25 Eylül 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

25 Eylül 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

EN©'S ERUIT SALT İnkibaz, sihhat avarizinin menbaidir. Bunu, altmiş se. neden fazla müvaflakiyeti ile bütün dünyada taninmiş Eno's “Fruit Salt” müs tabzarindan sabah ve | bir bardak su dern- nunda bir kahve kaşigi mik- 628 '..» a . . Nafıa Vekâletinden: 16- 9-933 tarihinde kapalı zarf usulile yapı'an münakasa peticesinde teklif edilen fiatlar haddi lâyıkta görülmediğinden Çoruh Vilâyeti dahilinde Hopa — Borçka yolu ve Çoruh nehri Özet nde kurulacak demir köprü inşası pazarlıkla icra edilecektir. Pazarlık 2 - Teşrinievvel 933 pazar günü saat “15,, de Na- fia Vekâletinde yapılacaktır. Pu tususta tafsiât almak için Yollar Umum Müdürlüğüne | müracaat olunmalıdır. Taliplerin yevmi mezktürda “3500,, liralık teminat mektubu- nu ve teklif etmek istedikleri projeyi hâmilen müracaat etmeleri ilân o umur. 15094) “Çanakkale Jandarma mektepleri Satınalma komisyonundan: Kilo 210000 Ekmek 1 — Gelibo'u Jandarma mektebinin bir senelik ihtiyacı olan ekmek yirmi gün müddetle kapalı zarfla yeniden münakasaya çır karılmıştır. ? Verilecek fiat haddi lâyik görüldüğü taktirde 1/10/933 tarihine Çanakkale Vilâyet dairesindeki komisyonda icra edile- cel.tr. Şarinameler komisyondan isteyenlere verilir. 3 — Talip olanların ihale günü teminat ve teklif mektupla- vie birlikte Kömisyonü mürecaaları Man ölünür. (5065) «A9: e 11 — VAKIT 75 Eylül 193385, » TUDEYE “ ZIRAAT BANKASI BIRİIKTİREN RAHAT-EDER Deniz Yolları işletmesi ACENTALARI Kar Köprükaş Sirkeci Mühürd Vele Karadeniz aralık postas ANKARA vapuru 26 Eylül salı 18 de Galata rıhtımından kalkacak Zonguldak, Inebo'u, Sinop, Samsun, Ünye, Ordu, Gireson, Vakfıkebir, Trabzon, Rize'ye Dönüşte bunlara ilâ veten Sürmene'ye ujrayacak- br. (5136) Izmir Sür'at Postası IZMIR vapuru 26 Eylül salı 1 de Galata rıhtımından İz mir, Pire, İskenderiye'ye kal kacaktır. 5137, | Kiralık oda aranıyor İstanbul ve Beyoğlunun yüksek | havadar ve sıhhi mevkiine ve gü neşli, iyi bir aile içinde döşeli iki | oda aranıyor. Matbaamızda dizi Jöndet « Rejaha kWWy/turür R. B. rumuzuna | müracaat DOKTOR Hafız Cemal Dahili hastalıkları mütehassın | Div----"« N. 118 Telefon: 22398 İLAN Bi Osmanlı bankasını Galata, Ye | aüzeleri umum müdürlüğünden: Topkapı sarayı müzesit muhtelif yerlerinde icra kılmacak tamiret kapalı zarf usulile Ü&pievvelin birinci pazar günü saat )4 de isteklisine ihale edilecij,, Arzu edenlerin şeraiti öğ- renmek ve bu baptaki keşifna yi görerek lafsilât almak için «umadan maada her gün mesai manlarında Asanatika Müre- eri Mimarlığına müracaat edebili, (4770) Asarıatika niçcami ve Beyoğlu devairi, muse- vilerin Kipur bayramı münasebe- tiyle eylâlün 30 uncu cumartesi gü nü kapalı bulunacaktır. Cümhuriyet Halk Fırkası Kâtibi Umumiliğinden : Ankara'da Cumhuriyet Halk Fırkası merkez binasında yapı” lacak kalörifer tesisatı 14 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. İhalesi 28 Eylül 933 perşembe günü saat 3 te Ankara'da Fırka merkezinde yapılacaktır. Taliplerin fenni ehliyeti haiz olmaları veyahut böyle bir fen memuru kul- lanacaklarına veya iştirâkları olduğuna dair vesaik ibraz etme- leri mecburidir, Taliplerin tesisat o projesi ile fenni şartnameyi görmek üzere Ankara'da Fırka muhasebesine müracaat etmeleri ve ihale gününe kadar kapalı zarf içindeki teklifnamelerini ve işbu teklifnamelerindeki bedeli üzerinden “610 teminat akçeleri- ni veya banka mektuplarını da birlikte muhasebeye tevdi etmiş olmaları ilân olunur. 14978) . » Eskişehir Belediyesi skışenir DEİCdIYESİNden 21-9. 933 tarihine müsadif perşenbe günü saat on beşte ihalesi mukarrer Es'şehirde yapı'acak mezbaha binası için vu- kubu'an teklif muvafık görülmediğinden ihalenin 5» 10-933 ta- rihine müsadif perşenbe günü saat on beşle pazarlıkla icrasına karar verilmiş o'duğundan talip olanların o güne kadar şattna- meyi almak ve hazır bulunmak üzere Belediyeye müracaatları ilân o'unur, (5144) İnhisarlar umum müdürlüğünden ; Çamaltı Mem'ehasında amelehin çamaşır, eşya ve sair leva- zmının tatbirinde kullanılmak üzere kömür veya odunla ısıtılmak ve ikişer adet Termometre ve Manometreyi ve lüzumunda “For- malin,, ile dezenfeks yon yapıldığı ta'dirde kullanılmak için birde karıştırma cihazını havi olmak Üzere şartnames'ne tevfikan bir adet “Etüv,, makinası satın alınacaktır. Tal;“'erin pazarlığa işti- rak edebilmek için © 7,5 teminatlarını bamilen “2/10/933,, pa- zerlesi görü saat “14,5, da Galatada mübayaat komisyonuna 4791) müracaatları.