28 Ağustos 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

28 Ağustos 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

EŞ MM GEMİ öle ram m Darülfünuna talebe kayit ve kabulü , 1 - Darülfünun Tıp, Hukuk, Edebiyat, Fen ve | ilâhiyat fakültelerile Eczacı ve Dişçi mekteplerine 930-931 senei dersiyesi için talebe kaydi mua- | melesine başlanılmıştır . 2 - Fakültelerle şubelerine , Yüksek mektepler veresmi vehususi liseler mezunları alınır. İ 3 - İmtihanla talebe alınmaz: 4 - Namzetler atideki vesaiki getireceklerdir : A: Kayit ve kabuliçin istida, B: Lise veya Yüksek mektep, detnamesi, > : Meli cüzdanı, b : Hüsnühal eshabından bulunduğun übey- yin ikâmetgâh ilmühaberi, ibileer Halef ei - 4,5x6 kıt'asında mukavvasız üç adet fotoğraf. 5 - Kayıt muamelâtına Tesiinsivblir iAtelderda nihayet verilecektir. 6 - Tıp fakültesine girecekler Fen fakültesine müracaat edeceklerdir. 7 - Fen fakültesi için Salı, fakültelerle mektepler içinpa günleri saat ondan on sekize mektepler sıhhat, aşı şeha- | Perşembe ve diğer zartesi ve perşembe kadar fakülteler ve idarelerine müracaat etmeleri ilân — Olunur. Yükek mühendis mektebi kay- dü kabul muamelesi : 15 Ağustos 930 tarihinden itibaren başlanılan Yüksek mühendis mekte- bi kaydü kabul muamelesine Dolma- bahçe civarında Gümüşsuyundaki | mektep binası dahilinde her gün sa- bah saat ondan akşam on yediye kadar olmak üzere 18 Eylül 930 ak- Şamına kadar devam edilecektir.Ar- zu edenler bu hususdaki şeraiti biz- zat mektepten alabilecekleri gibi posta ile de istiyebilirler. Nafia Fen mektebine talebe kabulü: Nafia Fen mektebi müdürlüğünden: 1 — Mektep meccani leyli ve tahsil müddeti üç senedir. 2 — Gireceklerin yaşı 17 -25 olmalıdır. 3 — Lise mezunları imtihansız leyli ve orta mektep mezunları hasap cebir, musaltah hendeseden müsabaka ile alınır ve 16 hafta nehari devam ederler, 4 — Kayt işi Eylül 1 ilâ 17 - 1930 da yapılır. 7 — VAKIT 28 Ağustos 1930 — Afyon vilâyeti Nafia başmühen- disliğinden; Afyon - Bulvadin yolunun 55 -- 600 kilometresindeki (20108) lira bedeli keşifli Develi köprüsünün inşaatı 12-8-930 tarihinden itiba- ren 20 gün müddetle ve 1-9.930 tarihinde saat on beşte ihale edilmek üzre kapalı zarf usulile münakasaya konuldu. 1 Ehliyet vesikası almak veya kaydettirmek için münakasa şeraiti umumiyesinin 1 inci ve 2 inci maddelerinde yazılı vesaikin münakasa gününden lâakal sekiz gün evvel vilâyet başmühendisli ” ğine tevdii, 2— Münakasa tafsilâtile şartnameler sureti musaddakalarının vilâyet Nafia baş mühendisliğinden alınabileceği. 3— Münakasaya iştirak edeceklerin münakasa ve ihale kanunile şartnameler ve teferrüatı dairesinde bazırlayacakları teklif mek- tuplarını 19-930 tarihine müsadif Pazartesi günü saat on beşten evvel vilâyet encümeni riyasetine vermeleri ve ihalenin vilâyet da- imi encümenince icra kılınacağı ilân olunur. “Bilecik vilâyeti dalmi encüme- niden: Bilecik kasabasında idarei hususiyeye ait senevi 656 lirâ icara mütehammil 37000 lira mubammen kiymetli man müştemilât bir bap hamam müzayede kaimesinde muharrer şersiti veçhile temli- ken satılmak üzere 18 ağustos 930 tarihinden itibaren 20 gün müddetle ve kapah zarf usulile müzayedeye çıkarılmıştır. 1 — Müzayede şeraiti vilâyet daimi encümen kaleminden alınacaktır. 2 — Kat'i ihale 6 eylül 930 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te Bilecik encümeni daimisinde yapılacaktır. 3 — Talipler muhammen bedelin * 7 buçuk nispetinde teminatı muvakkate vermeleri lâzımdır. 930 senesi bedeni yol mü- kelleflerine İstanbul Nafia Başmühendis- liğinden; 930 senesi bedeni yol mükel- leflerinin hangi yolda ifayı mü- kellefiyet etmek üzere ne ta- rihte ve nerede bulunacakla- rını mübeyyin tertip edilen cet velleri ait olduğu bilumum heyeti ihtiyariyelere peyder- Ii pey gönderilmekte olduğun- dan'mükellefini mephusenin heyeti mezküreye müracaatla keyfiyeti öğrenerek ona göre hareket etmeleri alâkadarana tebliğ ve ilân olunur. Ankara maarif müdirliğinden: Bedeli keşfi 27500 lira 27 kuruş olan Ankara merkez İsmet Pas şa ilkmektebinin ilâvci inşaatı 11/9/930 Perşembe günü saat 15 te ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile mevkii münakasaya vazedil- İ miştir. Münakasaya iştirak edeceklerin inşaat mühendisi ve ya mimar olduklarına ve bu gibi inşaatlarla meşgul bulunduklarına dair vesaik ibraz etmeleri lâzımdır. Talipler muvakkat teminat olarak bedeli muhammenenin ©5 7,5 uğu olan 29645 lirayı ve ya bir banka kefa- letini ve ya kıymeti muharreresi üzerinden istikrazı dahili tahvili ve İyahut Borsa fiatından 9o 10 noksanile diğer milli esham ve tahvilâtı İmuhasebei hususiye müdürlüğüne tevdi ederek makbuzunu teklif mektubunu havi zarfa raptile her ikisini ikinci bir zarfa koyarak he- yete tevdi edeceklerdir. İhalenin uhdesinde tekarrür ettiği zat tarihi Jihaleden itibaren on gün zarfında teminat miktarını 66 15 e iblâğ ve mukavelenamesini Ankara Noterliğinden dört nüsha olarak tanzim ettirecek ve inşaatı mukavelename tarihinden itibaren 91 gün zarfın. da ikmal edecektir. Şartnameyi görmek istiyen taliplerin her gün ida- ihalede Encümeni vilâyote müracaatları, N *remize ve YEVmi