24 Mart 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

24 Mart 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

| Miğindem: | tasarrıf oldukları Galatara Berket Birinci kurası ay başında çekiliyor Kura Ankarada IŞ BANKASI merkezinde noter Birinci Ikinci 10 kişiye 400 erden) 10 kişiye ( 50 şerden ) huzurunda çekilecektir : mükâfat 750 250 1000 500 Lira VERİLECEKTİR. İŞ BANKASI nın bütün şur-| belerindeki kumbara sahip- ai Gis Milli Türk Saliha Acentalığı ŞiKAGO Sergisine tertip etliği seyahate iştirak ediniz. 10 Temmuz 20 Ağustos 1935 ies GALATA - SARAY Devlet Demiryolları ilânları idaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan “Teste, konturplake, Garens boya, Tel halat, civata “9,, kalem ke- akkümlatör © ve saire gibi muhtelif malzemenin pazarlığı 29/3/933 taribine ras- Ni > hyan çarşamba günü mağazada yapılacağından isteklilerin aynı “ günde saat 9 dan İl e kadar tahriren fiat vermeleri, bu bapta- ki malzemenin müfredat İstesi mağaza dahilinde asılmış olup nü- mune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü nümune- , lerinin beraber getirilmesi, nümunesiz tekliflerin kabul edilmiye- ceği ilân olunur. (1321) Inhisarlar Umum Müdürlüğünden idaremiz için şartnamesine tevfıkan ve “13501) numaralı ka- rarname ahkâmı dairesinde takasla ve kapalı zarf usulile ikişer tonluk üç kamyonet satın alınacaktır. Mezkür kamyonetlerin kat'ı tesellümünden evvel tecrübeleri icra edilecek ve matlüp evsafı tamamen haiz oldukları tesellüm hey'etince tesbit edilecektir. Ta- - Niplerin şartnameyi gördükten sonra münakasaya iştirak etmek için teminat akçelerile beraber zarflarını nihayet “3/4/933,, pa- zartesi günü saat “15,, e on beşe kadar Galatada Alım Satım komisyonuna tevdi etmeleri. (1067) Adliye Vekâletinden : Mehakim ibtiyacı için (66) kalem evrak ve defter aleni Mü- nakasa usulü ile tabettirilecektir. Bu baptaki şartname ile hümu- neler Ankarada Vekâlet levazım müdürlüğündeve İstanbulda Le- > vazım Mümeyyizliğindedir. Ihale 3-4.933 pazartesi günü saat © (15) tedir. Taliplerin ihale günü bedeli muhamminin yüzde yedi buçu- ğu olan (375) lira teminatı muvakkate ile birlikte mübayaat ko- misyonuna müracaatları. Şartoame ve nümunelerin görü'mesi için de her gün yukarda yazılı dairelere müracaat olunması iân olunur. (1100) i lerinin isim ve numaraları | Ankaraya gönderilmiştir. İstanbul Yedinci Tera memurluğundan: 1960) borçlu tasviyazina Cemli Efendiye Tire Lütfiye Hantma borcunuzun dair tanzimen gönderilen ödeme emri 4$- kametgahınızın meçhuliyeti Kasebila teb - olunamamasna e bindi got Ifasma karar arihi Mânden itibaren ( gün zarfın da müracantin bu baptaki kanın! itira- mızt dermeyan etmediğiniz takdirde gı-| yabınızda muamelei kanuniye ifa cluna cağından malâm ödeme emri makama kalm olmak üzere İlân ölünür. SAHIBİ: MERMET ASIM Yüksek kaldırım cihetindeki İ nin ve dükkânların heyeti umumiyesi 85 i- İ meti mubammenesi İ hakları tapu sicilile sahit olmıyan alacaklı FİKRET ADİL — ISTANBUL Naşriyat Müdürü: VAKIT MATBAASI Ankara'da Çocuksaırayı caddesinde Bü Beyoğlu Üçüncü Sulh Hukuk Him. | Falma, Huriye, Diirdane, Pembe Hanım larla Mustafa Efendi Mustafa çavuşun rma - zade ma hallesinde Yüksek kaldırımda eski 34/65 ye- ni 28/65 numaralı iki bap dükkânr Gülatada Kemankeş caddesinde müşteri | hane ile 'kezalik ballesinde ma 65 ve yeni 50 numaralı bir bap dükkknı müşte mil iki odanın tamamı guyuu İzale zımnında Kumruk eski açık arttırmıya vazedildiğinden 24/4/933 ta- günü on aluya kadar Beyoğlu Sulh mahkemesinde Piimüzsyede satılaraktır. Arttırma bedeli rihine müsadif pazarteni saat 15 ten, kıymeti muhammenesini bulursa Bulmadığı “Lakdirde taahhüdü baki o gün iha- 1s edileğektir. arttı en son İ mn kalmak suretile ikinci arttırma on beşinci gü: 4 tesadilt eden 3 tarihine müsadif salı günü saat on beşten, on altıya kadar icra olunacak en çok artranın üstünde bırakılacaktır. Bun başka ilânat yapılmıyadaktir. 2 — Mezkür emiüklen Bereket yilksek kaldirimdaki 2ade 24/88, sarar binanm kıymeti muhamime « mahallesind: 28/65 nun mesi 8080 liradır. Kapıdan girlldikt şeme ve mozayık merdivenla birinci Kata Çi kıldıkta düşemesi peturol ve tuğladan mü üç oda odası rekkep beten üzerine ahşap döşeme helâ ve kapı üzerinde ufak bekçi ve hir sofndır. İkinci kala ahşap merdiven le çıkılır. Keza üç oda bir helddan ibaret 0- Tup üçüncü kat ta buhun aynidir. Dördüncü kat ta ikinci ve üçüncü katların ayn ise de tavanı basıktır. Bunların üstünde çini dige meli üzeri açık taraça vardır .Binanm cephe ve arkasında birer dükkün ve arka düxkün üzerinde bir oda tir mermer sofa ve bir ap tesbame ve iki basamaklı merdivan vardır mağazanm als tanda bodrum ve bir de sarnıç vardır. Hane- raya icar edilmiştir. 5 — Kemankeş mahallesinde e Gümrük önddesindeki 68 ve 50 numaralı binanm kıy» 2100 liradır. - kapıdan düküna girilerek ahşap merdivenle çıkılıp bi- rinci katta bir oda Ve ikinci krtta gene bir oda ve üzeri taraça ve bir balâdan ibarettir. | 4 — Tarihi ihaleye kadar vergi, vakıf i- caresi, belediye resmi, dellMiye hissedarlara pe 5 — Arttırmaya & kı maeti muhammenenin -vüzde yedi buçuk nis - | betinde teminat akçesi veyakut mili bir ban- kanın teminat mektubunu getirmeleri şarttır. $ — Arttırma bedeli tarihi ihaleden beş gün zarfında mâhkeme kasasina tediye edi- Tecektir sakal takdirde ihale feshi ve Cari fiyat ve zarar ve ziyan ve fair masarifi sat: re, bilâhüküm kendisinden tahsil edilecek 7 — 2004 sumaralı icra ve iflâs kanununun 26 ıncı maddesine tevfikan mezkür gayri menkul üzerindeki ipotek gihibi alacaklılarla lar ve herhangi bir hak iddin edenler tarihi ilândan itibaren yirmi gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte satış memuruna müra at etmelidir. Aksi takdirde hakları tapu si- ciilile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaş- | masından hariç kalırlar. Şartıame mühake- me divanhanesinde herkesin görebileceği bir 24 Mart 1933 Istanbul dördüncü icra memurluğundan: Tamamma «tr yüz lirs kıymet tel” dir edilen Kadıköyünde. Rasimpaşa mer üzün bafız sokağında alik $5 320 arşın terbiinde yüz yirmi bis” hailesinin Nolu ve tamammt snğe seksen hissesi grne takdir. edilen ayni s4 - terbüindi yüz. lira kıymet mahallede 18 tepe sokağında sik yeri Nolu Wç yüz arşm seksen bim olup arsinm keza yüz .. Yirmide açık Oarturmaya © vazedilmiş 1/4/933 tarihinde şartnameleri diyanha * 5 talik * edilerek <27/4/093 (tarihine müsadi? . Perşembe günü öaat 14 ten 16 ya kadar; İstanbul © deh icra daire” sinide açık attırma ( suretile Arttırmya satılacak * yedi Müterakim müşteriye “19 tur yüzde buçuk vergi iştirak için teminat belediye, lenresi sit 979 tarihli iera kanununun kan hakları ipotakl üncu maddesine tev sabit olmıyan tapa alacak » alakadarların ve (irtifak bu hakları ve hümasiiğ sicillarila Hlarla diger hakkı sahiplerin fniz ve masarife dair olan iddlalarını ilân ta rihinden itibaren yirmi gün içinde -evrski müsbitelerila halde bildirmeleri tapu #icilerie lazımdır. o Aksi hakları sabit olm yanlar satış bedelinin paylaşmasından hs- kahır Altikadarların — Çişbu weaddel katuniye' ahkümina göre Hareket eline ria ar, teri ve daha fazla malâmat almak istiyenler Hn 91/104$ dosya numaraliie mamuri « yetimize . müracatları İlân olümur. Beşiktaş icra dairesinden Istanbulda yağ kağında 3 No.da Mustafa Pifendinin Ziba sokağında bakkal Eiristo kis bir kıta iskelesinde saraf 80 Be. yoğlunda Efendi zimmetinde bakkal mostralığı ra bedelinden 12/8/032 tarihli kunturato mucibince 08 lira alacağı ol- duğunu bayanin tediyesi hakkımda çi» kartmış , olduğu ödeme emri oarkasma #umalleyh Hiristo Efendi o Yunanistaba gidip başir tarafından verilen meşruhattan an taşımakta bermücibi talep tebiizet icrasna karsr verildiğinden tarih » ikametgâht meçtmi bulunduğu mü- iânen işbu ten, itibaren. bir ay zarfında borç mas- raflar içinde kısmına We beraber verilmez ve bu müd det borcun, tamamma ve yahut bir ve yahut alacakimın. taki- icrasi hakkında tir vekii Mfahen veya ie yazı Mirazda zarfında veya kanuni kezalik bu müddet tera kamınınun 74 üncü maddesi (mucibince mal beyanında bulunulmazsn Bapinle taz- hakikate muhalif be- cozalandırıla - yik olunacağı ve yanda bulunulduğu belde cağı tunmazan itiraz edileceği iin ve borç ödenmek Veya o» cebri ieraya devam tehüğ makamına kuim olmak Üzere re anılmıştır Fazla tefeliht almak istiye lerin 983/7 numara ile Beyoğlu sulh mahke- meleri baş kitabetine müracaatları ilân olu nur. Baştan ayağa, tepeden tırnağa kadar Yerli Malile giyinebilirsiniz Kurban Bayramında Pahalılığa kurban olmak istemezseniz Bayramlıklarınızı Yerli Mallar Pazarından alınız Luz Istanbul'da Slm pıda - Beyoğlunda istiklâl caddesinde in Samsun'd Bankalar caddesinde