21 Haziran 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

21 Haziran 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

— 12 — VAKIT 21 Haziran 1931 aaa Nedir E Çocuklara malısus HAYAT KiTABI hayat-Kumbarası Lüleburgaz malmüdürlüğünden;! Menemen belediyesi riyasetinden Lüleburgaz kazasında mukim fabrikatör Muhiddin ve Cemil EY, lerin vergiden bazinei maliyeye olan borçlarını tediye etme- diklerinden tahsilât komisyonunun müttehiz haciz kararı muce- bince heyeti idareden verilen karar Üzerine mumaileyhimden Muhiddin Ef.nin Lülekurgaz kasabasında kâin kırk beygirlik kuvvetinde gazojen motörü ve teferrüatı sairesi ahşap ebniyesiyle birlikte ve Cemil Ef, nin Lüleburgaza 3 kilometrelik mesafede kâin 20 beygir kuvvetinde mazot ve su ile müteharrik ebniyesi kârgir fabrikaların Lüleburgazda ilân edildiği 6-6-931: tarihinden itibaren 21 gün müddetle müzayedeye çıkarılmış olduğundan müddeti mezköre zarfında talip olanlar "e 50 depozito akçasiyle berâber Lüleburgaz maliye dairesine müracaat eylemeleri ilân olunur, Bandırma Belediyesi Riyasetinden: Bandırmada Havuzlu bâhçenin üst kısmında 3 dönüm 800 sıra ham erazi üzerine hastane yapılmak üzere menfaati umu- miye namına beher dönÜmüne takdir edilen 150 lira kıymete alâkadarlardan Besime hanım, Suat, Sait beylerin itirazı üzerine 200 liraya iblağ edilmiştir. Mahalli mezküreye mutasarrıf olanlara tebliğat makamına kaim olmak üzere ilân olunur. (278) - —————— uhdesinde mukayyet Şilenin hacı Kasım mahallesinde ta- bakhane bahçesinde kâin atik 5 dönümü havi bir kıt'a tar- lanın 9 hisse itibarile altı hissesi ve yine 4 teşrinievel 335 tarihli tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Ka! sım mahallesinde Tabakh ane bahçesinde kâin atik altı dö- nümü havibir kıt'a tarlanın dokuz hisse itiba rile üç hissesi ve yine onaltı haziran 326 tarilh- li vel5 ve 16 rakamı * ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin Hacı Kasım mahallesinde tabakhane bah- çesinde atik altı dönümü havi bir kıt'a tarlanın dokuz his- se itibarile altı hissesi ve yine 4 teşrinievel 335 tarihli ta- pu senedile uhdesinde Mukayyet Şilenin Hacı Kasım ma- hallesinde tabakhane bahçesinde kâin atik altı dönümü ha- vi bir kıt'a tarlanın dokuz hisse itibarile üç hissesi ve yine 16 haziran 326 tarihli ve 42 rakamı ebvaplı tapu senedile uhdesinde mukayyet Şilenin hacı Kasım mahallesinde ta- bakhane bahçesinde kâin atik 6 dönümü havi bir kıt'a tarla- nım dokuz hisse itibarile altı hissesi. Yukarda tapu senetlerinden numaraları ile mevkileri ve mik- far ve envaı çıkarılan gayri menkul mallar sahipleri borçlarını yapı- lan tebligata rağmen vermediklerinden dolayı bu mallar satılmak ü-| zere 31 - 5 - 931 tarihinde bir buçuk ay müddetle açık © arttırmaya) çikarılmış idi bu müddet zarfında talip çıkmadığı için bu kere icra ve| iflâs kanununa tevfikan yirmi gün müddetle ikinci arttırmaya ko- nulmuştur. Talip olanların ihale günü olan 13 - 7 « 931 tarihine müsa- dif pazartesi günü saat üçe kadar ziraat bankasının İstanbul şubesine gelmeleri ilân olunur, Menemen belediyesine âit mevcut tesisatı elektrikiyenin işletmesi ve ted” ricen yapılacak kasabanın plânına göre son kabul edilen esasatı fenniyej? göre tecdidi bir mütcahhit ve yâ şirkete devredilmesi takarrür etmişti” Talıp olanların yirmi gün zarfında belediye riyasetine müracaatları. (240) Tarsus Ziraat Bankasından: 31 - Mayıs - 933 tarihine kadar olan icar 20-4-931 tarihinde kapalı zarf usulile müze yedeye çıkarılarak müzayede müddeti 21-5-931 tarihinde hitam bulan Tarsusun Mersin cad- desi üzerinde Kancıkkapı civarında Havaç Debbas evlâtlarından metrük buz ve çırçır fab- rikaları ve müştemilâtının müzayede neticesinde tekarrür eden icar bedeli Maliye vekâle- tince az görülmüş ve müzayedenin on beş gün daha temdit ve pazarlıkla intacı emir bu- yurulmuş olduğundan müzayede 11-6-1931 tarihinden itibaren onbeş gün daha temdit müd- detinin hitamında bedeli yapılacaktır. icar . haddi lâyikini bulduğu takdirde badel istizan ihalesi Taliplerin Tarsus Ziraat Bankasına müracaat ederek şartnameyi görmeleri ve müzaye- denin bitamı olan 27-6-931 tarihine müsadif cumartesi günü saat on altıda (2000) liralık teminatı muvakkatelerile birlikte Tarsus Ziraat Bankasında müteşekkil müzayede komisyo- nuna müracaat etmeleri ilân olunur. istanbul Tramvay şir- ketinden: Istanbul Tramvay şirketi be- delleri tediye olunacak tahvilâ- | tanın on birinci keşidesi 1 tem- muz 931 günü öğleden saat 3,30 da Beyoğlunda Tünel meydanında Metro hanında şir- kelin merkezi idaresinde Noter huzurunda icra edileceği, işbu tabvilât hamillerine ilân olunur. | aAmortisman cetveli mucibin- | ce, itfa keşidesi, 1040 (bin kırk) adet tabvil üzerine yapılacaktır. | Tahvilât hamillerinden arzu buyuran zevat, keşidede bazır buludma davet olunurlar. Üsküdar Hâle tiyatrosunda Bu akşam Cemal Sahir ve arkadaşları ilk büyük Rövü müzikal (Dünyanın Hali) 7 teblo. Komedi 1 perde teyze Hanım. sonra | iKok Fazla para vermemek için: Mahrukatınızı yazın tedarik ediniz. ZA /#. di Kömü Yedikule ve Kurbalıdere Gazhanelerinde Asgari 10ton almak üzere tonu 201 liradır Sıkleti Garanti Edilir Sipariş yerleri : SATIE, Metro Han, Tünel meydan Beyoğlu “ Tel B.O; 1161 Elektik Evi, Beyazıt, Istanbul ş 24318 Mühürdar caddesi No. 13/15 Kadıköy Kad 5558 Muvakkithane caddesi No.83 Kadiköy © Şirketi Hayriye iskelesi No. 10 Üsküdar yi