19 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

19 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

İş Bankası Kumbara Sahipleri 933 Birinci Kur'ası Inisandaçekilecek! iş Bankası, memlekette tasarruf hareketini teşvik gayesile, kumbara sahiplerine her sene 5000 lira mükâfat veriyor Kuraya girmek için: “1 mart 933 tarihine kadar tasarruf mevduatınız Nere amman asgari 5 lira olmalıdır,, Şubat sonuna Kildaş siz de bir kumbara alarak para biriktiriniz ! A Ti E Mahdut Mıkdarda Elektrik su ve banyo ısıtıcı cıhazlar imal etmiştir 12 ilâ 48 ay vade ile satılacak olan bu aletleri tedarik etmek için acele ediniz. Elektrik - Şirketinin bu hakkında cıhazlara sahip olanlara tatbik ettiği tarife malümat İsteyiniz. İstanbul Gümrükleri Başmüdürlüğünden: Istanbul'daki Gümrükler için daktiloda da kullanılmak üzere 12 lira asli maaşlı bir kaç kâtip alınacaktır. Lâakal orta tahsili bitirmiş olmak ve memurin kanunundaki vesaiki ibraz edebilmek şartile talip olanların 2i-Şubat-933 salı günü saat 14 te yapılacak olan müsabakaya iştirakleri, ve müsa- baka gününden evvel vesikalarını Başmüdürlük Muhasebe şube- (733) lerine getirmeleri, Doktorlar Doktor. — Opera'ör Ahmet Asım Dağum ve kadın bastalıkları birinci sınıf müteksemer Muayene: 10 — 12 Ortaköy, Şifa yurdu, 15 — 18 Beyoğlu, İstiklâ) caddesi No; 193 (Opera sineması karyızı) Telefon: 41960 — 4,2221 Doktor Cevat N. Zekâl Sinir mütebasst Cuma ve pazardan msa4s günlerde saat 8 ten 6 ya kadar hasta kabul olunur. Muayenehanesini Babıâli karşinında Av kara caddesi No. 47. ye tevslan nakle tüliştir. Telefon muayene: 23460, İkametgüh: 60740 Operatör - ürolog doktor Mehmet Ali | Idrar yolları hastalıkları o ütehassen | Eminönü (Sabık Karakaş) (hanına nakletmiştir. Cumadan maada ber gün hastalarını kabul ve tedavi eder, Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıklar şmütebnasım Divanyolu No, 118 Telefon: 2221998 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinel sınıf mütehassıs Babıtli (Ankara Caddesi Numara 60) Diş doktoru Mustafa Zeki Muayenehane; Uaküdar Atlamataşı No. 58 Diş tabibi Zeki Nuri Her gün basi kabul edilir. Her devi diş rahatsızlığı tedavi olunur. Muayanebaze. Üsküdar Ahçıbaşı Mektep sokak No. &0 Emniyet Sandığı Ahmet İzzet Sandığımıza bıraktığı 18564 Numaralı bonoyu lemiştir. Yenisi m eskisinin ne (8718) verileceği hükmü olmıyacağı san ol SAHİBİ: MEHMET ASIM Umumi Neşriyat Müdürü: FİKRET ADIL YAKIT MATBAASI — İSTANBUL irsaline başlanılması icabeder, Milli müdafaa vekâletinden: 1— 931 ve 932 senelerinde mazeretlerine binaen vaktinde müracaat ederek ikramiyelerini alamiyan malüllerle şehit ve ye- timlerinin istihkaklarına ait bordroları Maliye vekâletine ve cet- velleri de askerlik şubelerine gönderilmiştir. Buna göre eshabı istihkakın askerlik şubelerine müraccat etmeleri, 2 — işbu tevziattan sonra müracaat edeceklerin paraları 933 tevziatında verileceğinden beyhude yere M. M. vekâletine mü- racaat edilmemesi. 3 — 933 senesinde vaktinde müracaat etmemiş olanlar için ayrıca bir tevzi yapılmıyacağından malüllerle şehit yetimlerinin behemehal İ Nisan 933 tarihine kadar şubelerine müracaatla kayıtlarını yaptırmaları, bu tarihe kadar kayıtlarını yaptırmıyan» ların müracaatlarının bilâbare kabul edilmiyeceği ilân olunur. (3022) (655) Galatasaray Lisesi Müdürlüğünden: 1 — Mektebimiz talebesinin Mart : 933 üçüncü taksit ücretle- rinin tabsiline başlanılmıştır. Bu muamele nihayet Martın onuncu günü akşamına kadar devam edecektir. 2 — Tahsil olunacak bu ücretlerden tenzile tabi olanlar be- bemehal babalarının Devlet memuru olduğunu ve Baremdeki de- recesini gösterir gayet açık ve mensup bulunduğu dairece mu saddak ve pullu bir vesika getireceklerdir. Getirmiyenler veya getirip te istenildiği şekilde vesikaları yazılmamış olanlar tenzi- lâttan İstifade edemiyeceklerdir. 3 — Taşradan gönderilecek paraların ve vesikaların şimdiden (669) Adalar Malmüdürlüğünden: Salılık Fırın ve ev muhtacı tamirdir Büyükadada Cami mahallesi yeni sokakta 16. 16-1 No. lı zemin kat bir miktar taşlık birinci kat bir hamurluk üç oda ufak sofa. Tahmin edilen kıymet 1000 lira olup ihale bedeli def'aten ve peşinen almacaktır. Satış muamelesi 12-3-933 pazar günü saat 14 te Adalar Malmüdürlüğünde aleni müzayede ile yapılacaktır, (435)