26 Kasım 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

26 Kasım 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Türkiye iş Bankası Çocugun en iyi arkadaşı kumbarasıdır —— Yol ve menfez ilânı Aksaray 'vilâyetinden: i — Aksaray - Konya yolunun Eşme kaya civarında 47 ile 90,000 kilometrelerarasında yapılacak tesviyei türabiye Sandık kü- Madı, Blokaj ihzar ve ferşi yol kenarında mevcut kırma taşın ma- İi ameliyata nakli ve ferşi ocaktan ihraciyle ameliyat mahalline Nakil olunacak kırılıp serilecek şosa blokajm silindiraji şosanm tilindiraji maddei imtizaca ihzar ve ferşi ameliyesi bedeli keşfi 10, 884 lira 26 kuruş ve 7050 metre tul dabilinde 80 metre açıklı- beton arme kapaklı 3 adet menfez inşaatı 1013 lira 28 ku- “Mş-ki ceman 11867 lira 54 kuruştan ibaret bedeli keşifli yol ve Menfez inşaatı 8-11-930 taribinden başlıyarak 29-11-930 tarihinde Mat 13 te ihale edilmek üzere 20 gün müddetle kapalı zârfla mü- aya vazedilmiştir. — münakasaya iştirak edenler müzayede kanunu mucibince 5 tı muvakkatesini ya naklen veyâ muteber bir banka mektubu ile temin eyleyecekleri gibi yevmiibaleden sekiz gün evvel ehliyeti İtnniye vesikalarını vilâyetn nafiasına ibraz edeceklerdir. : — “lan ücreti ve bilumum mesarif müteahhide ait olup isbu Manta ait şerait ve mukaveieyi görmek ve izahat almak isteyen- vi'âyet encümeni daimisine ve mühendisliğine müracaatları olunur. Beher kilosu Ku 5S Ta WE. i ire Cinsi erzak NE türete münaka- Miktarı saye vazolunduğu kilo 125000 80000 56000 73000 11300 1700 5000 5000 4000. 4000 4000 3000 1700 600 156000 3000 Arpa Kapalı zarf Alenf münskasa Kapılı zarf Aleni suretle Siğır cü Sade Yağı Bulgar Kuru fasvlya Nohut Pirinç Mercimek Patates Kuru soğan Sabun Odun Kuru özüm Şeker * 3 10 65 0o075 24 75 1000 75 S6 9500 4975 03 95 Gaz yağı aye Yedinci Sey. j. alay kumandanlığından: Mv efrat ve hayvanalının Kânunevvelden 31 Mayıs gaye- lem kâdar alti aylık ihtiyaçları için yukarda yazılı on sekiz ka- Bur, Srzaktan Arpa ve ekmek kapalı zarf usulile diğerleri aleni etile 5-11.930 tarihinden 29-11-930 tarihine kadar yirmi dört müddet münakasaya konulmuştur. Yilây le 10 Kânunevvel 930 Çarşamba günü saat on dörtte Muş İcra, etinde ei dairesinde müteşekkil komisyon müvacehesinde caklır. Şartname suretleri İstan' u ja jandarma imalâthanesinde Muş- Alaydan diğer vilâyet ve kazalarda vali ve Kaymakamlıklar» “alınacaktır. tekig P olanların kapalı zarflar için ihale zamanından evvel tek, ektupları ve teminatlarını aleni münakasaya iştirak ede- Müragg e kezalik teminat muvakkatelerile ihaleden evvel Alaya ekley, arı diğer mahallerden aleni münakasaya iştirak ede- ; palm mahalli maliyesine yatırıp makbuz ihaleden evvel 18 b) 84 5 70 Bere 01 ri zere poisa ile ala,a gönderilmek suretile telgraflada i şayanı kabul görüldüğü ilân olunur. Istanbul o dördüncü iers memurlu- undan Bir deynin temini istifası zım- nında mahcuz bulunan Tarab- yada Tarabya caddesinde eski 260 yeni 252-254 numaralı abşap l sahilhane ve bahçe otuz gün | müddetle müzayedeye konularak iki bin lira bedel ile talibi uh- tesine ihalei evveliyesi takarrur tdip ihalei katiyesi icra kılı mak Üzere ve yüzde beş zammı ile on beş gün müddetle mevkii müzayedeye vaz olunmuştur. Zeminde mermer taşlık üze- rinde 4ol tarafta zemini mermer ve kısmen çimento koridor üze- rine sarnıcı havi taşlık üzerinde | bir merdiven altı bir odunluk bir ! kömürlük ve diğer bir taşlık üzerinde bir halâ sabit kazan ve çimento tekneli çamaşırlık ve bir aralık ve zemini mermer sofa ve musluklu sabit tel dolabı hâvi mutfak sağ tarafı zemini Trieste taşlı bir aralık malta döşeli bir kiler bir merdiven altı ve Trieste taşlık koridor üzerine zemini malta iki tarafı merdiven çıkılır. iki koridor üzerinde sağ tarafı üç oda bir aralık üzerinde bir halâ birinci kat merdiven came kânla ayrıbır büylik bir salon ü- | zerinde altı oda bir halâ zemini kırmızı çini termisifonlu banyo ve mutvağın üstü zemini çimen- to büyük tarastır ikinci kat bir merdiven başı üzerinde bir oda mevcut olup derunünde binaya su taksim eden bir su deposu bir sofa Üzerinde iki kiler bir iki oda bahçenin müstevi kıs- mındâ tak vardır bunlar kısmen çakıl ve kısmende çimento du- var 'kenarında bir havuz ve bu | kısımda Ziynet ağaçları vardır. Bina iç ve dış yağlı boyalıdır zemin kâti pençereleri demir parmaklık asma kat pencereleri demir parmaklık ve pancur (bağ- çe tarafı) değerleri yalnız pan- curlu dır. Sağ taraftaki küçük ! bina zemin katı kârgir ve zemi- ni çimento depodır üst kat bir oda ve bir sofayı havidir dağ kısmı orman halinde gayrı müs- | mir eşcari havi ve bahçede set duvarları mevcuttur mutfak kıs- men kârgirdir diğer ebniye ah- şaptır umum bahçede dağ su- yu havi dört çeşme ve binada elektirik tertibatı vardır hududu: bir tarafı zarifi kâithanesi bir tarafı Semiryoni menzili ve bir tarafı Zarifi bahçesi ve bir ta- rafı tarik am ile mahtuttur me- | sahesi umumu tahminen on iki dönüm olup binanın umum me- sahesi tahminen üç yüz otuz dört metre olup bundan elli yedi met- resi bir kat kârgir mütebakisi ahşaptır, Zemini kârgir üstü ah- şap küçük binanın mesahesi ay- rıca otuz bir metredir derünin- de yazlık olmak üzere Talha bey müstecirdir kıymeti muhamme- nesi dokuz bin bes yüz otuz li- radır. Talip olanların kıymeti muhammenesinin yüzde on nis- betinde pey akçesini alarak 937 - 8405 numaralı dosya mucibince 13-12.930 taribinde saat on dört- ten on altıya kadar bizzat veya bilvekâle müracaat olunmusı ve fazla malümat almak isteyenle- rin daireye müracaat etmeleri ilân olunur. Kadıköy snlh icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı bir adet konsol ile bir adet aynabın 30-11-930 tarihine müsadif pazar günü saat 14 de Kadıköy pazar yerinde açık artırma ile satıla- cağı ilân olunur, Deviet Dem 2000 M3 çam tomruğun kapalı #arfla münakasası g -12-930 pazartesi günü saat 15 te Ankarada devlet demiryolları idare- sinde yapılacaktır. , Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- kat teminatlarını aynı günde saat 14,30 a kadar komisyon kâ-. tipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamleerinion lira mukabilinde Anka- râda ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebilirler. »”» Samsun poz bölüğü erzakının kapalı zarfla münakasası 9-12-930 Salı günü saat 15 te Samsun işletme müfettişliğinde yapılacaktır. Taliplerin münakasaya iştirak etmek için muvakkat teminatlarile birlikte. Samsun işletme müfettişliği encümenine aynı gün saat 14,30 a kadar müracaatları. Şartnameler üçer lira mukabilinde Samsun, Haydarpaşa ve Ankara veznelerinden tedarik olunur. » * » 1460 M3 muhtelif kerestenin kapalı zarfla münakasası 8-12-930 pazartesi günü saat 15,30 da Ankarada devlet demir yolları idaresinde yapılacaktır, Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- kat teminatlarını ayni günde saat İS e kadar komisyon kâtipli- ğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini on lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada idare veznesinden tedarik edebilirler. ». * » 500 ton Gürgen 500 ton çam odunu kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. Münakasa 15-12. 930 tarihinde Pazartesi günü saat 15,30da Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- kat teminatlarını ayni günde saat 15. şe kadar münakasa komis- yonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini 3 lira mukabilinde Ankara da ve Haydarpaşa idare veznesinden tedarik edebilirler. » » * Haydarpaşa ve civarında mukim demiryollar memurin ve müs- tahdemininin muayene ve tedavileri zımnında her gün gidecek doktorlara kiralanacak otomobil için yapılan münakasaya iştirak eden talipler tarafından teklif edilen fiatlar haddi itidalde gö- rülmediğinden işbu münakasanın 27-11-0930 perşembe günü o | yeniden icrası takârrür etmiştir. Bu işe talip olacak otomobil sahiplerinin işletme müfettişliği kaleminden tedarik edecekleri şartnameyi okuyarak yevmi mez- kürde saat on beşte Haydarpaşada icra edilecek münakasaya yüz lira teminat akçasnı hamil oldukları halde iştirakleri ilân olunur. Li z De iğ 750 Ton yerli çimento kapalı zarfla münskasaya konmuştur. Münakasa 8-12-30 pazartesi günü saat 16,30 da Ankarada Devlet demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- kat teminatlarını aynı günde saat 16 ya kadar münakasa komi#- yonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini beş lirra mukabilinde Anka- rada ve Haydarpaşa idare veznelerinden tedarik edebilirler, di * * Ankarada açılacak Ziraat sergisnde teşhir edilecek eşya için naklıye ücretlerinden tenzilât Devlet demiryolları umumi idaresinden: 5 Kânunusani 1931 tarihinde Ankarada açılacak Ziraat teknik sergisinde teşhir edilmek üzere, Ankara ile doğru iltisakı olan Devlet demiryollarından nakledilecek mevat nakliye ücretlerinden A umumi tarifeler üzerinden * 50 tenzilât yapılacak ve teşhir “ edildikten sonra iade edilecek eşya da aym tenzilata tabi tutu- lacaktır, Tenzilât müddeti : Sergiye gönderilecek eşya için 1 Kânunuevvel 1930 15 Kânu- nusani 1931 ve mabireçlerine iade olunacaklar için de 15 Kânu- nusani — 15 Şubat 1931 dir. Diger şerait hakkında malümat almak isteyenler Istasiyon ve ambarlarımıza müracaat etmelidirler. ——— Istanbul Kız muallim mektebi müdüriyetinden: Mektepte mahfuz nümüneye tevfikan twlebe için 750 metre elbiselik yünlü kus ihalesi 2. liseler mübayaat komisyonunda icra edileceğinden talip olanların şeraitini anla* maş lözüm vardir. Knünüevvelin 7 inc pazir günü kapalı zarf usulile mak Üzere mektebe müfacdat eylemeleri. “ST. Kız Muallim Mektebi Müdürlüğünden: Kız Liselerinin birinci devreleri ile Kız muallim mektepleri ve diğer ora dereceli kız mektepleri için bir çocuk bakımı Kitabına ihtiyaç vardır. Haftada bir saat oku- tulan bu ders için orta kıtada 900-950 sahifelik bol resimli, ilmi ve tedrisi kıy- meti yolunda, amelt bir rehper mahiyetinde ders kitsbi yazmik istiyenlerin bu- İundukları mahallerde #1z Hseleri veya muallim mekteplerine yahut Vekâlet Neşri- yat Müdürlüğüne müracsst ederek müfredat programının suretini istemeleri ve yazacaklar eserlerin makine İle tebyiz edilmiş ikişer nüsha müsveddelerini Şubat 931 gayesine kadar Talim ve Terbive dairesine teslim eylemeleri İtzimdır. Tetkik edilen kit'plar arasioda en muvafık görüleni Vekâletçe bastırılacak ve diğer kabul edilenler de mektep kltpları listesine ithal olunacaklır.