12 Eylül 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

12 Eylül 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

, 1? Evini 1932 i 5 Kocaeli Vilâyeti Daimi ncümeninden: Adapazar-Hendek yolunun 0-907 ilâ 40.280 kilometreleri sında ve muhtelif mahallerdeki kısım tamiratı elli bin altı Yüz. seksen iki lira ön bir kuruşluk keşifnamesi ve şartna- a mucibince Eylülün 28 inci çarşamba günü saat on beşte ihale edilmek üzere kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Talip nlârın mezkür tarihte 3800 liralık muvakkat teminat mektubu Ya banka makbuzu ile Kocaeli Vilâyeti Daimi Encümenine ve âmesini görmek istiyenlerin Kocaeli Okalemine encümen Miracaatları, (4683) Terleyenlere : BİDROL aşiz ildçtır. Ayak ve koltuklardaki teri keser Vücuda zarar vermez. Ankara Nafıa Başmühendisliğinden: İ — Bedeli keşfi 14406 lira 88 kuruştan ibaret Ankara- Ayaş daki taş ibzaratı kapalı zarf usülile münakasaya konmuştur. >— Yevmi ihale 15-9.632 Perşembe günü saat on beşte Vilâ- Daimi Encümeninde icra olunacaktır. 3 — Talipler münakasa kanunu veçhile yevmi ihaleden “67,5 Metinde 1081 liralık teminat ve teklif mektuplarını ve Ticaret asından musaddak iktidarı mali vesikalarını Encümeni Daimi âsetine tevdi etmiş bulunmalidırlar. 4 — Keşif, şartname ve sair evrakını tetkik etmek isteyen- rin ber gün Başmühendisliğe müracaat edebilecekleri ilân olu- ver. (4473) | Ankara Nafıa Başmühendisliğinden: 1 — Bedeli keşfi (22893) lira (3) kuruştan ibaret Ankara- tanbul yolunun Ayaş - Beypazarı “kısımları arasında (15574 m) ihzarı kapalı zarf usulü ile münakasaya konulmuştur: 2 — Yevmi ihale 26-9-932 pazartesi günü saat (15) te vilâ- et Daimi encümeninde yapılacaktır. Mz Talipler münakasa kanunu mucibince bedeli keşfin *, 7,5 ie (1717) ira (3)'kuruşluk teminat mektuplarım-ibrazla müna» ya iştirak edebilirler, > 4 — Keşif, şartname ve sair evrakını tetkik etmek istiyenler rgün Başmühendisliğe müracaat edebilecekleri ilân olunur.(4554) | Il li | |; 1” ktanbul Kız Muallim Mektebi Müdürlüğünden: 1-— Müessesemizde bir orta mektep kısmı açılmıştır. 2 — Su Kaman bu sene için birinci ve ikinci sınıflarma talebe alınacak: Me 15 Eylül perşembe akşamına kadar namzet kaydına m edilecektir. Girmek şartlarını öğrenmek isteyenler her gün Mektebhe müracaat edebilirler. (4466) ilânları Istanbul Belediyesi Kar mektepler için imal ettirilecek âzami 1200 asgari 1000 , >< masası kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Talip olan- Şartname almak için her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat Ya, İİ münakasaya girmek içinde 900 liralık teminat makbuz Yar mektubu ile teklif mektuplarını 15-932 perşembe günü on beşe kadar Daimi Encümene vermelidirler. (4346) Konservatvar Müdiriyetinden: 4, Yeni ders sönesi için 14 Eylül 932'den itibaren kayıt ve kay- eme muamelesine ve İ Teşrinievvelde derslere başlana- kağ » Cumartesi, Pazartesi ve Çarşamba günleri birden beşe âr müracaat edilmesi, Telefon 21482 İstanbul Maarif Müdürlüğünden: ett ePe Amerikan mektebi lise kısmını bu sene ikmal edip ageilzisi dersinden imtihanları yapılmıyanların Eylülün on be- Say, Perşembe günü sabableyin saat onda İstanbul Maarif idare- Ma, etihanları icra edilecektir. Alâkadar talebenin mektepten ları vesikalarla idareye gelmeleri beyan ve ilân olunur. (4773) hisarlar Umum müdürlüğünden: evi Miktarı O şişesi 10,000 adet 1,500,000 ,, 400 kilo 17,500 ,, İnaşgarda nevi ve miktarları yazılı eşya 21-8-932 tarih ve 13259 i Mipi, i kararname mucibince ve takas suretile satın alacaktır. Olm şartnameleri görmek üzere her gün ve pazarlığa en şek üzere de yüzde yedi buçuk teminat akçesini ba- 7932 perşembe günü saat 15te Galatada mübayaa 9nuna müracaatları. © (4703) GE EA Y ; e pi p 5 va d Ear ği dai KE Üroloğ Dr. Hakkı Rüştü i Idrar ve Tenasül yolları birin- i ci sınıf mütehassısı “PARIS,, i den Diplome : Eleriklâl Caddi i ear BERASARaRA Kana ai SERE RAL ALA | Kemençeci Anastas Efendi Gecesi Harbiyede Belit bahçesinde 13 Ey- lül Sah günü akşam Ansstas Efendinin ellinci sahne hayatı şerefine en kiymetli san'atkârlarının rilecek bü ziyaferi musikiyyeye büçün kadirşinas halkımızın teşrif edeceklerini ümit ederiz. A ZAYILER Beşiktaş askerlik şubesinden almış olduğum askeri vesikamı zayi ettim yenisini çıkaracağım- dan eskisinin hükmü olmadığını ilân ederim. (4151) Selânik muhacirlerinden Hafız Emin oğlu Hafız Ibrahim * İstanbul kız orta mektebinden aldığım 18-9-929 tarih ve (175) numaralı tastiknameyi zayi ettim. Yenisini alacağımdan (hükmü yoktur. Saadet İstanbul o Üçüncü era Memurluğundan: Anesti oğlu Andon veledi Andiriya Andon- yadinin Yervan tefendi veledi Toros efendi- den lstikraz eyediği paraya miukabil vefaen metruğ Tophanede Hoca AL (mahallesinin Hoca Ali efendi mahallesi sokağında atik 7,7 mükerrer cedit 1, 7 kâdimen tevsi intikali kâgir mha dükkün banenin 12 Ge & hissesi 45 gün müddetle müzayedeye kasarak 650 Ura bedelle talibi uhtesinde olup bedeli mi- zayede battı lâyıkında görülmediğinden ihs- leyi kat'iyeni tera kılmmak üzere bir ay müddetle mlizâyedeye konmuştur. Müştemi. Tâtı: sokakta (kt kanatlı demir kapıdan gi- rildikte zemini renkli çini döşeli bir antre bir dölap bir oda buradan zemin katma ini dikte zemini çimento bir aralık tir bodrum tir helâ hir dolap zemin 0 Kir teknesi çimento ve yerli kazan ve ocağı bulunan terkos musluklu bir mtfak ket late ta bir sofa bir hell ii oda Uz ientta bir sofa bir helâ iki oda dört katta bir sofa bir hel ve iki oda beşinci taraça katmda zemini kar. mist çini döşeli bir sofa bir kiler ve bir dolap ve zemini kırmız çini döşeli çimento bir tekmeli terkos musluklu bakır yerli kazan ve ocağı ve alafranga ocaklı bir mutfak ve bir de zemini kurmus: çini döşeli olrafı kısmen duvar: Üstü açık ve denize nezareti bulunan bir taraça oulp bu taraşada demir merdiverle çıkılır ve meskür sofa ile mutfa- Em üstünü teşkil eden diğer zemini çimen- tolü ve üstü açık bir taraça vardır. Bu ta- raça katı potreldir. Tahtında zemini çimento- Yı ve yaprak demir kepenid! bir bakkal dilk- kânı olup dülkünin Üstünde anma ufak bir sa lon ve altında bir bodrum ve bodrumunda bir kuyu vardır. Elektrik terkos teslntı ver. dır. Hanenin iki va Üç katlarmın merdiven Yaşlar: camekâni: ve dört kat merdiven ba- gı tahta bülmelidir. Zemin va birieci katm pencereleri demir parmaklık: ikinci ve ü- çüncü ve dürdüncl katlardaki odaların önün- de zeminleri çinko döşeli etrafı demir par- makbıki ufak bir taraçaları vardır. Oda kapıları yağlı boyalıdır. Hududu: bir tarafı Bast efendi vereseleri arsası #0 tarafı tariii m arkası Hoca AN cami şeriri imam ve imilezrinine meşrute mahal cephesi Hoca AN çıkmazı 16 mahduttur. İçinde Dirtosten Ka- rollâl, İshak Ceziyo, Bohor efendiler ve dük- kânda İstavri efendi kiracı olüp bir küsme boştur. Kıymeti muhammenesi tamami 8700 Uradır, Talip olanlarm 11/10/9852 tarihinde kıymeti mühammenecin yüzde onu sılibetinda hisseye musip miktar (İs ve 9020/4977 dosya Bümarasile sani 14 ten 17 ye kadar bizzat veya bilvekâle ve fazla malâmat dosyasından ita edileceği Yizumu Hân olunur, —— e Uektidarda Çirlii Camigerifinde 32 numa- rah hanede mukim (edt elyevm narada be- Tunduğu meçhul olan Şeri? Mehmet AM Bey İstanbul İcra Dairesinden: © Hacı Yusuf efendi veladi Yuvandan istikraz eteniş öldu- Bunuz iki bin yedi yüz altmış beş liraya mu- kabil dayin mumalleyh ouhdesine vefaen mefruğ bulman Beyartta Emin bey mâ hallesinde Emina bey etmişerifi sokağında silk 6 mükerer No. He mürakkam bir kıt'a arsanm tasviyet daya edilmemesi hasebile dayin mümaileykin vak! olan mlracsati &- zerine mefurğbih gayri mevkulün fürüktünu İnlep eylemiş ve tarafınıza tebliği mukte- Hi İhbarnnme fkametgübi kazirınzn meçhu- Hyetine binaen tebliğ Kılmamıyarak gatm ilânen icrası tekerrür etmiş olm terihi Hindan itibaren bir mah zarfında $26- 6448 dosya numasasını müstarhiban daireye bilmüzacas deymi müstekrız bihin edemi tes- viyesi halinde veya icrayı tehir edecek kami- ni bir itiraz serdi beyan etmediğiniz takdir. de mefruğ bih gayri menkulün bilmüzeyede | fürühtu suretile istifayı matlâp odlceği ma Idmunuz bulunmak ve ibbernamenin tebliği makamına katm olmak üzere keyfiyet Wön olunur, si Yıldız apartman No.3275! *158 numaralı dükkânda “bakkal tayin edilen 1l Teşrinievvel 932 Salı günü saat 14de hazır bu- lunması Dahili Hastalıklar Mütehassısı saat 2,30 dan 5 © kadar İstanbulda Divan- yolunda 118 numaralı bususi © kabinesinde dahili bastalıklar: muayene ve tedavi eder. Telefon: İstanbul (222265). Sayıfa 11 i Yüksek Orman Mektebi Rektörlüğünden: Talebe Kayıt ve kabul muamelesi kapanmıştır. olunmaması. 4752) Ordu Belediyesinden: Ordu şehrine isale olunacak suyun. celbine muktazi borular ile bunlann ferşiyatı ve malzemelerin inşası 7 Eylül 932 tarihin- den itibaren kapalı zarf vsulile ve yirmi gün müddetle münaka- saya vaz olunmuştur. İnşaatın muhammen bedeli (59085) liradır. Şartname Ordu ve Istanbul Belediyelerinde beş lira mukabilin- de tedarik olunabilir. Talip olanların nihayet 26 Eylü! 932 tari- bine müsadif Pazartesi günü saat on beşe kadar Ordu Beledi- yesine müracaat etmelidirler, Daha ziyade tafsilât almak istiyen- lerin Ordu Belediyesine müracaatları ilân olunur. (4751) Kiralık kâgir hane Beşiktaş Akaratı Vakfiye Idaresinden: Beşiktaş'ta akaretlerde 26-74 nümâralı banelerle 1-3 numaralı dükkân birer sene müddetle icar edileceğinden beş Eylül dokuz yüz otuz iki pazartesi gününden itibaren “yirmi gün müddetle müzayedeye konulmuştur. Talip olanların eylâlün yirmi sekizinci Müracaat şarşamba günü saat on üçe kadar mahalli mezkürde 54 numa- reda mütevelli kaymakamlığına ve yevmi mezkürun saat on üçün den on beşine kadar Istanbul Evkaf Müdiriyetinde idare encüme» hine müracaat etmeleri. (4588) Tahlisiye Umum Müdürlüğünden: 1 — numaralı Tahlisiye Roket tabancasına mahsus 1500 ilâ 2000 adet roket fişeği ile aym miktardan 9 30 fazla olarak maa kapsül hartucun imali kapalı zarf usulü ile münakasaya konul- muştur. idarede mahfuz nümunesine tevfikan Türkiyede imali meşrut olan fişeklerle teferruatının 1.10.932 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 te ihalesi icra kılınacağından imale talip olan fabrika sahiplerinin bu baptaki şartname ve nümünelerini görmek üzere Tablisiye Umum Nüdürlüğüne müracaatları ; (4759) —————ğğğş Yeniköy Sulh icra memurlu- ğundan : istinyede Neslişah sultan ma» | ballesinde değirmen sokağında Kayıp aranıyor Bundan dört beş ay evwi Boyabadın Akmesçit esi den Zeytinli Ibrahim" li oğlu Ömer İstanbula ve memleketteki annesine yazdığı mektubunda (Istanbul Aksaray da Hilâliahmer terzihanesinde | bulunduğunu bildirmişse de şim- di kendisini bu adreste bulama» dığımdan elyevm bulunduğu ye- ri bilenlerin Eminönünde komis- yoncu Boyabatlı Cufi zade Tur- sun Efendi vasıtasile Ortaköyde Yenimahallede Kahveci sokağın- da 16 numarada Sinoplu Hoca hanımın evinde annesi Fatmâ hanıma malümat vermeleri insa- niyet namına rica olunur. (4149) Dimitri Mandila efendiye - Leonida efendinin 23-3-930 tarihli senetle sizden alacagı olan 200 liranın tahsili hakkın- daki takip talebi üzerine size gönderilen ödeme emri yunanis- tana gittiğiniz ve oradaki ika- metğahınızın Oo meçbul olduğu beyanile bilâ tebliğ iade edilmiş ve ilânen tebligat icrasına karar verilmiş oldugundan tarihi ilân- dan itibaren Otuz ğün içinde bir itirazınız Ovarsa dermeyan etmeniz itirazınız yoksa yine bu müddet içinde borcu ödemeniz veya borca kifayet edecek mal beyanında bulunmaniz ve aksi tak- dirde veya hakikata muhalif beya” natta bulunursanız hapis ile ceza- landırılacagınız ve borç ödenmez ve itiraz olunmazsa cebri icraya devam edileceği ödeme emri tebliği makamına kaim olmak üzere ilân olunur, (4148) Istanbul Ikinci Ticaret Mah- kemesinden: M, M, V. Avukatı Süleyman Tevfik Bey tarafından Istanbulda Mesadet Han No. 3İ 32 de Mustafa Eşref Bey aley» hine ikame olunan alacak dava sından dolayı ilânen vaki tebii- gat üzerine gelmediğinden gis yaben icra kılınan tahkikatın'a Davacı vekili mumaileyh tara- İmdan mukavelename ve evrakı sairei müsbite ibraz edilmiş va muhakeme 11-10932 taribine müsadif. Salı saat 14 de talik kılınmış olduğundan mezkür gün İ ve saatta mahkemaye gelmediği ve itirazda eylemediği takdirde gıyabında mahkemeye devam olunacağı ilân olunur. (4167, Istanbul Mahkemeyi Asliye Üçüncü hukuk dairesinden: Emi- | ne hanımın kocası Haydarpaşa | Anadolu Demir yolları bekçisi | Ali Darsun Efendi aleyhine âç- tığı boşanma ve nafaka davası üzerine tebliğe gönderilmiş olan arzuhal sureti semti meçhule gitmiş olmasından dolayı bilâ tebliğ inde edilmiş ve mesbuk talep veçhile 20 gün müddetle ilânen tebliğat icrası karargir olmakla mumaileyhin cevap ver- mesi ve tahkikatın icrası için ————— Beykoz sulh icra memurluğun- dan: Bir borçtan dolayı haciz edilerek 28-8-32 tarihinde ya- pılan birinci arttırmada takdir edilmiş olan kiymetini bulmıyan 47 takım erkek elbisesi 14.932 tarihinde sant 10-12 ye kadar Bey la istiklâl caddesinde Opera “sinemasının. bitişikteki Hacı Kosti ve Panayotidis-Efen- dilerin mağazasında açık art- tırma suretile satılacağından talip olanların mezkör sastte satış yerinde bazır bulunmaları ilân olunur, (4165) söle. M lözumu ilân olunur. Oumadan maada her gün öğleden #onra