstünde iki oda bir salon ve bahçede oluklu galve- nezle İnşa edilmiş kazan dairesinin kepenkleri demir kanat olup ve üç rüz on arşın bahçeyi havi seneden ki dükkân maa oda bir dükkân el yevm rakı fabrikasının yüz yirmi hisse itibarile otuz dokuz hissesile itibarı mezküreden sekiz hissesinin elli altı sehim tertibile yirmi bir seh- mi. Yovakim Ef, Gedikpaşada Bostanali mahallesinde Tülbetçihanı sokağında eski 2 ve yeni 6 numaralı yüz seksen dört arşın arsa üzerinde yarım kârgir üç buçuk katta hane olarak müstamel kısımda bodrum katında bir mutfak bir methal bir antre bir oda ikinci katta iki oda bir koridor üçüncü katı diğer kısmından kullanılır diğer apartıman tarzında olan kısım ise bodrumda bir harap mutfak bir kuyu birinci katında iki oda bir mermer taşlık bir sarnıç ikinci Katta üç oda bir mutfak bir daire üst katta bir asma oda üç oda bir kori- dor ayrıca kapıları kapanınca oda halinde kullanılır bir koridor zemini çini sobalı bir hamam bir mutfak bir daire avlu çini döşeli elektrik ter- kos tertibatını ve yüz arşında ibaret arkadaki damlalığı ve öndeki avluyu Borçlunun ismi Nevser ve Mecbure H.lar Hasan Vasfi Ef, swskHacı Kâzm Ağa Kumkapı'da Çadırcı Ahmetçelebi ma- Emniyet sandığı em”! lâk müzayedesi | | | | —ıu — VAKIT. 29 Nisan 1934 — Elbise münakasası Emniyet sandığı müdürlüğünden: Emniyet sandığı odaciları için yalnız kumaş Sandıktan verilmek leğeğindeh! talip: olanların (5-5:930 akşamma kadar her gün sandık eylemeleri ilân olunur Türkiye ziraat bankası umum müdürlüğünden: Türkiye Ziraat bankası umum müdürlüğü, Ankarada kâin idare merkezi binasına ilâveten bahçenin tayin olunan mahalline yeni bir bina yaptıracaktır. Bu işe talip olanlar aşağıda yazılı vesaiki ibraz edeceklerdir; 1 — Talibin mali kabiliyetini gösterir vesikalar. 2 — Talip tarafindan evvelce yapılmış olan işlerin bir listesi ve fenni kabiliyetini gösterecek sair vesaik. Talipler Ankarada Ziraat bankası levazım ve mebani müdürlüğüne İstanbulda Galatada Bozkurt hanında mimar M. Monçeriye müracaatla bu baptaki plân mukavele ve şartnameyi yirmi beş lira mukabilinde alabilirler. Bu iş için 1 mayıs 930. tarihine kadar teklif mektubu kabul | olunur. Teklif mektuplari kapali zarfla Ankarada Türkiye Ziraat bankası umum müdürlüğüne ve İstanbulda Ziraat bankası İstanbul şubesi müdürlüğüne tevdi olunmalıdır. İşi deruhte edecek zat ihale bedelinin “» 10'nu nisbetinde temi- nat gösterecektir. Türkiye Ziraat bankası, mutlak surette her han- gi bir talibi tercih hakkını muhafaza eder. ARR a nel e İğ mem m Akhisar belediyesinden Akhisarda belediyeye ait hali faaliyette bir elektirik fabrikası vardır. Bu tesisat memleketin hakiki ihtiyacına tekabül ve fenni tekâmü- lâtı tevafuk edecek şekilde idaresi bir müteahhide verilecektir. Derühte edecek olanların mevcut tesisatı görmek ve teklifatını vermek üzere Akhisar belediyesine müraccatları ilân olunur. —— Gönen belediye riyase- tinden: Gönen Belediye tabipliği münhaldir. Maaşı teaddül talimatnamesi mucibince 108 liradır. Talip olanların diploma, ihtisas ve sair vesaik ati veya suretlerini dairemize göndermeleri ilân olunur. havi bir hanenin tamamı. Mm. Münürva Heybeliâdâda “Dağ O mahallesinde Yüksek sokakta eski ve yeni 27 wumaralı yüz yetmiş bir arşın arsa Üzerinde ikisi taş oda ve ikisi küçük oda olmâk üzere on oda bir sofa bir aralık ve elli dörtarşınarsa üzerinde kârgir bir katta bir mutfak ve altmış beş arşın arsa Oüzerinde elektrik makine dairesini ve kırk iki arşınarsa Üzerinde odunluk ve kömürlüğü üç yüz otuz iki arşin bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mehmet Asaf B. Davutpaşada Davutpaşa maballesin- de Tarhane mektebi sokağında eski7-7 ve yeni 7/7-1 numaralı iki yüz yirmi altı arşih arsa üzerinde kârgir bir katta ahır ve iki yüz yedi arşın arsa Üzerinde samanlık ve arabalığı ve sekiz yüz kırk yedi arşın bahçeyi havi ahır ve arabalığın tamamı. Hüseyin Kâmi Ef, Beyoğlunda Kuloğlu mahallesinde es- ki Ağahamamı ve yeni Terazi sokâ- ğında eski 42-42-44 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde yıkanma mahallini ve iki yüz arşın arsa üze- rinde soyunma mahallini ve yirmi ar- pm arsa Üzerinde kulübeyi seneden dört dükkân ve bir apartımanı ve hatap mahalli ile dolâp mahallini ve bir masura tatlı suyu ve 42 numaralı dükkân ve yüz kırk sekiz arşın bah- Şeyi havi Ağahamamı namile maruf bir hamamın tamamı. Yukanda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hi 1555 15138 1628 8155 28800 18711 zalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde olup 3 mayıs 1930 (8 tarihine 'nüsadif cumartesi” günü saat on buçuktan itibaren müza. yedeye mübaşeret olunarak (muhammen kıymetlerini geçtiği tak- dirde) kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğundan talip olanlarm mezkür günde saat on altıya kadar Sandık idaresine mü- racaat öylemeleri ve saat on altıdan sonra vuku bulacak müracaat- ların kabul edilmiyeceği've mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında bazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları ilân olunur. # Salim Nuri B, ve Emine H. | üzere 34 takım elbise imal ettiri- levazım memurluğuna müracaat » AKITaın Küçük ilânları Her gün meşrolunar ........ TAriflrsss..., 17 Defalık tem; 2 3 # . ” ihtivaç kalmayın) caya kadar (azami! 10 defa) ilân edil mek üzere mahfu Abeonelerimizin her üç aylığı için bir defas meccanen! a23$ X 3 4 satın geçen ilânların fazla satın h $ er kuruş zammelunur. ........s...... Kiralık — Satıhk Mm ie Tebdili hava için — Çengelkö. yünde Kulellde 4 odalı mutpak, bahçe ve terkos suyunu havi küçük bir yalı kiralıktır. Görmek için Kulelide bakkal Dilbeste Hanıma mütacaatları. Satım Yazı makinesi — Kollanılmış Remitgton markalı Türkçe, İngilizce klâvyeli . İdarede 11 numaraya müracaat ,.40200000005000050054900098 Lüks gramofon — Hem çanı hem salon için fevkalâde şık yüksek sesli maroken 119 A Kolombiya” 50 ira noksanına Sirkeci gümrük kimyahanesinde Şerife H. ————-—- .. İş aranıyor ———— Fransızca, İtalyanca ve Türk- çe— bilen daktilograf bir Trük han» mı hususi şirketlerde veya müesseselerde iş aramaktadır. İstiyenlerin Vakıt; Dak- tiloğraf adresine müracaatları. maal İLE | o İdare amirliği — Tecrtibekar ve ğ her göna veminatlı İstanbulda idare amir- / liği isteniyor, Merkez pos. kutu. No. 197 Ferit Beye, Ders —— İngilizce ve Fransızca — En yeni nsullerle hususi dersler. Tepebaşı 51 No. Hacopule apartımanı İkinci kar Fransızca dersler — Münasip görecekleri saatlerde evlerinde ders ala. rak cidden seri bir surette ve pek mu- tedil şeraitle Fransızca öğrenmek istiyen- lerin derhal adreslerini ( Galata - post restanı F.K D.)J adreslerinebildir meleri, KAKA e i Dr.A. Kutiel Efrend ve cilt hastalıkları mütehasmaş Karaköy börekçi Fırını sırasında No 34 Genç mekteplilere İmtihanlar yaklaşıyor. Fran- sızcanın ruhu olan gayri kı- yasi fülleri (Oöğrenmek için Muallim Biti Efendini (gayri kıyasi füller rehberi) ni alınız; imtihanmızı kolaylıkla vermiş olursunuz. Satış yeri: Ankara caddesi Muallimler kitapanesi Fiatı 50 posta parasile 65 kuruş, şam Kimyager M. Vahyi Kimyahanesi Her neyi tablilâtı kimyeviye apılır Eminönü İzzetbey ban Telefon İs. 4200 Profesör Doktor M. Lutfi Gelhane ve Cerrahpaşa hastaneleri Marazı tşerih muallimi Dahili ve intani hasislarını Cuma ve Pazar mada ber gün ikiden sonra Divanyola Şekerci Sokak N.7dn kabul etmektedir. Telefon : İst. 2236