7 Nisan 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

7 Nisan 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

Sandık yer: © Yenicami avlusunda İnadiye meydanında İhsaniye heyet odasında Selimiye heyet odası lar meydanında “ Umraniye camiinde Tutluk kahvesinde Pazarbaşı, Murat reis mahal- leleri Arakiyeci Hacr Mehmet, Valide atik Kadıasker Ahmet Ef., Aşçıbaşı Arakiyeci Cafer Çengelköy Beylerbeyi Burhaniye Kuzguncuk İcadiye Kandilli Vaniköy Dudullu camii Kısıklı camii Bulgurlu, Umraniye Beykoz * Sandık veri © Anadoluhisarında iğ Kanlıcada © © Paşabahçede yağ Fatih Sandık veri Byüp camii Kebir aynısa Eyüp Kısımçavus camii Ramide Ocak ittisalindeki kahve Otakkçılarda karakol ittisali o- cak binası Ali beyköyü ocak binası karsı: smda « Defterdar iskelesinde halk gazi- nosunda Cerzri Kasım Paşa camii odası Karagümrük tramvay (o caddesi Mustafa EF, kahvesinde Fethiye Kâtip Müslâhattin ma- hallesinde ihtiyar heyeti odasında Salma tomrukta ilk mektep bi- nasında Tahtaminare camii odası Ayvansarây Hoca Ali kahve- sinde Fener Abdisubaşı ocağı önü Küçük Mustafa Paşa Gül camii Demir hununda Elvan zade ca- mii A Yedikule tramvay caddesinde durak yeri bahçeli kahve Koca Mustafa Paşada Çiçek pa- zarında Mustafa Ef. kahvesinde Mevlevihanekapı Hacı Evliya mahalle Ahmet EF. kahvesinde Topkapı mahfelinde Şehremini tramvay meydanı beh çeli kahve , Aydın Kethüda mahallesinde 0- dabaşı İbrahim ağa kahvesinde Edirnekapı camli Mimar Sinan ihtiyar heyeti Mimar Aayas camii Sofular tekkesi Atpazarında kahvehanede Aksarap Valide camii Çakırağa camii Cerrahpaşa kahvehanesinde Davutpaşada 26 net ilk mektep binasında Samatya tramvay cuddesinde Abdülhalik Ef. kahvesinde o —8—VAKIT7 NSAN 1931 7Tinci sayıfadan devam Rey verecek mahalleler Gülfem Hatun, Selmanağa, Ru- mi Mehmet Paşa, Hacı Hesna D Her çün neyeolarnn Hatun istanbulun merkezinde— ik w- Tavaşı Hasan ağa, Dibağlar da bir sofa ve'bir helâdiü mürekkep İf İhsaniye gayet güneğli ve hıyadar bir daire Giri Selimiye İlktır. Odalardan birl yavet büyükür Çakırcı Sinan Paşa, Ahmet Çe- lebi Salacaka, oİmrahor, Ayazma, Hamzafaki Keçedede, Hayrettin çavuş Pazarbaşı Murat Reis Arakiyeci Hacı Mehmet, Validei Atik Kadrasker Ahmet Ef,, Arakiyeci Cafer Çengelköy Beylerbeyi Burhaniye Kuzguncuk İcadiye Kandilli, Vaniköy Dudullu, Çekmeer küçük Bak- kal Kısıklı, Altuni zade Bulgurlu, Ümraniye Kazası Rey verecek mahalleler Hisar, Göksu Kanlıca, Çubuklu Paşabahçe, İncirköy Anadolukavağı, Mihrişah Poy- raz Fener, Riva, Akbaba, Dereseki Polenes, Ali Behadir, Paşa man- dıra Muratlı, Esenceli, Ömerli, OKo- çullu Sırapınar, Küçük Hüseyinli Bozane, Kılıçlı, İshaklı, Mahmut Şevket Paşa, Cümhuriyet Beykoz, Yalıköy. Kazası Rey verecek malmlleler Eyüp İlham B., Dökmeciler Üç şehitler, Gümüşsuyu Rami, Cama, Yenimahalle Fethi Çelebi, Nişancı, Mustafa Paşa Ali B. köy Abdülvedut Cezri Kasım Paşa Muhtesip İskender, Hoca dede. Beyceğiz, Derviş Ali Hatip Müslâhattin, Kâtip Müs- lâhattin Kasım Gönani, Molla Aşkı, Ay- yansaray Tevfiki Cafer, Tahtaminare Hı- zırçavuş, Hacı Muhittin Atik Mustafa Paşa, Avcı B., Ba- lat, Karabaş Abdisubaşı Küçük Mustafa Paşa Müftü Ali Elvanzade Kazlı çeşme, İmrahor, Hacı Ev- hat, Hacı Hamza Koca Mustafa Paşa, Arabacı, Be yazıt, Ali EF., Cambaziye Melek Hatun, Merkeğ EF., Vele- di Karabaş Beyazıt ağa, Fatma Sultan, Ar- Ördek kasap, Ereğli Deniz Ap-! tal, Nobehar, Molla Şeref brahim çavuş, Sait Ömer, Uzun Yusuf ii atik Hatçe Sultan, Nis- şal Mimar Sinan, Keçeci, Karabaş Hüsam B., Kırkçeşme, İskender Paşa, Murat Paşa, So- fular, Hasan, Halife Hoca, Ayis Sinan ağa, Kirmastı, Şeyh Resmi Mahmut Baba Hasan Ali, Guraba, Hüse- yin ağa Emin B., Keçi Hatun, Çakır ağa Davut Paşa, Hopyar Kürkçü başı, Kasap İlyas Sancakdar Hayrettin, Hacı Hüse yinağa “ Hacıkadın. Aşçıbaşı! »VAKITın Küçük ilânları idarehane veya o muayenehane itühazina da elverişlidir. Şersit müsaittir Gölet posts kurusu A4 Benrubi adresine mü racant Arayıp ta bulamadığınız — Türkçe veya Fransızra veyahut. hefhan- gi bir kip hakkında mâlömar'afmak! vcuz bir Barla elde ermek İste seniz İs | tanbul, Galaie P. K. 34 V. Benrebi ad- resine yarzmız. Malömat almak istiyenler yeya fiat sotanlar mektuplarma, İstantul için 4 ve taşra için G kbruşlük 'bir pul lelfetmelidirier Emlâkinizi satmak yahut kira- lamak — Tramvaya, iskeleye, simen- dilere yakım olanlar müreceshm müra- Caatla kayır ettiriniz. Istanbul Dördüncü Vakıfhan içinde UNİONKOL Memurlara veresiye — Fsbrika fiyatına elbiselik kumaşlar, taşradan “talep vukuunda mektup içine alı kuruşluk put konulursa o kumaş mümunesi — meccanen | gönderilir. Istanbul Dördüncü Vakıfhan içinde UNİONKOL Para — Emlikinişi SATARIZ ys- hür KIRAYA veriri. PARAYA ibtiyacı- nız varsa hissesiz İse bir senelik bedeli icarı kadar ipotek süretile PARA İKRAZ edilir. Istanbul dördüncü Vakıftan içinde UNIONKOL pi Satılık hane — Şehzade başında Çukürçeşme yanında Taşhan arkasında Marmaraya nezaretli 9: numaralı beş oda ve müştemildtlı mücedder kârgir hane satılıktır. içindekilere müracaat Satın alırız — Ev. aparuman, dük- kân istiyoruz. Taksim, Harbiye, Maçka, Kortuluş, Şişli, Cağaloğlu, Sulesnahmer, Beyazıt, Şehzadebaşı, Fatih, Süleymaniye, Vefa, Laleli semtlecinde olanlar mürec- Istanbul dördüncü Vakifhan © UNLONKÖL li Kiralık hane Nişantaşında Teşvikiyee Camii arkasında çınar sokağında 3İ No. lu hane kiralıktır. Beş oda- lı, iki sofalı, daraçalı, vssi neza- retli, tulumbalı, elektrikli ve ge- niş bahçelidir. Görmek ve gö- rüşmek istiyenlerin mezkür hane- de Enis Beye müracaatları, M.M,VW.Satın alma kos syonu İlânları Merkez muayene hey'eti için üç adet maateferrüat elek pazarlığa konmuş tur. İhalesi 9/4931 persembe günü sa- at on dörtte Fındıklıda hey'etimizde yapılacaktır, Taliplerin şartname ve nümuneleri görmek üzere her gün ve ihale saatinden evvel teminatlariyle birlikte hey'etimizde hazır bulunmala- ri, ... Müteahhidi nam ve hesabına olarak beş adet Ostertaş marka demir kasa pazarlığa konmuştur. İhalesi ©493) çarşamba günü saat 1! te Fındıklıda hey'etimizde yapılacaktır. — Taliplerin şartnamesini ve kataloğunu görmek ü- zere her gün ihale saatinden evvel te. minatlariyle birlikte hey'etimizde ha. zir bulunmaları. » * 3.K.0. SA. AL. KOMİSYONUN. DAN: Kapalı zarf usulile Yıldızda Harp akademileri kumandanlığı ve müştemi lâtı tamiri ihalesi IS nisan 931 cumar. tesi günü saat 15 te icra kılımacaktır. Taliplerin şartname ve keşifnamele rini görmek üzre her gün öğleden ev vel komisyona ve yevmi mezkürda mu ayyen saatin hulülünden evvel teklif namelerile birlikte komisyonumuza mi racnatları, > ... Istanbul yollama müdürlüğü emrin deki Sayyat romorkörünün makine ve kazanı ayrı ayrı şartnamelerle 94811 perşembe günü saat 14, ve 11,30 da Fın dıklıda hey'etimizde pazarlıkla tamir ettirilecektir. Taliplerin şartnamesini /hey'etimizde görmeleri ve ihale saatin. ie evvel teminatiarile o hey'etimizde İ azır bulunmaları, Li istanbul Be müracaatları. İM miri pazarlıkla yaptırılacaktır. akçelerile beraber 7 Nisan 931 levazım müdürlüğüne müracaatları I Ankaraya yogurt sevkeden esnafın nazarı dikkatine Ankara belediye reisl inönü Şehir yatı mektebi için pazarlıkla iki yüz battaniye alınacaktır. Talip olanlar şartnameyi ve nümüneyi görmek için 4 115 lira teminat akçesile hergün pazarlığa girmek içinde 9 Ni- san Perşembe günü saat on beşe kadar levazım müdürlüğüne m —— Bedeli keşfi 466,326 kuruş olan Yalova hamam yolunun ta- evrakını görmek için hergün pazarlık için de 350 lira teminat lediyesi ilânları Taliplerin şartnameyi ve keşif Salı günü saat on beşe kadar iğinden: 15 Nisan 931 tarihinden itibaren Ankarada yogurtlar, kâse teneke ve kaplarının üzerlerine parşömen kâğıt yapıştırılmış ola- rak satılabilecek ve bu şekilde olmıyan yogurtlar şehre ithal edilmiyecektir. | Mahkeme ve lcra önleri | İmama mm smmm İstanbul vilâyeti nüfus müdüriye- tinden; Hükümetçe talep edilmesi üzerine ahalinin vuku bulan müracaatlarına binaen ita edilecek ilmühaberlerden ma halle muhtarlarının ücret almaması tabit bulunduğu gibi nüfus vukuatına dair verilecek ilmühaberlerle daha ne gibi işler hakkında ita edilecek İlmüha berlerden ücret altnmiyacağı 1 eylül 926 tarihinde bilümum mahallât ve ku râ heyeti ihtiyariyesine tebliğ edilmiş olan talimatnamede tasrih edilmiş oldu fu halde bazı mahalle muhtar ve hey” etının nüfusa mütaallik ilmühaberler- den para aldıkları anlaşılmış ve nüfus işlerinin bü yüzden sektedar edildiği İgörülmüş olduğundan muhtarların nü- ifus vukuatma dair bilimum verecek- leri ilmühaberlerden mezkür talimatna menin 3 üncü maddesi sarahaline bina en para alınmıyacağı hususunun ihti. yar heyetlerine tebliği lüzumu bu ker re de kaza kaymakamlıklarına bildiril miştir, Kendilerinden para İstenen iş sahiplerinin derece derece nahiye mü dürlerine, kaymakamlıklara ve vilâye- te müracaatla keyfiyeti ihbar etmeleri ilân olunur. | j İstanbul 7 inci icra memurluğundan -Saime borçlu “beden tani aş şar İstanbulda Akbıyık mahallesinde Değirmen sokağında eski 4 mü- kerrer defa mükerrer 20 yeni 18-1 16-2 18-3 18-4 numarada murakkam 3 bap hane 1 bap hamam derununda nısıf masura mai lezizi havi gayrı menkulün üçte bir hissesi tarihi ilândan itibaren İ ay müddetle açık arttırma o suretile müzayedeye vazolunmuştur. Mezkür o gayrı menkulün tamamma 8 bin lira kıymet takdir olunmuştur. Talip , olanların kıymeti muhammeneni» yüzde 7,5 nispetinde pey akçes vermeleri lâzımdır. Ve 650 liraya Sabire hatıma ipotektir. Talip- lerin ipotek fazlasına talip olma: ları lâzımdır. Birinci ihale 10- mayıs 931 tarihinde saat 16 da Istanbul 7 ci icra dairesinde icra olunacak açık arttırma ve dosya müşterilere daima gösterilebilir. Gösterilen günde arttırmıya işti- rak edenler arttırma şartnames'ni okumuş ve lüzumlu malümatı almış bedeli zamanında veriimez- se gayri menkul ikinci bir art- tırma ile satılır. Ve bedel farkı merhun kılınan yüzde 5 faiz ve diğer zararlar ayrıca bükme ha- cet kalmaksızın memuriyetimizce alıcıdan tahsil olunur. 5 rumara- lı fıkradaki şart tahakkuk etmek kaydile 3 defa bağırdıklan sonra gayrı menku'e en çok arttıranın üzerinde bırakılır. Şart tahakkuk etmezse arttırma geri bırakılıp ahcı taahbütlerinden kurutur ve teminat da kalkar. Fatih sulh üçüncü hukuk hâkimli- ginden Müddcive Şeyide TI, tarsfından mjd- deialeki kocası Ka hallesinde İlostan “okağında M deposunda depocu Faik BR. aleyhine ika- me eylediği sulh teşebbüsü davasından dolayı betayı teblig gönderilen davetiye İ linde Kozluk ma | Seyrisefain Galata Köprü başı 59 acentası . Sirkecide Mühürdar zade barı 2 27 Fyvalık sürat pastası £ MERSİN ) vapuru 7 Nisan Salı 17de Sirkeci rıhtımından Gelibolu, o Çanakkale, Kü- çükkuyu, Edremit, Bürhaniye, Ayvalığa kalkacak dönüşte Altınoluğa da uğrıyacaktır. Gidiş ve gelişte Gelibolu için yük alınmaz. Trabzan ikinci P. (CUMHURİYET) vapuru 9 Nisan Perşembe akşamı Gala- tadan İnebolu, Sinop, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Giresun, Trabzon, . Rize, (o Hopaya kalkacak ve dönüşte Pazar, Rize, Of, Sürmene, Trabzon, Polatane, Görele, Giresun, Ordu, Fatsa, Ünye, Samsun, Sinop, İnebolu, Zonguldağa uğrıyacaktır. Mersin Postası (ÇANAKKALE) vapuru 10 Nisan cuma 10 da Galatadan Çanakkale,İzmir, Küllük, Bod- rum, Rados, Fethiye, Antalya, Alâiye ve Mersine kalkacak dö- Şi vüşte Taşucu, Anamur, Finike, Dalyan, Marmaris, Geliboluya da uğrıyacaktır. Azimette Çanakkale için yük alınmaz Öebzadebaşı Ferah sinemada Bu gece sinema, hem tiyatro Hermisf Hanım. Asso » Jano ( Meşhur Çingene! İl 9 Nisan Perşembe büyük müsamere. unutmayınız. ” Lisan öğrenmek için seneler” tüketecek zamanda değiliz Ben bilhassa hiç kabiliye olanlara 3-4yda ALYANGA - FRANSIZCA öğretmeyi taahhüt ederim” Ücret müsaittif ölmuhabarg de konuşma de ri veriyorum (Ekspres metot) "im0'rie yi sösine üre zahrındaki meşrubat müzaran müskirat inhisarında $ senedenbefi gi Bisminde kimsebulunmadığından bi iade kılınmış olduğundan bermseibi. € hdnen tebligat İcrasına karaf 091 yevmi muhakeme olan 25x497 binde saat 11 de mahkemeye BU eş ve Dir vekil göndermediği: HKGESEi İ bında muhakereve devam © ilân olunur. ” lenin Müdür Refik Mes'ul rm. asra .nu EU 54853250 42805 —0 2 »A e