20 Temmuz 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

20 Temmuz 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

Emniyet Sandığı Emlâk Müzayede Muhammen Hessp bedeli 318 1470 601 203 969 1497 98 689 1811 $59 2061 1859 412 3027 2825 1727 6934 2855 1530 8765 5707 78 300 5937 kıymeti Müzayedesi yn Ya Kat'i karar ilânı Merhunatın cins ve nev'ile No. mevkii ve müştemildt Beykozda Yalıköy mahallesinde Beykoz caddesi ishak ağa soka- ğında eski 15 mükerrer ve yeni 45 No.lı yüz arşın arsa üzerinede ahşap iki katta beş oda iki sofa bir antre bir bodurum üç çık- mamış ve yirmi beş arşin arsa Üzerinde bir mutfak ve yür kırk altı arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu havi bir hanenin tamamı: Saryerde Türbe sokağında eski 14 mükerrer ve yeni 24 numaralı elli bir arşın arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda bir sofa bir taşlık bir mutfak bir tulumbalı kuyu çatı altı bir kömürlük bir şahnişi havi bir hanenin tamamı, Balatta Hocaali (o mahallesinde Timorcu sokağında eski 12 mü- kerrer ve yeni 14 numaralı 70 arşın arsa Üzerinde maabodrum drhili ahşap kârgir 3 buçuk kat- ta3 oda 2 sofa 1 medhali mutfak 1 daraça 2 çıkma İ çini antre Ve 28 arşın bahçeyi havi 1 hanenin tamamı. Ayvansarayda (o Toklu ibrabim dede mahallesinde Fıstıkçı s0- kağında eski ve yeni Il numa- ral 160 arşın arsa üzerinde ahşap 3 katta 7 oda li sandınk odasıdır. 2 sofa 1 mermer taşlık 1 tulumbalı kuyu 1 mutfak ve 13 arşın bahçeyi bavi İ hane- nin tamamı. Üsküdarda ihsaniye mahallesinde Sultaniye sokağında eski 15,17 ve yeni 23,25 numaralı 23 numa- ralısı 144 arşın arsa üzerinde ahşap iki katta 5 oda 2 sofa 1 çatı arası İ kuyu ve 33 arşın arsa üzerinde İ mutiak ve 120, arşın arsa Üzerinde ahşap 1 katta 2 oda 1 sofa 1 mutfak 1 kuyu ve 1383 arşın bahçeyi ve bahçede 1 havuzu havi 2 hanenin tamamı, yınküzelde Hasan Halife ma- ballesinde Taksim sokağında es- ki 3 mükerrer ve yeni 15,17, 19 21 numaralı iki yüz dört arşın ar- sa üzerinde kârgir üç katla bir bölüğü yedi oda iki sofa bir mut- fak bir kuyu bir malta avlu mer- diven altı diğer bölügü altı oda ıki sofa bir taşlik dahilen merdi- ver korkulukları gibi ufak nok- sanları vardır (haricen sıvasızdır) ve dört yüz seksen sekiz arşın bahçeyi ve bahçe dabilinde kâ- gir bir katta dört oda bir mut- fak bir ahırı havi iki bölüklü bir hanenin tamamı «caddesinde eski 15, ve yeni 13 No.lı üç yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde abşap Üç katta birinci kısım yedi oda iki sofa bir malta taşlık bir kömürlük ikinci kısım dokuz oda iki sofa bir malta taş- hk iki şahniç ve iki yöz yetmiş arşın arsa üzerinde ahır ve mut- fak ve çamaşırlık iki tekne üç dönüm bin kırk üç arşın bab- çeyi ve bahçede bostan kuyusu ve havuzu havi iki bölüklü bir köşkün tamamı. köyünde Köybaşı sokağında eski ve yeni 10 No.lı iki yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap bir bu- çuk katta iki oda bir ufak sofa bir ufak antre bir taşlık bir kö- mürlük iki yöz yirmi bir arşın bahçeyi ve bahçede ve müşterek bir kuyuyu havi ankaz halinde bir banenin tamamı. Mezkür hanenin büyük bir kısmı ankazcıya satıl» mışlır. Barçunun ismi Hürmüz H. Kişif Et. Sultan ve Se- her hanımlar Ahmet Ars» lan Ef. Fatma Ne- rime ve Mak- bule banım- Jarla Salim B. Mehmet Sabri B. Üsküdarda Fıstıklı mahalle ve Fatma Saime H. Poğaziçinde Paşabahçesinde ine'rFatma Zehra H. maralı altmış arşın arsa özerinde maabodrum ahşap üç buçuk katta üç oda,ikisofabir taşlık bir taş koridor bir tulumbalıkuyu ve oluz üç arşın arsa üzerindebir mutfak ve altmış içarşın bahçeyi havi bir banenin tamamı: (Haricen methali vardır.) 1400 6538 6149 Üsküdarda Tabaklar mağallesin- 573 2750 6183 1636 5598 6284 198 3657 6508 de Toptaşı sokağında eski (336- 336 mükerrer ve yeni 366, 372, 364 numaralı üçyüz kırk arşın arsa üzerinde hamamın soğukluk maballini ve beş yüz altmış arşın ersa üzerinde sıcaklık kısmını yet- miş altı arşın sedüzerinde dük- kânı ve sekiz yüz elli dört arşın bahçeyi havi olup hamamın er kekler ciheti bir antre camekân- hoda bir tvzgâh mahalli ortada mermer döşeli fıskıyeli bir havuz ve bir mermer pikalı çeşme mer- diyenle çıkılır iki şeryan hamama girildikte soğukluk mahli bir ta- rafında iki helâ sıcaklık cihetin- de bir göbek taşı birer Okurnalı dört halvet sekiz kurna diğer ka dınlar tarafı bacı yokuşu cadde- sinde methali olup bir bahçe da- hilinde olduğu erkekler tarafın- da hariç odaları şirçanları dahil olmadığı halde öbür hamamın ay- ni olup soğukluk mahallinde bir kurnalı vardır.Sıcak ve soğuk olmal üzere İki su haznesi ve odunluk ve çamaşırlık külhan mahalli ve ha- riç erkekler hamam kapısında iki camekânlı dükkân olupon bir camekânlı birinin ve bir pamrak- lığı havi bir dükkân! müştemil gedikten münkalip hamam ve mez- kür hamamın muayyen hatap ve bahçe maballi: Beşiktaş Teşvikiye mahallesinde Söğütlü sokağında eski 7 ve yeni 9 numaralı yüz arşın arsa Üzerin- de bodrum katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzre üç buçuk kat- ta beş oda üç malta taşlık (taş- lığın biri ufaktır) iki medhali iki sofa iki şahniş bir kuyu ve otuz arşın arsa Üzerinde bir mutfak ve yüz elli dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Seneden 7 icra beyannamesine nazaran ve mahilen 9 numaralı görülmektedir.) Sarıyerde Camişerif sokağında eski 99 mükerrer ve yeni 15, 17 numaralı seksen sekiz arşın arsa üzerinde kârgir iki katta bir bö- lüğü iki oda bir toprak antre bir mutfak bir merdiven altı bir kö- mürlük bir sofa bir balkon diğer bölüğü biri sandık odası olmak üzre iki oda bir sofa bir toprak antre bir mutfak bir merdiven altı bir kömürlük ve on bir arşın bahçeyi havi harici sıvasız bazı noksanları ikmal edilmemiş iki bölüklü bir hanenin tamamı. Ayvansarayda eski Mustafapaşa mahallesinde eski lonca caddesi ve yeniSinançeşmesi sokağında es- ki3, Sveyeni15,3-15,4 om sö n arsa Üzerinde e va Deri katta dokuz oda, bir sofa üç mutfak İkinci ve üçüncü katlarında birer antre bi- rer daire üstünde daraça ve bir dükkânı havi bir hanenin tamam: (Mezkür hane apartman tarzın dadır.) j ç Beykozda kaya m yeni eski 13,1-2,5 ve yeni YET 1 ei büyük hane Düz on beş arşın arsa üzerinde ahşap üç katta dört oda üç sofa bir mutfak bir koridor bir odunluk (91 numaralı görülmektedir.) Kü- çük hane doksan altı arşın arsa Üzerinde abşap iki katta üç oda iki sofa bir antre bir balkon ve seksen Üç arşın bahçeyi havi twukaddema üç elyevm iki hane- nin lamamı. Fatma Ra- fet Emine Mehpare ve Fatma Fiyat Hanımlar Mehmet Nu- ri ve Abdül- halim beyler- le Hayriye H. Ali B. ile E- mine Sabina Andon ve Arinos efen- dilerle Eleni iripi H.lar, Yukanda tins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk 61 gün müddetle icra kılman aleni müzayede neticesirde bizalarda gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci 7 — VAKIT 20 Temmuz 1931 e Mahkeme ve İcra İlânları İstanbul $ inci icra memurluğundan: Mahcuz ve füruhtu mükarrer yün kadın ceketi 27.7-931 tari- hine müsadif pazartesi günü sa- at 12-13 Sultanhamamında Çin- giroğlu hanı önünde satılaca- ğından talip olanlarn mezkür i gün ve saatte hazır bulunacak memutuna müracaatları lüzumu ilân olunur. (1417) Bakırköy yeni mahallede 10 temmuz caddesinde yüzbaşı Be- kir Sitkı beyin nezdinde mukim iken elyevm ikametgâhı meçhul Osman efendi kerimesi Hanife hanıma ; Istambul 7 inci dera memurluğundan: Bakırköy noterliğinden musad- İ dak 7- temmuz- 339 tarih ve 1183 numaralı senet ile Ülker İ hanıma borcunuz olan 400 lira- nın temini istifası emrinde tam İ zim kılınan ödeme emri zirine mübaşiri tarafından verilen şerh- te ikametgâhınızın meçhul ol- duğu bildirilmiş ve ödeme emri- nin tarafınıza 38 gün müddetle ilânen tebliğine karar verilmiş ol- makla “tarihi ilândan itibaren müddeti mezküre zarfında is- tambul yedinci icra dairesinden 931 - (751 dosya omumarası ile şayanı kabul bir itiraz dermeyan eylemediğiniz takdirde bermuci- bi talep muamelâtı icraiyenin gıyabınızda o tenfizine tevessül kılınacağı malüm ve ödeme em- ri makamına kaim olmak üzere ilânen tebliğ olunur. (1418) Ordu ihtiyacı için altı kalem Rontken malzemesi pazarlıkla alınacaktır. ihalesi 20 Temmuz 931 Pazartesi günü saat 14 te Fındıklıda heyetimizde yapıla- caktır. Taliplerin şartnamesini görmek üzere her gün ve p: lığa iştirak etmek içide ihale saatinden (evvel © teminalarile birlikte (o heyetimize müracaat- ları. (457).914 Bursa ve Mudanyadaki kıtaatın ih tiyacı olan sığır eti kapalı zarfla mü. nakasaya konmuştur. İhalesi 22 tem muz 931 çarşamba günü saat 15 te Bur- sada askeri satın alma komisyonunda yapılacaktır. Taliplerin şartname al mak ve tekliflerini vermek üzere temi satlarile mezkür komisyona mürâcü atları. (411) .".. Ordu ihtiyacı için yerli fabrikalar mamulâtından 625 buçuk ton çimetfo kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 29 temmuz 931 çarşamba günü saat 15 te Ankarada merkez satın alma komisyonunda yapılacaktır. o Taliple rin şartnameyi görmek üzete Fındık. ıda heyetimize ve şartname (almak ve tekliflerini vermek üzere teminatia- rile birlikte mezkür komisyona müra- icaatları (445) — 703 e a e İ «Mb. . komisyo İlânları ei Topçu Gedikli küçük zabit mektebine ait İ reis tay mü- zayede suretile satılacaktır. Mü- zayedesi 22temmuz931 çarşamba günü saat 10 da Fatiute Atpa- zarında icra hılınacaktır. Talip- lerin mezkür makalde hazır bu- lunmaları ilân olunur. (31)854 ren müzayedeye mübaşeret olu- narak saat on beş buçukta mu- hammen kıymetini geçtiği takdir- de kat'i kararının çekilmesi mu- karrer bulunmuş olduğundan ta- lip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar sandik ida- resime müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edil- miyeceği ve mezkür emlâke ev- velce talip olanların kat'i karar sere hanr bulunmadıkları ve talip zubü iği takdirde evvelki talipleri izi Samatyada Bayazıt cedit mahal Cemile H, lesinde Samatya caddesinde eski 122 mükerrer ve yeni 136 nu ri zade ihalesi icra ve3i gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 22ağus- tos 931 tarihine müsadif cumartesi günü saat on dörtten itiba- yededen çekilmiş addolunacakları / lüzumu ilân olunur.