25 Ekim 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

25 Ekim 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

SEE TE m. —8 — VAKIT 25 Teşrinevvel 1931 Gayrı mübadiler takdiri kıy- met Komisyonu Riyasetinden: Kararnumaraları 1146ile1180 arasında bulunan Gayrı mü- badillerin yüzde yirmi hesabile bonalarını almak üzere teşrini- evvelin 25 inci Pazar gü- nü saat 10 dan 16 ya kadar Komisyona müracaatları.(3429) VEFA BOZASI çıktı 100 kuruş yüzü ile kuş tüyü yastık İstanbulda Çakmakçılar Sandalyacılarda kuş tüyü fabrikası yüzile şilte 12, yüzile yorgan 15, yağlı boya yastık o S liraya, kuş tüyünün kilosu 100 kuruştan başlar. Kuş tüyü kumaşların her rengi vardır. Ucuz şaylır. Tel 2. 3027 SEYRiİSEFAiN Merkez acentase Galata köprü başı B. 4342 Şube A, Sirkeci Mühürdar zade han £ 9740 PIRE- ISKENDERIYE Postası (IZMIR ) 27 Teşrinievvel Salı 10 da Galata Rıhtımından 26 Teşri ievvel (Pazartesi Bandırma postası yapılmıya- caktır, Se 27 Teşrinievvel Salı Trab- zon postası yapılmıyacaktır. karama sanammame den ammRA EREEAR İRİ RE Karadeniz postası Belediyesi , ilânları Pazarlıkla arsa Yedikulede Sur haricinde Sultanahmet mahallesinde deniz cihetinde boya fabrikası önünde Kirişane sokağında 9327 metre murabbaındaki 4663 lira kıymet takdir edilen metruk mezarlık arsası pazarlıkla satılacaktır, Pazarlığa © girmek için 350 lira teminat lâzımdır. Teminat nakten kabul (edilmez. Ya belediye den irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz veyahut hükümetçe muteber tanınmış bankaların birinden alınacak teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat ile bereber 26 Teşrini- evvel 931 pazartesi günü saat on beşe kadar levazım müdür- üğü (3372) | istanbul lüğüne müracaat edilmelidir. Bedeli keşfi 659” lira 9 kuruş olan Kadıköyünde Kurbağalı dere köprüsü başındaci 92,80 metre tulündeki kısım ile Kadıköy halinin itfaiyeye tahsis olunan kısmın önündeki toprak yolun par- keye tahvili kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Taliplerin şart- esme almak ve keşif evrakını görmek üzere hergün levazım mü- Cirlüğüne müracaatları, Münakaşaya girmek için de 494 lira teminat lâzımdır. Teminat nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp . alınacak makbuz ve yahut hükümetçe muteber tanınmış bankalardan birinin mektubu ile olur. Bu şekilde teminat makbuz veya mektubu ile şartname, teklif mektubu ve ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mü- hürlü bir zarfa koyarak ihale günü olan 16 teşrinisani 931 pa- zartesi günü saat on beşe kadar daimi encümene vermelidirler.(3423) istanbul belediye riyasetinden: Belediyenin ba tapu uhtei tasarrufunda bulunan Kadıköy rıhtımı dahilindeki arazi bu kerre her türlü inşaatı müsait bir tarzda ifraz ve ayrı ayrı tapuya raptedilerek satılığa çıkarılmıştır. Talip olanların baritasını görmek ve tafsilât almak üzere merkez belediye dairesinde hesap işleri müdürlüğüne müracaat etmeleri ilân olunur. (3426) Bedeli keşfi 42017 lira 4 kuruş olan Galatasaray ile Tophane caddesini rapteden Buğazkesen yolunun parke kaldırımı ile piyade yolunun tamiratı kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talip olanlar şartname almak ve keşif evrakını görmek üzere her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Münakasaya girmek için 3151 lira 50 kuruş teminat akçesi lâzımdır. Teminat nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut hükümetçe muteber tanınmış banka- lardan birinin mektubu ile olur. Şartnama, teklif mektubu ve Ticaret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mühürlü bir zarfa koyarak ihale günü olan 16 Teşrinisani 931 pazartesi günü saat on beşe kadar daimi encümene vermelidirler. (3424) Bedeli keşfi 48805 lira 93 kuruş olup Taksim meydanmnı Galatasaraya rapteden Tarlabaşı caddesi parke kaldırımı ile piyade yolları tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talip- lerin şartname almak ve keşif evrakını görmek üzere her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler, Münakasaya girmek için 3660 lira 50 kuruş teminat lâzımdır. Teminat nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye almarak bankaya yatırılıp alına- cak makbuz ve yahut hükümetçe muteber tanınmış bankalardan birinin mektubu ile olur. Bu şekilde teminat makbuz veya mek- tubu ile şartname, teklif mektubu ve tiraret odasında kayıtlı olduğuna dair vesikayı mühürlü bir zarfa koyarak ihale günü olan 16 Teştinisani 931 pazartesi günü saat on beşe kadar daimi encümene verilmelidir. £ (3422) Beher metro murabbama 60 kuruş kıymet taktir edilen Eyüpte Dökmecilerde bahçıvan ibrahimağa bostanı ittisalinde 457 metro murabbaı sahasında metrük mezarlık arsası satılmak üzere açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek için her gün levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler, Müzayedeye girmek için 21 lira teminat akçesi lâzımdır. Teminat nakten kabul edilmez. Ya belediyeden irsaliye almarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz veyahut hükümetçe muteber tanınmış bankalardan biri- nin mektubu ile olur, Bu şekilde teminat ile beraber ihale günü olan 16 teşrinisani 931 pazartesi günü saat on beşe kadar daimi “imant mlaaraak. adilmalidir. 42490 ii Yelkenci hanındaki acenteli- i vapuru 28 T. evvel Erzurum | çarşamba! günü akşamı Sirkeciden hare- İl ketle (Zonguldak, inebolu, li Samsun, Ordu, Gireson, Trab- zon, Sürmene ve Rize) ye gidecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci, yarardan ınsanın MERE il ğine müracaat. Tel 21515 Ram A EEE EZEL Ademi iktidar ve bel gevçzkliğine karşi en müessir deva SERVOİN bhap- larıdır. Deposu, stanbulda Sirkecide sin | kalkacaktır. | Istanbul gümrükleri mu 'hafaza müdürlüğünde Ali Riza Merkez eczanesidir. Taştaya 150 kuruş posta İle gönderilir. İzmirde Irgat pazarındaki. Trabzonda Yeni Ferah eczanelerinde bulunur. —VAKITın 7 ,Küçük ilânları! —— (0defası yüz kuruştur Sez Mis fabrikası müstahzeratı Kolonya, lâvanta, ©5308, diş macanu yağsız krem, podrm, £iiserin sabunu ve briyandin. Mis müsabzeratını bir defa tecrübe edenler daimi ve dalma ondan (ayrılmazlar. Her yeftle bulunur, (1656 Para kazandırıyoruz İstanbulda, taşra vilâyetlerinde, ka- zalarda Memur ve mMeinüre istiyoruz, işinize, vazifenize halel gelmiyecektir. bize mektupla sorunuz içine 6 kuruş- luk pul koyunuz. (1841) İstanbul poslanesinde 548 Size yardım edeceğiz Davalı işleriniz için avokata, mah- kemeye müracaaitan evvel (bize saat 9 — 12 arasında geliniz. (1841) Ustanbul 4 üncü vakıf han LUKA Asmakat 29 PARA: Dükkâncı esnafa ko- laylık — Haftalık taksitle ödeyebilir. seniz kefaletle 50 lirsya kadar para ala- bilirsiniz. 9 - 12 arasında müracaat Se- nelik faiz ve komisyon yüzde 12. Istanbul dördüncü Vakıfhan asmakat 29 Eski bir banka memuru tirs- fından ameli bir tarzda muhasebe, ban- ka musmelâtı ve Fransızca dersleri, Şişli Osmanbey Kiraz sokak No, 21 Kiymis Efendiye müracat (1896) 0/0 5 faizli 1938 - 1134 tarihli | istikrazı dahili tahvilatı hamillerine İ 1 Teşrinisani 1931 vadeli ve 28 nu- marlar kupon bedelinin 1 teşrinisani 1931 tarihinden itibaren (Osmanlı Bankasmın Galata ve Ankara İdare. leri gişelerinde ve vilâyet meraki. zinde bulunan bilâmum şubelerinde tediyesine mübaşeret edileceği mez- kür tahvilât hâmillerine #'ân olunur. 20 Türk lirası itibari kıymetli be- her tahvil kuponuna mukabil evra- kı naktiye olarak 50 kuruş tesviye olunacaktır, İ Kuponların, numara bordroları ile birlikte ibraz ve teslimi üzerine, Osmanlı Bankası tarafmdan hâmil.| lerine berayi tediye beş gün sonra getirilmesi wukfazi bir makbuz veri-| —A ei Kocaeli Vilâyeti Daimi En cümeninden: izmitte tesis edilecek kimya lâburaluvarı için alınacak tahmis | nen 1469 liralık alât ve edevat ile eczayı kimyeviye şartnamesi | mucibince Teşrinisaninin İl inci çarsamba günü saat on beşte ihale edilmek üzre alenen münakasaya konulmuştur. Talip olam | larm mezkür tarihte yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat mak* buzu veya banka mektubu ile Kocaeli vilâyeti daimi encümenin6 | ve şartnamesini ve eşya ve ecza listesini görmek İstiyenleri8 Kocaeli sıhhat müdüriyetine müracaatları, (3326) i IKRAMIYELİ z | mniyet Çayını Arayın ..y e. 1 — İstanbul gümrükleri muhafaza müdürlüğünün buharls müteharrik gemileri için ihtiyacı olan 1200 ton lavamarin madeB kömürü kapalı zarfla kırdırmıya konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri Ankarada gümrükler umum müdürlüğü levazım müdürlüğü kaleminden, Istanbulda gümrükler muhafaza müdürlüğünden alınacaktır. 3 — Kırdırma Istanbul gümrükleri muhafaza müdürlüğünde kurulücak alım satın komisyonu tarafından yapılacaktır. ' 4 — Kırdırma 8-11-931 tarihine raslıyan pazar günü saat 14 tedir. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve saatinden evvel İstanbul muhafaza müdürlüğü komisyonuna veri" lecektir. İ 6 Kırdırmıya girecekler münakasa kanununda zikredilen bilcümle bakkında vesika göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş bedelin 96 7,5 ğu olan 1530 lira muvakkat güvenmelerile, teminat belli saatten evvel komisyona gelmeleri, 4 8 — Ormeği şartnamesindedir. istekliler orada görebilirler. 1 9 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdi 1 doldurulduktan sonra hiçbir teklif kabul edilmiyecektir. £ (3231) 5 ya Ya . .z k . Kütâhya vilâyetinden Vilâyet nafıa idaresi için beher kilosu İ4 kuruş muhammefİ bedelli 7000 kilo mazot, 35 kuruş bedelli 2000 kilo vağum, 45 kuruş bedelli 400 kilo gres, 50 kuruş bedelli 200 kilo vavalin, * 480 kuruş bedelli 25 kutu papiye alamaj ve 65 kilo üstüpü 18 J teşrinisani 931 çarşamba günü saat 15 te ihale edilmek üzere alenen münakasaya konulmuştur. Talip olanların mezkür günde | 07,5 depozito akçelerile vilâyet daimi encümenine ve şeraiti an“ lamak için de nafıa başmühendisliğine müracaatları ilân olunur.(34: .. .. i Istanbul Evkat müddür- .. 09 lügünden: Hâydarpaşada Tıp fakültesi doğum evinin kalörifer tesisatı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Taliplerin evrakı keşfiyeyi görmek ve şeraiti anlamak üzere hergün saat ondörtten sonra İstanbul evkaf heyeti fenniyesine ve yevmi ihale olan 27.T.Evvel-931 salı günü saat on dörtte idare encümenine mü- racaatları. (2944) VERESiYE Haftada 75 kırış 0 Tiftk ve Skoç Paltolar Haki ve blö Pardesüler Muflonlu Krem Trençkotlar İngiliz Kauçuk muşambalar Podö Peş Mantolar - Spor Tayorisr Kadın erkek örme kazaklar Spesial Kostümlüklerden ısmarlama için hususi salon Fantazi ve Spor Kostümler za mm Ka A VR Çocuk kostüm ve paltoları Kadın için ısmarlama Manto ve Tayorlar meşbur Makasdar M. KARLO tarafından imal olunur. m, O A ZLE Istanbul Eminönü Köprübaşı No. 15-16 KARAKAŞ Elbise mğaazaşına bu ilânı kesin miracaak ediniz,