8 Mayıs 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

8 Mayıs 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

aaa, Sıhhatinizi muhafaza için m Başağrısı, Grip soğuk alğınlığının en birinci ilâcı ASIPIN - KENAN 1) — VAKII 8 MAYIS 1931 — komprimeleri olduğunu unutmayınız ”.......555. 555050. Emniyet sandığı emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Emniyet sandığı müdürlüğünden: Borçlunun ismi Merhunatın cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı 497 Akarcada Kürkçübaşı Abmet Şemsettin ma- ballesinde küçük Langa sokağında eski 120 ve yeni 120, 120 numaralı elli altı arşın arsa üzerinde dahili ahşap kâgir iki katta üç oda, bir antre, ufak sofa bir mutfak iki kuyu ve iki yüz iki arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Şükrü bey Kadıköyünde Osman ağa elyevm Rasim paşa maballesinde Çayır caddesinde eski 40 ve yeni 72 numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap üç katta on üç oda iki sofa bir taşlık bir kuyu ve elli arşın arsa üzerinde harap mutfak ve dört yüz yirmi arşın bahçeyi havi eskice bir hane- nin tamamı Cemile hanım Şehzadebaşında Fevziye maballesinde Fev- ziye caddesinde eski 2 dokuz defa 2 mükerrer ve yeni 109, 111, 4, 6,8, 10, 12, 14, 16, 18 numaralı iki yüz altmış arşın arsa üzerinde 109, 1İ1 numaralı dükkânlar tam kâgir üstünde iki oda bir merdiven başı 4,6 numaralı dükkânlar ha- neye kalbedilmiş ve mutfak halindedir. 8,10 numaralı dükkânlar bir dükkân halin- dedir. 12, 14 numaralı dükkânlar ortadan tabta ile ayrılmıştır. 16-18 numaralı dük- kânlar bir dükkân halindedir. Yüz otuz Üç arşın mutfak mahalli ve çarşının kori- dorunu teşkil etmekte olup Fevxiye: çar- şısı denmekle maruf sekiz dükkân ve oda- ların tamamı, Şerife Fatma Aliye H. tarafından vasisi Maşuk Ziya Bey. Beylerbeyinde Burbaniye mahallesinde eski Enveriye ve yeni Abdullah ağa sokağında eski 12 mükerrer 41 ve yeni 1li,1 111,2 numaralı yetmiş sekiz arşın arsa üzerinde bir katı kâgir bir katı ahşap olmak üzere iki katta “dört oda bir sofa bir. kiler bir. antre, haricen tahta koridor yüz on arşın arsa Üzerinde kâgir mutfak ve elli arşın arsa üzerinde duvar taşmdan ahır ve sa- manlık ve altı yüz seksen iki arşın bahçeyi havi yeni bir hanenin tamamı. Galatada : Kemankeş kara Mustafapaşa mahallesinde atik ve cedit kemeraltı cad- desile hamam sokağında eski 2,3 6 ve yeni 2,4,6,8, ilâ numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde haricen kâgir ve dahilen kısmen kâgir ve kısmen ahşap olup8 nu- maralısı dört katta on iki oda bir sofa diğeri üç katta altı oda ve altlarında altı dükkânı havi Şevketpaşa banı namile ma- ruf iki hanenin tamamı: Sabiha Macide Maide Nevnejat Raika Mebrure Hayrünn'sa Refia Cavide H. larla Muhlis Bey. Sarıyerde Çeşme sokağında eski 14,14 mükerrer ve yeni 20,22 No.lı yüz on ar- Müzayede Hesap bedeli No. 409 Halit Ef, İOS. yaza : Ortaköy Palas Boğaziçinin en güzel manzarasını havi, temiz hava ve merak- lilara her daim taze balık bulunduran ve her keseye elverişli yegâne bir aile bahçesidir. Tel, 1. 2843 “0ğ0: :0ğ0>--:0ğ0e<0ğ0e- 109p 0 ğe» eğe» 000» 0 de eğe *09p> 0d O 00» ağ» Çocukların neşesi | | Ebeveynin saadeti! Kansızlık, zafiyeti umumiye ve #inir rahatuzlıklarına karp bin- Terce doktorlar tarafından tavır ve edilen öneferrat0 kuvvet lâçım dünyanın ber le ralnda valideler ve çocuklar büyük bir meranuniyele kullana- İ rak pek böyük fnide görmekte | dirler, Herecsanede bulunur. haydarpaşa demityollar mağaza müdürlü- günden: idaremiz için pazarlıkla satin alınacak 60 kalem elektrik, hırdavat, neft yağı, sönmemiş kireç, demir, sap ve saire gibi mubtelifülcins malzemenin pazarlığı 11-55-31 pazartesi günü icra kılmacaktır. Taliplerin yevmii mezkürda saat 9 dan 11,30 akadar ispati vücüt etmeleri ve tahriren fiyat vermeleri, bu baptaki müfredat listesi mağaza dahiline asılmıştır. izahat almak istiyen- ve pazar günleri mübayaa kısmına müracaat etmeleri pazarlığa arzolunan malzemeden idare tarafından şeraiti ve marka gibi kayıt konülmamış olanlarm nhürnesinin beraber getirilmesi nümünesiz vuku bulacak teklifatın kabul edilmiyeceği ilân olunur. lerin cumartesi » * * Bilecik-Karaköy arasındaki Kırkdemir köprüsünün tamiri dolayısile 10-5-931 taribine müsadif pazar günü 4 ve 3 numaralı katarlarımız Haydarpaşa-Arifiye-Haydarpaşa arasında seyrüsefer edecekleri ve Arifiye-Eskişehir- Arifiye arasında seyrüsefer etmi- yecekleri muhterem ahaliye ilân olunur. İstanbul dördüncü era memurlü-| ğundan: Tamamına 1435 lira kıymet takdir edilen Aksaray Horhor Sofularda Yeİği . $ . şil tekke sokağında 35, 39 numaralı ha | Hüseyin Naşit nenin tamamı açık arttırmaya vazedil'ği Türbe, eski Hilâliahmer binası miş olüp 14 mayıs 981 tarihinde sart İ No. 10 Tel, Istanbul: 2672 namesi divananeye talık edilerek 30 ma) i sa amman öz yıs 931 tarihine müsadif cumartesi — —— — - — Doğum ve «adm hastalıkları mütehassısı Doktor dördüncü icra dairesinde açık arttırma'de evrakı, müsbitelerile suretile satılacaktır. Arttırma ikinci-(lâzımdır. Ö arar 0). aş bam iki SMPİİŞ EE EE MEİŞ ehe ii Devlet Demiryolları INanlârı | z ve masarife dair olan iddiaların günü saat 14 ten lü ya kadar İstanbul 'ilân tarihinden itibaren yirmi gün için bildirmeleri Aksi halde hakları tapu si- Osama arap © Yeni açılan Ora | N | ZAYİLER | Rumeli feneri ilk mektebinden aldığım tasdiknamemi ve bera- berinde nüfus teskeremi zayi ettim o yenilerini (o alacağımdan evelkilerin hükmü olmadığını ilân | ederim. 47 Cibat $ Sahibi bulundeğum süt nakline mahsus 899 numaralı klâkımı zayi ettim. Yenisini alacağımdan eskisinin arabanın hükmü vektur Tophanede Kasaplar caddesinde No: 96 sütçü Nikeli Todori Seyrisefain Merkez scentasi R 943 Şube Galatı Köprü başı Ş scentası o Sirkecide Mühürdar zade bam 2 2740 İzmir Sürgi postası (GÜLCEMAL) Vapuru 10 Mayıs pazar 14,30 da Galata rıbtımından kalkarak" İzmire gidecek ve Çarşamba sabahı gelecektir. Perşembe günleri yapılmak- ta olan Karabiga postalarımız 10 mayıstan itibaren pazar günleri yapılacaktır. Kiralık kârgir hane ve dükkân Beşiktaşta Akaretlerde 5-9,79 numaralı haneler birer, 31, 34 numaralı haneler üçer sene ve 1-3, 7, 13, 23, 28, 32 numaralı İ dükkânlar da birer sene; müd- detle icar edileceğinden şehri halin dördüncü pazartesi günün- den itibaren yirmi gün müddetle | aleni müzayedeye vaz edilmiştir. Talip olanların ve daha ziya- de malümat almak istiyenlerin Mayısın yirmi altıncı Salı günü saat on üçe kadar mahalli mez- kürda 54 numarada mütevelli kaymakamlığına ve yevmi mez- |) kürün saat on beşine kadar Is- tanbul Evkaf müdüriyetinde ida- | re encümenine müracaat etme- leri, Karacabey panayırı Bursa vilâyetine merbut Ka- racabey kasabası civarında Çifte- kara ağaçlar mevkiinde hersene yi şın arsa üzerinde kâgir iki katta dört oda iki sofa bir mutfak ve altında bir dükkâ- nı ve altmış beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı (harici sıvasızdır) 20522 Kuzguncukta Çarşı caddesinde eski 82 ve küşat edilen panayır bu senede dört gün devam etmek üzere Mayısın 26 ıncı Salı günü küşat edilecektir. Mezkür panayırda her türlü hayvan ve emteai tüc- dir. Birinci arttırmada 500 liraya ta-'cillerile sabit olmryanlar satış bedeli- lip çıkmış olüp bu kekre en çok arttıra'nin paylaşmasından hariç kalırlar. A- nın üstünde bırakilacaktır. Mütera- lâkadarların yeni icra ve iflâs kanunu| kim vergiler ile belediye resimleri müşnun 119 uncu maddesi hükmüne göre teriye aittir. Haklar! tapu ( sicillerile' tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla! Ur Ayşe H. yeni 24 No.lı dört yüz on dokuz arşın ar- sa üzerinde ahşap iki katta biri çatı ara- sında olmak üzere sekiz oda bir büyük sofa bir büyük taşlık bir mutfak bir kö- mürlük ve doksan beş arşın bahçeyi bavi bazı aksamı yeni tamir edilmiş bir sahil- hanenin tamamı. © Vahram, Haçator, Arom, Der- (6g nesisyan ve Maron Norhander Mersisyan Ef. ler. 20524 Kuzguncukta Çarşı caddesinde eski 80 ve yeni 22 numaralı üç yüz yirmi altı arşın arsa Üzerinde ahşap ikişer katta iki kısım- dan ibaret olup birinci kısım biri came kânlı sofadan bölünmüş olmak üzre üç oda bir sofa bir taşlık bir mermer musluk bir merdiven altı bir tavan arası diğer kısım odalardan birinde yük ve dolap olmak özre beş oda bir mutfak koridor ve otuz arşın arsa üzerinde bir mutfak ve iki yüz sek- sen dört arşın bâhçeyi ve bahçede bir kuyuyu bavi bir sahilhanenin tamamı. Vahram Ha- çator Aronder Nersisyan ve Maron Norhander Ner- sisyan Efendiler Davutpaşada Davutpaşa mahallesinde He- kimoğlu Alipaşa caddesinde eski 187 ve Yeni 203 numaralı otuz iki arşın arsa Üze- 4551 sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile malâmat almak istiyenlerin © — 449 hakkı dosya numarasile memuriyetimize mü- diğer alâkadarların ve İrtifak sahiplerinin bu haklarını o ve hususlilelracaatları ilân olunur. rinde kâgir iki katta üstünde bir odayı havi bir'dükkânın tamamı. Mehmet Ef. tarafından bilvekâle Fatma H. ve Hatice H. tarafından bilve- kâle Ömer Ef, Beykozda yalıköyünde kuyu sokağında eski 15 ve yeni 18 numaralı yüz elli arşın arsa üzerinde maazemin ahşap üç katta ikisi camakânlı olmak üzere sekiz oda dört sofa bir kömürlük bir taşlık ve kırk sekiz arşın arsa üzerinde yalnız ankaz taşları mevcut harap bir mutfak ve yüz on altı arşın bahçeyi havi bir banenin tamamı. Hacer H. .narıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı muharrer em- vali gayrımenkulenin icra kılınan aleni müzayedeleri neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş isede mezkür bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (otuz bir) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmiş ve 13 Haziran 931 tarihine mösadif cumartesi günü kat'i karar- larının çekilmesi takarrür eylemiş olduğundan yevmi mezkürda saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müraca- at eylemeleri lüzumu ilân olunur. 319 5335 cariye ahş verişi icra kılınacağı ve panayırdan bir gün evvel de at yarışları yapılacağı ilân olunur. | BAAR Halliğinder: Ankarada Oyangm © yerinde 64152 lira bedeli keşifli ilk mek- tep binası inşaatı 4 Mayıs 931 Pazartesi günü saat 15 te ihale | edilmek üzre kapalı zarfla müna- kasaya konulmuştur. Bazı espabı kanuniyeye mebni mezkür ihale 11 Mayıs 931 Pazartesi saat 15 şe tehir edildiğinden şeraiti sa- bıka dairesinde münakasaya iş- | tirak edecek olanların yevmi | mezküre kadar zarflarını makamı name ve projeleri görmek isti- yenlerin 16 lira mukabilinde her vakıt Ankara muhasebei hususi” ye müdüriyetinden alabilecekleri ilân olunur. vilâyete tevdi etmeleri ve şart