31 Ekim 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 13

31 Ekim 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 13

Sayfa .12 Kansızlık, Romatizma, Sıraca, Kemik, Sinir, Damar, Verem .hastalıklarına, yürümiyen, diş çı- karamıyan çocuklara, genç ve ihtiyarlara Şeker Fabrikaları Türk Anonim Şirketinden : Alpullu şeker fabrikasının Istanbul depolarından kristal toz, sandıkta ve çuvalda küp şekerleri atideki fiallarla her isteyene bin kilodan eksik olmamak üzere satılır. * Kristal toz, kilosu 36, kuruş 30 para Bİ Çuvalda küp, kilosu 38 1-2 kuruş Hi Sandıkta küp, kilosu 39 1-2 kuruş Taşradan vukubulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mes'uliyet müş- teriye aittir. Müşteri isterse sigorta ettirir. Adres : Istanbul, Bahçekapı 4 üncü Vakıf Han, 4 üncü kat, Telgraf adresi: 'AKIT asan Kuvvet Şurul Teyrinleyoel Doktor Aristidi Müusyenebanesi: Eminönü: Bminönü Ban 8 üncü kat No8 Doktor A. Kutiel Git ve zührevi haslalıklâr tedavihanesi Karaköy börekçi fırmi #irasıçda 34. Diş doktoru Arşak Sürenyan Bayoğlu İstikini caddesi numara 303 Mrsr. apartımanı. Müracaat: Cuma pa zardan maada her gün 9 — 13 ve 15 — 17 ya kadar. Telefen 40424 Cut ve zührevi bastalıklar mütehanım Doktor Bahaettin Şevki rem Ervin 29 Birinci Teşrin Beynelmilel tasar- - ruf günüdür Bu hafta bütün medeni memle- ketlerdetasarruf hesaplaıı artar Türkiyenin bu savaşta geri kalma- masını istiyorsan, sen de kendine Ziraat Bankasında bir tasarrui hesabı açtır Eğer bir tasarruf hesabın varsa, ona bir miktar daha para yatır. Damlaya damlaya göl olur. Ak akça, kara gün içindir. Atalarımızın bu güzel söz- lerine lâyık vatandaşlar oldu- gumuzu gösterelim. ii Türkiye Ziraat Bankası | Ankara caddesinde Kiralık Odalar Orhanbey hanında — Görmek ve kiralamak için VAKIT yurduan müracaat. Babinli caddesi Meserret oteli karşısında Avni Bey apartmanı 125 Sabahtan Alışama kadar Doktor Emin Şükrü Dahili hastalıklar mütebaasını Istanbul Sultanmahmut türbesi, Babe AN caddesi, No, 10, Telefon muâyeneba» ne: 29822 — Telefon ev: 43125 “Her gün öğleden sonra saat 14-18, İzmir - Pire - Iskende- riye Postası (İzmir) sa, tea Trabzon Postası (Gülcemal) 2 ci teşrin çarşamba 18 de. Üroloğ - Doktor Feyzi Böbrek, mesane, idrar yolu haştaiklari mütehassıs Bayoğlu, Istiklâi caddesi Kihamra apartıman No. 8 Her gin öğleden sonra, Tel, Beyoğlu 2835 Izmir - Mersin Postası 2 -ikin- (Anafarta) 2 Çarşamba 10 da, Galata rıh- tımından kalkarlar. (5727) PERTEV Fuat Hamit Böbrek, mesane ve İdrar yolu hastalıkları mütehasasım Münyenehane: Türbe, Mahmudiye cad desi, No. 10. Telefon 22822 Doktor Fuat Fehim Cumartesi — Pazartesi — Çargamba ve Perşembe “günleri öğleden sonra hasta» arıpı kabul eder. Çağaloğlu, Zeki Bey (Sihhi apartıman) No 5. Tel 20164 Doktor Feyzi Ahmet Cilt, zührevi ve tenasti hastalıkları mütehmasızı Battli caddesi, köşe başı Feyzi Bey ./MÜSTAHZARATI! FABRİKASI | İLK'TÜRK MEVADDI TIBBİYE VE ITRİYAT FABRİKASI BAŞLICA * MİSTALZARATI, Kam Parlar Dele bayada Borasla Peter Kasalar Temalek Pudralar Kasalar VB VS Ecnebi Markalırından, Çok Duha Ucuz Nefaselçt Pek Duha Mükemmeldir. dar basta kabul olunur, Istanbul İ olunur. (5753) Deniz Levazım satınalma Komisyonundan: 644 metre kışlık şayak kumaş: pazarlıkla mubayaası: İ-Teş- rinisani 932 Salı günü saat İ4de. : pazarlıkla mubayaası : 1-Teş- rinisani 932 Sah günü saat 15de. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için lüzumu olan şayak kumaşla, 17.10-932 tarihinde kapal zarfla yapılan münakasasında teklif edilen fiatları Üssü Bahri Kumandanlığınca gali görülen zeytinin pazarlıkla mübayaaları bizalarındaki gün ve saatlerde yapılaca- ğından talip olanların muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpa- şa'da Deniz Levazım Satınalma Komisyonuna muracaatları. (5710) 1 LİRAYA mm Yüzü ile kuş tüyü yastık Istanbulda o Çakmakçılar, Sandalyacılarda kuş tüyü fabrikasın- da kuş tüyünün » kilosu 100 kuruş yüzü ile yorgan 12, şilte 12 liradır. Kuş tüyünden salon yastıkları ve kuş tüyü kumaşı bulunur. Ankarada satış mağazası: Saltı Franko Telefon : 23027 47000 kilo Zeytin üroloğ - Operatör doktor han numara: 43. Sabahtan akşama kar | Belediyesi Doktorlarımız! Doktor Hasan Basri Edirnekapı, Acıçeşma sokak Musyenei (Eler gün saat 15 Ihsan Arif ii Cerahpaşa hastahanesi Jr” mütehasarsı operstÖ” Muayenehane: Cağaloğlu — © bitişik, No. 90. Telefon 21658 15 — 18 hasta kabul ols | Doktor | Doktor Kapikyan Musyenahanas: Sirkeci enddesi No. 26 Telefon: 2 1077 Tstanbil Operatör - ürolog dok” Mehmet Alİ / idrar yolları hastalıkları — mİ Eminönü (Salık Karaksj) eği Bakletmiştir. Cumadan maağ8 hastalarını kabul we tedavi © 7 Diş tabibi Mehmet Rıfat | Paris dartifünunundan Çağaloğlu Halk Fırkası kar; apartman No. (7) Doktor — Operatör Nuri Mahmut 4 Doğum ve kadın hastalıkları go * Maçında: Silâhana caddesi Beri N partıman:, No. 1, Telefon 43603 € Doktor T Osman Serated? Muayenehanesi Cağaloğlu, N caddesi No, (19) 'Telefen Doktor Reşat Hüsey/ Kulak, boğüz ve burun atağı töhassızı, Munyenekane: Türbe diye caddesi, No, 10. Telefon: Diş Tabibi 1 P. Şamlıyav 7 Beyoğlu, İstiklti caddesi No, (#7 (Mulenruj yanında # Ahuayı ene sanli: 9 — 18 ve 24 Xİ Doktor Robert Behar / Doğum, Kndm hastalıkları müti Beyoğlu, Altıncı Dâlre Saadet manı 4 Telefon: 42028 ilânları Istanbul Belediyesinden : icra edilmekte olan kanalizasyon #“ liyatı dolayısile 1 Teşrinsani 932 tarihinden hb , Paçacı, Bestekâr, Basri, Deve oğlu yokuşu il şu sokaklarının bilcümle vesaiti nakliyeye kapalı bulun: baren T. cağı”. A Günedelik, Siyasi Gazete Istanbul Ankara Caddesi, VAKTİ Telefon Numaralar! Yazı igleri telefonu: 24879 al Idare telefonu ; 24şT0 Telgraf adresi: İstanbul — VAR Posta kutusu No. 46 Abone bedelleri : Senelik 6 aylık 3 aylık 1 aylık ilân ücretleri: İİ Remi ânlarm bir satırı 10 Tioari ilânların bir sattı Ö Ticari Uünların bir santimi öm Küçük iânlar: Bir defne 30 ği datası 50 08 İİ dört detası 76 ve on defasi iç aylık ilân verenlerin tir nendir. Dört satırı geçen © satırları beş kuruştan bes