1 Aralık 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

1 Aralık 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

1 “|| *) p Ki - mezun addedilirler İ Ghinde icra kılınacağından bu şeraiti haz taliplerın jnihayet 15 Kânunuevvel 930 tarihine kadar ba is- ğ ida Vekâlete müracaat eylemeleri ve bu ilândan > İlısal Vekâletinden va tachsil etmek üzere Vekâlet hesabına iebi memleketlere müsabaka ile on efendi gönde- rilecektir. Bu efendilerin nerelerde tahsil edecekleri- nin tayini Vekâlete aittir. 1- Taliplerin müsabakaya dahil olab mesi için aşağıdaki şartları haiz bulunmaları lâzımdı: A — Türkiye cümhuriyeti tebaasından olmak, B — Yaşı otuzdan fazla olmamak ve bunun için nüfusa ait hüviyet cüzdanının suretleri gönderilmek, C — Yüksek orman mektebinden mezuu olmak, D — Vekâletin vereceği nümune veçhile Noter- likten musaddak bir kefaletname vermek, E — Müteehhil olmamak, F — Vekâletçe yaptırılacak muayenei sihhıyede tamüssıhha olduğu tebeyyün etmek, G — Tahsil müddetince askerliğinin tecil edildi- ğine dair mensup olduğu askerlik şubesinin vesika- sını haiz olmak, H — Memuriyetten azledilmiş olmamak, 2 - Yukarıdaki şartları haiz olan talipler mü- sabakaya girmek üzere istida ile Vekâlete müracaat edecekler ve Vekâlet talipler arasından müsabaka- ya iştirak edecek namzetleri tefrik ve ıntihap ede- İ vanm ve eczayi kimyeviye kapalı zarf usulile mübayaa edilecektir. , lân olunur. rek kendilerine tebliğ edecektir. 3 — Müsabaka Ankarada Vekâletçe intihap edi-. len heyeti mümeyyize huzurunda âtideki gurup derslerden yapılacaktır: I - Ormancılık nebatatı ve eşçarın tavsifi, Il - Silvikültür, ilmitürap intifa ve teknoloji, NI - Amenajman ve tekip, IV - Hayvanat, haşarat, emraz, V - Topografya, riyaziye, 4 - Lisan imtihanı Almanca, Fransızcadır. Bu lisanlardan birinin int.habında talip serbet- tir. Ve yukarıdaki umumi ders guruplarından mü- sabakada muvaffak olanlardan müsavi şeraitte bu- Tünanlardan lisanı kuvvetli olanlar tercih edilir. 5 - Müsabakada ihrazı ehliyet edenlerin uhtele- rinde memuriyet mevcut ise Avrupaya hini izam- larında memuriyetlerini terkedeceklerdir. 6 - Müsabakaya iştirak edecek olanların Anka- Taya azimet ve avdet ve müsabaka vaktindeki mas- rafları kendilerine aittir. Yani bu müddet zarfında 7 - Müsabaka imtihanı 1 Kânunusani 931 tari- evvel ve muayyen müddet geçtikten sonra vaki mü- racaatları nazarı dikkate alınmıyacağı ilân olunur. İİ ZENER ei , satılacağı ilân olunur, ——— /ı —VAKIT 1 Kânunuevel 1930 — Oni iki baş öküz mnakasası Pendik Serum Darülistihzarı mü- dirlüğünden; : Pendik < Serum Darölistihzarına muktezi on iki baş Oküz 3 Ki Dunüevçel 930 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 14 de ihalesi icra kılınmak Üzere aleni münakasaya konulmuştur. Şartnamesini görmek için her gün ve itaya talip olanların da yevmi ihalede İs- tanbu! Defterdarlığı binasında müessesatı iktısadiye mübayaat ke- misyonuna müracaat eylemeleri. Darülfunun mübayıat ko- misyonundan: Tıp fakültesi için: Emâye tabak ve sa're.Listesinde muharrer olduğu üzere, patiska, tülbent, makara, düğme ve saire. Mevcut ve memhur nümuneleri veçhile . Fen fakültesi ve laboratuvarlar için: Eczayi kimyeviye, Musaddak Tisteleri muharrer olduğu üzere: Tıp ve Fen fakülteleri için lüzumu olan balada gösterilen le- Münakasası 10-12-930 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 15 te yapılacaktır. Taliplerin şartname ve memhur nümune ve listelerini görmek üzere her gün öğleden sonra Darülfununda mübayan ke- | misyonu kitabetine müracaatları ve teminat akçelerini münakasa * igününden evvel Darülfünun muhasebe veznesine tevdi etmeleri inkara encümeni daimi vilâyetinden; Evvelce mevkii müpakasaya konulup bazı esbaptan naşi tehir edilmiş olan Ankara san'at mektebine yemekhane mutbak banyo vesair inşaatı bukerre şeraiti sabıka dairesinde ve kapalı zarfla tekrar mevkii münakasaya konulmuştur. 1 — Taliplerin bedeli muhammen olan 29,953 liranın yözde yedi buçuğu nisbetinde olan 2247 lirayı muhasebeyi hususiye veznesine teslimle alacakları makbuzu veya o miktarda banka teminat mektubunu teklif zarflarına koyarak encümene vermek mecburiyetindedirler. 2 — Yevmi ihale 4. 12. 930 tarihine müsadif Perşembe günü saat 1$ tir. tif lü Münakasaya iştirak. edeceklerin yevmi munyyeninde encümeni daimii vilâyete ve şeraiti anlamaenk isteylerin her gün mezkür , mektebe müracaatları ilân olunur. Ankara encümeni daimii vilâyetten Ankara san'at mektebine muktezı blok şeridi denilen kereste” biçki makinesi kapalı zarf usulile müüaksaya çıkarılmıştır. 1 — Talipler bedeli muhammen olan 6000 liramn yüzde yedi buçuğu nisbetinde olan 450 lirayı muhasebei hususiye veznesine yatırarak alacakları makbuz ilmühaberlerini veya o nisbette bank teminat mektubunu teklif zarfları ile beraber vereceklerdir. 2 — Yevmi ihale 7-12-930 tarihine müsadif pazar günü saat 15 dedir. Münakasaya iştirak edeceklerin yevmi mezkürda encümeni daimii vilâyete ve şerniti anlamak 'istiyenlerin her gün san'at mektebine müracaat eylemeleri ilân olunur. istanbul idhalât gümrüğü mü. dürlüğünden ; Dökme K. Eshabı tarafından gümrüğe terkedilen tehi muka' kutu.( Parça halinde satıls-aktır Bilvezin teslim ), 3çuval 63 Hasarsız yalınkat pamuk ipliği 96 Demir çivi 25,5 Hizar destire 93 Vidalı demir 70 Yağlı boya resim 20 Fotoğraf camı İya 145 Pamuk mensucat 40 Nikel cilâh kanape aksamı 77 Çivi 1S. 6 Kokulu sabun 55. 415 Ipekli pamuklu mensucat 37adet 1,440 İpekli mendli ve atkı 1 çuval 110 Tane mısır 85. 304 Zift mamulâtı İ adet 43 Dökme demir radiyetör. Balâda muharrer on beş kalem eşya 29/ 11/930 ve 1-712/980 tarihlerinde Istanbul ithalât gümrüğü satış komisyonu tarafından 15, 1S. 15. 1s. 3S, 1Ba 1S. 15.