7 Mart 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

7 Mart 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

— 8 — VAKİT 7 MART 1931 - Kütahya jandarma kuman:- danlığından: 1 — Kütahya vilâyeti köy korucuları için yaptırılacak 650 takım elbise ve teferrüatı 22 -2- 931 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle kapalı zarf usulile munakasaya vazedilmiştir. 2 — Elbise ve teferrüatı komisyonca kabul edilecek yerli kumaştan imal edilecektir. 3 — Talipler yüzde yedi buçuk nispetinde teminat akçasile | münakasaya iştirak evebilirler. 4 — Evvelce komisyona kumaş nümünesi göndermiş ve fiat bildirmiş talipler de kapa'ı zarfla getirecekleri (o nümunelerle münakaşaya iştirak edebilirler. 5— 2 5 — Şartsame vilâyet jandarma kumandanlığındadır. Çifteler Nümune ağılı mü- | dürlüğünden : Bedeli keşfi 6999 lira 80 kuruştan ibaret olan çiftler aziziye mevkii de (Camili Kışla) bu sene bir kısmı inşa ettirilecek nümune ağılı 2/3) 1931 tarihinden itibaren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile mü- nakasaya vaz ve 22/3/1931 tarihinde ihalesi icra edilecektir. Taliple- rin şeraiti anlamak üzere Eskişehir baytar veya Mahmudiye nümune ağılı müd rlüklerine müracaatları hususu ilân olunur. t Tütün inhisarı ümümi mü dirliğinden ; Mevcut şartnamelerine tevfikan Trabzondan, Erzurum, Bayburt, Erzincan, Gümüşane, Torul ve Maçkaya bir sene zarfında yapilacak! mamulât nakliyatı münakasaya konulmuştur. Talip olanların teminat, mektupları ile 10/3/931 salısgünü saat 10,30 da Galatada mübaya-| at komisyonuna müracaatları, l istanbul maadin mühendis. liğinden; | Vilâyet: o Ksz#sı OKariye veya İmtiyaz — Ursi Eshabi mevkii rihi | © Balkes »usığıilık Sultan çayı Ey.u. 3C8 Ecrasit Hüşşemülmüe; b eyt, Vasıku z müeyyet, İ m lerle Refiye Eş Faize, Ker İ > ser, Neelâ Arabiye HK lara ahkesir Suntırlın o Yenlesi 19 hariran 17İ Antimon Şar! Lay kebir vsşü.elâs Maadın nizamnamesinin bazı maddelerini muaddil 12 nisa 341 tarihli ve 608 numaralı kanunun üçüncü maddesinin '(H fıkrasında: (işbu maddei kanuniyenin tarihi neşrinden itibare: üç ay zarfında eshabı imtiyaz veya mültezim veyahut Ereği bavzai fahmiyesi ocak'âmilleri bermucibi kanun müdürü mes'u tayin ve ikametgâhı resmi irae eylemedikleri takdirde madenle: üzerindeki hukuku müktesebelerinin devlete intikal eyliyeceği mer- kezi hükümette ve istanbulda gazetelerle ve madenlerin bulun duğu mahallerde hükümeti mahalliye marifetile ayda bir olmak üzere üç defa ilân ettirildikten sonra keyfiyet ba mazbata hey- eti vekileye arzolunmakla beraber bir güna diyecekleri var ise üç aya kadar Şurayı devlete müracaatta muhtar oldukları aynı veçhile bir defa daba ilân olunur.) Diye mubarrer olduğundan ve işbu müddetin de hitam bulduğundan balâda ecnas ve mev- kileri gösterilen iki kıt'a maden mes'ul müdür tayin ve ikamet- gâhı resmi irae edilmediğinden mezkür madde ahkâmına tevfi- kan muamele yapılacağı alâkadaranca malüm olmak üzere üçüncü defa olarak ilân olunur. Emniyet Sandığı Müdürlüğünden: HER Tasarruf ve iktisadı seven vatandaşların nazarı dikkatine: mi sürat posası (CUMHURİYET) Vapuru 8 Mart o pazar 14,30 da Galata rıhtımından kalkarak İzmire gidecek ve Çarşamba sabahı gelecektir. Vapurda mükemmel bir or- kestra ve cazbant mevcuttur. buzcanla Postası (EREĞLİ) vapuru 8 Mart pazar 17 de İdare rıhtımından Gelibolu, Lapseki Çanakkale, Imroz, Bozcaadayı kalkacaktır. Pire -skenderiye poslası (ankara) Vapuru 10 Salı saat mart 10da Galata rıhtımından kalkarak çarşamba — sabahı İzm're perşembe (Pireye (o cumar- tesi sabahı © İskenderiye ye varacaktır. İskenderiye den pazartesi 15 te kalkacal çarşamba Pireye de uğrıyarak perşembe İstanbula gelecektir münakasası Türkiye seyrisefain idares vapurlarının kazan ve aksamı saire rrspa ve boya işçiliğ şartnamesi mucibince bir sene müddetle ve açık münakas: ile talibine ibale edilecektir Kat'i ihalesi 16 mart 931 pa zartesi günü saat 16da icre kılınacağından talipler şartna- meyi görmek için bergün ve münakasaya iştirak için tar ve saatı mezkürda mütakas: heyetine gelmeleri. Karton bileti müna kasası Mevcut nümünesi veçhile 4,500,000 karton biletinin be- her bin tanesi kırk kuruşta talibi uhtesindedir. Tenziliyle itaya talip olanların 14 mart 931 cumartesi günü saat 16 da levazım münakasa heyeti- ne gelmeleri. Doktor.Operatör ftali Sezai Cerrahi hastalıklar ve basur memeleri (elektrikle) mütehassısı - Divanyolu Dr E. min paşa sokak No: 20 Telefon Is. 3390 Raspa ve boya işçiliği: Türkiye Cümhuriyeti Merkez Bankası bisse senedatı kayıt muamelesi Emniyet Sandığında yapılır. | Grip, Nezle ve Bronşite Karşı: PüLMOL ECZANEDE BULUNUR lerinin en büyük vazilesi nedir İ Çocuklarını Tutumlu Muktesit Yetiştirmek. O halde! derhai ZİRAAT Bankasındal ALINIZ VE Devlet Demiryo ilanları Devlet Demiryolları ve Limanları Umu- mi idaresinden: Bilecik - Karaköy arasındaki Beydemir köprüsünün tamiri do- layısile 5-3-931 tarihine müsadif perşembe günü 4 ve 3 No.lı katarlarımız yalnız Haydarpaşa- Arifiye-Haydarpaşa arasmda sey- rüsefer edecekleri ve Arifiye - Eskişehir - Arifiye arasında seyrü- sefer etmiyecekleri muhterem ahaliye ilân olunur. * » * Devlet demiryolları umumi idaresi namma bir sene müddetle Mersin limanına gelecek eşya levazım ve emtianın tahmil ve tahliyesi kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakas 23 mart 931 pazartesi günü saat Devlet demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasa 23 mart 931 pazarrin teklif mektuplarmı ve muvak- kat teminatlarını ayni günde saat 14,30 a kadar komisyon kâtipliği- ne vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini iki lira mukabilinde Ankara Konya ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebilirler. » Xx >» Muhtelif eb'atta duble, adi bina ve vagon camları kapalı zarf- la münakasaya konmuştur. Münakasa 6 nisan 931 pazartesi günü sa- at 15,30 da Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- kat teminatlarmı ayni günde saat (15) e kadar münakasa komisyo- nu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamesini 3 lira mukabilinde Ankarada ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebilirler. 15 te Ankarada Mes'ul Müdür Refik Ahmet ane,