10 Ocak 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

10 Ocak 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 16

indir / Zonguldakta yapılacak Halkevi bina projesi, ikinci kânun ayının birinden itibaren Şubat ayının on beşinci gününe kadar müsabakaya vazolunmuştur. Müsabaka şeraiti ile bina hakkında umumi malümat ve esasat Ankara'da Cumburiyet Halk Fırkası kâtibi umumiliğinden ve İstanbul'da C. H. F., Istanbul vilâyet merkezinden ve Zonguldakta Halkevi reisl ğinden; müracaat edenlere verileceği ilân olunur. (105) Yüksek Mühendis Mektebi Mu- bayaa Komisyonu Riyasetinden: Mektebin 932 - 933 tedris senesi için lüzumu olup şartnamesinde muharrer (16) kalem levazımı tedrisiye (61) gün müddetle atideki şerait dairesinde münakasaya konulmuştur. Mubayaa olunacak işbu mevat ecnebi malı olu> memlekete ithal için (11940) No.lı kararname ve buna müteferri mevzuata tevfikan takasa tabidir. o Şartnamesindeki abkâm dairesinde münakasası 14 Şubat 933 tarihine müsadif Salı günü saat (İ4jte icra edilecektir. Taliplerin bu husustaki şartnameyi görmek ve malümat hasıl eylemek üzere mektebe muracaatları ilân olunur. (6512) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 20 Ton makine yağı: Açık münakasası: 18/Kânunusani/933 çarşamba günü saat 14 te, Deniz kuvvetleri ihtiyacı için lüzumu olan 20 ton makine yağının açık münakasası hizasındaki gün ve saatte yapılacağın- dan şartnamesini görmek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olacakların da münakasa gün ve saatinde muvakkat teminat makbuzları ile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım satınalma komisyonuna müracaatları. “6828,, Yerli ve Avrupa kumaşlarından kusursuz Ismarlama elbiseler 20 Hazır pardesü ve elbiseler fevkalâde ucuzdur. Eminönü, Kazmirci Ali Riza müessesatı firadan başlar. inhisarlar Umum Müdürlüğünden : Komisyonda mevcut nümüne ve şartnamesi dairesinde (200 ) adet dişli bıçak pazarlıkla ve bedelleri Dövizle ödenmek Üzere salın alınacaktır. Taliplerin nümune ve şartnameleri görmek üze- 7e her gün ve pazarlığa iştirak etmek Üzere de ("6 7,5) teminat akçelerini hâmilen 14-1933 Cumartesi günü saat 14 te Ga- latada Alım, Satım Komisyonuna müracaat etmeleri. (o (6877) Bayram geliyor, ne yapalım, ne alalım diye düşünmenize sebep kalmadı... İpekiş'in emsalsiz kumaşları göz önüne getirilince bu fiatlar akıllara durgunluk vermektedir 3 ten 6 ya kadar basta kaba) olunur. Munyenelanesini Babrâli karşısında An- karı caddesi No. 47. ye terslan naklet- miştir. Telefon muayene: 23460, Operatör » ürolog doktor Mehmet Ali Idrar yolları bastalıldarı mütehasaımı Eminönü (Sabik Karakaş) Bakletmiştir. Cumadan mada ber gün hastalarını kabul ve tedavi eder, Hafız Cemal Dahili hastalıklar mütehaasım Divanyolu No. 118 Telefon: 222398 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütehassıs Babdlli (Ankara Caddesi Numara 60) Diş doktoru Zeki Halit Muayenehanesi: Kadıköy Altıyol ağı Zeki Nuri Her gün hasta kabul edilir. Her nevi diş rahatsızlığı tedavi olunur. Muâyenehane: Uskudar Ahçıbaşı Mektep sokak No, 80 Yemek kitabı Mediha Rasime Hanım tara- fından yazılan bu kitapta bu: günkü şerait göz önünde tu- tularak ber ay için hususi ye- mek listeleri tertip edilmiştir. Gayet sade bir lisanla yazıl- mış olan bu eseri okuyucula- rmıza tavsiye ederiz. Uzun senelerin tecrübeleri mabsulü- dür. amenna Diş tabiplerine Divanyolu Biçki Yurdu. ittisalindeki diş muayenehanesi devren satılıkur. Diş abibi Mecit Beye müracaat edilmesi, (6113) İstanbul Sultanhamamında ve İzmirde yeni mağazalar açıldı | Ti TENE AAA YELEK ATAY AL EA EY ET KET Zonguldak Halkevi Reisliğinden: Istanbul Altıncı icra memurluğundan: Bir borçtan dolayı mahcuz balıkçılığa ait ak iğne ve sarenin 16-1.0903 tarihine müsadif Pazartesi günü Istanbul Balık- pazan peynirci sokağında 9-12 numrolu | dükkânda ilk çıkacak artırma Suretiyle sanlacağından yevmi mezkürde mahal- linde bulunacak memura müracaat edil. mesi ilân olunur. (6207) Kan Zafı umumi, kansızlık, romatizma, damar, siraca, kemik, sinir, verem, ademi iktidar hastalıklarında tesiratı şifaiyesi mücerreptir, 10 Kânunusani 1Y33 kuruş Galatada Asigurasyoni Cenerali han 82 numarada Hugo Markoviç Efendiye Istanbul üçüncü içra memurluğun- dan; Hans Valter Foystel efendiye 1519 lira borcunuzdan dolayı Istanbul gümrü- günde mevcut makinalarınız baczedilmişe tir. icra ve İflâs kanununun 103 üncü maddesine tevfikan tebliğ makamına kain olmak üzere ilân olunur. 16208) İstanbul ikinci icra memurluğundan Bir borçtan dolayı mahcuz ve parayi çevrilmesine karar verilen ev eşyasi 10 1-933 tarihine müsadif sâh günü saat 10-2 de Taksimde Kazancı mahallesi #âatçi sokak 12-14 numaralı aparfımanın ikinci katında açık artırma söretile pard- ya çevrileceğinden teliplerin yevmi ve saati mezkürda mahallinde hazır bulun” maları ilân olunur. (6138) Istanbul Yedinci icra memorluğunda: Bir Dörçtan dolayı mahcuz 9 parçada ibaret müstamel kanape takımı işbu 935 senesi K. Sani'nin (4 cü Cumartesi gü“ nü sant 9 dan itibaren bilmüzayede pi“ raya çevrileceği ilân olunur, (6140 ——— — VAKTT MATBAASI — ISTANBUL Umumi Neşriyat Müdürü: PİKRET ADİL BAMİBİ; MEHMET ASIM