13 Ekim 1934 Tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 6

13 Ekim 1934 tarihli Zaman Gazetesi Sayfa 6

AYA Tesrinievvel 13 İdare Meclisinden: Türkiye Ziraat Bankası Umumi heyeti a: ikinci teşrinin 11 inci Pazar günü saat 15 te - Anl merkez bin; Beylerin tap Toplantıda görüşülecek işler: 1— 1933 Yılı muamele ve hesapları hakkında İdare Mec. ve murakip raporlarının okunması, 2— 1933 Yılı bilânço, kâr ve zarar hesaplarının tastiki 've İdara Meclisi raporunun tasvibi ile azasının ibrası, 3— 1934 senesinde Cumhuriyet Merkez Bankası İdare Mec- fisi azalığına intihaplarından dolayı istifa eden iki aza yerine #tatümüzün 54 üncü maddesine tevfikan muvakkat olarak se gilen iki azanın intihaplarının tasti 4— Stat biten üç aza yerine aza seçilmesi 5— Murakiplerin 933 yılı ücretlerinin tayini 6— 1935 Yılı içi yarakip ve iki yedek murakip se- Şana da banka 'edilen gün ve saatte teşrifleri rica olunur. bi Vilüyetler — ve Murahhaslar Afyon Nafia Vekili Ali” ve Meb'us Cegab ve İzzet Ülvi Beyler. Amasya Meb'us — Esat Bey. Ankara »— Rifat, Şabir, ve Erzincan Meb'usu Saffek Beyler. Antalya —— Meb'us — Rasih, Numan Beyler Aydın Fuat, Tabsin Beyler. Balıkesir T.B.M.M. Reisi Kâzim Paşa Hiz. Meb'uz İbrahim, Pertev Beyler. İhsan Bey. Hayrettin, İbrahim Beyler. Şükrü, Dr. Emin Cemal Beyler. Mustafa Şeref Bey, Refet, Emin Fikri, Galip Beyler Şükrü, Ziya Gevher, Osman Niyazi Beyler. Rifat Ziya Beyler. Esat Bey. İsmet, İsmail Kemal Beyler Necip Ali, Yusuf Ziya, Kâzım Beyler Zülli Bey Faik, Şeref Beyler. Abdülhak Bey Asım, Aziz Beyler Fazıl Ahmet, Tahsin Beyler Emin. Sivrihisar Belediye Reisi Âbi- din Beyler Kılç Ali, - Nuri Beyler İhsan Paşa, Münir Bey Hasan Fehmi Bey —— Mükerrem, Kemal Turan Beyler Ziyaettin, Selâh Cimcoz ve Mardin meb'usu Ali Riza Beyler Saracoğlu Şükrü, Meb'us Mahmut Esat, Mustafa Rahmi Beyler. Baha Tali Bey Şevket Bey Tahsin, Refik, Ali Rıza Beyler Reşit, Ahmet Hilmi Beyler Lütfi Müfit Bey Ali, Ragıp Beyler fa, Küzım, Refik Beyler Meb'us Recep, im Beyler İsmet Paşa Hazretleri, Ta Meb'us Kara Kirklereli Kastamonu Kayseri şehir Kirşehir KaRE A CHF.K'Um Meb'un Başvekil Meb'us t Bey usu Yaşar Beyler Mithat Bey Ali Rıza Bey Hüseyin Avni, Nuri Beyler Hasan Reşit Bey Halit, Faik Beyler Şevket, Hamdi Beyler Etem, Zühtü Beyler Hasan Beyler 't Mahmut Bey Recep Zühtü, Halüsi Beyler Rasim, Remzi Beyler Cemil, Celâl Nuri Beyler Süreyya, Mustafa Beyler İmtiyaz sahibi: Ali işleri müdürü: Asipirol Necati; Türkiye Ziraat Bankasıl sürette - olarak ında toplanacaktır. Aşağıda isimleri yazılı murahhas Refik Şevket, Turgüt, Aksaray Meb. iftçi Cavit İhsan, Kâzım Zeki, Ateşzade Eyüp zade Daniş ve Tüccardan Kırzade| Şevki Beyler Urfa Ali Saip Bey Van Haldkı Bey Yozgat Süleymas Surrı Beyler Çirllk v t, Ragıp Beyler l 2 Hamdi, Feri Celll, Hafiz Emin Beyler Hasan Ozl Unları Vitamin Arpa — özü Kalori Yulaf — özü a İrmik — özü Gıda Türlü — özü Kuvvet Bakla — özü Kudret Nohut — özü K Pirinç — özü an Çavdar — özü Can Nişasla — özü Hayat Patates — özü ezelye — özü Sıhhat Blzlin Fasulye — özü Nes'e T eşe — B Mercimek özü Nefaset Boyaz Mısır özü Çocuklarınıza yediriniz. İstediklerini ve sevdiklerini bıktırmıyarak değiştire degiştire yedirinir. Vitamini ve kalorisi çok olan bumü- kemmel özlü unlarla yavralarımız. meşeli, ahhatlı, tosbul, kanlı canlı olurlar. Çabuk böyürler, çabuk diş çıkarırlar, kemikleri kuv- vetlenir, ishal olmazlar, HASAN ÖZLÜ UNLARİLE YAPILAN MAHALLEBİ ve ÇORBALARIN ve tatlıların ve pürelerin ve yemeklerin lexretine'payan olmaz. Hasası Ecza deposu, Talitler rinden sakınınız. Hasan markasına dikkat. AA e Sümer Bank Yerli Mallar Pazarları Beyoğlu Şubesi YARIN ACILIYOR Yeni mağaza İstiklâl cad- desinde, Tünele doğru gi- derken sağda, 320 numa- rada, Yıldız apartmanı altın. dadır. Yüb-İPEK Pek saygil alıcılarına son model ve öz renkli kumaşlarını J| taklim eder. Yün-İpek'in yeni açtığı kürk dairesi de bir güzellik yuvasıdır. Giimy - İPeK)| Iİ tsekamı Yennonlane cacdesi Na 58 Tek Zasas İ Darüşşafaka Mi : düriyetinden : Talebe için münakasa ile dahili ve Iıın.cı elbise, ve pazarlık. İ 350 adet kasket yaptırılacaktır. Elbiseye ait şartları öğrenmek Süysolerik kee gün Ve Bözekadeyü iştirek' venek inere Yoi 17 inci Çarşanıba -ginü aaat 9 da. Kasket nümunelerini görmek istiyenler her gün ve talip olan- lar Teşrinlevvelin 20 inci Cumartesi sababı saat 9. da Nuruosma: siyedeki Cemiyeti Tedrisiye merkezine müracaatları. ” “6G17, Üniveriste Mübayaat Komisyonundan: Üniveriste Tıp Fakültesi Hayati Kımya Enstitüsünde yapıla- çak olan tamirat ve tesisalı 29 - 9 - 931 Cumartesi güninden 20 - 10 - 934 cumartesi gününe kadar kapahı zarf usulile ihala | edilmek üzere münakısayı konulmuştur.. Talipler hergün Müba- yaat komisyonunu müracaatla dosyasını tetkik edbilirler. Müna- sünü olan 20 . 10 - 934 Cumartesi günü saat 15 te onda — teminat mektuplarile birlikte bulunmları Tiân olunur. “6169, hazır * Devlet Demiryolları İlânları | * Maden kömürü nakliya- tına fevkalâde tenzilât 5 Birinci teşrin 1934 tarihinden itibaren Devlet Demiryolla- rında tam vagonla nakledilecek hernevi maden kömürleriz ve kilametre başına 1 kuruş ücret alınacaktır. Kok kümi bir vagonun asgari hamulesi 10 tondur. Bu tarifeye göre mub- telif merkezler arasında bir ton kömürün nakil ücreti şudur. (6600) Hacıbayram- — Değirmis.z- — Haydarpaşa- — Mersin- dan dan dan den 1122 166 314 823 859 429 STT 694 305 1031 1179 564 802 837 di7 67 479 809 957 343 Konya 899 467 748 390 Malatya —— 1194 1229 1509 459 Elâziz 1313 1348 1628 578 Fazla tafsilât için istasyonlara müracaat edilmelidir. Havaleli olmaları dolı daki eşya, seyrihafifle nakledilmek şartile, seyrihafil fa nakledilmiştir. Bu suretle lcretlerde yapılan tenzilât nisbeti X 65 tir. Bu tenzilât; mobilya nev'ine dahil eşya için 10 Biri diğer eşya içinde 20 Bir bik edilecekti Ağaç (zihayat. Küçük ve büyük) Araba (çocuklara mahsıs) Araba (el arabası. Sökülmemiş) Asma çubuğu (zihayat) Ayna (çerçeveli ve mobilya halini iktisap etmiş) Banyo (demir, çelik, tahta) Mebilya (kerevet minderler. Sökülmemiş) Dut yaprağı Eyyayı beyti cimli eşya) Fıçı (boş ve cesim bombalar) Fidan (garsedilecek zihayat fidanlar) Hasır mamolâtı (et neri) Hububat sapları (tazyik edilmemiş) İpek kozası İskemle (sökülmemiş) Kamış (boyalı veya mamul) Karyola (somyalı. Sökülmemiş) Kızak (ağaç ve madeni. Hayvanla cerrolunur) Korü (taze, kuru, delik, İpek kozaları) Koza talaşı (ipek böceği kozası artıkları) Lavabo ve emsal Mantar şişe tıpaları Ot (kuru ve tazyik edilmemiş) Pamuk (tazyik edilmemiş) Peynir (taze, tussuz) Saman (tazyik edilmemiş) Sandalye (sökülmemiş ve portatif olmuyan) Saz (boyalı zaz ve kamışlar. Demet halinde) Sepet (müzeyyen lüks sepetler) Süt ve mamulâtı (taze) Süpürge (her nevi) Talaş (tazyik edilmemiş) Tereyağı (taze ve tussuz) Yaprak (zihayat. Dut yaprakları gibi) Yozun (tazyik edilmemiş) (6599) Portakal, Limon ve emsaline tenziatl. 1S/10/934 Tarihind.n itibaren, en aşağı beş ton olmak veya beş ton ücreti verilmek şartile, bir istasyondan diğer her hangi | bir istasyona yapılacak nakliyattan maktüan : Beş tona kadar olan ağırlık için ton başına 20 Beş tondan fazlası için beş ton ücreti olan 100. — 7,5 lira liraya ilâveten beher fazla ton başına ücreti ahınacakt Bu ücret, Payas, Dörtyol ve Toprakkale kısmını da- ihtira etmektedir. Bu nakliyata, daha ucuz düştüğü —münasebetlerde, şartlarile beraber, meyva ve sebze tarifesi tatbik edilir. 10 Ton veya daha fazla olan mersülelere ayrı vagon verilir. Ambalajlı olmyan dökme mallardan asgari 10 ton ücreti alınır Bu nakliyatın ücretleri muvasalatta verilebilir. Bu tarifeye tabi maddelerden karışık olarak bir mersule tertip edilebilir. Tam hamüleli vagonlara, üçüncü mevki bileti olmak şartile, bir muhu fız konulablir. “6552, |- Tistanbul Evkaf Müdürlüğü Tlanları | » | Gureba Hastahanesinde 934 senci maliyesi zarfında Tüzumu olan 160 kalem alâtı tıbbiyenin aleni surette icra kılınan mü- makasasında talip Zuhur etmediğinden mezkürülmiktar alâtın ihalesi pazarlık süretiyle ve ikinci defa olarak Teşrinievvelin 17 inci Çarşamba gönüne temdit edilmiştir. olanların şeraiti anla. mak üzere hergön Levazım kalemine ve ihale günü de saat 1dte İdare Encümen ne müracastları. “GGSI,, (dolap, konsol, döşeme, gardrop ve emsali ha- grı nezle, baş ve diş ağrılarının kzıtı ilâcıdır. Deposu : Bahçekapıda Salih Necatî eczanesi SAT İ TTTT SAA aa