27 Ağustos 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

27 Ağustos 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

amman Afyon Vilâyetinden : Afyon — Sandıklı yolunun 0 4 000 — 63 4- 000 kilometre- eri arasında muhtelif açıklıklarda “)1181,, lira bedeli keşifli se- iz adet köprünün beton arme o'arak inşaları 13/Ağustos/933 tarihinden itibaren ©Eylül/933 tarihine müsadif çarşanba günü “at 15,50 de kat'i ihalesi icra kılınmak üzere kapalı zarf usu- lile münakasaya konulmuştur. Taliplerin sekiz melre veya daha fazla açıklıkta ve Beton arme köprü yaplıklarına dair vesika ib- faz etmeleri ve bu kabil işlerde bulunmuş bir fen memuru is- tihdam edeceklerine dair teminat vermeleri meşruttur. Keşifna- Meyi görmek ve izahat almak isteyen taliplerin encümeni Vilâye- te ve Nafa Başmühendisliğine müracaat etmeleri ilân olunur. (4190) Giresun 2 No.lu Jandarma mektebi kumandanlığından: 2 No. lu Jandarma Mektebinin 1 * Eylül - 1933 tarihinden 3L- Ağustos - 934 tarihine kadar idaresi için 12 - Ağustos - 933 İarihinden itibaren münakasaya konulan aşağıdaki listede cins ve miktarı yazılı 24 kalem erzakın 2 - Eylül - 933 gününe müsadif 'umartesi günü saat 14 de ibalesi icra kılınacağını ve taliplerin fazla tafsilat almak üzere Mektepteki satın alma kom'syonuna müracaatları ilân olurur. (4080) Kile Cinsi 208000 O Ekmek Kapalı zarf 40000 Sığır eti Aleni münakasa 15000 O Bolgur “ " 8000 Pirinç * * 2000 Eritilmiş sadeyağ » 4700 Tuz » » 8000 Soğan . » 2000 Sabun " ” 10000 Kuru fasulye ” ” 5000 Nohut “ » 9000 Mercimek " “ 20000 Patates * " 2000 Beyaz peynir si " 2000 Üzüm çekirdeksiz ,, ” 2500 Toz şeker » ” 500 — Kırmızı biber & » 500 Kayısı reçeli Ni , 1600 Telşehriye N » 500 Zeytinyağı © 2 w Zeytin » geye 2500 © Düdük makarna ” ” 1000 Un " ” 300 irmik “ ” 1000 O Üzüm sirkesi yn ” Kalem 24 Yirmi dört kalemdir. Ankara Mektepler Alım Satım Komisyonu Riyasetinden: 1— Gazi Terbiye Enstitüsü ve Gazi Lisesi pazsiyonunun se nelik erzakından bir kısmı 7-8. 933 tarihinden itibaren kapalı Zarf usulile ve 2Ü gün müddetle münakasaya konulmuştur. ? — Talipler şartnamelerini ve ayrılan partileri görmek üze- Te Üumadan maada her gün saat 17 ye kadar mektep muhase- €sine müracaat edebilirler. Talep vukuunda tabriri malümat ve- tilecektir, 3 — Talipler ihale günü o'an 29: Ağustos-933 salı günü saat 15 de © 7,5 teminat akçeleriyle veya muteber bir banka mektubu ile birlikte Ankara Mektepler Muhasebeciliğinde. top- anacak olan Mektepler Alım Satım Komisyonu Riyasetine mü- Tatatları, (3826) .Akşam Erkek San'at Mektebi Kayıt muamelesine başlanmıştır. 8 Eylüle kadar devam edi- İecektir. Eski talebenin de bu müddet içinde kayıtlarının yeni- lenmesi ve 932 - 933 mezunlarının şahadetnamelerini alabilme- (4310) leri için 4 Vesika Fotograf getirmeleri lâzımdır. e rinin © a nmlem gapüni ŞM Avrupada San'at Tahsili İstanbul mıntaka san'at mektebi müdürlüğünden: Maarif Vekâleti cMilesince namzetlikleri kabul edilmiş olan talebenin müsabaka imtihanlarına iki Eylülde başlanacaktır. Bu yp tihanlara Istanbul Mıntaka San'at o Mektebinde (girecek- *rin en geç 3İ Ağustos 933 perşembe günü saat 12 ye kadar mektebe müracaatla sıhhi musyenelerini yaptırmaları ve büyiyet- Şi mi tasdik ettirip müsabakaya girme vesikası almaları lâzımdır. (4438) sansim İzmit w Opr SMA lu No. 152 SEN, diatbermie, (0048) şiş Hİ “Teçhiza Ne RONT Ultraviolet, . irfraruf Beyoğlu birinci sulh hukuk bâkimliğinden: 1 — Penbe Ne- cibe Hanımlarla mehmet ve Ha- lit ve sairesinin şayian ve müş- tereken mutasarrıf oldukları 904 lira kıymeti muhammineli, B. oğ- lunda Ömer Avni mahallesinde Hacı Beşir sokağında eski 5 yeni 7 numaralı maabatiçe hane SERSRMEMEEEESEADEREEŞE YURDU İ : | hükmen izaleyi şuyuu zımnında | açık arttırmıya vazedildiğinden | birinci arttırması 27/9/933 tari- hinde çarşamba günü saat 15 | ten 16 ya kadar icra olacak ve kiymeti mubammineyi bulduğu takdirde en çok arttırana ihale edilecektir. Gayri menkuli mez- kür zemin katı haric olmak üzere üç katlı ve sekiz odalı ahşap olup bakiçeyi havidir. 2 — Tarihi ihaleye kadar olan vergi, vakıf icaresi, belediye rusumu, dellaliye hissedarlara aittir. 3 — Arttirmıya iştirak edecekler kıy- meti muhamminenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminat akçesi veya milli bir bankanın te- minat mektubunu (getirmeleri şarttır. İ— Artırma bedeli tarihi ıhaleden beş gün zarfında mah- tir, aksi takdirde ihale fesh ve farkı fiyat zarar ve ziyan faiz bilâ hüküm kendisinden “tahsil İ edilecektir. 5 — Gayri menku- Wi mezkür üzetindeki ipotek sahibi alacaklılarla haklari tapu sicilile sabit olmayan alacaklılar ve her hangi bir hak iddia edenler evrakı müsbitelerile bir- likte satış memuruna müracaat etmeleri aksi taktirde hakları tapu sicilile sabit olmayanlar sa- tış bedelinin paylaşmasından ha- i Jar. © — Şartname mah- Sak le, Sare Esi görebileceği bir yerde asılmıştır, dosyayı görmek ve fazla tafsilât almak isteyenlerin 932-17 numa- ra ile Beyoğlu Sulh mahkeme- leri baş kitabetine müracaatları ilân olunur. (6720) li | | m keme kasasına tediye edilecek- | Ucuzluk... temizlik... Sürat VAKIT YURDU KITAP KISMI ÇALIŞMIYA Basılacak Kitaplarınızı .. Yapılacak Cetvel işlerinizi .. Makbuzlarınızı .. Defterlerinizi.. Baskıya Ait Her işinizi .. VAKIT YURDU Her Yerden Çok Ucuz Yapar istediğiniz yerden fiyat alabilirsiniz. Vakıt Yurdunun Fiyatı Heryerden Ucuz olacaktır —ii— VAKIT 47 Ağustos 1933 —— Jltsanbul Yüksek Iktısat Ve Ticaret Mektebi Müdürlüğünden : 1 — Kayıt ve kabul işi 1/Eylül/933 te başlıyacak ve 30/Ey» lül933 akşamına kadar sürecektir. 2 — Kayıt işi için pazartesi, perşembe (günleri sabahları saat ondan akşamları saat 17 ye kadar Mektep müdürlüğüne müracaat olunacaktır. 3 — Mektebin “Yüksek İktisat ve Ticaret,, kısmına: A. — Bakalöryaya tâbi tam devreli lise mezunlarile bu de recede olduğu Maarif Vekâletince tasdikli ve bakaloryaya tâbi ecnebi ve akalliyet liselerinden şahadetnameli olanlar ve Ticaret Lisesi ile Galatasaray Lisesi (o Ticaret kısmı mezunları “Galatasaray,, Ticaret kısmı mezunlarının hükümetçe gösteri- lecek mali müesseselerde bir sene staj görmüş olmaları şarttır. B. — Mülga Darülfünun fakültelerinden ve Yüksek mek - teplerden mezun olanlar ile Türk © üniversitesi ve Yüksek mek- teplerden naklen gelecek olanlar, Naklen gelecek olanların &v- velce girdikleri mekteplere her halde lise mezunu olarak kayıt edilmiş olmaları şarttır. 4 — Mektebin, “Ticaret Lisesi,, kısmına: A, — Bakaloryaya tâbi Orta mektep mezunlarile Ankara, İzmir, Adana, Trabzon, Samsun, Ticaret mektepleri mezunları almacaktır. . B. — Bu kısma gireceklerin yaşları on beşten aşağı ve yir- mi birden yukarı olmıyacaktır. 5 — Mektebin “Küçük ticaret,, kısmına: İlk mektep mezunlarile Orta mekteplerin o 1, 2, 3, üncü sınıflarından tasdikname ile gelecek olanlar. Bunların yaşları da 13 ten aşağı 18 den yukarı olmıyacaktır. 6 — Kayıt ve kabul için aşağıda yazılı vesikaları müdürlüğe hitaben yazılacak bir istidaya bağlamaları icap eder: 7 — Mektebin her üç kısmı nehari ve muhtelit olup tedrisat öğleye kadardır. Yüksek İktısat ve Ticaret kısmı ile Ticaret Li - sesi talebesinden üç sene zarrfında tedris ücreti ve imtihan harcı namile dört lira yetmiş beş kuruş alınır. 1 — Mektep şahadetname veya tasdiknamesi, 2 — Sağlık ve aşı raporları, 3. — Hükümetçe (müsaddak iyi hal varakası, 4 — Hüviyet cüzdanı, 5 — Üç adet fotoğraf, 6 — Mektep ida» resinden alınacak matbu beyannamedeki sorgularm cevapları yazılacaktır. “3772,, iz ir . Istanbul! Belediyesi ilânları | Beyoğlu Tapu idaresinden : Beyoğlunda Şahkulu maballesinde caddei kebirde cedit 542/560 No. lu mukaddema kabristan elyevm iratlı arsa senetsiz tasarrufata kıyasen Istanbul Belediyesi namına tescil edileceğin- den mahalli mezkür bakkında bir güna tasarruf iddiasında bulu- nanlar varsa vesaiki tasarrufiyelerini hamilen 15 gün zarfında 933/5286 muamele No. siyle idareye müracaatları ilân olunur. (4441) Adalar Belediye şubesinden : Büyükadada Salhâne mevkiin- de kâin temizlik Ahırı münakasa suretiyle tamir ettirilecektir. Keşfi 36İ lira 33 kuruştur. Yapmak isteyenlerin şartuame ve keşifnamesini görmek üzere her gün daire baş mühendisliğine ve münakasa için de teminat paralariyle beraber 21-9.933 per- şenbe günü saat on altıya kadar Encümene müracaatları ilân o- | (4440) İunur. BAŞLADI i i g1 7.