11 Haziran 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

11 Haziran 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

11 Haziran - Talıtılıuruıu. sinek vesalir hııınlı yumurtalarile kıllyyeıılfıı ve imha eden ve ımıllıo nazaran dıhı müessir, daha kat'i ve dılıı ucuz ve o:nnbllırln bile istimal ve rağbet ettiği Yerli Fayda' varken ecnebi malı almak bir Türk için ayıp ve gunahtır Kutusu 50 büyük 75 kiloluk 125 kuruşlur. Hasan ecza deposu, toptancılara tenzilât Allo! Bugün hayret edeceğiniz nefasette 5© ve fevkalâdelikte cıktıA,A dünyaya dehşet veren yenipeygam bermmucızeler'ç Cinsi ahlâk taraftarı mısiniz? Kıymetli müderrislerimizden Mazhar Hüsnü Beyin bütün memleketi alâkadar eden açık münakaşaları ,Ğş Kudurmuş bir polisin elim ölümü, ((Şanşa kizi Seniha Hanımın gençlik itirafatı y Büyük ve tanınmış zevatin iştirak ettiği bir tahar- (riyalı ruhiye hilesi Talât Pş. neler haber veriyor? İ, —w -<» ©» <» ©» <> 'u Dedektifin şayanı dikkat cevapları. Esrarengiz kartlar ' Maymunlar arasında bir Cizvitin hatıratı. Kadn vücutlarındaki esrar - Kudurmuş: Zabıta romanı - İnsanlaşmış nebatlar - » ç Banyo tahifası - Mahrem sabifz.> | Çocuk gazetesi, mektepli gazetesi muhabirlermizin isimleri. ' Parmak izlerinden haleti ruhiye keşfi İstanbul altındaki defineler 932 Haziranının 16 ıncı günü meydana çıkıyor Tefrikalar, Hikâyeler, Bilmacelet ve bol Nefis ve renkli kap . Beş Resimler renk YA TTTUOEERAELI EEMAEELEN L TTTT NN Müellifi : Nedim Vefik Naşiri : Kanaat kütüphanesi İngilizceden tercüme edilen bu eser, Temirlenk ve onun Cemal Sahir ve arkadaşla- rı Bir Şoförün Cinayeti Ayrıca komedi - müzik. * tesis eylemiş olduğu muazzam imperatorluk hakkında Üzküdar bitarafane yapılan bir tetkik mahsulüdür. Bu eserde Hale sinemasında Temirin hayatı romantize edilmiş olduğu için karli yormuyor. kalpler Şimdiye kadar tarihlerde kendisinden pek az bahsedi. Kn::;mıııll? len ve bunun!a beraber yakıp yıkıcı, insan kafalarından kuleler yapan zalim bir hükümdar olarak tanıtılan Temirlenge bu eserde tarihin nadir kaydeylediği yüksek bir dehayi askeriye sahip ve bilhassa mimarile tekemmül eden bir medeniyetin banisi ve ilmin âlimlerin hamisi olarak gö. rüyoruz. Eserde Temirlenğin hayatına ve kurmuş olduğu mede- niyetin nefis eserlerine ait güzel resimlerle tezyin edile. rek Kanaat kütüphanesi tarafından neşredilen Res'mli Ansiklopedik neşriyat serisine ithal edilmiştir. FİATI: 150 kuruştur. 'Dr. A. KUTİEL Cilt ve emrazı zühreviye teda- vihanesi. — Ozlata Karaköy'de bö- rekçi fırını sırasında No, 34 Norman Kerri Gelecek program Afif2 Dul.> iye 10 kuruştur İstanbul 4 üncü İcra me- murluğundan: Tamamına bin beş yüz lira kıymet takdir edi- len Üsküdarda Rum Mehmet Paşa mahallesinin Medrese sokağında atik 13 cedit 21 No. lu bir bap hanenin tamamı 16/7/931 tarihine müsadif Per. şembe günü saat 13 ten 16 ya kadar dairemizde açık arttır: Ması icra ve şartnamesi 1/7/931 dediyanhaneye talik olunacak- Doktor İbrahim Zati Cağaloğlu - Mahmudiye di Hd — A A'L Bir fakirin fakrizm ifşaatı. Ateş insanı nasıl yakmaz? G V)| kak iddinsında bulunanların Onununun 119 uncu maddesi — keri ve daha fazla malümat al- caddesi Çatalçeşme s0- kak No. 5. Her gün öğleden son- ra altıya kadar hastala- rını kabul eder, tır. Arttırmaya iştirak için Ve7 teminat akçesi almır. Hakları tapu sicillerile sabit olmayan ipotek alacaklılarile diğer alâ- Z kadarın ve irtifak hakkı sahip- lerinin bu haklarını fazlasile faiz ve masarife dair olan id- dialarmı ilân tarihiaden itiba- ren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâ. zımdır.Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar sa- tış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Bilcümle müterakim vergi- lerle belediye resimleri, vakıf icaresi müşteriye aittir. Alâka- darların yeni icra ve iflâs ka. bel gevşekliğine Karşı en müeşsir deva SERVOİN : — İstanbul'da iza — merkez eczane- a 150 kuruş posta - ile ıı 'de İrgat Pazarın- Yenı Fetah İstanbul 8 inci icra memur- luğundan : Bir borçtan i de- layı haczedilen Demirdelen mak'ap tezgâhı 14-6-931 tari- hine müsadif pazar günü saut 14 ten itibaren Tahtakalede Nalburlar içinde 13 numara- h kahvenin önünde açık art- tırma sürelile satılacağından talip olavların mezkür gün ve ıııue hazır bulunmaları ilân /—ahkâmına göre hareket ctme. —k istiyenlerin 930/637 dos* ADEMİ İKTİDAR VE | Sekizinci İera memurlugun- dan: Bir Borcun temini için paraya çevirilmesi mukarrer 60 (Altmış) kilo Şarap ve 80 ( Seksen ) okka zaytin ve (yirmi) oakka sabun ve 30 (otuz ) okka zeytin yağı 14 6 931 Pazar günü sat İ4 ten itibaren Aksaray da Millet ca- ddesinde 2 N. tu Bakkal Adem Eefendinin dukkânında açık arlıma suretile satılacağı ilân | olunur. Daktor - Foyzi Ahmet Cilt,saç ve zührevi has- talıklar mütehassısı — Cu- madan —maada her gün saat 10dan 6 ya kadar | Etibba Muhadenet ve Teavün cemiyetinden Önümüzdeki cumartesi gü- | gün saat birde etibbayi şiddet- | le alâkadar eden kazanç ver- gisi hakkında görüşmek üze- rve eski Türk Ocağı binasında fevkalâde bir içlima aktedi- lecektir. Bütün azanın teşrif- leri, W Yarınkı cuma günü sarıyerde Hünkâr Suyu | Mesiresi açılıyor Her cuma ve pazar günü B Hafız Be: ldıreılndeyki Ince saz heyeti icrayi ahenk edeceği IW muhterem müşterilere tepyir aa. olunur İstanbul İkinci İflâs me- müurluğundan: Adres: Beyoğlunda Asmalı | Mescit sokağında Kömürcü Ayan oğlu Mehmet ağa: Balâda ismi ve adresi ya- | zili olan zatın iflâsı açılıp tasfiyenin âdi şekilde yapıl: | masına karar verilmiş eldu- | gundan: 1 — Müflisten alacağı | elan ve ya mallarından istih- ( alacak ve iddialarını işbu ilândan bir ay içinde eyyamı resmiye müslesna olmak üze- re her gün saat (13 buçuktan 18ze kadar)Sultanahmette vaki Adliye binasında icrayi vazife eden İkinci iflâs dalresine ge- | lerek alacaklarınıkaydettirme- | leri, ve senet ve defter gibi | delilleri her ne ise bunların asıl veya musaddak suretlerini vermeleri, 2 — Müflise borçlu olan- ların yukarıda gösterilen müd- det içinde daireye müracaat ederek — barçları — miktarını yazdırmaları, hilâfına hare- ketin ceza kanunu mucibince takibat ve — musuliyeti mu- | cip olacağını bilmeleri, 3 — Müflisin mallarını na- | kit ve tahvilâtı Ve buna mü- matil kıymetli evrakımı her ne | süretle olursa olsun ellerinde bulunduranlar, ister şahsi, ister banka ve sair müessese olsun bunların üzerindeki kakları mahfuz kalmak şartile o mal- ları ayni müddet içinde daire- ye vermeleri, vermezlerse ce- za, tatbikat ve musuliyete uğrayacakları, mazeret bulun- madıkça rüçhen haklarından mahrum kalacaklarının bilin- mesi, 4 — 20 Hazlran -931 Cu- martesi güaü saat 13 buçukta yuharıda yazılı olan İllâs dai- resinde alacaklların ilk içti- mamnda hazır bulunmaları ve | müflisin müşterek Lorç'ularıyla kefillerinin ve borcu tekeffül eden sair kimselerin içtimada bulunmağa hakları olduğu ilân olunur. | İstanbul 4 üncü İcra memur- luğundan : Galatada Sultan Beyazıt mahallesinde Marya sokağın- da 23, 25 No.lu hanede mu- kim iken elyevm ikametgâhı meçhul olan Veronik hanıma: Hursi Hanıma (1250) lira borcunuzu tarihi ilândan iti- baren (3) gün içinde verme- diğiniz takdirde merhun olan Galatada — Soltan — Beyazıt mahallesinde Marya sokağın.,, da 23-25 (No. lu hanedeki hissenizin satılacağı üç günlük | Avrupada birinci- Bir Cereyan Prizi... İşte o Kadar SA TİE Bü mükemmel aleti VERESİYE Satıyor ELEKTRİK ŞİRKETİ * de bu aleti alan müşterilerine hususi tarife tatbik ediyor. Beyoğlu Metro Han, meydanı İstanbul Elektrik Evi, Beyazıt Kadıköy Muvakkıthane caddesi No 8: Tünel FRiGECO Büyük Tayvare piyangosu Sinci Keşide Bu gün cekiliyor Büyük Ikramiye 50,000 1liradır Ayrıca: 15.000, 12.000, 10.000, 8.000 Liralık İkramiyeler ve 40.000 Liralık Bir Mükâfat Vardır. liği — diplomalarla musaddaktır. Zafi umumi, kansızlık romatizma, sıraca, kemik, damar, göğüş, ademi iktidar, verem, sinir hastalıklarına nafidir. Solgun genç kızlar ve delikanlılar, hastalıklı çocuklar, ihtiyarlar, büyükler her mevsimde istimal edebilirler. 60 kuruştur. Hasan Ecza deposu. e— KISARNA —- Bu nefis Maden suyunu sofralarında bulunduranlar, kum, mide ve barsak hastalıklarından kurtulurlar. İstanbul Beşinci iera me- murluğundan: Adil Beye borç- lu Doktor. İrfan Beyin mah- cuz ve satılmasına karar veri- len iki adet yan seccade ve Seyit Mehti Efendiye korçlu Mösyü Fans Dorsun bir adet yazı makinesi Haziranın 15 inci pazartesi günü saat 13,5 dan itibaren — İstanbul Sandal be- destanında açık arttırma ile satılacaktır. Müşterilerin mü- racaat etmeleri ilân olunur. Istanbul beşinci icra me- murluğundan: Bir borçtan do- layı haczedilen mak'ap ve makas saat 14 den itibaren Tahta- kalede Nalburlar içinde 13 numaralı kahvenin önünde açık arttırma — suretile satıla- cağından talip olanların mez- kür gün ve saatte hazır bu- lunmaları ilân olunur. makinası 14 - 6-931 | tarihine müsadif pazar günü Dr.Hafız Cemal Dahili hastalıklar mutehassısı Cumadan — maada — her | gün öğleden — sonra saat | (2,30 dan 5)e kadar İstan- bulda Divan yolunda (118) numaralı hususi kabinesinde dahili hastalıkları muayene vetedavi eder, Telefon: İstanbul 2388 (f Haziran 1931 — Hızır 37 —Z Perşembe Arabi 24 Mıı!ıuvrı | İt Ezani