21 Mart 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

21 Mart 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

| SEYRISEFAİN | Mudanya Postası fmaiyet sandığı elik müzayedesi Kaf'i karar ilânı Artrma Muham- hesap O Merhunaun cins ve nev'ile mevki Borçlanün Her hafta (Il Mf Arta ” i ile mevki , İ bedeli men kıymeti No ve müştemildt ismi Pazar, Garşamla | | günleri saat 9,30 da Idare rıhtımından kalkar. Izmir - Pire - İskenderiye postacı (Ege) 22 Mart Salı 11 de Galata rhtımından kalkar. Istanbul Asliye Mahkemesi 6 sın hukuk dairesinden: Cibali vapur iskelesinde ber- ber hasan efendi hanesinde mu- kime Nazmiye H. tarafından Kasımpaşa'da (o Gazihasanpaşa mahallesinde otomobil islrelesin- de Hacının kahvesinde kürt Ha- mit efendi aleyhine ikame edi. len boşanma davasına dair arzu- hal sureti müddaaleyhin ikamet- ğâhımn meçbul olması basebile tebliğ . edilmediği tebliğname zabrına mübaşir tarafındaz veri- len meşruhattan anlaşılmış ve ilanen tebligat icrası kararğir o- larak dava arzuhalinin bir sure- ti mahkeme divanbanesine talik ve yevmü tahkik olaruk 6-4-932 «gikribine müsadif Çarşanba günü saat -10 tayin edilmiş olduğun- en tarihi ilanın ferdasından iti- baren beş:gün zarfında cevap ita etmediği ve yevmü tabkıkat olarak tayin olunan mezkür gün ve vakitlerde İstanbul Asiye hkemesi 6 - ıncı hukuk daire- sine gelmediği ve. vekil dabi göndermediği taktirde tahkıka- eyer icra edileceği ma- mına kaim bulunmak üzere ILAN olunur. | (2656) Birinci icra memurluğundan : Bergama'da Solak Halil mahallesinde Feride hanım vekili Avukat Fehmi bey tarafından İstanbulda Samarya'da Sancak. | tarsmahailesinde şerbethane sokağında 5 mükerrer nümurülu banede mukim Ah met Rüştü efendi 2svcesi Hüsnü Melek hanımla oğlu Şevket bey aleşblerine möşağen müvekkilile ve müştereken mu tasamf oldukları banenin temir ve vergi bedelinden matlubu olan dört yüz llranın tahsili zımmında yapılan bacız yoliyle takip talebi üzetine borçlu'ann adresine gönderilen ödeme emr. iksmetkâhları mecbul oldugundan tebliğat ia edileme- digi verilen. meşruharla anlaşıldığından keyfiyet tebliğ makamına kaim olmak üzere on beş gün müddetle ilin olu nur. (1932:1013) 7. inci icra Memurluğundan : Bir borçdan dolayı mahcuz ve pi çevrilmesine karar verilen Kırtasiye ye bir adet yazihane ve bir adet “camekân ve sairenin 203-039 tarihine müsedif salı günü saat 10 dan itibaren Çenberlitaş Diyarıbekir kıraihsnesi ya- Dındaki 63 numarolu kırtasiyeci dükka- nında açık artırma suretile bilmüzsyide satılacakdır. Talip olanların yevm ve vakıt mezkür da mahallinde hazır bulu- nacak memurina müracaatları ilân olu nur. (2658) Istanbul 7 inci icra memurluğundan Bir borçtan dolayi mahcuz ve pafâya çevrilmesi mukarrer bir âdet kısrak 28 Mart 932 tari. hinde saat İlde (Istanbulda Mevlevi hane kapusunda Barut- hane meydanında paraya çevri- leceği ilân olunur. (2695) İLAN Osmanlı Bankasının Galata, Yenicami ve Beyoğlu devsiri, Paskalya yortusu © Münasebetile Martin 27 inci Pazar günü i in bulunacaktır. Lira Lira 550 6370 732 Üsküdarda Selimiye mahallesinde Emine Mü- Daya kadın sokagında eski 6-6 ve zeyyen H. | yeni 27-13 Numaralı Iki yüz seksen arşın arsa üzerinde mebni 27 Nu- maralı kısım bir koridor, bir Mut- fak, bir Kuyu, bir helâyı ve ikinci katı bir Sofa, Iki oda, Ve bir he- lâyı 12 Numaralı Hanenin birinci katı iki oda, Bir koridor Bir belâyı Ve ikinci ile üçüncü katlar ikişer oda, Birer Sofayı, İkinci katta bir helâyı, 11 Numaralı Kısmen birinci katı bir oda bir sofa bir helâ ve bir Taşlığı ve ikinci katı iki oda bir mutfak bir helâyı ve üçüncü katı iki oda, bir Sofa, bir belâ, bir kurnalı Hamam ve alt katta demir parmak- lıkları, iki Balkon ile iki şahnışı ha- vi ve bir sakıf altında ve üç kısım- dan ibaret ve ayrı ayn mehalleri ve beş yüz yirmi arşın bahçeyi hari ahşap iki Hanenin tamamı. 400 6052 898 Kadıköyün,de Osmanağa Mahalle- Emine sinde Mirzaoğlu sokağında eski 17 Müzeyyen mükerrer ve yeni 39 Numaralı ve ve Nefise yüz otuz arşın arsa Üzerinde mebni Hanımlar kâğir üç katta dokuz oda bir mut- fak, bir kömürlük bir Bodrum bir Taşlık, birinci kattan itibaren bir Şahnış (üstü Balkon olup hariçten Antre vardır) Ve seksen üç arşın Babçeyi havi bir Hanenin tamamı. 100 1640 4187 Üsküdarda Ihsaniye Mahallesinde eski 20 ve yeni 24 Numaralı yüz yetmiş arşun arsa Üzerinde abşap 3 katta on oda (ikisi kiler odası- dır) dört Sofa ve otuz beş arşın arsa üzerinde bir mütfak ve yüz beş arşın Bahçeyi havi baricen ve 5s0 100 ğe gr İlm in sen anin “dahilen harap bir hanenin *tamamı, 300 2436 4522 Beyoğlun'da kameihatun Mahallesin- Şahse- de eski iki kuyulu ve yeni Peşkirci nem H. Sokağında eski 22 mükerrer ve yeni 21 Numaralı kırk iki arşın arsa üzerinde kâkir ve dahilen dört bu- çuk katta.beş oda, Bir Çatı odası, ikisi ufaktır, üç kiler, bir şahniş, dört çıkma, bir Balkon, bir mutfak, bir bodrum, merdiven altı, mermer an- tre bir Taş koridor Bir daraçayı 7 —VAKIT 21 MARTI 1032 me de birinci katı kâgır diğerleri ah- şap olmak üzere mançatı üç buçuk katta dokuz oda (odanin biri taş ve biri çatı odasıdır) bir antre, bir mutfak, bir kömür ve odunluk, iki salon, ikinci kattan itibaren iki ta- rafa çıkması vardır, ve yüz otuz dokuz arşın bahçeyi havi bir hane- nin tamamı. 3750 7160 Beyoğlunda Şahkule Mahallesinde Fatma Caddei kebirde eski 592-592 mü- virdinaz kerrer 592 mükerrer yeni 562 ilâ H. Ibra- 566 Numaralı yirmi beş arşın arsa himlüt- üzerinde Kâgir üç buçuk katta üç fu, Ali oda ve altında bir Dükkân ve Bod- Rauf, rumu havi bir hanenin tamamı. Hüseyn Tur- ban, Yusuf Nezih Beyler 1000 10520 7630 Beylerbeyinde Havuzbaşı sokağında Mehmet eski 32 mükerrer ve yeni 78 - 80 Sait,Ha- Numarali Selamlık kısmı yüz otuz let, ve fi altı arşın arsa üzerinde ahşap iki Hatice katta üç oda bir mutfak, odunluk ve Mediha kömürlük ve taşlık Su hazinesi, iki H. tara“ kuyu (biri tulumbalıdır.) Ve harem fından kısmı üç yüz altmış arşın arsa üze- bilvekâ- rinde abşap iki katta on iki odale Ayşe (odanın biri hamam vaziyetinde ve SenihaHi, bir kurnalıdır.) iki salon ve yüzalt- #kış beş arşın arsa Üzerinde bir oda bir mutfak ve yüz beş arşin arsa üzerinde ahır ve mutfak (Mutfakla- rın biri haraptır.) Ve otuz dört bin yüz oluz altı arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı, 700 8171 Büyükderede Büyükdere caddesinde Dimitraki eski 416 ve ydni 379 numaralı yir- Veçi Ef, misekiz arşm arsa üzerinde ahşap bir dükkânın tamamı. 3500 25344 8483 Galatada yenicami omabhallesinde Ali Rıza | Kürekciler ve mahmudiye cadde- Paşa. Meh sinde eski 10, 11, 12, 13 ve yeni met Affan 4 10, 11, 12, 13 numaralı iki yüz altmış dört arşın arsa üzerin B, de kârgir olup birinci kat büyük bir magaza kürekciler Kapısından girildikte bir antre altında tulumbalı kuyu, asma bir oda bunun üstün- de bir sahanlık üç oda, bir koridor ikinci katta bir sahanlık Gstünde üç oda bir halâ, bir koridor üçün- cü kat, bir sofa, yedi oda, bir eşya ve Vinç mahalli mahmudiye tarafında iki balkon Kürekciler tarafında bir balkon mahmudiye caddesinde 15-13 kürekciler tarafında 12-10 numara görülmektedir. ( kapılar demir ke- penkli magaza önü istorludur ) bir magazanın cn beş hisse itibarile dokuz hissesi, havi bir Hanenin tamamı. 350 4860 8717 Üsküdarda Selimiye mahallesinde Hatice 700) 61875 5497 Galatada Sultanbuyazit Mahallesin Hanife H. de eski mumhane ve rıbtım Caddesi ve vekili ve yeni mumhane ve kara musta- Esadullâh fapaşa Sokağında eski 16 üç defa B. 16 mükerrer 968 16 mükrrer 99 mükerrer ve yeni 20-22-24 26-28-133 Numaralı üç yüz otuz arşın arsa üzerine kâğir yedi katta bir medhal bir merdiven altı, kahve ocağı' bi- rinci kattan dördüncü kata kadar dökuz oda, bir gezinti mahalli, be- şinci kat on oda bir koridor, altın- ci katta on oda birkoridor Yedin- Duvardibi sokağında eski 15 ve İffet ve yeni 41-43 numaralı ve ikiyüz yir- Emine İs“ mi arşın arsa üzerinde mebni ah- met ha- şap üç kattan ibaret, birinci katta nımlar. iki taşlık, bir mutfak, iki odunluk iki kuyu bir sofayı, ikinci katta dört oda bir sofa bir halâyı ve üçüncü katta beş oda, bir sofa, bir helâ üç çıkmayı, ve şabniş ve altıyüz seksen arşın bahçeyi havi ve zemin katı moloz taşı ile mamül tamire muhtaç bir hanenin tamami, (Oda- lardan biri sandık odasıdır) ci katta Daçadan ibaret olup ak 30000 228043 18016 Tabtakalede Demirtaş mahallesin- Mil bra) tında beş Dükkân: havi Arapyan hanı namile maruf bir hanın nısıf hissesi . 2200 13880 6059 Beyoğlu,nda Cihangir Mahallesinde Hakkı, Cihangir yokuşu Sokağında eski Seyfettin, 17-19-21-23 ve yeni 17-19-21 Ahmet Numaralı yüz seksen arşın arsa Rakım üzerinde kâgir dahili ahşap dört B. vekili katta on altı oda, (odanın üçü taş Ahmet l ve biri çatı odasıdır.) Iki taş'ık, üç Tarık B. Sofa, üç koridor, Bir Çamaşırlık, Bir gusulhane, iki kömürlük, iki sarnıç, bir kuyu, bir daraça, dört çıkma, yirmi arşınarsa üzerinde bir oda, bir mutfak ve beş yüzelli arşın bahçeyi havi harici sıvası tamire muhtaç harem ve selâmlıklı bir banenin tamamı. 700 4735 6726 Şehzadebaşında Kelenderhane ma- Fatma hallesinde Kemeraltı caddesinde Zebra H. eski 5 mükerrer ve yeni 37 Numa- ralı yüz on dört arşın arsa üzerin- kale Obamamı sokağında eski bat Türk | 5,77 mü 4,12, 14, 9 ve Anonim o yeni 5,7,7-1,6,8,12, 14, 3,9 şirketi bumaralı Kantarcılar (caddesinde eski 12 numaralı maa hava odunluk külhan kapısile ve müştemilâtında 14 ve tahtakale hamamı caddesin- de 5 numaralı arsaların ve 7 vu- maralı Erkek hamamı ile Kantar- cılar caddesinde 4 numaralı kadın hamamının ve tahtakale hamamı caddesinde 9 numaralı arsa elyevm bir kıt'a iaradsız ve iki kıt'a iradı arsa ve abşap depoyu müştemil kârgir buz fabrikası ve soğuk bava mabzenlerinin tasarruf senedinde muvarrer hudutta mahdut ve (ç satıhlı soğuk bava tertibatını ve makine dairesini ve buz imâl ha- yuzlarını mübteyi bulunan kısım sekizyüz eliidört metre