20 Aralık 1931 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

20 Aralık 1931 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

ELEKTRiK BUYVOTU işte faideli ve ucuz bir hediye Parasını 6 ayda ödersiniz. — EY SATIP, Beyoğlr, Bayazıt, Kadıköy, Üsküdar ve Büyükada Mağazalarında Satılır. AKŞAM Çinkografi şubesi Türkiye'nin klişecilik sanatında en mütekâmil bir atelyesidir. Çelik, Pirinç, Bakır, Çinko üzerine renkli, renksiz bilumum klişe imalâtı Siparişler sizi hayrette bırakacak bir sür'at ve mükemmeliyette ihzar edilir İzahat almak Için telofon ediniz, derhal bir memur gönderilir. Ee AKŞAM matbaası fevkinde, telefon 20113 Jandarma Satın Alma Komis- yonu Riyasetinden: Jandarma Umum Kumandanlığınca kapalı zarf usulile müna- Kasaya konulan 169 kalem ecza ve malzemei tıbbiyeye talip çık- madığından 4-1-932 pazartesi günü pazarlıkla mübayaa edilecek- tir. Mezkür günde taliplerin Ankarada Jânidarma ümüm kuman- danlığı levazım müdiriyetine müracaatları. (4493) mma Tütün inhisar umumi müdür- üğünden: Istanbul Depo ve İmalâthanelerinde mevcut ve (Triyol) maki- Mesinden geçirilmiş (235,000) kilo kadar kırıntı ile imalât neticesinde çıkan toz ve istimale gayrı salih mahsul aksamından da tekriben(1 10,000'ki cem'an (345,000) kilo toz tütün ve mahsul par- Şaları memleketten ihraç edilmek üzere kapalı zarfla satılacaktır. Taliplerin yüzde (7,5) hasabile teminat ve teklif mektublarmı bamilen (28-12-931) pazartesi günü saat 11 de Istanbul Başmü- diriyetinde Mübayast Komisyonuna müracaatları 4313 Tayyare YILBAŞI Piyangosu Büyük ikramiye 1.000.000 Liradır. Keşide Yılbaşı Gecesi Yapılacaktır. En iyi Yılbaşı hediyesi Bir Tayyare Yılbaşı Piyango Biletidir. Biletler azalmaktadır. ali tasfiyede bulunan Milli Bakir ve Madeni eşya Fabrikası Türk Ano Şirketi heyeti umumiyesinin atideki ruznameyi müzakere zımnımda unusani 932 tarihine müsadif Çarşamba suat 10 da Galatada Merkoz Hanmda tasfiye memurü avukat Ramiz Beyin yazıhanesinde içtima! mer olup hissedaranın içtimaa iştiraklerini teminen ve yevmü içtima: eN gün evel hamil o bulundukları hisse senedatmı mumaileyh Ramiz © makbuz mukabili teslim ile içtimaa icabetleri ilân olunur. b Tasfiye memurunun Ma ettiği raporun tetkiki ve mumaileyhin istifa müzakeresi. 5 Mumsaileyhi istihlâfen yeni bir tasfiye memuru intihabı, Tasfiye memuru ücretlerinin kararlaştırılması ve şekli tasfiye hakkın- 3. K. O. Sa. Al. Ko. dan K. 0. ve Birinci fırka ihtiyacı için merciimek aleni münakasaya konmuş tur. İhalesi 9 — 1 — 932 cwmartesi gü- | mü sanat 15 te komisyonumuzda yapı. Tacaktır, Taliplerin şartnamesini gör i mek üzere her gün ve pazarlığa işti” rak edeceklerin de vakti muayyende komisyonumuza müracaatları. (856) (498) K. O, ve Birinci fırka kıtaatı ihti- yacı için pazarlıkla mercümek alına» caktar. İhalesi 23 —12—991 tarih çar. | şamba günü sant 16 da komisyonu - muzda yapacaktır. Taliplerin sart- namesini almak üzere her gün ve pa- zarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayyende komisyonumuza müraca - atları. (655) (497) ".. K. O ve İ inci Fırka kıtaatı için taahhüdünü ifa edeminye müteahhit nam hesabına nohut Er rg alınacaktır. Iha- i 21-12 rtesi ü | saat 15 te Aİ ayla pılacaktır. Taliplerin şartname- sini almak üzere her gün ve pa- zarlığına iştirak edeceklerin de vakti muayyeninde komisyonu- muza müracaatları, (646) (4438) . . Çatalca müstahkem mevkiinin ih- tiyacı olan un kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. İhalesi 2—1—932 cumartesi günü saat 15 te komisyonu- muzda yapılacaktır. Taliplerin şartı namesini almak üzere her gün ve ei naknsaya iştirak edeceklerin de temi- | nat ve teklifanmelerile yakti muayyen de komisyonumuza müracaatları, (638) (4586) ... Dolmababçe hayvan hastanesinde müteşekkil hayvan satın alma komis- yonu tarafından pazar — salı — per. şembe günleri Saat $'dan itiharen müsait fiatin yerli binek ve nakliye koşum hayvanı mübayaasma Laşlân mıştır. Satın almacak bineklerin 5 ile 8 yaşında ve asgari 1,43 irtifamda ve nakliye koşumlarm keza 5 ilâ 8 yaşında ve asgari 197 irtifamda ol. maları ve hayvanların bilcümle has- talıklardan ve kusürlürdüti 2X1 bulun- maları lâzımdır. Diğer fazin malü mat komisyona Mürâcaatla öğrenile- bilir, Bu şeraitte satılık hayvanı olan ların mezkür günlerde O hayvanlarile birlikte Dolmabahçe hayvan hastane. sine müracaatalır. (616) (4179) Askeri mektepler ihtiyac: için dört şartnamede 20,000 kilo beyaz peynir pazarlıkla satrn alinacaktır. Pazarlı.! ğr 21 — Kânunuevel — 931 pazartesi! günü saat 16 da Harbiye mektebinde! ki mahalli mahsusunda icra edilecek. tir. Taliplerin şartnamesini görmek| için komisyona müracaatları ve işti. rak için de vakti Mütyeninde komis- yonda hazır balmimnları, (159) (4499) , Askeri mektepler hayvanat ihtiya» cı için 133,700 kilo ot pazarlıkin satım abnacaktır. Pazarlığı 22 — Künnaw. evel — $31 salı günü saat 16 ya kadar Harbiye mektebindeki mahalli mah Hi susunda icra edilecektir. “Taliplerin| şartnamesini görmek için komisyona müracaatları ve İştirak için de vakti! muayyeninde hazır bulunmaları. (158) (4474) | İstanbul asliye birinci ticaret mah. kemesinden: Selânik bankasınen bir rehin mu - kavelenamesi, beş adet rehinname ve üç kıt'a hesudı cari kabul mektubu mucibince Karaköy palasta mukim M. Mayer Kompani Limitet şirketi zime) metinde matlubu bulunan mebalığın temin; istifası zımnında 931 — 161 dos ya nümarasile rehnin satilmas; hak- kındaki talep ilânen tebliğ o edildiği halde rahin itiraz etmediğinden tica-) ret kanununun 766 nci maddesi muci-| bince emvali merhünenin alelusul ve açık artirma ile satılmasına ve mah - keme azasından Faiz beyin naip tayi- nine ve işbu karara bir güna itirazı vârsâ üç gün zarfında dain O huzuru mahkemeye davet edilmek suretile itiraz edilmediği takdirde kesb; kati « yet ederek (oOemvali omerhunenin 31 —12 931 tarihine misadif perşenbe günü saat 10,30 da Ortaköyde Fatma hanım deposunda satilacağı ilân olu. nur, ve Li ği nin rat Tİ © 11 — VAKTT 20 Kânunuevveli93l — Satılık Nısıf Ev Adalar Malmüdürlüğünden: No.43 İsmet Paşa caddesi Heybeliada. Zemin katı : 1 Methal, I oda, | taşlık, 1 mutbak, | kömürlük. Birinci kat: | sofa,3 oda, I halâ I mutbak. İkinci kat: 1 sofa, 4 oda, | kiler, I halâ. Bahçesinde ayrıca : 1 çamaşırlık, 1 oda, | halâ, büyük sarnıç,kuyu bahçesi taş döşelidir. Cephesi şimale nazir ve ahşap olarak inşa edilmiş olup mükemmel bir vaziyettedir. Tah- min edilen kıymeti iki sene ve iki taksitte ve- rilmek şartile 2562 lira 50 kuruştur. Birinci taksidi ihalei müteakip alınacaktır. Satış mu- melesi 14/1/932 perşembe günü saat 12,30da Adalar Malmüdürlüğünde pazarlık suretile müzayedesi icra olunacaktır. — (4490) | Istanbul Belediyesi ilânları İ Beyoğlu Belediye Şubesinden: Sahipsiz olup daire ambarında mevcut bulunan terazi, dirhem ve saire gibi eşya 21-Kânunuer- vel-931 pazartesi günü saat 13 te açık müzayede ile satılacağım- dan talip olanların o gün ve saatte hazır bulunmaları, (o (4212) Cerrahpaşa, Haseki, Beyoğlu, Emrazı zühreviye hastanelerile Kimyahane için lüzumu olan eczayı tıbbiye ve kimyeviye pazar- lıkla alınacağından pazarlığa iştirak için 3502 liralık teminat lâ- zımdır. Bu teminat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsa- liye alınarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut hükü- metçe muteber tanımış bankalardan getirilecek teminat mektu- bu ile olur. Bu şekilde teminat makbuz veya mektubu ile 24-12-931 perşembe günü saat on beşe kadar Daimi Encü mene müracaat edilmelidir. Ezca listelerini ve şartnameyi görmek ÜR AİR için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat edilebilir. (4481) ER a VA VA A IKRAMIYELİ Emniyet Çayını Arayınız Kiralık Kâgir hane ve Dükkân Beşiktaş Akaratı vakfiye idaresinden Beşiktaşta Akaretlerde 30, 50 numaralı haneler birer sene 1,3, 7, 11, 20, 35, 44 numaralı dükkânlar birer ve 12 numaralı dükkân iki sene müddetle bilmüzayede icar edileceğinden şehri halin dördüncü gününden itibaren yirmi gün müddetle müzaye- deye vazedilmiştir. Talip olanların ve daha ziyade malümat almak isteyenlerin Kânunuevvelin yirmi altıncı cumartesi günü saat on üçe kadar mahalli mezkürda 54 numarada mütevelli kaymakam- ğına ve yevmi mezkürun saat on üçünden on beşine kadar Istanbul Evkaf müdiriyetinde idare encümenine müracaat et- meleri. (4-57) Türkiye Ziraat bankası Istanbul şubesinden: Karyesi Maltepe Sokağı Dörtyol Pendik Bağdat C. 491 A Kemer B. Ayazma 36 dükkân Balâda yazılı emlâk kiraya verilmek üzere müzayedeye çı- karılmıştır. Taliplerin yüzde yedi buçuk pey akçelerile beraber yevmi müzayede ve ihale olan (21-12-931 pazartesi günü saat ikiye kadar bankamıza müracaatları. (4079) Gedikpaşada Jandarma Satın Alma komisyonundan: Jandarma ihtiyacı için bin dokuzyüz takım mamul tavla elbi- sesi kapalı zarfla münakasaya çıkarılmıştır. İhalesi 4-1.932 tari- hine müsadif pazartesi günü saat onbeşten on altıya kadar ya” pılacaktır. Taliplerin şartnameyi ve nümuneyi görmek üzere her gün ve münakasaya iştirak için muayyen gün ve saatte teminat- larile berabe rkomisyonumuza müracaatları. (4410) .. oya 9 Kutahya Vilâyetinden: Vilâyet Sıhhiye dairesi için Beş yüz liralık Neusalversan müba- yaası 13 Kânumusani 932 çarşamba günü saat 15 te ihale edil- mek üzere alenen münakasaya konulmuştur. Neusalversanın mubammen bedeli beber santizramı 1,75 bir kuruş otuz paradır. Talip olanların mezkür gün ve saatte 37,5 lira depozito akçelerile Vilâyet Daimi encümenine müracaatları ilân olunur. 4489) No. 8 8-1 Cinsi Hane