5 Nisan 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 4

5 Nisan 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 4

— Dağmnleiisan Topluluğa (Bağmakâleden devarı) loğruya bu köy ile e leştirilebilir; geriye kalanlar limanında erkez köyden yarmışar saat me- atü” Bu suretle sefere çıktığını Gelen haberlere göre “Valansi i”> mektepteh diğer köylerdeki sel umumiyetle made ir. Gene o merkez öyde ikti bir meb teşkilâtın- dan yarım saat mesafedeki Yeni vapur alınacak Tu, de toplıyarak temas edebilir. ve can emniyeti daha kolay min olunabilir. lübelerini Deniz tarifeleri metin müdahalesiyl. uweti bulunabilir. Acaba bize Sadullah Bey var mıdır? Türk ofisin İstanbul şubesi kadrosu Yeni teşekkül eden Türk Ali Rıza, Necmi Hanımın . Beler Ankaraya tayin Otemobil ea Hamburg, 4 Bu akşamki balo bâlosü bu akşam mükemel olması için VAKIT'in Edebi Tefrikası: 22 rıldı. Hâki gitti, gene Şefik. Beyin yanına oturdu. Se Yarıştırmazsn. canı somurtuyoı Polis haberleri Bir hacir pe lila, Alacak yüzünden Valde hanmda oturan dır, Kapıcının paltosunu çalan oturan Tanaş paltosunu Hicabi Beyin hizmetçisi utanmamış! Kaçmış ise Havagazı borusu patladı hemen Söndürülen ateş İstiklâl caddesinde birinci sirayet diğer kadının yardı! başını yarmıştır. Amerika heyeti şerefine ziyafet verildi Umumi harpt şeyden tamâmiyle ve mallar hakkında im anal Afyon satışı Uyuşturucu maddeler uzak şark Şevket Bey AAmerikaklarla İnhisar idaresi evlüdu şerif Trabzon eşrafından Prens Bibesko gelmedi Beynelmilel hava san tut. Razi mısın? — Razıyım! — Çık lirayı! — Dur'canım oynayalım, kaçak deği- liz ya! -— Yooo, ona hiç gelmem. Bak ben parayı veriyorum, sen de çık bakalım ve y koynunu koltuğunu ye a sıkılıp rail ve Şe gili oturduk ltrinciye kadar, nel açar, — Bu usul ile hiç kazandın mi? — Öynamiyorlar ki! Oyunu bıtaki- yorler. İbi Hanım kocasına: — Beni şaşırtıyorsun, git yerine otur, diye bağırdı. ; — Ne yüz veriyorsun buna, diye, da- tan sonra ik oyunu bir parti, partisi bir liraya tavla oynamağa kâlkıştılar. İlkin Hâki partisi beş liraya oynamak istiyor- Bey razı olmadı. Epey tikten sonra sonunda bir liraya lar. Bu sefer de Hâki şart koşta — Pul çalmak var, tutulmak yok. Tu- tuldun mü alırım lirayı. Eksik, artık oy - namak var, tutulmaca yök, Yakalanırsan çekiş- anlaştı — Şimdi kavga başlar, dedi. Daha ilk oyunda Şefik Bey bir fazla oynamış. — Fazla oyuadın, ver lirayı! — Ne fazlası carım, say bakalım faz- la mı? — Say, Avusturyada kanunu esasi Avusturya başvekili doktor çıkan mesele aşağı yukarı taraftan veren yapar: Müzakereler aleni te bu —————— a Çek talebesi Şehrimize gelen Çek bankası rafından yapılacağı tamam nacak oldu — Sen söledi kalktın? Yooo, şeş ayağında idin. — Neden şeş ayağı canım, ben larr daha yeni oynuyorum. Hâki haksız çikti, gene oynamağa ladılar, Bu sefer Turan Hanım — Hâki, pulları yavaş vur, ötüyor. Yoksa ikinizi de dışarı dedi. — Buna damı kâhyalık? Tavla ir oynamiyacağız? — Adam gibi oyna. Herkes nasıl nuyorsa! — Artık ama nündeki oyuna bak. o Yeniliyorsun ba? i çök ölüyorsun. Sen