15 Nisan 1935 Tarihli Yarım Ay Dergisi Sayfa 33

15 Nisan 1935 tarihli Yarım Ay Dergisi Sayfa 33

Fakat “bu işi bilmediğim için değil,, tabii ! öö Son perde kapandığı zaman, muha- tabım, aktörlerimiz, artistlerimiz, ve ken muhatabımın, son bir resi çek- meye çalışan fotoğrafçıyı görmem esi için, bir lâkırdı açmak mecburiyetile sordi Şimdi demek yeryüzünde yapa- yalnızsınız? — Ne münasebet Bayınl.. Sonra e evlendim. Şimdi al meşhur bir Avukatın karısıyım. Ve Am erika- daki ailemle aram iyice düzelmiştir. — Fakat kocanızın yüzünü seneden Ene görüyorsunuz galiba? Maalesef öyle, hattâ, nikâh ge- enli bile bulunamadım. Zira o gün, e karısından bir telgraf almış- , Ve, izdivaç arzusunu bile bastıra: cak hale gelmiş mesleki sevgim, b hiç düşünmeden Amerikaya hare; mecbur etti. endisini “Alp., oteline bırakır; ab seyahatler, ve muvaffakın akar yapmasını temenni edi; ai Muhsin Ertuğrula ve ğim sözde çok güç durabildim. Zira, biraz daha eksik gayret yetimi öğreneceği takdirde, gir hali görmek zevkini yenemiyeceki — Banabirşaşanesal!: Bu resimde Bayan Hicran'ı kocası Bay Naci'ye telefon ederken görüyoruz. Ört yedi türlü eşya vardır. Bunların birinci harfleri size, Bu bilmeceyi doğru çözenlere armağanlarımız : Birinciye : 10 pergel tuvalet takımı kutusu; İlinciye : cüye : Şapka; 5—il5 : Kolonya, çorap, Üçüncü sayımızdaki bilmecenin doğrusu : Açlık (Sefalet) kapıdan girince âşk pencereden, ka: Bu bilmeciyi doğru çözenler arasında yapılan kur'ada kazananlar : 1 inciye — Fotoğraf makinesi : İstanbul — Kurtuluş (caddesi Saadet apartmanı 7 Bayan Fatma Binzet. 2 inciye — İpekli pijamalık : İz- mir — İhracat komisyoncusu Bay İs- mail Esat oğlu Hüseyin Avni. 3 üncüye — Yazı takım: Samsun — Lise 3li de 87 Nadir Kemal. 32 ere sıralanmış manto, yatak vestir bayanın bayından ne istediğini “bildirmektedir. İngiliz mamulâtı bir raket; Üçüncüye: İpek şemsiye; Dö kravat, portföy, mendil; 1(6— 49 Yüz kuruşluk bir kitap; 41—65) Yetni! karişluk bir kitap; 6l — 80 Elli kuruşluk bir kitap; 8l— 100 Yirmi beş kuruşluk bir kitap. A üncüye — İpekli eşarp: İstan- bul — Rumeli caddesi Celâl paşa apar- tmanı 3 numarada bayan Selma. 5-8 — Kolonya: İstanbul — Kız muallim mektebi 157 bayan Mevhibe Şeren; Ankara Güzel İzmir işevinde daktilo bayan Hüsniye Edip; İstanbul Validebağ o prevantoryomda Nimet Halid Köni; Adana ziraat odası reisi bay Hilmi kızı Halide. çar. -11 Podra: Ayaşta Bay Ni Sedbaşında Bay Vahid Ataç © bayan Melâhat; Ankara İktisat deniz nakliyatı umum müdü ürlüği Ulviye. 12-14 Dolma kalem: Kor tasyon caddesi 9ö No. da Fazli! dişehir bakkal Hüseyin Hüsnü ' bayan Sandet Aksoy; Beyand * Ç N.5 YARIM AY BİLMECE KUPONU Neo. 5)