7 Ekim 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

7 Ekim 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

3. K. 0. Sa, Al, Ko.den Yerli fabrikalar mamulâtından bez, ye elbiselik Oo kumaş kapalı zarf. a müş konmuştur. — İhalesi 22-10-981 günü saat 15 te Yapılacaktır. Hiplerin ve nümünesini (görmek Üzere Anka rada merkez O SA. AL KOM. mına müracaatları, Ve münakasaya iştirak © gün ve saatten evvel teklif ve teminat mektuplarını (omak- buz mukabilinde omezkür komisyon riyasetine tevdi eylemeleri. (o (377) (2877) NR Dörtyoldaki kıtaat ihtiyacı için ek. mek yeniden kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. İhalesi 15 — 10 — 931 perşembe günü saat 16 da Dört. yolda askeri satın alma komisyonun da yapılacaktır. Taliplerin şartname #lmak ve münakaşaya girmek Üzere teklifname ve teminatlarile mezkür komisyona müracaatları. (358) (2783) la Çatalca o Müstathkem mevkii için kapalı zarfla un alınacaktır. İhalesi! 22 « )0 — 931 perşembe günü saat 15 apılacakfır. e Taliplerin şartna- i almak ve münakasıra girmek üzere teminat ve teklifnamelerile iha- le saatinden evel Fındıklıda K, 0, Sa, Al KOM. nuna müracaatları o (362) (2799) de Denizlideki kitaat ihtiyacı için mü nakasaya konan unun ihalesi 10 nievel 931 tarihine temdit edilmiştir. Taliplerin teminatlarile Ispartada as ker satı) almak komisyonuna o müra caatları. (393) (3012) ... Polatlıdaki krtaat için ye a a münakasaya nm) 9 Dalai — 10991 salı günü saat 16 da yapılacaktır. Teliplerin şart. namesini almak ve münakasaya rak etmek üzere teminat ve teklifna- melerile o gün ve saatte Polatlıda â8- keri satın nlma komisyonuna müraca- atları. (408) (3025) ... Gümüşsuyu hastanesinin o haman, çamaşır. *adftik odunu 2 — 10 —93İ çarşamba günü saat 15 te aleni münz- kasa ile alınacaktır. Talplerin şart. namesini almak ve münakasaya işti. rak etmek üzere teminatlarile ihale santinden evel Fındıklıda ii 0. Sa.. Al Kom. nuna müracaatları. Sa.. Al Kom. kn . Konyadaki kıtaat için bir aylık un kapalı zarfla münakasaya konmuş tur. İhalesi 25 — 10 — 98) çarşamba günü saat 15 te yapılacaktır. Şartna meyi almak istiyenler her gün ve is liplerin muayyen saatten evel teminat ve teklifnamelerile Konyada (askeri) satın alma Komisyonuna müracaatla rı. (394) (3013) ... İzmitteki kıtaat ihtiyac: | İçin sığır eti kapalı zarfla münakasaya konmuş. tur. İhalesi 277 —10 — 931 salı günü saat 15 te İzmitte askeri Sa.Al, Kom. nunda İcra edilecektir. Taliplerin İha- le saatinden evel teminat ve teklifna- melerile mezkür komisyona müracaai- ları. (407) (2024 , ie Çatalca Müs, Mv. kıtaatı için al nacağı evelce ilân edilen dört kalem sebze verilen fiatlar. haddi. itidalde görülmediğinden fiatjara haddi itidal. de görüldüğü takdirde 11 — 10 — 931 pazar günü sast 15,30 da pazarlığın de- vam edilerek ihalesi Yapılacaktır. “Ta. Viplerin şartnamesini almak ve pazar. lığa iştirak etmek üzere Kom. 4 müra. cantları. (347) (3015) ... İzmitteki kıtaat için sade yağı o ve un kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur, İhnleleri aşağıda yazılan gün ve saatlerde yapılacaktır. e ee rin sartnamelerini almak üzere her di münakasaya iştirak edecekler rin teminat makbuzları, teklifnamele- Hile ihale saatinden evel İzmitte aske- H Sa. Al. Kom. nuna müracatle. rı. (396) (3014) ba siler 10 — 931 pazartesi saat YI de. Sade yağı 26 — 10 — 931 pazartesi saat 15 te. ZAYİLER Kabataş lisesinden almış ok duğum tasdiknamemi zayi ettim. Yenisini alacağımdan eskisinin hükmü olmadığı ilân olunur. » Beşiktaş Ortababçe No. 124 Cemil A m, A di yü ülke Gi A İl di Türkiye Ziraat banka- Istanbul E sı İstanbul subesinden: Emvali gayri menkulelerini terhin etmek suretileGemlik Zira- at bankasından istikrâr eyledikleri mebaliğ vakti zamanında tesviye etmeyen Gemliğin Armutlu mabiyesinden Ömer Efendi zade Osman Efendinin Cambaz mevkiinde bir dönüm bir evlek zeytinlik Yılandar mevkiinde bir dönüm zeytinlik mezarlık altın da bir dönüm bahçe Çınarlıkta bir buçuk zeytinlik Tuzla çiftli: ğinde 5256 No.lu Şükrü Beyin Bakir su mevkiinde iki dönüm bahçe ada tarla mevkiinde doksan dönüm tarla Çifte çeşme mevkiinde sekiz yüz dönüm tarla çeşme civarında on sekiz dö nüm bahçe Küçük çiftlikte yüz arşın bir bap hane Kadıboğazın- da elli dönüm tarla sazlıkta otuz dönüm tarla Büyük çukurda iki yüz elli dönüm tarla Heybelide yüz dönüm tarla çam tarla- da yüz elli dönüm tarla küçük çiftlikte bin beş yüz dönüm tarla Taş ağılda elli dönüm tarla Tur tepede üç yüz kırk üç dönüm tarla Tuzlada yüz dönüm tarla ağılda elli dönüm tarla 5318 No.- lu Karacaalide Ahmet oğlu izzet ağanın su ağzında bir dönüm bahçe Ak alanda beş buçuk dönüm zeytinlik 5375 No.lu Adi- yeden Aziz ve Haydar ağaların Gül fındıklar mevkiinde elli dö- vüm tarla 5402 No.lu Umur Beyden Süleyman Bey oğlu Ali Beyin Güllü babçede bir dönüm bahçe zeytinlik Akköyde dört dönüm zeytinlik 581 No.lu Umur Beyden Çilii Mehmet oğlu ibrabim Paşa bahçelerinde bir dönüm bahçe Derincelerde bir buçuk dönüm zeytinlik çiftlik alanda iki dönüm zeytinlik 5596 No.lu Umpr Beyden Hacı Abdullah oğlu Mustafa Efendi Dübek taşta beş dönüm zeytinlik 5629 No.lu Demir su başı mahalle- sinden Haoil Efendi oğlu Nuri Efendi. Umur Bey yolu mevkiin- de iki buçuk zeytinlik. Umur Bey yolu mevkiinde iki buçuk zeytinlik Souk çeşmede ıki dönüm zeytinlik 5665 nuaralı Umurbeyden Mahmut oğlu Mehmet efendinin Dibektaşta üç dönüm zeytinlik berber Omer veresinde iki dönüm üç evlek zeytinlik, Dübektaşta üçbuçuk zeytinlik o Balabanlarda iki evlek zeytinlik 5697 N, lu Demir su başı mahallesinden Ali kızı Veliye hanım. Çidem: tepede iki dönüm üç evlek bağ zeytinlik Aya Dimitri mevkiinde bir dönüm babçe 5704 No. lu Umurbeyden kara Ahmet zevcesi Hatice H. Çidem tepede iki dönüm bağ zeytinlik 5718 No.lu Umurbeyden Topal yn > ei em Tembel tarlalârda üç dönüm seytiplik pros k dan Ahmet oğlü Ali ve hem- şiresi Emine, Kor dere mevkiinde üç dönüm ye 571 Nu Umur beyden Kâmil oğlu Raşit Akköy mevkiinde iki dönüm zeytinlik 5745 N. Ju Umurbeyden ibrahim oğlu mülâzım Ali efen- di. yea ymm iş 5765 No, lu Engürüden Kür! Ali oğlu Yi dı bahçelerinde i bahçelerinde yedi buçuk dönüm tarla seyı 576 ek Kad rat Obadan Süleyman kızı. Ayşe Mezarlık altında bir buçuk dö- nüm bağ. 5769 No.lu Muraobadan Hasan oğlu Fettah ağanın Hasırcı yolunda onbeş dönün tarla kuru bağlarda bir dönüm tarla kuru bağlarda bir dönüm zeytinlik bağlarda bir dönüm üç evlek bağ zeytinlik arpalıkta iki evlek zeytinlik 5772 Adliye- den Kako oğlu Ali ağanın Kariye civarında (otuz iki dönüm tarla 5775. Nolu Umurbeyden Osman oğlu Ali çavuşun Ak köy- lerde iki dönüm zeytinlik Çiftlik alanında bir buçuk dönüm bağ zeytinlik. 5777 No. lü Muratobadan Topal Ahmet oğlu Yusuf uğanın evler altında üç dönüm bahçe zeytinlik Arpalıkta altı dönüm tarla 5778 No.lu Osmaniye mahallesinden Halil oğlu ibrahim ağa Hamam ardında bir üç evlek tarla bumam ardında iki dönüm bahçe 5779 No. Armutludan Hacı Osman efendi zade Hacı Ahmet efendi Mezarlıkta üç dönüm bahçe zeştinlik Kavaklı bayırda üç dönüm bağ zeytinlik. 5783 No.lu Muratoba köyünden Ahmet oğlu Mehmet ağanın Ablatalanı mevkiinde on yedi dönüm tarla 5784 No.lü Katırlı. dan Ali oğlu Ahmet ağanın Onaçtarla mevkiinde yirmi dönüm tarla 5785 No.lu Umurbeyden hacı Galip oğlu hafız Mehmet efendinin Değirmenönü mevkiinde otuz dönüm tarla 5688 No, ju Hamidiye köyünden Süleyman zevcesi Hava oğulları ibrabim ve Osman efendilerin Karasulak mevkiinde sekiz dönüm tarla Ber- berderede on dönüm tarla 5663 No.lu Hamidiyeden Süleyman oğlu Hasan Berberderede de Üç dönüm tarla Ovada üç evlek tarla 5561 No.lu Hamidiyeden Hasan kızı Safiye hanım Berber- derede dört dönüm tarla 5817 No. lu Gençaliden Abdülkadir kı- nı Hatice hanımın Mezarhk mevkiinde iki dönüm bahçesi 5813 No. lu Küçükkumladan ibrahim oğlu Ali efendinin Narindere mevkiinde iki evlek zeytinliği Taşlıbağlar mevkiinde iki dönüm zeytinliği 5808 No.lu Gençali kariyesinden Mehmet oğlu Kâzim ağanın Köyüstü mevkiinde bir evlek bahçe Dedebayırnda iki dönüm tarla Tüfekçibayırında iki dönüm larla incetarlalarda iki buçuk tarla Gemlik tarikinde iki dönüm zeytinlik Aktaşbaşında iki dönüm zeytinlik Gemlik yolunda beş dönüm tarla Eğrekde- rede altı dönüm bahçe Köserelikte bir dönüm bir evlek zeytinlik 5807 No.lu Küçükkumladan Mehmet ağa oğlu Sadettin iki buçuk v Meter lie iii ğ ii Kıymeti mu- hammenesi Lira Kuruş 30 Tamamı on sekiz arşın yetmiş dokuz santim terbiinde bulunan Gedikpaşa'da atik Bostani Ali cedit Şehsuvar Bey mahallesinde Sarayiçi kilise sokağında 2 No. dükkânın yirmi bisse itibarile bir hissesi, Tamamı yüz doksan bir arşın kırk santim terbiinde bulunan mahalli mezkürda Dülbentçi sokağında balâda muharrer 2 No. dükkânın fevkindeki 26, 28 No, hane- nin 16 hissede bir hissesi, Tamamı 62 ura 23 santim terbiinde bulunan Babı Caferide Ahiçelebi maballesinde mukaddema limon iskelesi oelyevm Yemiş iskelesi caddesinde atik 1,3 cedit İ No. üzerinde odaları müştemil kârgir dükkânın ” o tamamı 2160 hisse itibarile 141 hissesi. Balâda semt mahalle sokak ve numaraları muharrer emlâk satılmak üzere dört bafta müddetle ilân ve müzayedeye kon- muştur. Müzayedesi Teşrinisanin 10 uncu salı günü sâat on beş” tedir. Talip olmak istiyenler kıymeti muhammenenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçelerile beraber Çemberlitaşta İstan- bul Evkaf müdiriyeti binasında varidat müdiriyeti mahlölât kalemine müracaatları ilân olunur. (3006) 750 264 4 Gi — 7— VAKIT7 Teşrinevvel1931 — vkaf Müdiriyetinden; Istanbul evkaf müdür- lügünden: Eyüp camiinin kurşun ve saire tamiratı 22-9-931 tarihinden itibaren aleni münakasaya konmuştur. Taliplerin şeraiti anlamak üzere hergün öğleden sonra Istanbul evkaf inşaat heyeti fenniyesine ve ihale tarihi olan 17-10.931 cumartesi saat on dörtte idare encümenine müra- caatları. © (2721) Kiralık kâgir hane ve dükkân Beşiktaş akaratı vakfiye idaresinden: Beşiktaşta akaretlerde 13 numaralı hane bir sene, 29 nu- maralı hane iki sene, 11,17,21,37,60,51,88 numaralı baneler üçer sene İ-3,7,11 numaralı dükkânlar birer 12,31 numaralı dükkânlar ikişer sene müddetle icar edileceğinden şehri; halin ikinci cuma gününden itibaren 20 gün müddetle aleni müzayedeye vâzedi!- miştir. İm olanların daha ziyade malümat almak “istiy. Teşrinievvelin 24 düncü cumartesi günü saat 13 e kadar maballi mezkürda 54 numarada mütevelli kaymakamlığına ve yevmi mez- kürün saat on beşine kadar İstanbul evkaf möeüri- yetinde idare encümenine müracaat etmeleri (2919) —————— şa dönüm zeytinlik Engürüden Mustaf oğlu Nuri efendinin Değirmen yolunda iki dönüm zeytinlik 5835 No.lu Engürüden ismail ağlu Hasan ağanın Taşköprüde beş dönüm zeytinlik 5840 No.lu U- , murbey kariyesinden izzet bey oğlu Ahmet bey Korucuküme- sinde iki dönüm zeytinlik Akbabalarda iki dönüm zeytinlik Ar- palıkta bir dönüm zeytinlik 5847 No.lu Büyükkumladan ismail oğlu kalaycı Mustafanın Ayıderede beş dönüm bahçe zeytinlik Osmaniye mahallesinden sandık emini Halil efendi Tersaneardın- da dört buçuk dönüm zeytinlik 5849No. lu Umurbeyden deli Hü. seyin oğlu Süleyman ağanın Hamamaltında iki dönüm bahçe zeytin- lik 5864 No. lu Ümurbeyden Ömer oğlu tüccar Ali ağanın Çiftlika- lanmda bahçe zeytinlik yirmi beş dönüm 5872 No. lu Küçükkumla” dan Caferzade Ali beyin Harmanlıkta iki dönüm bahçe Mersinlide- rede beş dönüm zeytinlik Şakarakta bir dönüm zeytinlik Narindere- de iki dönüm zeytilik 5278 No. lu Küçükkumladan Hüseyin çayuş kızı Şemsiye Hanım. Yalı yolunda bir buçuk dönüm zeytinlik Yalı yolunda iki buçuk dönüm zeytinlik 5280 No. lu Küçük kumladan Arif kızı Censn Hanım. Balıklı kayada iki buçuk dönüm - tarla 5489 No.lu Küçük kumladani Mustafa oğlu Mah- mut ağa Bayram tarlada iki buçuk dönüm zeytinlik Karaağaçta bir buçuk dönüm meyve babçesi Osmaniye mahallesinden Mustafa oğlu Mehmet Efendi Hamiam ardında bir buçuk dönüm tarla 5510 No.lu Osmaniye mahallesinden Mehmet Efendi kızı Fitnet Hanım. Kiremitlikte bir buçuk dönüm bahçe 5520 No, lu Engürüden Raif oğlu Ahmet Efendinin Lapa bahçe lerinde iki buçuk dönüm zeytinlik Taşköprüde iki dönüm bahçe Taşköprüde beş dönüm tarla 5644 No. lu Umur beyden İzzet bey zevcesi Ümmügülsüm Hanım Ortaarpalıkta bir buçuk dönlüm zeytinlik Molla Ibrahim bağlarında iki dönüm bahçe Zaytinlik derincelerde iki buçuk dönüm zeytinlik 5672 No, lu Adliye kari yesinden Faz'ı oğulları Ali ve Ibrahim Efendilerin Kızılcıklı çeşmede sekiz dönüm tarla Kesim parmakta on iki dönüm tarla 5709 No.lu Küçük kumladan Halil ağa oğlu Abdullahın Çukur bayırda ov altı dönüm bahçe zeytinlik satılacağından namlarma tanzim ve tevdi olunan ihbarnamelerin müddeti kanuniyesi hitam bulmasına rağmen benüz tesviyei deyin etmediklerinden Ziraat merbunelerinin bilraü si zayede satılacağı i-ân ol enleriri— Bankası kanunun maddei mahsusası abkâmına tevfikan emvali