4 Mayıs 1950 Tarihli Yeni İstanbul Gazetesi Sayfa 8

4 Mayıs 1950 tarihli Yeni İstanbul Gazetesi Sayfa 8

Resimlerle Dünya Aktüalitesi Vatanını / hiçe alan âlim Atam Komlsyo müdâct fağı bir Batı ile Doğu arar ında bir barp vu- yanda ilmini Ko münizme karsı kul dülmişi Bir batında 13 yavru Çastcinau Sonnet, disi bir İspanyol köpeğidir. Londralı sahibi Mise İda Bellerby onunla ne kadar öğünse haklı. Bir ay önce, ilk doğumunu yapmış ve 1 tane yavru dünyaya getirmiştir. Yavruların hepsi sihhatte Olup, sağlam yapılarına bakılırsa uzun müdüct yaşıyacaka benziyorlar. © kadar da fazla acıkıyorlar ki, annelerine yardım etmek için yavrulara Biberonla keçi sütü veriyorlar. Yavrularını beslemekten bitap düşen Castelnau Sonnet yakındaki bir koltuğun Üzerine kurulmuş / dinleniyor. Batıya ihanet edenler Meteliksiz bir Beş parasız kalış olan bir Arap mültecisi, Gazze olvarındaki ev olarak “Dünyanın Damı” ile ilk temasları Komünist Çin Hüküme Komünist Çin Hükü meti ile konuşmak Üzere “Dün yanın Damı, diye — tanılan Ti Bet'len tayyare ile — Kalkütaya gelen Tibetli delegeler hava alar ülteci anne Kullandığı mağaranın önünde çocukunu sımsıkı göksüne bastırmış. Hay- fa'dan kaçarlarken, kocasiyle beraberlerinde zetirebildikleri yexüne vey, resimde gözüken zavall Almanyanın Rus işçal bölgesinden Amerikan mıntakasına dolurulmuş makinelitüfek taşımaktan suçlu görülen $ Alman polisi, 17 nisanda Berlinde Birleşik Milletler Yüksek Komlayonu mahkemesinde | yargılanmışlardır. Magdeburg'daki Hazırlık Kıtasına mensup olan bu r, 29 yaşındaki bir tekmen ve siyasi komlser tara- 'fından idare edilmekteydi. (Teğmen sağda görülmektedir) Hindistan Cum 'etektir. Bu Arap ailesi Mülteci Kamplarına hasvurmuş fakat zaten ağrına kadar dolu olan kampta yer bulamamış- lardır. 1 milyon Arap mültecisinden tahminen 216.000 | Gazze clavrına deri traş edilmiş saçlarından tar nımak mümkündür. Sağdan bi Finci 'Tibet'in en büyük üç ma $orap jüri heyeti Gzası devlet başkanı Fransız Cumhurbaşkanı Vincent Aurisl, sarap — memleketi olan Bor: dakaz'nun St Emlllen şarap mütehassısları Jüri heyetine fahri Aza aecilmintir. 20 misanda bu tâymi bildirmek için Elyade - tarayma gelen Tt meyeli merasim ibiseleriyle hazır balunmuşlardır. ” Oumhurbaşkanı Beyoti karşılıyor. Karanlıkta öğrenme) Harp yüründen kör olmuş bu zavallı çocuklar şimdi Unesco'nun *ye ve bir geyler öğrenmeye çalısı- Hafifi ağırını seçmiş Betty Biytbe (40 kilo) ve George Hayes (136 k:) Arisonadaki Templo Helafinin müksik talebeloridir. Fakat Metlerini değiştirmisler. Arkadaş- arı Betiy'nin boğulacak hale geldikini, halbuki - George'un tavrını hiç bazmadığını görerek, urun müüdet bu halde gülmüşlerdir. Bargeon'un dediği gibi. "Komik, mödiyetten. doğar.. 4 Mayıs 1950 tedir. Resim: Bir —bir diğer poli— eyi görüyorsu. y bu İşkenceye