25 Ağustos 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

25 Ağustos 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

ae : 8— “di YAKIT 25 e 1931 — meg Nehari iKız ve Erkek; Erkek ! Müessisi: R ei teslim edel ” Balıkesir Vilâyeti En- » geimeni daimisinden: alık-Burbaniye yolunun 20--250 - 17 4 250 kilometreleri arasında 3100 metre tulünde ve bedeli kesfi 11398 lira 34 ku- 4 ruş olan ve birinci kısım itibar edilen, ve yine ayni yolun 254 250- 214-250 kilometreli arasında 4000 metre tulünde ve be- deli keşfi 1622 lira 68 kuruş olan ve ikinci kısım itibar edilen tamiratı esasiyeleri için ihale tarihi olan 13-3.931 tarihinde mü- racaat eden talipleri tarafından verilen zarflar derununda şart- namenin birinci ve ikinci maddesi mucibince verilmesi lâzım gelen vesaik görülmediğinden tamiratı mebhuse 14-9-931 tarihine müsadif pazartesi günü saat onbeşte ihale edilmek üzere yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile yeniden münakasaya vaze- dilmiştir, Muhasebei umumiye kanununun maddei mahsusası ve şart- namei umumide muharrer evsafı haiz ve lâzım gelen vesaiki ita etogpk şartile talip olanların malâmat almak ve şeraiti öğrenmek re ihale tarihinden evvel Nafia dairesine müracaat etmeleri “ve ibale tarihinde ve vakti muayyeninde vesaik ve dipozito makbuz veya mektuplarile usulü dairesinde Balıkesirde Encümeni vilâyete müracaat etmeleri ilân olunur. - olunur. (1981) İstanbul Evkai kal müdüriye. tinden: Kıymeti , muhammenesi a 2129 11 Tamamı 419 metre 41 santim terbiinde bulunan Üsküdarda Selimiye uaballesinde Duvardibi soka- ğında atik 2 cedit 2, 4, 6, numaralarla murakkam M oda 2 sofa 3 halâ ve sair müştemilâlu bavi bir “ bap hanenin tamamı, 700 Tamamı 1297 küsür arşın terbiinde Kocamustafapaşa mahalle ve caddesinde 4 No. ile murakkam maa ei müştemilât imaret mahalli, Balâda semt, mahalle, sokak ve numaralı muharrer emlâk salılmak üzere dört hafta müddetle ilân ve müzayedeye konmuş- tur. Müzayedesi Eylülün yirmi ikinci Salı günü saat on beştedir. Talip olmak istiyenler kıymeti muhammenenin yüzde yedi buçuğu nispetinde pey akçelerile birlikte yevm ve saati mezküra kadar Istanbul Evkaf müdüriyeti binasında mahlülât idaresine müracaat- ları ilân olunur. arı ilân olunur. (1973) sa Devlet Demiryolları ilânları Demiryolları mânları “| Haydarpaşa — Eskişehir hattının 54 X 600 ünçü kilometre- sindeki Dil iskelesi ocağından çıkarılacak 1500 m Blok ve 2000 m* Balast kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa 9 eylül 931 çarşamba günü saat 16da Ankarada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını vemuvakkat teminatlarını ayni günde saat 15,30a kadar münakasa komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. ve Haydarpaşada idare veznelerinden tedarik edebilirler. (1854| Kandilli Kız Lisesinden 1 — Mektebimiz bu sene tam teşkilâtlı liseye tahvil edilmiş- Birinci devrede olduğu gibi ikinci devrenin birinci ve ikinci rına da leyli ücretli ve nehari talebe kaydedilecektir. 2 — Mezuniyet ikmal imtihanlarile diğer sınıfların ikmal im- tihanlarına Eylül iptidasından itibaren başlanacaktır. Program mektepten öğrenilir. 3 — iki Eylül 931 den itibaren bir hafta müddetle cumar- tesi, pazartesi, ve çarşamba günleri tecdidi kayıt muamelesi ya- pılacaktır. Bu müddet içinde bütün eski talebenin kaydım tecdit etmesi lâzımdır. 9 Eylül 931 den itibaren bir hafta içinde yeni talebe kayt ve kabul olunacaktır. (1912) Istanbul P.T.T. Başmüdüriyetinden | 57 lira sabıklı Kırklareli- Istasyon posta sürücülüğü otomo- bille günde iki sefer ve 32 lira sabıklı Kırklareli.Vize sürücülüğü otomobille haftada iki sefer olmak Üzere münakasaya konmuş ve talip çıkmadığından 18-8-931 tarihinden itibaren bir ay müddetle pazarlığa çıkarılmıştır. Taliplerin Istanbul P.T.T. Baş M. tine veya Kırklareli posta M. tine müracaatları. (1857) Türkiye iş bankasından; Bankamızın tesisi senei devriyesine müsadif 26 ağustos 931 Çarşanba günü istanbul ve Be- yoğlu şubelerimiz kapalı bulunacaktır. inkılâp Liseleri! EE ESE Nebizade Hamdi © Resmi'ders porgramlarını tamamen tatbik eder. Ecnebi lisan «tedrisan, ecnebi mekteplerine katiyyen lüzum bırakmıyas. 5 cak bir mükemmeliyettedir. Talim ve terbiye heyetleri memleketimizin en güzide muallim ve mürcbbilerinden mürek- | keptir. Ana ve Baba; Yavrularım İNKİL ÂP LiSELERİNE her hususa tam bir emniyet ve buzulu , (Mufassal izahnsme vereceğiniz adrese gönderilir. Mektep Nuruosmaniye ER EREN ir. Telefon 20019) o iler rirsirakamame. li ki Başı BR. 26? de bin 2. 2740 TRABZON POSTASI (MAHMUTŞEVKETPAŞA ) 25 Ağustos Salı 17de Sirkeci rıhtımından hareketle Zongul- dak, İnebolu, Ayancık, Samsun, Ünye, Fatsa, Ordu, Gireson, Trabzon, Rize Mapavriye gidecektir. Dönüşte Zonguldak yoktur. Of, Sürmene, Polat- bane Tireboluya da uğrıyacak- tır, AYVALIK SUR'AT POSTASI (Mersin) 25 Ağustos Salı 17 | de Sirkeciden kalkacaktır. * Idareye ait ilânların neşri müteahhitliği omünakasa verilecektir. Teminat maktu- en 300 liradır. Ihale 29.8-931 saat 16,30. yememe mr zmezzn zi Pendik Serom Da- rülistihzarı müdür- lüğünden: Pendik Serom Darülistibzarı için pazarlık suretile 29 ağustos 931 tarihine müsadif cumartesi günü saat Jfte 10,000 adet se- rom şişesi Mübayaa edileceğin- den şartnamesini görmek istiyen- lerher gün Fındıklıda Güzel Şan'atlar akademisinde yüksek mektepler muhasebeciliğine ve Pendikte müessese müdürlüğüne ve vermeğe talip olanların yevmi ve saati mezkürda mezkür muha- sebecilikte müteşekkil mübayaat ile komisyonuna müracaat eyleme- | leri. (1906) | Ankara vilâye- tinden: Vilâyet namına mübayaa olu- nacak sap arabalarınının 30 ağus- tosta yapılacak ihalesi Zafer bayramı o münasebete 3-Eylâl 931 perşembe gününe tehir edil- diği ilân olunur. (1969) İLAN Osmanlı bankasından: Osmanlı bankasınn Galala, Yenicami ve Beyoğlu devairi zafer bayramı münasebetile, a- ğustosun 30 uncu pazar günü ka- palı bulunacaktır. Lüks telgraf kâğıtları Tebriklerinizin süslü zarif kâıda ya- larak muhatabınıza verilmesini şüpbesiz İstersiniz. Telgraf memuruna bu arzunuzu bil- dirmeniz kafidir. “Lüks telgraf katarı her telgrafhanede bulunur. —VAKITın. Küçük ilânları Diler çün meşrolunu “GİNE Satılık hane — Şehzade başında Çukurçeşme yanında Taşhan arkasında Marmaraya nezarerli 9 muraaralı beş oda ve müştemiltılı müceddet kârgir hire satılıktır. İçindekilere müracaat. (1539) GA Sahibi: Mehmet &srm, umumi neşriyat müdürü: Refik Ahmet VAKIT Matbaagı Kabataş ö gi il. İM a deriz lildiğiğdk ilemi ade sinde iie Gö Mpa idgillerede ER i Gillette Tıraş makinala- rına tatbik edilen MEM DE LUXE traş biçaklarınin 10 adetlik paketi 100 ve $ adetlik paketi SOkuruşlur. İst he 3 Ortaköyde Feriye sar aylarınca lisesi müdürlüğünden: 1— ia leyli talebe kaydına başlanmıştır. 2 — Leyli yerimiz mahdut olduğundan eski leyli talebemizin Ağustos nihayetine kadar tecdidi kayt ettirmeleri lâzımdır. 3 — Senelik taksit 250 liradır. Talip olanların mektep vesika- larile dört adet fotoğraflarını derhal göndermeleri icap eder. 4 — Mezuniyet imtihanlarina eylül bidayetinde, ikmal imti- hanlarına 12 eylülde, nihari talebe kaydını 10 eylülde başlana- caktır. (1534) © Kartal mal müdürlü- günden : Satılık arsa: Yakacık, Minare sokak, No; 28, 100 arşın miktarında, Tahminedilen ( 50) lira kıymeti ihaleyi müteakip bir taksitte alınacaktır. 15-9-931 tarihine müsadif salı günü saat İ5te aleni i müzayede usulile Kartal malmüdürlüğünde icra kılmacaktır. Eskişehir hava mektebi kuman- danlığından : Eskişehir Türk tayyare şehitleri için istanbulda abidei hürri- yeti tanziren ve fakat daha küçük mikyasta bir abide yaptınla- caktır. Plân müteahhide aittir. Yerini görmek ve bu hususta tafsilâtı lâzime almak istiyenler Eskişehirde Hava mektebi kumandanlığına müracaatları. (1991) Erenköy Kız lisesinden : Tisemizde (İ) mezuniyet imtihanlarma 1 eylülden itibaren başlanacak- tır. Program mektepten öğrenilecektir. £ (2) İkmal imtihanlarına 12 ey. lülde başlanacaktır. Program mektepte asılıdır. (3) Bir eylülden itibaren 10 eylüle kadâr cumartesi, salı ve perşembe günleri kayt tecdidi muamelesi yapılacaktır. Bu müddet içerisinde bütün eski talebenin kaydını tecdit ettir- mesi lâzımdır. e (4) 10 eylülden itibaren yeniden talebe kayt ve kabulüne başlanacaktır. (1490) m ŞEKERCİ SALiH AHMET se Vatan yavrularına hakiki gıda vermek isterseniz Sırt şeker ve bademden mamul Badem Ezmesi Yediriniz. imalâthanesi Karaköy börekçi fırını yanında Satış mağazası: Karaköy Havyar Hanı kapısı karşısında Şubesi: Kadıköy Yeni iskele caddesi Istanbul erkek lisesi müdürlüğünden: Lisemizde (1) mezuniyet imtihanlarına bir eylülden itibaren başlanacak. tır. o Program mektepten öğrenilecektir. (o (2) İkmal imtihanlarına 12 ey. lülde başlanacaktır. Program mektepte asılmıştır. (3) Bir eylülden 10 ey- lüle kadar cumartesi, salı, perşembe günleri kayıt tecdidi muamelesi yapı- lacaktır. Bu müddet içerisinde bütün eski talebenin kaydın: tecdit ettir. mesi lâzımdır. (4) 10 eylülden itibaren yeniden talebe kayt ve kabulüne başlanacaktır. (1891) Istanbul Sıhhi müesseseler müba- yaa komisyonu reisliğinden: Şişlide çocuk hastanesi için lüzumu olan 1000 metre yerli amerikan bezi ile 1000 metre yerli pâtiska ve 600 metre yerli pijamalık kumaş, nümuneleri veçhile ve 1 eylül 931 salı günü saat 16 da pazarlık suretile satın alınacağından taliplerin komis- yona müracaatları ilân olunur, (1990) Manisa vilâyetinden: Manisa — İzmir yolunun Manisa vilâyetine ait kısmında yapıla- cak tamirat ve istinat duvarları inşaatı (12648) lira 83 kuruş bede- li keşif üzerinden 16 eylül 931 çarşamba günü saat (oona kadar müddetle ve kapalı zarf usulil: münakasaya konulmuştur. o Fazla tafsilât almak istiyenlerin vilâyet nafia başmühendisliğine müraca- atları ve ihale saatinden evel kapalı zarfların vilâyet encümeni das imisine tevdii ilân olunur. (1926) Jandarma imalâthanesi müdür- lüğünden: Jandarma ihtiyacı. için 3500 adet battaniye kapalı zarfla sa- tım alınacaktır. Münakasa 9-9-931 çarşamba günü saat 15 te Gedikpaşada jandarma imalâthanesinde icra © olunacaktır. Talip olanların komisyona - müracaatla teklif ve teminatlarını ayrı ayrı vermeleri lâzımdır. Şartname imalâthancden verilir. (1775)