27 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

27 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

© zikredildiği veçhile ehliyeti fenniye ve kudreti pers Istanbul ve Trakya — m “ Seker Fabrikaları Türk Anonim Şirketinden: Alpullu şeker fabrikasının Istanbul depolarından kristal toz şekeri atideki i'atle her isteyene bin kilodan eksik olmamak üzere satılır. Kristal toz, kilosu 36, kuruş 30 para || | | il TELEFUNREN 345 Dinlemek istediği ona gösteriniz Işıklı Otomatik ıskala üzerin- Taşradan vukubulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mes'uliyet müş- teriye aittir, Müşteri isterse sigorta ettirir. Adres: Istanbul, Bahçekapı 4 üncü Vakıf Han, 4 üncü kat, Telgraf adresi: ina HEİNESMES İstanbul Şeker- Telefon 24470 - 79 sizieemsiisimizmireemeenmmen Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: Benzine âittir 1 — Gümrük Muhafaza umum kumandanlığı emrindeki deniz vesaiti için (30) tondan az ve (100) tondan çok olmamak üzere satın alınacak benzin kapalı zarfla kırdırmağa konulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri Istanbulda Gümrük Muhafaza Bâşmüdürlüğünden Ankarada Gümrük Muha- faza umum kumandanlığından alınacaktır. 3 — Kırdırma İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünde kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. ri — Kırdırma 7-3.933 tarihine ras'ıyan Salı günü saat 15 te- r. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve sa- mag evvel bu ilânın 3 üncü maddesindeki komisyona verile- cektir. 6 — Her istekli, biçilmiş bedelin yüzde 7,5 ğu olan 2025 lira muvakkat güvenmelerile “ teminat,, belli saatten evvel komis- ıona gelmeleri, 7 — Alınacak benzinin çvsafını gösteren kâğıt esas şartna- meye ilişiktir. 8 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdı dok durulduktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir. £ (643; Ankara Posta T. T. Baş müdürlüğünden: Ankara istasyonuna her gün gelip gidecek postayı hamil bilümum trenlerdeki postaları ve alâkadar memurları ile birlikte merkez postahanesi ile istasyon arasında götürüp getirmek ve günde üç defa yine merkez postahanesile Cebeci, Yenişehir ve Çankaya merkezleri ile Yeğenbey şubesi postaların memuru sahabetinde taşımak ve aynı zamanda Etimesut civarındaki Tay- yare meydanna gelip gidecek tayyarelerdeki postaları götürüp getirmek üzere bir posta nakliye müteahhitliği 9.2.933 tarihin- den itibaren yirmi gün müddetle aleni münakasaya çıkarılmıştır. Teminatı muvakkatesi 675 liradır. Münakasa şartnamesi her gün Başmüdiriyet kaleminde görülebilir. Talip olanların 28-Şubat-933 salı günü saat 16 da Posta ve Telgraf Başmüdürlüğünde müt şekkil komisyona müracaatları. - (630) Ziraat Vekâletinden: Ankara Yüksek ziraat ve Baytar mektepleri civarında in edilecek süthane ve şaraphane binalarinın iie 21 gün müddet. le in zarf usulile mn vazolunmuştur. Mezkür İnşaatın münakasa evrakı ve plânları 25 Jira muka- bilinde Yüksek Ziraat ve Baytar Mektebi > Enstitüleri Bürosu Müdürlüğünden alınacaktır. Her talip münakasa şartnamesinde diye kadar Devlet, Vilâyet, Belediye ve amme > mr şirketlere ait 70 bin lira kıymetinde bir binayı matluba muvafık surette ikmal ettiğini tevsik eden vesikaları komisyona ibraz et- meğe mecburdur. 70 bin lira kıymetinde bir bina inşa etmemiş olanlar müna- kasaya iştirâk edemezler, Taliplerin kendi teklif edecekleri bedelin o 7,5 nisbetinde i o teminatı muvakkatelerile birlikte ihale günü olan 22-3-933 tari- İ bine müsadif Çarşamba günü saat on beşte Vekâlet inşaat ko- İ misyonuna müracaatları ilân olunur. Teminatı muvakkate olarak nakit ve çek kabul olunmaz. (880) e ———— | Istanbul Belediyesi ilânları | Istanbul Belediyesinden : Daimi Encümenin 12-2.933 tarihli kararile belediye zabıtası talimatnamesinin 25 inci maddesine ilâve edilen fıkra aşağıya yazılmıştır. Fıkra; “Ve vabşi hayvan gezdirerek teşhir eylemek. ,, (881) | Dr. Ibsan Sami Gonokok aşısı Belsoğukluğu ve ihtilâtlarına karşı pek tesirli ve taze aşidır. Divanyole Sultan Mahmut türbesi No. 189 SEYRİSEFAİN Galata köprülan B262) kürdar zade Han 22640 izmir « Pire - iskenderiye Postası (izmir) m arm salı 11 Trabzon Postası « 1 Mart (Gülcemal) !,Mı ba 18 de Galata rıhtımından. Dönüşte Tireboluya da uğra: nılır, imir - Mersin Postası (Çanakkale ba 10'da. kalkarlar, 1 Mart çarşam idare rbtımından (870) 1.Mart - çarşambadan itiba- ren Bandırma ve Karabiga postaları Istanbul'dan saat 18 de kalkacaklardır. (873) Doktorlar Doktor — Operalör Ahmet Asım Doğum ve kadın bastalıkları birinci sınıf mütebasnsı Muayene: 10 — 12 Ortaköy, Şifa yurdu, 15 — 18 Beyoğlu, İstikim caddesi No. 193 (Opera sineması karşısı) Telefon: 41990 — 4.2221 Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıklar mütebassim Divanyolu No. 118 Telefon: 2223908 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütehassıs Babıâli (Ankara Caddesi Numara 60) Diş doktoru Mustafa Zeki Muayenehane: Üsküdar Atlsmataşı No. 58 Diş doktoru Zeki Nuri rabatsızlığı tedavi olunur. Muayenebane: Usküdar Akçıbaşı Mektep sokak No. 00 Ademi iktidar ve bel gevşekliğine karşı en müessir deva SERVOİN bap acıdır. Deposu, Istanbul'da Sirkeci'de Ali Riza Merkez eczanesidir. Taşraya | 150 kuruş posta'ile gönderilir. İzmir'de Frigtal - pazarındaki, . Trabzon'da Yeni eczahanesinde de bulunur. © BAHİSİ: MEHMET ASIM Uunum Neşriyat Müdürü: REFİK AHMET VAKII MATBAASI — İSTANBUL Ber gün bastâ kabul edilir, Her nevi diş | BOURLA BİRADERLER Ve Şsı vw SATİE MAĞAZALARI de göstereceğiniz her istas- yonu mükemmel olarak işi tebilirsiniz. Tek bir duğmeyi çevirmekle bütün avrupa İs- tasyonlarının temiz bir seda ile ve bir birlerine karışma- dan önünüzde resmiğeçit yap- tıklarına şahit olacaksınız. TELEFUNKEN İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğündn: Benzine âittir 1 — Gümrük muhafaza umum kumandanlığı emrindeki deniz vesaiti için “100,, tondan ve “135,, tondan çok olmamak üzere satın alınacak benzin kapalı zarfla kırdırmağa konulmuştur. 2 — Kıdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri Istanbulda Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden Ankarada Gümrük Muba- faza Umum kumandanlığından alınacaktır. 3 — Kırdırma İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğün- de kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. l — Kırdırma 73-933 tarihine raslıvan salı günü saat 14 tedir. 5 — Teklif mektupları kanundaki hükümlere göre gün ve saatinden evvel ba ilânın 3 üncü maddesindeki komisyona veri- lecektir. 6 — Her istekli, biçilmiş bedelin yüzde 7,5 ğu olan 3148 lira 88 kuruş'uk muvakkat güvenmelerile “teminat, belli saatten evvel komisyona gelmeleri, 7 — Almacak benzinin evsafını meye ilişiktir. 8 — Belli olan saatte tutulması adet olan zabıt kâğıdı dok durduktan sonra hiç bir teklif kabul edilm'yecekt'r, “644', Ankara Nafıa Baş- mühendisliğinden: 1 — Bedeli muhammeni (13008) liradan ibaret Polatlı - Hay» mana yolunun birinci km. sinden dördüncü km.sine kadar (4800) metre mik'ap ham taş ihzaratı kapalı zarf usulü ile münakasaya konmuştur. 2 — Ihale 2- Mart- 933 perşembe günü saat 15 te Ankara Vilâyet Daimi encümeninde yapılacaktır. 3 — Talipler ihale gününden evvel münakasa ve müzeyede kanunu dairesinde teklif mektupları ile birlikte bedeli muham- menin *( 7,5 çuğu nisbetinde (976) liralık banka teminat mektu- bu veya o miktar paranın vilâyet Idarei Hususiye veznesine ya- e ey dair makbuz ilmühaberini zarf derununa İeffetmeleri âzımdır. gösteren kâğıt esas şartna- 4 — Şartname ve keşifnamesini görmek istiyenler, vilâyet Başmühendisliğine müracaat etmeleri ve ihale gününde Daim! encümende hazır bulunmaları ilân olunur. (o (631) İstanbul Posta T. T. Baş müdürlüğünden: İdaremiz için bir deniz Motor botu yaptırılacaktır. Münakasa kapalı zarf usulile 4-Mart-933 tarihinde icra olunacaktır. Talipler bu baptaki şartnameyi. ve plânı almak ve görmek için Istanbul Posta ve Telgraf Başmüdüriyeti kalemine, münakasaya iştirak için de yevmi mezkürde saat on dörtte Başmüdüriyet Komisyo- wuna müracaatları, (578)