24 Nisan 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

24 Nisan 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 6

24 NİSAN 1934 Edirnede nasıl karşılandı ? Halkevi, spor ve avcılık: çalışmaları verimli bir şekilde ilerliyor Uşak, (Hususi) - Lisan karşı çalışan ve Çalışma süvari Paşalar ihtisası olmaktadır. Tali Bey lışmalarım iyi ve lâzım 5 spor her gün “ sporun teammüm ve (AA) — ve mek gösteriyor; bir bir tarihi hiyettedir. klübümüzde mevsimlerinde Beylerle diğer mühim tarafından evimize bir halinde tertip ediyorlar. Yusuf Ziya Uşakta bütçesi Halk dershanelerine büyük alâka bilhassa maktadır. Bu günlerde men'i bunların sarıldığını göstermez mi? Rizede nüfus hareketleri san'at 22 — kurtarmak için (A.A.) — dairesinde 981 ve 341 erkek yeniden 3284 kız, 3108 erkek doğum bit edilmiştir. Tali Bey Belediyede Belediye verilmiştir. dir. 21 kadar gelen defterlere de 1180 do; evlenme. 5 oğum, tesbit ilmişiiz Edime belediyesi aley- hinde takibat eid Edirme —a— R Bafrada tütün piyasası nutuklara Tali Bey Bafra, 22 (A.A.) — Alıcıla Postası” rihi 14 arasında satıldı. Artvindeki eğlenceler Artvin, 22 (A.A.) yesi Janıldığını yazıyor, verdikleri temsil bir muvaffakıyet kazandı Çanakkale nlar biri (B) adları. ile iki ardır. (Kurtuluş) Kız kaçırma yüzünden.. Kır bekçisi bir köylüyü Tirede bir cinayet oldu | Ormanda bir Emine Mehmet isminde muhafaza müncer kalan üzerine ateş bacağından ve yaralıyor, göziyle Emet'te (Hususi) — <p iğne Zonguldak kömür havzasında ZONGULDAK, 23 Bugün Berki Bey merkez rasimi Valimiz, Bakliyat bin ton artmış olacaktır. ere e yâsak! İRESUN, 23 (A.A. Gedizden Kütahyaya hir meclisi ndan doktor gelen heyet ii Kütahya, 22 (A.A.) —23 miş ve bunun belediye arasına konulması için miştir. ee Yeşil ovada mi yeni dispanserin acılış beş sınıflı atma merasimi yapılmıştır.