1 Eylül 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

1 Eylül 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

Polis ve Jandarma Mektebi Inşaat Komisyonundan : I — Ankara'da yapılacak polis ve jandörma mektebi plân müsabakasının müddeti 1 Teşrinievvele kadar on beş gön daha temdit edilmiştir. 2 — Mektebin arsa plânı ihzar edilmekte olup bittiğinde müracaat edenlerin adreslerine gönderilecektir. (4932) . .. yes You Istanbul Maarif Müdürlüğünden : Istanbul Kütüphanelerine lüzumu olan 189 çeki Kuru Meşe Odunn ile 2100: kıvye: Mangal kömürü ve-12 buçuk Ton Kok kömürünün 29 - Ağustos - 933 tarihinde icra kılınacak münakasa- sı bir hafta müddetle temdit edilmiştir Şartnamesine göre itaya talip olanların Vilâyet muhasebeciliğinde. müteşekkil komisyona teminat akçelerile beraber 9 - Eylâl - 933 Cumarlesi günü saat 15 te müracaatları ilân olunur. (4554) Hatıralar « Vesikalar Harp kabinelerinin isticvabı Bu eser, mütarekeden sonra, umumi harp mes'ullerinin diz *anı âlideki isticvaplarıtı, resmi vesikaları ihtiva etmektedir. Harp kabinelerinin isticvabında Bütün harp senelerinin ve mütareke yıllarının en canlı saf- halarını, bu eserde bulacak, lezzetle, merakla okuyacaksınız. 600 sayıfalık kitap bir lira Dağıtma yeri VAKIT matbaası e ——— l Devlet Demir yolları ilânları idaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan civata, asit finik, oksijen kaynak ve kesme aletine mabsus komple manometre, Donanma duyu, ampul, mahruti çadır, bakır izole tel, kordon tel, bakır çıplak tel, suplon tel, donanma feneri, Türk bayrağı orta, karton bitüme, badana makinesi ve saire gibi (43) kalem mubtelifülcins malzemenin pazarlığı 6/9/933 tarihine müsadif Çar- şamba günü mağazada icra kılınacağından taliplerin yevmi mez- kürda saat 9 dan İl e kadar isbatı vücut ederek tabriren fiat vermeleri, bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahi- linde asılmış olup numune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü numunelerinin beraber getirilmesi, numunesiz tek- liflerin kabul edilmiyeceği ilân olunur. (4553) Rusyaya gönderilecek işçiler Sümer Bank Umum Müdürlüğünden: Aşağıda isimleri yazılı Efendiler Rusyaya stajiyer gönde- rilecekletinden en geç 2 Eylül 1933 cumartesi gününe kadar Bankamız Pamuklu şubesine müracaatları. — Süleyman oğlu Hasan, Ali oğlu Bekir, Faik Fikri, Halil Izzet, Sadettin Iz- mir, Hilmi Hakkı, Ziya Necip, Mehmet Ata, Hamdi Konya, Ahmet İlmi, Ömer oğlu Avni, Raşit Ankara, Tahsin Kıbrız, Mustafa Bursa, Rüştü Kasaba, Refik Eşref, Şefik İzmir, Abi- din Manastır, Ahmet Gelibolu, Kemalettin Ankara, Ahmet Riza, Vehbi Nevrekop, Ibrahim Şevki, Süleyman Necip. (4555) ———— | Istanbul Belediyesi ilânları «Üsküdar 27 inci Mektebin Tamiri Teminat 24,5 Lira edebi ike 15 4 , Beşiktaş 24 ,, yi » " 21 ”. j Beyoğlu 9 ,, duvar » "” 7 ” Çatalca Arnavatköy ,, ,, » ” 33 " Kemali A, "105 / Bakırköy Safra Köy ,, © » ng “ ” Eyüpte Mibri şah valde sultan mektebi tamiri ,, 41 “ Yukarıda yazılı mektepler pazarlıkla tamir ettirilecektir. Talip deler şeraiti anlamak ve keşif evraklarını görmek üzere her gün pazarlığa “girmek için de teminat makbuz veya mektubu ile 2/9/933 Cumartesi günü saat On beşe kadar Levazım müdür- lügüne müracaat etmelidirler. (4493 Temizlik amelesi için yaptırılacak 800 takım kışlık elbise ve serpüş kapalı zarfla mümakasaya konulmuştur. Talip o'anlar şartı e almak için hergün Levazım Müdürlüğüne müracaat et meli. ünakasaya girmek için de 537 liralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını 21/9/933 Perşenbe günü saat On beşe kadar Daimi Encümene vermelidirler. (4546) Beledilk Kanununun 15 inci maddesinin 3 üncü Fıkrası mucibince harcı mukabilinde ruhsatname almak için belediye şubelerine evvelce istida ile müracaat etmelerine rağmen sınıf cetvellerinin hatırlanmaması yüzünden harçları alınıp rubsatna- meleri verilmeyen ve sınıfları 24/8/9353 tarihinde tesbit edilebilen berber dükkânı, Otel, Hamam, Sinema, tiyatro, Bar ve Donsing işletenler için ayın On beşinci günü akşamına kadar son bir mühlet Kere e kadar ve bu müddet zarfında müracaat edecek sırf yukusıda şanlı esnaftan cezasız olarak barç alınacağı ve bundan sonrası içiz ceza aranacağı ilân olunur. (4547) Deniz Yolları işletmesi ACENTALARI : Karadeniz 2. nci Arâlık Postâsı ERZURUM vapuru 3 Eylül pazar günö saat İ8de Galata rıhtımından kalkacak Zorguldak, Ineko'u, Ayancık, Samsu, Fatsa Gire- sun, Tirebolu, Görele, Trab- z0n'a uğrayarak Rizeye yide cek ve DÖNÜŞTE aym iske- lelere ilâveten OF, Pulathane, Ordu'ya da uğrayacak yalnız Zonguldağa uğramıyacaktır. (4548) Ayvalık Sürat Postası MERSiN Vapuru 3 Eylül Pazar saat 17 deldare rıbtimından kalkacak ve Çanakkale, Edremit, Ayva: lık ve Dikiliye uğrayarak İz mir'e gidecek ve dönüşte ay- nı iskelelere uğrayacaktır. i (4549) ii Mersin Aralık Postası KONYA Vapuru 3 Eylül Pazar Saat 10 da Idâre rıhtımından kak kar. Taşucu, Anamur, Kuşa: dası ve Gelibolu'ya yalnız dö- nüşle uğrar. (4550) Izmit Hattına Badema Cuma, Pazar, Çar- şamba günleri Idare rıhtımın- dan saat 9 da Kırlangıç va purü kalkacaktır. , (4551) DOKTOR Hafız Cemal Dahili hastalıkları mütehassısı Yapılacak Divanyolu N. 118 Telefon: 22398 i Ucuzluk... temizlik.. Sürat VAKIT YURDU KITAP KISMI ÇALIŞMIYA Basılacak Kitaplarınızı... Makbuzlarınızı.. Deiterlerinizi.. Baskıya Ait Her işinizi... VAK Her Yerden Çok Ucuz Yapar istediğiniz yerden fiyat Vakıt Yurdunun Fiyatı Heryerden Ucuz olacaktır - 11 — VAKIT 1 Eylül 1933 me Nafia Vekâletinden: 24/8/933 tarihinde kapalı zarf usuliy'e yapılan münakasada talip zuhur etmediğinden Ordu Vilâyetinde Ordu : Fatsa yo'un- da inşa edilecek belonarme Eo'aman köprüs'nün inşası pazarlık- la ihale edilecektir. Pazarlık 2- Eşlül - 933 Cumartesi günü saat 15 de Nafia Vekâ'etinde yapılacaktır. Taliplerin yevmü mezkür- de 3150 liralık teminat mektubunu bamilen müracaat ilân o'unur. İstabul Poja Th Başmüdürlüğünden : Awkara Telsiz irsal istasyonu için 100 - 135 lira ücretle bil- müs bata bir dizel baş makinist alınacaktır. Talip olapların on Eylül 933 tarihine kadar evrakı lâzimesile Başmüdüriyete mü- racaat etmeleri, (4413) etmeleri (4518) . Ya . Manisa Vilâyetinden: Manisa — Akhisar yo'unun 23 4- (67 — 29 4 735 kilometro- ları arasındaki kısmının toprak tesviyesi, sünai imalâtı ve maka- dam şose inşaatı aşağıdaki şartlar Üzerinden kapalı zarf usuliyle münakasaya konulmuşlur. 1. — ihale 16/Eylü/1933 cumartesi günü saat on altı buçuk» ta vilâyet makamında yapılacaktır. 2 — Yapı'acak işin tahmini keşif bedeli 47000 liradır. 3 — Münakasaya girecek talip kendisi mühendis veya eh- liyeti başmühendislikçe tastık edilmiş fen memuru olmadığı tak- dirde, fiatını böyle bir mühendis veya fen memuru ile birlikte teklif etmesi şarttır. 4 — Münakasaya gireceklerin münakasadan evvel vesikala- rını başmühendisliğe göstererek altını imza ettirmeleri lâzımdır. 5 — Taliplerin teklif mektubunu 16 eylül cumartesi günü saat 16,30 dan evvel vilâyet makamına vermeleri ve yahut bu saaltan evvel varacak surette göndermeleri lâzımdır. Bu saallan sonra verilecek veya gelecek mektuplar kabul edilmez. 6 — Talipler mukavele suretini, münakasa şartnamesini, hu- susi şarlnameyi ve keşif hülâsasını Ankara'da Yollar Umum Mü- dürlüğünden ve İstanbul da Nafıa Başmühendisliğinde tetkik ede- bilirler. Fazla tafsilât ve mahallen tetkikat için Manisa Nafıa Başmühendisliğine müracaat edilmelidir. (4421) Istanbul Posta 1. 1. o Başmüdüriyetinden : Sahipleri tarafından terkedilen iki yüzden fazla posta paketi 2/9/933 tarihinden itibaren on gün zarfında her gün saat 14 den 16 ya kadar Istanbul Paket Postanesinde aleni müzayede ile sa- tılacaktır. (4466) BAŞLADI Cetvel işlerinizi .. IT YURDU alabilirsiniz.